Keresés

Részletes keresés

Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 2119
Előzmény: -Tsunami- (2118)
-Tsunami- Creative Commons License 2009.08.07 0 0 2118

Egy ismerősöm épített össze két pannonia blokkot, brutál volt azokban az időkben.

A kuplungjával feszt problémák voltak,hamar lefüstölt és megette a lamellákat.

Előzmény: Gypsy56 (2115)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 2117

Nekünk semmi gondunk nem volt a daciaval, az igaz hogy még új korában lealvázvédőzték itthon, amikor le akartuk cserélni, még jól is jártunk, mert a románok jópénzért megvették és hazavitték, asszem akkoriban a román állam támogatta ezt.

 

Az új daciakból is rengeteget vittek romániába töllünk, 2006 környékén, mert a románoknál volt egy olyan jogszabály, hogyha román gyártmányú terméket vesznek külföldön, akkor a hazavitel során a nálunk kifizetett áfá-t a román állam visszafizeti nekik, persze a román állam gyorsan megszüntette ezt a jogszabályt.

 

Tegnap olvastam a totalcaron, hogy a bmw-nek is lesz tesco gazdaságos autója:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/08/06/teszko-gazdasagos_markat_tervez_a_bmw/

Előzmény: -Tsunami- (2109)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 2116
Előzmény: Strigo 86 (2114)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 2115
Az egy elég érdekes madár volt. Gyártotta a Csepel Művek, használta pl a kanadai rendőrség . :-)))
Előzmény: Strigo 86 (2114)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 2114
A P 20-as az micsoda? Felénk a munkás cigarettának van ilyen elnevezése, annak tényleg nehéz a gyújtását belőni, fogsz egy öngyújtót,vagy gyufát...... :))
Előzmény: kék1 (2112)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 2113
Biztos azért, mert abban nem volt gyűrű :-)))))))
Előzmény: kék1 (2112)
kék1 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2112
Kikérem a cimbi nevében. A p 20-as gyújtását is úgy belőtte, hogy járt mint a doxa. Pedig az nem volt soha egy egyszerű mutatvány.
Előzmény: Gypsy56 (2097)
kék1 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2111
Iiiigen. 2-3 tank 1:30-as keverék, utána 1:40. Célszerű a csavarokat meghúzni a bejáratás után, ha köhög, normális gyertyát tenni bele. Bejáratás alatt nem fullon, hanem kicsivel alatta pörgetni, nem nagyon terhelni. Tankolás kapcsán hagyni kihűlni.
Vegyél bele normális damilt, szögzsírzásról nem elfeledkezni. Sok sikert hozzá.

Előzmény: kopizol (2107)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2110
Akkor írd rá, sőt gravírozd bele hogy MADE IN P.R.C.
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (2106)
-Tsunami- Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2109

Az unokatesómék zsír új TLX Daciát vettek a merkúrtól ami nagyon frankó verda volt.

Szép piros 5 sebességes két db 4. fokozattal.

A mamája furcsálta hogy nem tudják betenni ötödikbe, a váltó szépen veszi az ötöt,de nem változott a négyhez képest semmi.

Garanciába javították,két négyes fokozat volt állítólag benne:-))

 

Előzmény: Strigo 86 (2096)
kopizol Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2108

Bejáratás meddig?

 

kopizol Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2107

stihl olaj?

 

DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2106
Ráírok én neked bármit, ha ez megnyugtat... :-)
Előzmény: Strigo 86 (2103)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2105
Pontosabban nálunk szerelik össze kínai alkatrészekből.
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (2101)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2104

Mind1, csak minnél magasabb minősítése legyen...léghűtéses kétütemű olaj kell, ha lehet, akkor legalább résszintetikus, jaso FC, vagy jaso FD minősítésűek már nagyon jó olajok.

 

Bejáratásnál használhatsz 1:33-as keveréket, én bejáratás után se 1:50-et használok, hanem 1:40-est.

 

Felesleges márkát írnom, mert nem tudom, hogy felétek mi kapható, mellényúlni csak az arol2T-vel tudsz, meg a nagyon noname olajokkal.

 

Szögahjtást ne felejtsd el zsírozni....

Előzmény: kopizol (2102)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2103
De nem azt írják rá hogy made in EU vagy Hungary hanem made in nemtom má melyik német város.
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (2101)
kopizol Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2102
AL -KO 4535 zsír uj .Milyen olajat javasoltok?Milyen  keverési arányban?
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2101
A piroskát nálunk csinálják, Nemesvámos-on! :-))
Előzmény: Strigo 86 (2100)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2100
Ja, meg mint az MTD piroska szintén Németországban. Különben a képek a
láncfűrészgond-ba vannak, már akik kívácsiak rá.
Előzmény: Gypsy56 (2099)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2099
Mint a Güde Németországban :-))))))
Előzmény: Strigo 86 (2098)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2098
Sikerült írtó klassz képeket beszereznem a Hyundai Tescos REALM-ról. Elég minőségi a kinézete azt írták rá hogy Koreában azon belül Szöulban készült.

Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2097
Biztos Kék barátja csinálta a motort, csak akkor még nem volt annyira profi :-)))))
Előzmény: Strigo 86 (2096)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2096
Egyszer azt mesélte nekem valaki hogy a régi időkben mikor még a Daciák nagy slágerok voltak meg skodák meg a többi, na szóval egyik ismerőse vett egy Daciat amiből gyárilag az egyik hengerből a dugattyút hajtókarostúl kifelejtették. Csodálkoztak is hogy miért megy olyan gyengécskén aztán mikor egyszer szétkapták a mocit jött a meglepi. A nagy meózásban a román kollégák elfelejtették a negyedik dugattyút beszerelni. Addig ment három hengerrel a gép.
Előzmény: kék1 (2093)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2095
Kérdeztél volna meg. De csak mész, és összevásárolsz mindent :-)))
Előzmény: kék1 (2092)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2094
Hát igen, ráadásul ki tudja meddig bírja az a drága fűrész... :-)
Előzmény: kék1 (2092)
kék1 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2093
Van egy öreg cimbi, nagy kihívásnak tart mindenféle szerelést, javítást. Bevallotta, egyszer összerakott egy négyhengeres motort, csak az egyik dugóról maradt le egy gyűrü............
Előzmény: bab1 (2085)
kék1 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2092
Bezzeg én nem kaptam ilyen jó tanácsot, ezért vettem méregdrága fűrészeket.
:-((((((
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (2091)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2091

Hát igen, anno mi is ezt akartuk neked elmagyarázni...

Ha nem az fs350-es vetted volna, akkor több tízezer forint maradt volna a családi kasszában, amit biztosan tudtatok volna mire költeni.

 

De az a lényeg, hogy ilyen baklövéseket ne kövess el többet... :-))

Előzmény: pintérjani (2090)
pintérjani Creative Commons License 2009.08.06 0 0 2090
Szia Gypsy!

Egyébként én nem akarom leszólni az olcsó illetve kínai gépeket,mert azokkal is biztos lehet dolgozni.Én csak leírtam az általam tapasztaltakat.Nem mellesleg szerintem pont az számít,hogy mennyi idő alatt végez az ember,mert minél később végez,annál kevesebb időt tud a családjával tölteni.Nem mindegy,hogy hétvégén x idő alatt végzek,vagy feleannyi alatt.És akkor nem kell a következő hétvégét szereléssel tölteni.De mindenki maga tudja,illetve a pénztárcája.
Előzmény: Gypsy56 (2088)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!