Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

igazi hős Creative Commons License 2001.10.04 0 0 291
Nono, ha az ember mozgékony fiacskája azt próbálgatja, hogy az alig sáros cipőjét milyen magasra tudja az autó ablakába emelni, akkor rájön, hogy csúnya a műbőr belső, de hasznos :-)
Előzmény: Szilárd77 (289)
Szilárd77 Creative Commons License 2001.10.04 0 0 290
"valakinek fontos a kárpit:)" az elmegy kárpitosnak:)
Előzmény: Szilárd77 (289)
Szilárd77 Creative Commons License 2001.10.04 0 0 289
topo: akkor a te kocsidon a kárpit biztos belülről rozsdamentes acélból van arról még könnyebben lejön a kosz:) valakinek fontos a kárpit:)
Előzmény: topo (288)
topo Creative Commons License 2001.10.04 0 0 288
Vinettu,Te most csak kötözködsz vagy számodra az autovásárlásnál nagyon fontos döntési szempont a kárpitozás??
Egyébként akkor örültem,hogy nincs az ajtón plüsskárpit, amikor sikerült összekenni és a hosszadalmas kárpittisztítás helyett egyszerűen letöröltem a koszt.
Előzmény: vinettu (287)
vinettu Creative Commons License 2001.10.04 0 0 287
R5TL nézd meg egy Thalia, és egy Sedan kárpitozását. A francia még hírből sem ismeri a plüsskárpitot. Ezzel szemben a hasonló árú Sedannak még az ajtóra is jutott a nem csak Swiftes mércével mérve igényes kárpitozásból. Ha jól tévedek a Thaliahoz ezt még csak rendelni sem lehet...
Előzmény: R5TL (286)
R5TL Creative Commons License 2001.10.04 0 0 286
Nem kevered az igenyesseget a felszereltseggel? :)
Előzmény: vinettu (285)
vinettu Creative Commons License 2001.10.04 0 0 285
Ugyanannyi pénzért! Itt van a kutyuli elásódva:)
Nem egy tesztben megemlítették(Thalia vs. Swift Sedan).
Előzmény: R5TL (284)
R5TL Creative Commons License 2001.10.04 0 0 284
A Suzuki igenyesebb?????
Melyiket nem ismered, a Suzukit, vagy a Thaliat? :-)

Előzmény: vinettu (282)
Keselyű Creative Commons License 2001.10.04 0 0 283
Helló Topo,

Rádió előkészítés akkor OK, az antenna az ISO csatlakozós, még jó hogy van átalakítóm. A hangszóró kábelek amolyan tyúkbél félék, vagy normális, mondjuk 1,5 - 2,5 mm2 keresztmetszetűek?
Köszi az infókat!

Igen, RN 75paci+ stílus csomag. A gyári rádió nekem sem ért meg ennyit, pláne, mert megvan a cucc (Sony XR-5100c + JBL komponens szettek).
A kiemelő az egy egyszerű távtartó gyűrű, ami kiemeli annyira a kosarat (kb 8-10mm elég), hogy belefér a 13-as helyére is. Van jampis gyári is, pl. direkt egy-egy típushoz, de házilag is lehet csinálni, ha ügyes vagy.

Üdv, Keselyű

Előzmény: topo (281)
vinettu Creative Commons License 2001.10.04 0 0 282
tcaoe drága:)
Bevezető ár -5% kedvezmény az ismerősnek. Hát ezért:)

"...de nem Suzuki."
Ennyi pénzért a Suzuki igényesebb.

Előzmény: tcaoe (276)
topo Creative Commons License 2001.10.04 0 0 281

Keselyű,

Lássuk csak.A radió előkészítés korrekt ISO csatlakozós.Az antenna nem tudom,hogy ISO v. DIN -nek hívják.A lényeg hogy nem beledugod a magnóba hanem rárakod a magnóból kiálló stiftre.Remélem érthető, nem vagyok szakember.:)
Hátra is elvitték a hangszóró kábeleket.A csatlakozójuk speciális Renault-os.Ez azt jelenti,hogy csak a gyári hangszórók kompatibilisek vele.Semmi gond, levágod a csatlakozót és a vezetéket olyan hangszoróhoz kötöd amihez akarod.Elöl is hasonló a móka.
Te is RN-t rendeltél? Én úgy gondoltam,hogy 90e forintért azért már lehet igényes hifit is belerakni.
Ez a 16 cm kiemelős dolog engem is érdekel,mit takar ez?

Topo

Előzmény: Keselyű (280)
Keselyű Creative Commons License 2001.10.04 0 0 280
Topo:
Köszi az infót :)

Az elsőkkel nem lesz gond, mert van egy 10cm JBL szet, hátulra 16-os a szet, de legfeljebb kiemelőt használok, mert nem akarom megfaragni a kocsit (az enyém lesz).

Ha már így otthon vagy a dolgokban. Milyen a gyári rádió előkészítés vezetékezése, pl keresztmetszete, antenna (ISO v DIN). Hátulra van-e hangszóró vezeték, stb.
Vagy jobb, ha nekiállok, és bevezetékezem?

Köszi,
Keselyű

Ps: Nov 26-ra ígérik a kicsikét.

Előzmény: topo (272)
Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.10.04 0 0 279
Értelmezni én sem tudtam, úgyhogy maradtam a szószerinti hülyegyerek megoldásnál, 1-től 4-ig nem engedtem a megadott fordulatszám fölé, 5-dikben pedig fordulatszámtól függetlenül nem engedtem 130 fölé. Semmi baja nem lett. Én nem értek hozzá, de biztos, hogy ebben van ellentmondás? Nem lehet, hogy esetleg van valami műszaki magarázata annak, hogy 1-4-ig tényleg más fordulatszám engedélyezett, mint 5-dikben?
Előzmény: compot (266)
Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.10.04 0 0 278
Mármint nem a 75 lóerős Thalia és Twingo között, hanem a 75 lóerős Thalia/Twingo és a 98 lóerős Thalia között.
Előzmény: Thalia 1.4 16V (277)
Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.10.04 0 0 277
"Thaliasok! Ha nincs elég pénzetek Cliora, miért nem Twingot vesztek? Vagy Atost? Arra az évi 3-4-5 alkalomra meg be lehet szerezni egy tetőcsomagtartót és évente akár 100 ezret is megtakaríthattok benzinen és biztosításon..."

Mert Twingoból nem gyártanak 98 lóerőset. 75 lóerőset igen, de azért akad némi különbség a kettő között.

Előzmény: vinettu (271)
tcaoe Creative Commons License 2001.10.03 0 0 276
Na akkor azert is.:))
Illetve: a baratnom apja is elhatarzta, hogy vesz egy uj autot. Elvileg ketten vannak, ugyhogy az sem baj, ha kicsi. Am egyreszt neki csak a sedan az auto, masreszt 2,5 mio volt a keret. Eloszor Suzukin is gondolkodott, de aztan beleult egybe. Ergo maradt a Thalia. A Twingo az elegge jo, de csak 3 ajtos, ami bizonyos kor folott bizony nagy hatrany. Masreszt valoban tagas, mikor a Cliomat vettem, megneztem azt is. De vagy tagas vagy csomagtere van. A ketto egyutt nem megy. A Clionak pedig nem nagy, de jol kihasznalhato csomagtere van. Anyagok: mondjuk tenyleg nem a legigenyesebb, es meg ragasztoszagu is, de legalabb pofasra formazott, igy nekem pl. kellemes. (no nem uberfranko, de nem Suzuki) Harmadreszt az oreg hetente 3x telepakolja a csomagtartot, ami a Clional mar csak billentett ulessel menne, akkor viszont latszik, hogy mi van benne. Utoljara: a Thalia volt a legmagasabb epitesu, igy nem kell kilometereket gyalogolnia, ha horgaszni megy.
Last: mit gondolsz, anno miert a Focus volt a legolcsobb TD kombi?:)) De ez OFF.
Előzmény: vinettu (275)
vinettu Creative Commons License 2001.10.03 0 0 275
tcaoe most nincs időm veled foglalkozni. De ha nem nyughatsz le, nincs több fufme. Gondolom ezt te sem akarod?:))
Előzmény: tcaoe (270)
Cgo 146 Creative Commons License 2001.10.03 0 0 274
vinettu,
szvsz a Thalia jobb megoldas. Mar parszor kifejtettem miert, olvasd el a topic elejen
Előzmény: vinettu (271)
topo Creative Commons License 2001.10.03 0 0 273

Vinettu,

Erre mondják,hogy kinek a pap,kinek a paplan......vagy mi. :))

Előzmény: vinettu (271)
topo Creative Commons License 2001.10.03 0 0 272

Keselyű!

Hátra 130 mm-es hangszórónak van kivágva a hely gyárilag.Az első rácsot nagyon egyszerű levenni.Fogsz egy kis csavarhúzót és a perem alá nyúlva kipattintod.Csak bátran.Ha félted a műszerfalat ügyesen kézzel is le lehet venni.

Előzmény: Keselyű (264)
vinettu Creative Commons License 2001.10.03 0 0 271
Cgo 146 rátapintott a lényegre. Hihetetlenül olcsó anyagokból és igénytelenül van összerakva, versenyre is kelhet a Swift Sedannal. Még az előző Clio futott, mikor a 60 lovas 3 ajtós is drágább volt a 75 lovas Thalianál. Ez több mint jelzésértékű, de nagyon nem érdekel senkit ahogy látom, a siker töretlen.

Az egyik ismerősöm a Clio és a Twingo között szánkázott. Aztán Twingo lett belőle. Miért? 5 év alatt a Clio 500 ezer forinttal többe került volna neki fenntartani! Egy kisgyermekes családnak azért ez nem semmi pénz. Figyelembe véve, hogy a dolgozó ember 90%-ban egyedül ül a kocsijában üres csomagtartóval azért ez pénzkidobás felsőfokon...pláne, hogy a Thalia fikarcnyival sem tágasabb a Clionál, az pedig a Twingonál(már ha mindenáron Rönóban gondolkodik az ember).

Thaliasok! Ha nincs elég pénzetek Cliora, miért nem Twingot vesztek? Vagy Atost? Arra az évi 3-4-5 alkalomra meg be lehet szerezni egy tetőcsomagtartót és évente akár 100 ezret is megtakaríthattok benzinen és biztosításon...

Előzmény: Cgo 146 (269)
tcaoe Creative Commons License 2001.10.02 0 0 270
Mert nem Ford.

tcaoe, az igazsagoszto.

Előzmény: vinettu (267)
Cgo 146 Creative Commons License 2001.10.02 0 0 269
nem tudom, mit kell ezen gondolkodni. Ha valami erosen sporolva van felepitve es sok megy el belole, akkor lehet olcson adni. Nyisd ki a koffert es nezd meg, hany helyen virit a lakkozas. Nezd meg a B oszlop mogott hasznalt gumit, nezd meg az ablaktorlo karjanak a toveben hasznalt gumit, kopogtass meg par muanyagot. A TotalCaron irtak egyszer egy uj orosz autorol, ami ujan 600000-be kerulne...
Előzmény: vinettu (267)
R5TL Creative Commons License 2001.10.02 0 0 268
Miert, tul soknak tartod, vagy tul kevesnek?
Előzmény: vinettu (267)
vinettu Creative Commons License 2001.10.02 0 0 267
Elgondolkodtatok már valaha azon, hogy miért kerül ez az autó annyiba amennyibe?
compot Creative Commons License 2001.10.02 0 0 266
Üdv!

Csak azért kérdeztem, mert a könyv szerint az első 1000 km-en kimélni kell, max. 3000-3500 és(vagy?) 130 km/h. Mivel 5-ben kb 2500-zal tud 80-at nem tudtam "értelmezni" a dolgot. Egyébként köszi mindenkinek.

R5TL Creative Commons License 2001.10.02 0 0 265
Jo meredek lejton uresben gurulva. :-)
De komolyra forditva, tenyleg sehogy. 3000-nel olyan 100 korul megy, de nyugodtan nyomhatod 130-ig, semmi baja nem lesz.
Előzmény: compot (262)
Keselyű Creative Commons License 2001.10.02 0 0 264
Sziasztok Thaliások,

A kalaptartóba ? cm átmérőjű hangszórót lehet beépíteni? Előre azt hiszem 10cm. Van valami trükkje az első hangszórórács kiszedésének?

Ja, és tudtok jó Thaliás web linket?

Üdv, Keselyű

Cgo 146 Creative Commons License 2001.10.02 0 0 263
compot,
sehogy.
Előzmény: compot (262)
compot Creative Commons License 2001.10.02 0 0 262
Üdv mindenkinek!

Nekem egy 1 hetes 16v van. Nem tudná valaki elmondani, hogy az egyes sebfokozatokhoz 3000-s fordulatnál milyen sebeségei vannak, mert nem tudom hogyan lehetne 3500 alatt 5-ben 130-at menni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!