Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Nekünk semmi gondunk nem volt a daciaval, az igaz hogy még új korában lealvázvédőzték itthon, amikor le akartuk cserélni, még jól is jártunk, mert a románok jópénzért megvették és hazavitték, asszem akkoriban a román állam támogatta ezt.
Az új daciakból is rengeteget vittek romániába töllünk, 2006 környékén, mert a románoknál volt egy olyan jogszabály, hogyha román gyártmányú terméket vesznek külföldön, akkor a hazavitel során a nálunk kifizetett áfá-t a román állam visszafizeti nekik, persze a román állam gyorsan megszüntette ezt a jogszabályt.
Tegnap olvastam a totalcaron, hogy a bmw-nek is lesz tesco gazdaságos autója:
A P 20-as az micsoda? Felénk a munkás cigarettának van ilyen elnevezése, annak tényleg nehéz a gyújtását belőni, fogsz egy öngyújtót,vagy gyufát...... :))
Iiiigen. 2-3 tank 1:30-as keverék, utána 1:40. Célszerű a csavarokat meghúzni a bejáratás után, ha köhög, normális gyertyát tenni bele. Bejáratás alatt nem fullon, hanem kicsivel alatta pörgetni, nem nagyon terhelni. Tankolás kapcsán hagyni kihűlni. Vegyél bele normális damilt, szögzsírzásról nem elfeledkezni. Sok sikert hozzá.
Mind1, csak minnél magasabb minősítése legyen...léghűtéses kétütemű olaj kell, ha lehet, akkor legalább résszintetikus, jaso FC, vagy jaso FD minősítésűek már nagyon jó olajok.
Bejáratásnál használhatsz 1:33-as keveréket, én bejáratás után se 1:50-et használok, hanem 1:40-est.
Felesleges márkát írnom, mert nem tudom, hogy felétek mi kapható, mellényúlni csak az arol2T-vel tudsz, meg a nagyon noname olajokkal.
Egyszer azt mesélte nekem valaki hogy a régi időkben mikor még a Daciák nagy slágerok voltak meg skodák meg a többi, na szóval egyik ismerőse vett egy Daciat amiből gyárilag az egyik hengerből a dugattyút hajtókarostúl kifelejtették. Csodálkoztak is hogy miért megy olyan gyengécskén aztán mikor egyszer szétkapták a mocit jött a meglepi. A nagy meózásban a román kollégák elfelejtették a negyedik dugattyút beszerelni. Addig ment három hengerrel a gép.
Van egy öreg cimbi, nagy kihívásnak tart mindenféle szerelést, javítást. Bevallotta, egyszer összerakott egy négyhengeres motort, csak az egyik dugóról maradt le egy gyűrü............
Egyébként én nem akarom leszólni az olcsó illetve kínai gépeket,mert azokkal is biztos lehet dolgozni.Én csak leírtam az általam tapasztaltakat.Nem mellesleg szerintem pont az számít,hogy mennyi idő alatt végez az ember,mert minél később végez,annál kevesebb időt tud a családjával tölteni.Nem mindegy,hogy hétvégén x idő alatt végzek,vagy feleannyi alatt.És akkor nem kell a következő hétvégét szereléssel tölteni.De mindenki maga tudja,illetve a pénztárcája.