Keresés

Részletes keresés

parkvárosi lány Creative Commons License 2002.10.30 0 0 100
Nagyszerű :-)
Előzmény: cs_geza (99)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.30 0 0 99
Beszeltem telefonon az illetekes elvtarsnovel ;) rabolintott, ugyhogy mehetunk! :))))))
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.30 0 0 98
Még tavasszal beneveztünk az érdi kertpályázatra. Ma hozta a posta az emléklapot, díjat nyerni sajna nem sikerült. Mondjuk idén már több volt a pályázó is.
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.30 0 0 97
Na, én oda nem mennék be, de ez csak amiatt van, hogy volt szerencsém egerszegi apjához, aki olyan ordenáré hangon beszélt nálunk az üzletben, hogy ezek után nem volt ínyemre megkóstolni a pizzájukat. Pedig amúgy szeretem.
Előzmény: cs_geza (95)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.30 0 0 96
:) Oksa!
Előzmény: parkvárosi lány (93)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.30 0 0 95
Sok sikert hozza! Mi csak az Egerlyuk pizzeriat probaltuk ki parszor, a pizzaik jok, de a halas kajakra mindig mondtak, hogy epp nincs hozza alapanyag. :(
Előzmény: nikonaprofi (94)
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.30 0 0 94
Tegnap megtekintettem a Festal éttermet. Belülről jól néz ki, az árak is kellően magasak ahhoz, hogy minden kifogástalan legyen. Mindenesetre foglaltam asztalt a céges vacsoránkhoz, aztán majd beszámolok arról is, milyen hely.
parkvárosi lány Creative Commons License 2002.10.30 0 0 93
Én zöldesszürke-metál terepjáró. Rövidke konvoj leszünk, tényleg :-)

Előzmény: cs_geza (91)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.30 0 0 92
:((( Jo utat, majd beszamolunk az elmenyekrol.
Előzmény: nikonaprofi (90)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.30 0 0 91
Ketautos? Ok! :) Akkor szombat 13.00, parkvarosi Shell kut, piros Suzuki. Te/ti?
Előzmény: parkvárosi lány (89)
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.30 0 0 90
Sajna, én kihagyom. családi program jött közbe, Debrecenben leszek.
Előzmény: cs_geza (88)
parkvárosi lány Creative Commons License 2002.10.30 0 0 89
Nekem teljesen jó! Ne találkozzunk előtte Parkvárosban - Bem tér, Shell kút, vagy ilyesmi -, és aztán konvojban tudnánk menni? (Pici konvoj is konvoj :-) )
Előzmény: cs_geza (88)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.30 0 0 88
Javasolnek egy szombat 13.00-t (kenyelmesen, ebed utan), esonap vasarnap idopont uez. Megfelel mindenkinek?
andzsin Creative Commons License 2002.10.29 0 0 87
A vitorlázógépekkel semmi bajom nincs, azok még szépek is, de ezek a Messerschmidtek:))))

Azt már tapasztalaom, hogy Parkvárosban az embereknek elege lett a várakozásból, és jó néhány helyen le van aszfaltozva az utca, pl. a Bem téri buszmegálló melletti utca felfelé, a Folyondár egy része, szóval megy ez itt csak az önkormányzat sz...ik bele.

babydevil Creative Commons License 2002.10.29 0 0 86
Sziasztok!
Nem tüntem el, csak eddig a munka oltárán áldoztam. Szombat-vasárnap kinn leszünk (persze ha nem lesz túl rossz az idö). Általában 11 órára körvonalazódik (igy év vége felé már nem sürgös semmi), hogy mi az aznapi tervünk a reptéren. Ha ki akartok jönni, elötte azért hivjatok fel. Ha kijöttök akkor engem keressetek meg, mert azért nem egészséges ha "civilek" császkálnak pl. a leszállómezöben.Barátnö, gyermek... nem akadály, de ha valamire azt mondjuk, hogy nem szabad akkor arra tényleg oda kell figyelni, merthogy a repülés egy "veszélyes üzem".Pl. tilos a csörlökötelek között és a felszállásra váró vitorlák közt ugrálni...
Ha van szabad kétüléses repcsi és éppen nincs repülésre váró növendék, akkor repülhettek is.
Lesz kint olyan oktató is, aki a most következö kezdöcsapattal fog foglalkozni, ha tényleg érdekel el tudja mondani a "kiképzési tematikát" (vagyis hogy hogyan lesz valakiböl pilóta).
Szóval hivjatok ha van valami.
sziasztok:
babydevil
(Paulinyi Zsuzsa, 0630-200-9995)
Előzmény: cs_geza (82)
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.29 0 0 85
Ördögkölyök, Tied a pálya :-))
parkvárosi lány Creative Commons License 2002.10.29 0 0 84
Topiktali a reptéren? Nekem is tetszik :-)
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.29 0 0 83
Elképzelhető, bár a családdal még nem egyeztettünk. Ha megyünk, akkor nem gond két kíváncsiskodó gyerkőc?
Előzmény: cs_geza (82)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.29 0 0 82
Te, ez engem valszeg erdekel...;) Most hetvegen is kint lesztek? Mikor? (elorelat6olag?) Kimehetek oda "civilkent", korulnezni, kivancsiskodni? (valszeg a baratnomet is viszem, biztos ot is erdekelni fogja)
Nikon, te is jossz?
Előzmény: babydevil (79)
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.28 0 0 81
Engem is érdekelne......akkor az első topictalálkozót a reptéren tartjuk?
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.28 0 0 80
A német reptéri helyzetről eszembe jutott egy 10 éves történet. Tanfolyamon voltunk kint, és vendéglátóink sétarepülésre hívtak. ( Azon a héten omlott le a berlini fal ). A reptérre kiérve látszólag semmittevően ücsörögtünk a büfében. pár percután, mikor érdeklődtünk, azt mondták, három faluval arrébb temetés van, emiatt még fél óráig nem szállnak fel gépek.
Szóval oda lehet erre figyelni.
babydevil Creative Commons License 2002.10.28 0 0 79
Szia cs Géza!
Ha egyszer ki akarsz jönni repülni, szóljál nyugodtan, bár ebben az évben már sajnos csak 2 hétvégén repülünk, aztán vége a szezonnak.
Nincs saját gépem (elég költséges muri az üzemeltetése,tárolása, éves "szervize", a biztositása) én egy klubban repülök és a klub gépeit használom (bérlem felszállásonként, óránként 1200 forintért). Nálunk is megy a kezdöképzés, egész télen (heti 1-2 alkalommal) elméleti felkészülés, majd tavasszal elméleti vizsga. Jövöre 2 db háromhetes gyakorlati turnust szervezünk, tehát ez elméletben jó idöjárás esetén azt jelenti, hogy gyakorlatban 3 hét alatt eljutsz odáig, hogy egyedül vezess egy Góbét.Persze ehhez nagyon jól felkészült elméleti tudás kell, és nagyon oda kell figyelni minden felszállás hibáira. Megtanulni igazán egy egész élet is kevés, én eddig minden egyes felszállásomból tanultam, finomodtam valamit. Ez azért is van, mert minél magasabb tudásszintre jutsz, annál jobb teljesitményü gépekkel repülhetsz, tehát minden új repülötipussal van mit tanulni. Igazából addig idöigényes a dolog, amig eljutsz az elsö egyedülrepülésig (B vizsga), ezzel megszerzel egy olyan alaptudást, amit utána már csak finomitani kell, ami viszont már inkább idöjárásfüggö. Pénz: Jelenleg egy 4 perces "iskolakör" 600 forintba került. B vizsgáig asszem 60 kör körüli felszállásszám jön ki, persze ez tényleg az ember készségétől is függ.Kb. 150 ezer forintból kijön sz elméleti-gyakorlati képzés, a vizsgák a légügyi hatóságnál...) Mert van aki elsöre hibátlanul megcsinálja amit megmutatnak neki, van aki csak tizedszerre.
Egyebek: mivel támogatást sehonnan nem kapunk teljesen önnfenntartóak vagyunk. Fizetünk évi 24 eFt tagdijat/fö, és ha elromlik valami azt is mi csináljuk meg, úgyhogy elég sokat dolgozunk azért, hogy repülhessünk. Én ebben az évben eddig kb. 70 ezer forintot (kb. havi 6000 forintra jön ki) költöttem arra, hogy repülhessek. Viszont nem járok butikba, moziba, nem veszek cipöt 15 ezerért, nem megyek fodrászhoz-kozmetikushoz... mint a velem egykorú nök. Nekem ez fontosabb. Olyan élményeket és önbizalmat ad, amit nem tudok megmagyarázni. Egyszerüen csodálatos volt amikor pl. nyáron gólyákkal (14-et számoltam meg) köröztem együtt, egy cseppet sem zavartatták magukat, úgy éreztem magam mintha és is valami madár lennék. Persze egy pár kör után rámemelkedtek és továbbálltak. De ilyen élményben sem volt még soha részem, hogy a gólyák maguk közé fogadjanak egy pár körre és együtt repülhessek velük. Végülis nálunk a klubban 15-70 év között minden korosztály képviselteti magát, van aki egyedül, van aki oldalbordával, van aki gyerekekkel jár ki repülni.És az is nagyon jó, amikor látod, hogy ez kezdö növendék milyen mérhetetlenül boldog az elsö egyedülrepülése után, szinte el sem hiszi, hogy ezt ö csinálta. Nagyon sok szülö azért hozta ki a kamasz gyerekét, hogy ne diszkózzon, igyon,kábszerezzen, hanem valami "fegyelmet", rendet tanuljon, és ez sikerül is. Merthogy a repülés nagy fegyelmet és odafigyelést kiván. Úgyhogy ha ki akarod próbálni, akkor ezt jelezd, a férjemmel bármikor elmehetsz repülni, mert ő már jópár éve oktató. (söt dicsekvésképpen megjegyzem, hogy országos és nemzeti magassági rekordrepülö).Legalább ha egyszer kijössz, meghallod, hogy egy vitorlázó-üzemnek mennyire nem zavaró a hangja.
szia:
babydevil
Előzmény: cs_geza (78)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.28 0 0 78
Mennyi ido/penz/egyebek amig az ember egy ilyen vitorlazoval megtanul lavirozni? Sajat geped van, vagy berled? Hol tanitanak ilyesmit? Regen Hajduszoboszlon vitorlaztam ketuleses asszem Gobeval, utaskent. Budakeszi felett soxor latom a sok vitorlast korozgetni, tavcsovel szepen latszanak a teraszunkrol.
Előzmény: babydevil (76)
babydevil Creative Commons License 2002.10.28 0 0 77
Szia parkvárosi lány!
Köszi a számot, mepgróbálom felhivni.
Szia:
babydevil
Előzmény: parkvárosi lány (74)
babydevil Creative Commons License 2002.10.28 0 0 76
Szia andzsin!
Hát szerintem Budaörs reptere miatt már nem sokáig kell aggódnod.Elöbb-utóbb valaki meg fogja venni az egészet, mert jó helyen levö terület.
Ott tényleg elég nagy a motoros forgalom. Nálunk (Farkashegy-Budakeszi mellett) úgy lett kidolgozva a "reptér-rend", hogy hétvégén a motoros repcsik nem iskolakörözhetnek (ami sűrű fel-leszállással járna) és Budakeszi lakott területe szigorúan kerülendö terület a motoros gépeknek. A vitorlázók felhúzása: nálunk agregátor csörli fel a gépeket (egy Zil motorral, kb. 30 másoperc alatt), ezt Budakeszin nem hallják. A vitorlázógép pedig, mivelhogy nincs benne motor, egy igen csendes jószág. Nekem egy felszállás kb. ezer forintomba kerül, tehát nem egy drága mulatság. Hálistennek nekünk Budakeszivel jó a viszonyunk, nagyon sokan jönnek ki kirándulni, repülni a reptérre. És nálunk letiltást kap az akinek a repülése miatt esetleg egy budakeszi lakos kitelefonál a reptérre, mert zavarta a zaj.
Szóval ez csak jól szervezettség kérdése általában. Tudom, hogy az egész repülés dolgot nehéz megmagyarázni annak, aki "nincs benne", de tavaly a repülögépekbe vásárolt repülöbenzin árába 600 millió Ft útalap volt venne. A Magyar Repülö Szövetség (vagyis a magyar repülösport) ebben az évben 10 millió Ft (egy jobb kocsi ára) támogatást kapott. A többi pénz (590 milló) valahova máshova vándorolt, nem arra hogy korszerübb gépek legyenek beszerezve,településektöl távolibb sportrepterek legyenek létrehozva, tehát nem olyan dolgokra költődtek ami a lakosság és a sportrepülés érdekeit is szolgálná. És ez már jó pár éve igy megy. Annak ellenére, hogy itt senki-semmilyen támogatást nem kap elég sok világbajnokot, jó helyezést fel tudunk mutatni, nem úgy mint pl. a focisták- akikbe iszonyú pénz nyomnak tök feleslegesen. Európában a repülösport nagyon elterjedt. Németországban annyi sportreptér van, mint nálunk focipálya.És minden település büszke a repterére és hagyják élni egymást.Persze ott is szigorú szabályok vannak. Én például azért (többek közt) szeretek vitorlázni, mert az egész heti munka, rohangálás ... után, iszonyúan feltölt az a csönd, béke, nyugalom, ami odafenn uralkodik.És ott tényleg csak a tudásom (meg persze az idöjárás)határozza meg, hogy mennyit repülök, anélkül, hogy ezzel bárkit zavarnék. Még egy személyes élmény: amikor életem elsö távját repültem Úrhidára (60 km) és leszálltam az ottani reptérre 14 óra körül, a fél falu kijött "megcsodálni" ebéd után, és mindenkinek iszonyú sok kérdése volt és nagyon lelkesek voltak. Életemben nem éreztem még ilyen nagy "pilótának" magam, mint ott, amikor azon szörnyülködtek, hogy egy nő egy motor nélküli repülövel Pest mellöl hogy birt idáig eljönni.És kaptunk enni, inni és egy csomó jó szót, biztatást.Tudom, hogy ez neked nem jelent semmit, de nekem életem egyik legjobb napja volt.
Bocsánat, hogy nagyon hosszú és nagyon off voltam, de szerintem a vitorlázók (és azok felhúzása) abszolút nem hangos tevékenység, ezért kell egy kicsit megvédenem.
Szia: babydevil
Előzmény: andzsin (70)
nikonaprofi Creative Commons License 2002.10.28 0 0 75
Arra még várhatsz egy darabig :-(( Szerintem most minimum egy évig a tisztogatás, meg a személycserék fognak zajlani az önkormányzatban, no meg kiteregetik Harmat 12 éves szennyesét. Érdemi munka itt jó darabig szerintem nem lesz.
Előzmény: andzsin (71)
parkvárosi lány Creative Commons License 2002.10.27 0 0 74
Megnéztem neked a gépi földmunkát:
06-30-251-5985 és 06-30-941-2589.

Több helyen is ki van táblázva Parkvárosban, ezt speciel az Iparos - Burkoló utcák sarkán írtam le, gondolom, nem bánja az illető az itteni reklámot sem.

Előzmény: babydevil (65)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.27 0 0 73
Kimondtad a kulcsszot: lakossagszamot tekintve.
Előzmény: andzsin (71)
cs_geza Creative Commons License 2002.10.27 0 0 72
Csinalja hetkozben is, minden nap...
Es a balesetveszelyrol meg nem is beszeltunk: amikor az M1M7 felett szall fel-le egy gep, sokan csak bamuljak az autobol, a forgalomban meg tortenik ami tortenik....Vagy mi van ha egy meghibasodott gep fel-leszallas kozben az autopalyat kapja el? Nem sok eszre vall repteret ilyen kozel tenni ekkora forgalmu uthoz, de valszeg gazdasagilag egyre ertekesebb terulet lesz, es remelem, hamarosan rajonnek h erdemesebb beepiteni.
A vonat hangja annyira minimalis h nem zavaro.
Előzmény: andzsin (70)
andzsin Creative Commons License 2002.10.27 0 0 71
ja és a legújabb KSH felmérés szerint a lakossászámot tekintve Érd a legdinamikusabban fejlődő település az országban. (De hol marad az infrastruktúra??????)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!