cabeza: "Fiatot nem vennék semmir pénzért"
Azért az tetszik nekem, amikor a Multipla áltagfogyija 4.6-6.3 között ingadozik a városban. Mindez egy 1.9-es JTD diesel FIAT motor és egy nagy kaszni no meg több, mint 100 diesel lóerő :)
Nem olyan rossz gép ám a Fiat
Macika, akkor egy helyen voltunk. Nekem egy tipusengedéllyel nem rendelkező autót sikerült kiválasztanom, amit ezért a Mozaik utcában kellett vizsgáztatni. De 2 hét alatt megcsinálták. Ezért meg tudom erősíteni, amit a hölgy mondott - tényleg nem náluk lehetett a hiba.
compot:
Tudom, hogy nem vígasztal, de azóta többeket láttam átzúgni azon a piroson.
Macika:
"2. Menet közben záródó centrálzár (ezt sajnálom igazán)."
Anno azt tanultam (meg egy életre), hogy menet közben nem szabad bezárni azon ajtókat, ahol ülnek, mert balesetkor v. tűz esetén lassítja, v. lehetetlenné teszi a mentést. Pont ezért találták ki a gyerekzárat. Érdekes, hogy míg a Thalia zár, addig a WR+ nyit menet közben. Pedig kb. egykorúak.
A Renault házban (XIII. Róbet Károly körút) voltam. Végül is kiderült, hogy a hölgy ártatlan volt, valahol rajtuk kívül volt a hiba. Tényleg sajnálom.
cabeza
Bízom benne, hogy 11 év eltelt azóta. Hosszas órákat telefonálgattam azokkal az ismerőseimmel (vannak szép számban), akik most Brava-t vagy Bravot hajtanak. 5 évestől 1,5 évesig volt a palettán, kérdezgettem, hogy mi problémájuk volt az autóval. Komolyabb hibát nem tudtak megemlíteni, inkább csak apróbb bosszantóakat. Az egyikőjük 120e km felettl jár, nagyon profi pilóta, vigyáz az autóra. Nála most kezdenek előjönni a kopások, futómű miegyebek.
Ez az én éves adagomnál (a totálra tört Suzukimmal 22e km-t mentem 16 hónap alatt) kb. 6-7 évnyi mennyiség.
Én egy Thalia boldog tulajdonosa vagyok, dec. 21 óta, november 30-dikán foglaltam le a Renaultház-nál.
Ha olyat szeretnétek, ami nincs a börzén, akkor lehet várni 3 hónapot, de amikor én kerestem, akkor szinte minden volt a börzén.
Igaz, a karácsony miatt hajtás volt, és pl. elfogytak a magyr leírások, de meg voltam és vagyok elégedve, velük és a kocsival is.
Fiatot meg nem vennék semmi pénzért (olcsóságért). Ha szóba kerül, mindig eszembe jut az első Brava-k ajtaja még 90 elejéről, ahogy össze-vissza kigyózik rajtuk a ráragasztott szigetelés... Ezt a szintet a Lada is übereli.
A kocsi nagyon jó, karácsony első napján mentem át vele az országon 110-zel, stabil volt.
Ja! RT 1,4 16V a kocsi, man. klima, sarki fény, metál.
Én is jártam a Baum..nél, de mikor megtudtam, hogy elfelejtették közölni novemberben, hogy novemberben egy akció keretében listaár-100ezer, vagy kezdő részlet -100ezer, akkor sürgősen másikat kerestem.
Ma de. voltam az autószalonban, szó nélkül visszaadták a teljes előleget. Amikor jövök el a pénztártól, akkor szól az értékesítő hölgy, hogy megérkezett az autóm, pont most kapta a hírt.
Érdekes csiribingyó, én dec. 10-én rendeltem meg (18-án előlegeztem le) a Thaliat, és ma jött meg, szombaton vehettem volna át.
Sajnos eladtam a lelkemet. Lefoglalóztam a Bravat, mert ma sem érkezett meg a kedvencem (a Thalia, mert olyan csúnya, hogy az már szép :c))) )
2.640.000-ért automata klímás 0 km-es autó. 1.2 SX 16V Limited Eidition 82 LE. Ráadásul keresztben is szélesebb, és hosszában is hosszabb. Nálam sajnos ez a szempont. Azzal vigasztalgatom magam, hogy nem érdekel mennyit bukok rajta, ha 5 évig (vagy a következő, út szélén üresen elszenvedett totálkárig :c(((( ) kényelmese(bbe)n tudok autózni. Sajnos rossz szalonba mentem elsőre, ha a Baumgartnernél kezdtem volna, akkor már tavaly Thaliás lettem volna. Vagy ha nem, akkor is korrekt tájékoztatást kaptam volna.
A pozitívumok, amik a Brava oldalára billentették a mérleget:
1. Automata hőmérsékletszabályzó (fűtés-klíma)
2. Külső digitális hőmérő a műszerfalon.
3. Normális helyen vannak az ablakemelők.
4. Keresztben legalább 7 cm, hosszában legalább 10 cm-re több helyem van és be tudok ülni magam mögé.
5. Állítható magasságú a vezetőülés, nemcsak a kormány.
6. Olyan a rádió, amiért nem érdemes feltörni az autót, ui. más autóban nem használható (ellentétben a Philips-sel, ami a Thaliában van).
7. Bár kisebb a csomagtér (380 l), de osztva dönthető hátsó ülés, és nagyobb dolgok is beférnek a csapott hátnak köszönhetően (ezt a Suzuki Sedanban találtam hibának, sajnos a Thalia sem igazán „nagyszájú”).
8. Olcsóbb 135e Ft-tal.
9. 1 év ingyen CASCO
10. Egész életre (névre) szóló AGIP chipkártya, amivel a mindenkori benzinár alatt tankolhatok 5 Ft-tal.
11. Esztétikailag is sokkal dizájnosabb, bár ezt szándékosan hagytam utoljára, nem annyira fontos, mivel a Thalia meg különleges.
A mérleg másik serpenyőjében volt:
1. Sokkal erősebb motor, hozzá könnyebb kasztni.
2. Menet közben záródó centrálzár (ezt sajnálom igazán).
3. Késleltetett kioltású belső világítás.
4. Hátsó középső 3 pontos biztonsági öv (bár ez lehet, hogy nem akkora előny, mint ahogy gondolom).
5. 1 évvel hosszabb gyári garancia.
6. 2002-es forgalombahlyezésű autó
7. 140 literrel nagyobb csomagtér, kisebb szájjal.
8. 30 ezres szervizciklus, szemben a Brava 20 ezresével.
9. Ingyen téligumik (vagy más biztonsági dolog 100e Ft értékben).
10. Ingyen beszerelték volna a Nokia autósszettemet.
December 10. óta éjjel-nappal a döntésen rágódtam, ez a két típus lett döntős és végül is a Brava maradt állva.
Holnap lesz a nagy mérkőzés, vissza akarom kapni a 200e Ft előleget a Renaulttól, amit azonnal viszek tovább a Fiathoz.
Ha megengeditek, hogy négycsíkosként írjak a rombuszos topicba, akkor majd megosztom a Brava tapasztalatait Veletek.
Macika:
"nekem már mindegy, hűtlen lettem Hozzátok. Remélem nem fogom nagyon megbánni. :c((( "
Idézet Tőled.Talán lemaradtunk valamiről?Eddig megosztottad velünk az autóvásárlással kapcsolatos vívódásaidat.A döntésről mégis csak sejtelmes utalásokból szerezhetünk tudomást.
Tehát Brava?
Nekem az áremelés tényét és mértékét (3-4%) a szalonban dolgozó értékesítő hölgy mondta. Remélem nem lesz (lett) igaza, bár nekem már mindegy, hűtlen lettem Hozzátok. Remélem nem fogom nagyon megbánni. :c(((
Thalia telefonkihangosító beépítéshez ajánlom az ablaktörlő kapcsoló kar mögötti, a sebességmérő műszer jobb oldalát. Én egy nokia szetet építettem be és úgy tűnik éppen megfelelő méretű a hely, a telefon jól látható, könnyen kezelhető. Szerettem volna egy fényképet is betenni, de ezen a weblapon úgy tűnik ez nem lehetséges.
Májusban rendeltem a 16 szelepes RT modellt,akkor az ára 2 445 000Ft volt.Következő hónapban 50 000Ft-ot emeltek rajta.A forint árfolyammozgása szerint inkább csökkenteni kellene.
OFF
Igen, ez igaz. Érdekes, a Kis utcánál anno kint volt. Most meg csak akkor fogják kitenni, ha már kész lesz a Tesco?! De nem is értem miért kell a Tescohoz 3 lámpa?? Érdekes, a Fogarasi útinál csak egy lámpa van. Ott sokkal könnyebb a közlekedés. Ráadásul most a Pesti út kifelé kicsit kanyargós lett, ahelyett, hogy egyenesen mehetne az ember.
ON
"Forgalmi rend változás" feliratú kiegészítő táblát kell az "Egyéb veszély" jelző tábla alatt elhelyezni, ha
- az útkereszteződésben forgalomirányító fényjelző készüléket helyeztek el,"
Remélem, a törőd ezt nem tudja, mert ha beperli a közút kezelőjét emiatt, az hosszú lesz...
Lehet, hogy villogott, hosszú ideje kerülöm a környéket az építkezés miatt.
Egyébként létezik egy olyan tábla, hogy "Forgalmi rend változás!"
20/1984. (XII. 21.) KM rendelet
az utak forgalomszabályozásáról és a közúti jelzések elhelyezéséről
(3) A forgalmi rend megváltoztatását az erre utaló jelzésekkel ... legalább 3 hónapig jelezni kell.
Sajna ez rajtam már nem segit.
A fazon jött vagy 70-nel. Nem is lassitott, hogy esetleg el tudjak kanyarodni. Csak az utolsó pillanatokban fékezet. Na mindegy megtörtént. Azt tudom, hogy a törököknél, arab országokban és az olaszoknál nem szokás törödni a lámpákkal. DE ott ezt mindenki tudja és ennek megfelelöen közlekedik a többi is.
Naiv modon ugy gondolom, még ha neki lett volna elönye, akkor is esélyt kellett volna adnia, hogy el tudjak menni elöle. Néha figyelni kellene másokra is akik az uton közlekedni és néha lemondani az elönyünkről.
Reszvetem comopot! A futomu is kapott? Akkor lehet hogy totalkarra veszik? Mit vogsz csinalni?
szipusz2: jol lattad, muanyag. A Clio II is ilyen. Allitolag olcsobb cserelni, mintha fembol lenne. Civilizaltabb orszagokban ezert a biztositok kedvezmenyt adnak.... Biztonsagi szempontbol pedig -allitolag- kozombos a dolog, mert a belso merevitesek emesztik el az utkozeskor fellepo eroket. Remelem tenyleg igy van...:)