Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pöppec_kvar Creative Commons License 2001.10.15 0 0 300
Tenyleg nem csak duma az ingyenes atvizsgalas.
Meg augusztusban ertem el a 10.000km-t. A szervizben potoltak a hianyzo folyadekokat (huto, ablakmoso) es allitottak kicsit ajobb elso ajto zarjan hogy finomabban csukodjon. Fizetni nem kellett.
Udv,
Peter
Előzmény: innoz (298)
topo Creative Commons License 2001.10.15 0 0 299

Nekem egészen pontosan 0.0 forintba.:)
De ez nem szervíz,csak átvizsgálás.

Előzmény: innoz (298)
innoz Creative Commons License 2001.10.13 0 0 298
Szisztok!
Én mint thalia tulaj nem arra vagyok kiváncsi hogy kinek miért illetve miért nem tetszik.
Hanem azoktol kérdezem akik már elérték a 10000 km -t hogy az INGYENES szerviz a végén MENNYIBE került? -ha került egyáltalán valamibe?
Köszi elöre is
csacsumi INNOz
compot Creative Commons License 2001.10.07 0 0 297
LÉgkondi, visznylag erős motor, két lékzsák, kellően nagy csomagtartó (nem feltétlen 510L) . A jelöltek voltak Skoda Fábia, Peugeut 306, Suzuki, VW Polo. A költségvetés max. 2,5-2,6 millát engedélyezett. Azért még mindig kiváncsi vagyok ki mit javasolt volna!

Ha valakit érdekel. Most voltam Bécsben, nem nyomtam 130 fölé, de inkább 120 volt a jelemző, plusz sztráda felbontás 80-as korlátozással. Az utazás meglehetően kényelmes és csöndes volt (eddig Aleko Moszkvicsom volt). A fogyasztás 6.9 jött ki. Szerintem kicsi a benzin tank.

Előzmény: vinettu (295)
abap Creative Commons License 2001.10.05 0 0 296
Hátha valakit érdekel:

2 hét múlva érkező 16 szelepes sarki fény Alizé átadó + Kecskeméten utángyártott Thalia vonóhorog kb 25e-ért eladó.

vinettu Creative Commons License 2001.10.05 0 0 295
És mik voltak a legfontosabbak?
Előzmény: compot (294)
compot Creative Commons License 2001.10.05 0 0 294
Hi!

Kinek a pap, kinek a papné. Nekem inkább a lányuk. Én is inkább mercit vettem volna ha lenne annyi pénzem. Igy az igényeim és az anyagi lehetőségeim metszetéből válsztottam egy autót.

vinettu Creative Commons License 2001.10.05 0 0 293
Akkor vettetek volna inkább UAZ-t. Az még kislagozás után is beindul...:)
Előzmény: Keselyű (292)
Keselyű Creative Commons License 2001.10.05 0 0 292
Ez bizony igaz. Nincs undorítóbb, mint a dzsuvás plüss kárpit. Akkor már inkább a műanyag/műbőr. Persze, ha valaki dísztárgynak használja az autóját, és csak papucsba száll be...

Üdv, Keselyű

igazi hős Creative Commons License 2001.10.04 0 0 291
Nono, ha az ember mozgékony fiacskája azt próbálgatja, hogy az alig sáros cipőjét milyen magasra tudja az autó ablakába emelni, akkor rájön, hogy csúnya a műbőr belső, de hasznos :-)
Előzmény: Szilárd77 (289)
Szilárd77 Creative Commons License 2001.10.04 0 0 290
"valakinek fontos a kárpit:)" az elmegy kárpitosnak:)
Előzmény: Szilárd77 (289)
Szilárd77 Creative Commons License 2001.10.04 0 0 289
topo: akkor a te kocsidon a kárpit biztos belülről rozsdamentes acélból van arról még könnyebben lejön a kosz:) valakinek fontos a kárpit:)
Előzmény: topo (288)
topo Creative Commons License 2001.10.04 0 0 288
Vinettu,Te most csak kötözködsz vagy számodra az autovásárlásnál nagyon fontos döntési szempont a kárpitozás??
Egyébként akkor örültem,hogy nincs az ajtón plüsskárpit, amikor sikerült összekenni és a hosszadalmas kárpittisztítás helyett egyszerűen letöröltem a koszt.
Előzmény: vinettu (287)
vinettu Creative Commons License 2001.10.04 0 0 287
R5TL nézd meg egy Thalia, és egy Sedan kárpitozását. A francia még hírből sem ismeri a plüsskárpitot. Ezzel szemben a hasonló árú Sedannak még az ajtóra is jutott a nem csak Swiftes mércével mérve igényes kárpitozásból. Ha jól tévedek a Thaliahoz ezt még csak rendelni sem lehet...
Előzmény: R5TL (286)
R5TL Creative Commons License 2001.10.04 0 0 286
Nem kevered az igenyesseget a felszereltseggel? :)
Előzmény: vinettu (285)
vinettu Creative Commons License 2001.10.04 0 0 285
Ugyanannyi pénzért! Itt van a kutyuli elásódva:)
Nem egy tesztben megemlítették(Thalia vs. Swift Sedan).
Előzmény: R5TL (284)
R5TL Creative Commons License 2001.10.04 0 0 284
A Suzuki igenyesebb?????
Melyiket nem ismered, a Suzukit, vagy a Thaliat? :-)

Előzmény: vinettu (282)
Keselyű Creative Commons License 2001.10.04 0 0 283
Helló Topo,

Rádió előkészítés akkor OK, az antenna az ISO csatlakozós, még jó hogy van átalakítóm. A hangszóró kábelek amolyan tyúkbél félék, vagy normális, mondjuk 1,5 - 2,5 mm2 keresztmetszetűek?
Köszi az infókat!

Igen, RN 75paci+ stílus csomag. A gyári rádió nekem sem ért meg ennyit, pláne, mert megvan a cucc (Sony XR-5100c + JBL komponens szettek).
A kiemelő az egy egyszerű távtartó gyűrű, ami kiemeli annyira a kosarat (kb 8-10mm elég), hogy belefér a 13-as helyére is. Van jampis gyári is, pl. direkt egy-egy típushoz, de házilag is lehet csinálni, ha ügyes vagy.

Üdv, Keselyű

Előzmény: topo (281)
vinettu Creative Commons License 2001.10.04 0 0 282
tcaoe drága:)
Bevezető ár -5% kedvezmény az ismerősnek. Hát ezért:)

"...de nem Suzuki."
Ennyi pénzért a Suzuki igényesebb.

Előzmény: tcaoe (276)
topo Creative Commons License 2001.10.04 0 0 281

Keselyű,

Lássuk csak.A radió előkészítés korrekt ISO csatlakozós.Az antenna nem tudom,hogy ISO v. DIN -nek hívják.A lényeg hogy nem beledugod a magnóba hanem rárakod a magnóból kiálló stiftre.Remélem érthető, nem vagyok szakember.:)
Hátra is elvitték a hangszóró kábeleket.A csatlakozójuk speciális Renault-os.Ez azt jelenti,hogy csak a gyári hangszórók kompatibilisek vele.Semmi gond, levágod a csatlakozót és a vezetéket olyan hangszoróhoz kötöd amihez akarod.Elöl is hasonló a móka.
Te is RN-t rendeltél? Én úgy gondoltam,hogy 90e forintért azért már lehet igényes hifit is belerakni.
Ez a 16 cm kiemelős dolog engem is érdekel,mit takar ez?

Topo

Előzmény: Keselyű (280)
Keselyű Creative Commons License 2001.10.04 0 0 280
Topo:
Köszi az infót :)

Az elsőkkel nem lesz gond, mert van egy 10cm JBL szet, hátulra 16-os a szet, de legfeljebb kiemelőt használok, mert nem akarom megfaragni a kocsit (az enyém lesz).

Ha már így otthon vagy a dolgokban. Milyen a gyári rádió előkészítés vezetékezése, pl keresztmetszete, antenna (ISO v DIN). Hátulra van-e hangszóró vezeték, stb.
Vagy jobb, ha nekiállok, és bevezetékezem?

Köszi,
Keselyű

Ps: Nov 26-ra ígérik a kicsikét.

Előzmény: topo (272)
Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.10.04 0 0 279
Értelmezni én sem tudtam, úgyhogy maradtam a szószerinti hülyegyerek megoldásnál, 1-től 4-ig nem engedtem a megadott fordulatszám fölé, 5-dikben pedig fordulatszámtól függetlenül nem engedtem 130 fölé. Semmi baja nem lett. Én nem értek hozzá, de biztos, hogy ebben van ellentmondás? Nem lehet, hogy esetleg van valami műszaki magarázata annak, hogy 1-4-ig tényleg más fordulatszám engedélyezett, mint 5-dikben?
Előzmény: compot (266)
Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.10.04 0 0 278
Mármint nem a 75 lóerős Thalia és Twingo között, hanem a 75 lóerős Thalia/Twingo és a 98 lóerős Thalia között.
Előzmény: Thalia 1.4 16V (277)
Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2001.10.04 0 0 277
"Thaliasok! Ha nincs elég pénzetek Cliora, miért nem Twingot vesztek? Vagy Atost? Arra az évi 3-4-5 alkalomra meg be lehet szerezni egy tetőcsomagtartót és évente akár 100 ezret is megtakaríthattok benzinen és biztosításon..."

Mert Twingoból nem gyártanak 98 lóerőset. 75 lóerőset igen, de azért akad némi különbség a kettő között.

Előzmény: vinettu (271)
tcaoe Creative Commons License 2001.10.03 0 0 276
Na akkor azert is.:))
Illetve: a baratnom apja is elhatarzta, hogy vesz egy uj autot. Elvileg ketten vannak, ugyhogy az sem baj, ha kicsi. Am egyreszt neki csak a sedan az auto, masreszt 2,5 mio volt a keret. Eloszor Suzukin is gondolkodott, de aztan beleult egybe. Ergo maradt a Thalia. A Twingo az elegge jo, de csak 3 ajtos, ami bizonyos kor folott bizony nagy hatrany. Masreszt valoban tagas, mikor a Cliomat vettem, megneztem azt is. De vagy tagas vagy csomagtere van. A ketto egyutt nem megy. A Clionak pedig nem nagy, de jol kihasznalhato csomagtere van. Anyagok: mondjuk tenyleg nem a legigenyesebb, es meg ragasztoszagu is, de legalabb pofasra formazott, igy nekem pl. kellemes. (no nem uberfranko, de nem Suzuki) Harmadreszt az oreg hetente 3x telepakolja a csomagtartot, ami a Clional mar csak billentett ulessel menne, akkor viszont latszik, hogy mi van benne. Utoljara: a Thalia volt a legmagasabb epitesu, igy nem kell kilometereket gyalogolnia, ha horgaszni megy.
Last: mit gondolsz, anno miert a Focus volt a legolcsobb TD kombi?:)) De ez OFF.
Előzmény: vinettu (275)
vinettu Creative Commons License 2001.10.03 0 0 275
tcaoe most nincs időm veled foglalkozni. De ha nem nyughatsz le, nincs több fufme. Gondolom ezt te sem akarod?:))
Előzmény: tcaoe (270)
Cgo 146 Creative Commons License 2001.10.03 0 0 274
vinettu,
szvsz a Thalia jobb megoldas. Mar parszor kifejtettem miert, olvasd el a topic elejen
Előzmény: vinettu (271)
topo Creative Commons License 2001.10.03 0 0 273

Vinettu,

Erre mondják,hogy kinek a pap,kinek a paplan......vagy mi. :))

Előzmény: vinettu (271)
topo Creative Commons License 2001.10.03 0 0 272

Keselyű!

Hátra 130 mm-es hangszórónak van kivágva a hely gyárilag.Az első rácsot nagyon egyszerű levenni.Fogsz egy kis csavarhúzót és a perem alá nyúlva kipattintod.Csak bátran.Ha félted a műszerfalat ügyesen kézzel is le lehet venni.

Előzmény: Keselyű (264)
vinettu Creative Commons License 2001.10.03 0 0 271
Cgo 146 rátapintott a lényegre. Hihetetlenül olcsó anyagokból és igénytelenül van összerakva, versenyre is kelhet a Swift Sedannal. Még az előző Clio futott, mikor a 60 lovas 3 ajtós is drágább volt a 75 lovas Thalianál. Ez több mint jelzésértékű, de nagyon nem érdekel senkit ahogy látom, a siker töretlen.

Az egyik ismerősöm a Clio és a Twingo között szánkázott. Aztán Twingo lett belőle. Miért? 5 év alatt a Clio 500 ezer forinttal többe került volna neki fenntartani! Egy kisgyermekes családnak azért ez nem semmi pénz. Figyelembe véve, hogy a dolgozó ember 90%-ban egyedül ül a kocsijában üres csomagtartóval azért ez pénzkidobás felsőfokon...pláne, hogy a Thalia fikarcnyival sem tágasabb a Clionál, az pedig a Twingonál(már ha mindenáron Rönóban gondolkodik az ember).

Thaliasok! Ha nincs elég pénzetek Cliora, miért nem Twingot vesztek? Vagy Atost? Arra az évi 3-4-5 alkalomra meg be lehet szerezni egy tetőcsomagtartót és évente akár 100 ezret is megtakaríthattok benzinen és biztosításon...

Előzmény: Cgo 146 (269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!