Azért amint írod, te is tudtál alkudni. Olyankor a legjobb az esély, ha raktáron van az autó és meg kell tőle szabadulni. (Persze vigyázni kell, hogy ne egy túltárolt gépet sózzanak rád)
Egyik kereskedő sem szeret engedni az új autó árából, és az sem hatja meg őket hogy KP.-ben fizetsz. Nekem is új autónal 1 óra alatt 150e Ft-t sikerült. Azt mondják: vegyem meg részletre, mert akkor a bank még aznap átutalja nekik a teljes összeget + a jutalékot, ami a részletre eladásért jár. Én is úgy kezdtem: majd én megmutatom, aztán ez lett
Én speciel a Rönó köbányánál (kerepesi-albertirsai sarok)
Kiszolgálás szerintem megfelelő. Amugy is mondhatom ezt mert volt egy kis gubanc egy két dologgal ( már régebben leirtam ) és készséggel szervizelték a problémámat. Ja meg nekünk kifejezetten grafit szürke metál kellett sos, és nem volt várni kellett volna 6-8 hetet.Na ez nekünk marha szar lett volna hisz akkor adtuk el az a suzukit és kölcsönautoval nem volt pofánk 2 honapig járni. de egy két telefon és elintézték hogy egy aznap az országba bejövő szalonba kiállitásra szánt autót megkapjuk. Szerintem ez tök korrekt volt!
Alkudni nem tudom hogy lehet e egyáltalán valahol. szerintem fix árak vannak nem?
na csacsumi
jo vásárlást ( én nem bántam meg )
Most készülök venni egy új Renault-t, és marhára érdekelne, hogy ti Thaliások hol vettétek autótokat, és milyen tapasztalatotok volt a vásárlásnál (mennyit lehetett alkudni, milyen volt a kiszolgálás, etc)?
Tenyleg nem csak duma az ingyenes atvizsgalas.
Meg augusztusban ertem el a 10.000km-t. A szervizben potoltak a hianyzo folyadekokat (huto, ablakmoso) es allitottak kicsit ajobb elso ajto zarjan hogy finomabban csukodjon. Fizetni nem kellett.
Udv,
Peter
Szisztok!
Én mint thalia tulaj nem arra vagyok kiváncsi hogy kinek miért illetve miért nem tetszik.
Hanem azoktol kérdezem akik már elérték a 10000 km -t hogy az INGYENES szerviz a végén MENNYIBE került? -ha került egyáltalán valamibe?
Köszi elöre is
csacsumi INNOz
LÉgkondi, visznylag erős motor, két lékzsák, kellően nagy csomagtartó (nem feltétlen 510L) . A jelöltek voltak Skoda Fábia, Peugeut 306, Suzuki, VW Polo. A költségvetés max. 2,5-2,6 millát engedélyezett. Azért még mindig kiváncsi vagyok ki mit javasolt volna!
Ha valakit érdekel. Most voltam Bécsben, nem nyomtam 130 fölé, de inkább 120 volt a jelemző, plusz sztráda felbontás 80-as korlátozással. Az utazás meglehetően kényelmes és csöndes volt (eddig Aleko Moszkvicsom volt). A fogyasztás 6.9 jött ki. Szerintem kicsi a benzin tank.
Kinek a pap, kinek a papné. Nekem inkább a lányuk. Én is inkább mercit vettem volna ha lenne annyi pénzem. Igy az igényeim és az anyagi lehetőségeim metszetéből válsztottam egy autót.
Ez bizony igaz. Nincs undorítóbb, mint a dzsuvás plüss kárpit. Akkor már inkább a műanyag/műbőr. Persze, ha valaki dísztárgynak használja az autóját, és csak papucsba száll be...
Nono, ha az ember mozgékony fiacskája azt próbálgatja, hogy az alig sáros cipőjét milyen magasra tudja az autó ablakába emelni, akkor rájön, hogy csúnya a műbőr belső, de hasznos :-)
Vinettu,Te most csak kötözködsz vagy számodra az autovásárlásnál nagyon fontos döntési szempont a kárpitozás??
Egyébként akkor örültem,hogy nincs az ajtón plüsskárpit, amikor sikerült összekenni és a hosszadalmas kárpittisztítás helyett egyszerűen letöröltem a koszt.
R5TL nézd meg egy Thalia, és egy Sedan kárpitozását. A francia még hírből sem ismeri a plüsskárpitot. Ezzel szemben a hasonló árú Sedannak még az ajtóra is jutott a nem csak Swiftes mércével mérve igényes kárpitozásból. Ha jól tévedek a Thaliahoz ezt még csak rendelni sem lehet...
Rádió előkészítés akkor OK, az antenna az ISO csatlakozós, még jó hogy van átalakítóm. A hangszóró kábelek amolyan tyúkbél félék, vagy normális, mondjuk 1,5 - 2,5 mm2 keresztmetszetűek?
Köszi az infókat!
Igen, RN 75paci+ stílus csomag. A gyári rádió nekem sem ért meg ennyit, pláne, mert megvan a cucc (Sony XR-5100c + JBL komponens szettek).
A kiemelő az egy egyszerű távtartó gyűrű, ami kiemeli annyira a kosarat (kb 8-10mm elég), hogy belefér a 13-as helyére is. Van jampis gyári is, pl. direkt egy-egy típushoz, de házilag is lehet csinálni, ha ügyes vagy.
Lássuk csak.A radió előkészítés korrekt ISO csatlakozós.Az antenna nem tudom,hogy ISO v. DIN -nek hívják.A lényeg hogy nem beledugod a magnóba hanem rárakod a magnóból kiálló stiftre.Remélem érthető, nem vagyok szakember.:)
Hátra is elvitték a hangszóró kábeleket.A csatlakozójuk speciális Renault-os.Ez azt jelenti,hogy csak a gyári hangszórók kompatibilisek vele.Semmi gond, levágod a csatlakozót és a vezetéket olyan hangszoróhoz kötöd amihez akarod.Elöl is hasonló a móka.
Te is RN-t rendeltél? Én úgy gondoltam,hogy 90e forintért azért már lehet igényes hifit is belerakni.
Ez a 16 cm kiemelős dolog engem is érdekel,mit takar ez?
Az elsőkkel nem lesz gond, mert van egy 10cm JBL szet, hátulra 16-os a szet, de legfeljebb kiemelőt használok, mert nem akarom megfaragni a kocsit (az enyém lesz).
Ha már így otthon vagy a dolgokban. Milyen a gyári rádió előkészítés vezetékezése, pl keresztmetszete, antenna (ISO v DIN). Hátulra van-e hangszóró vezeték, stb.
Vagy jobb, ha nekiállok, és bevezetékezem?
Értelmezni én sem tudtam, úgyhogy maradtam a szószerinti hülyegyerek megoldásnál, 1-től 4-ig nem engedtem a megadott fordulatszám fölé, 5-dikben pedig fordulatszámtól függetlenül nem engedtem 130 fölé. Semmi baja nem lett. Én nem értek hozzá, de biztos, hogy ebben van ellentmondás? Nem lehet, hogy esetleg van valami műszaki magarázata annak, hogy 1-4-ig tényleg más fordulatszám engedélyezett, mint 5-dikben?
"Thaliasok! Ha nincs elég pénzetek Cliora, miért nem Twingot vesztek? Vagy Atost? Arra az évi 3-4-5 alkalomra meg be lehet szerezni egy tetőcsomagtartót és évente akár 100 ezret is megtakaríthattok benzinen és biztosításon..."
Mert Twingoból nem gyártanak 98 lóerőset. 75 lóerőset igen, de azért akad némi különbség a kettő között.