Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Macika Creative Commons License 2002.01.04 0 0 498
Hááát, a tisztaságmániád becsülendő. Optimális esetben (ha valaki vigyáz az autója – mint gyöngyszeme – tisztaságára), ja és új autóval kezdi, akkor alaptalan a félelem a kosztól. Ha meg koszos lesz, akkor csak magát okolhatja. A használt autónál nincs mit tenni. De hát itt, most új autókról van szó, a legidősebb sincs még egy éves.

Nem tudom, nálam a kényelem, a komfortérzet (plüss ülés, ajtó) többet ér, mint a praktikusság. Ha veszek egy új autót, akkor azzal-abban jól akarom érezni magamat. Mással nem lehet megmagyarázni azt, ha hajlandó vagyok a szalonból kihozás napján 2-300e Ft-ot bukni, fizetni a borsos biztosításokat, havi részleteket, súlyadót, üzemanyagot, stb. Ez csak a megszállottsággal magyarázható, racionálisan aligha. :c))))

Előzmény: cabeza (496)
cabeza Creative Commons License 2002.01.04 0 0 497
csiribingyó, a multipla árak mellett nem kell kommentálnom a fogyasztást. :)
Cabeza
Előzmény: Törölt nick (492)
cabeza Creative Commons License 2002.01.04 0 0 496
bocsi, régi és áppen off, de hozzászólnék (most olvasom el az elmúlt 1 évet. :)):
''nézd meg egy Thalia, és egy Sedan kárpitozását. A francia még hírből sem ismeri a plüsskárpitot. Ezzel szemben a hasonló árú Sedannak még az ajtóra is jutott''
Álmaim legrosszabja, amikor beleülök az új, kárpitozott, olykor mikroplüssös BKV ülésekbe, és a hajléktalanok által belerakott kosz, baktérium és gomba és atka és tetű tenyészet hozzámér. Ezt a régi müanyag üléseről egy hipos ronggyal le lehet szedni, a kárpitból semmivel.
Ugyanez a mikroplüssös ajtókárpit. Barátom 10 éves kocsijában olyan az ajtó, mintha szarral lenne bekenve. Ezt soha nem szeretném, nem vettem volna meg a kocsit, ha mikroplüssel lenne boritva, ill. még az ajtóra is vászon huzatot raknék.
Bocs, off, meg hosszú.
Cabeza
Előzmény: vinettu (287)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.04 0 0 494
Ja és a legjobb az volt a 4x4-es Scenicben, hogy a 2.0i-s motor 15l-t !!! evett városban :) És még lusta is volt...
Előzmény: szipusz2 (493)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.04 0 0 493
Na persze a szépségével nekem is voltak fenntartásaim, DE csak 1 út kell hozzá és mindjárt rájössz, hogy "nem is olyan ronda jószág" :)
De tényleg! Vezettem már Scenic-et is simát és 4x4-et :((( Mint egy teherautó. A Multiba beülsz és "sirály érzésed" támad. Minden a helyén, mégha szokatlan formában is, iszonyat méretű ablakok fantasztikus diesel moci, és ha szép a színe, egy jó belső kárpittal verhetetlen.

De hiába mondom, mert ezt vezetni kell :)

Előzmény: Törölt nick (492)
cabeza Creative Commons License 2002.01.04 0 0 491
szipusz2!

Mennyi az általad jelzett multipla ára?

Cabeza

Előzmény: szipusz2 (484)
cabeza Creative Commons License 2002.01.04 0 0 490
Tom!
A www tetszőleges, lehet web, bela, vagy a Te esetedben, members.

Cabeza

Előzmény: atompyka (487)
fefefe Creative Commons License 2002.01.04 0 0 489
szerintem a computert ott dugjak ra a kocsidra.
Előzmény: cabeza (481)
Macika Creative Commons License 2002.01.04 0 0 488
Természetes dolog, hogy győzködöm magamat. Ám úgy érzem, hogy a tizenéves Uno-Tipo tapasztalatok túlságosan mélyen ivódtak be a köztudatba. A mai Fiatok nem rohadnak úgy, és nem annyira megbízhatatlanok, mint egy évtizeddel ezelőtt.

Ráadásul a legutolsó „ráncfelvarrás” a Bravakon ’98-ban volt (motorcsere 1.4 8V-ről 1.2 16 V-re, meg némi esztétikai pofozgatás, rengeteg alap-extra, rádiócsere, miegyebek...), így összességében (a motort kivéve) alig idősebb, mint a Thalia „alapja”, a ’99-es Clio.

Végül is szembe kell néznem a tényekkel: túl nagy darab ember vagyok ahhoz képest, hogy mi az anyagi lehetőségem plafonja. Nem tudok megfizetni egy Mégane-t v. ilyeneket.
Most a típusváltás (Brav* –> Stilo) kapóra jött, így közel 600e Ft-ot spórolhattam meg, illetve egyáltalán számításba jöhetett egy eddig elérhetetlen árfekvésben (>3.2 MFt) kapható autó.

Előzmény: szipusz2 (484)
atompyka Creative Commons License 2002.01.04 0 0 487
De ez miért megy? Benne a www:
atompyka Creative Commons License 2002.01.04 0 0 486
Na, most kivettem?
Előzmény: atompyka (485)
atompyka Creative Commons License 2002.01.04 0 0 485
Erre kíváncsi vagyok. Nekem ment már http+www-vel is.

szipusz2 Creative Commons License 2002.01.03 0 0 484
cabeza: "Fiatot nem vennék semmir pénzért"
Azért az tetszik nekem, amikor a Multipla áltagfogyija 4.6-6.3 között ingadozik a városban. Mindez egy 1.9-es JTD diesel FIAT motor és egy nagy kaszni no meg több, mint 100 diesel lóerő :)
Nem olyan rossz gép ám a Fiat
Előzmény: atompyka (482)
cabeza Creative Commons License 2002.01.03 0 0 483
hulahop, ha kiveszed a members elől a www.-t, látni fogjuk a képet.

Cabeza

Előzmény: hulahopp55 (476)
atompyka Creative Commons License 2002.01.03 0 0 482
Cabeza:
Sajna a nővéremékén nincs, így a működését nem ismerem, ettől függetlenül nem szimpi. Azt tudom, hogy van rajta gyerekzár.

Üdv!
Tom

Előzmény: cabeza (480)
cabeza Creative Commons License 2002.01.03 0 0 481
Skacok, kiemeltem a hamutartót, és találtam alatta egy csatlakozót, védősapkával. Az mi?

cabeza

cabeza Creative Commons License 2002.01.03 0 0 480
Atompyka!

A menet közben záródó központi zár funkciót egy gombnyomással ki lehet kapcsolni a Thalián. Igy ez csak egy opció. És ettől függetlenül van gyerekzár.

Cabeza

Előzmény: atompyka (478)
cabeza Creative Commons License 2002.01.03 0 0 479
Macika, akkor egy helyen voltunk. Nekem egy tipusengedéllyel nem rendelkező autót sikerült kiválasztanom, amit ezért a Mozaik utcában kellett vizsgáztatni. De 2 hét alatt megcsinálták. Ezért meg tudom erősíteni, amit a hölgy mondott - tényleg nem náluk lehetett a hiba.

Cabeza

Előzmény: Macika (477)
atompyka Creative Commons License 2002.01.03 0 0 478
Sziasztok!

compot:
Tudom, hogy nem vígasztal, de azóta többeket láttam átzúgni azon a piroson.

Macika:
"2. Menet közben záródó centrálzár (ezt sajnálom igazán)."

Anno azt tanultam (meg egy életre), hogy menet közben nem szabad bezárni azon ajtókat, ahol ülnek, mert balesetkor v. tűz esetén lassítja, v. lehetetlenné teszi a mentést. Pont ezért találták ki a gyerekzárat. Érdekes, hogy míg a Thalia zár, addig a WR+ nyit menet közben. Pedig kb. egykorúak.

Üdv!
Tom

Macika Creative Commons License 2002.01.03 0 0 477
csiribingyó

A Renault házban (XIII. Róbet Károly körút) voltam. Végül is kiderült, hogy a hölgy ártatlan volt, valahol rajtuk kívül volt a hiba. Tényleg sajnálom.

cabeza

Bízom benne, hogy 11 év eltelt azóta. Hosszas órákat telefonálgattam azokkal az ismerőseimmel (vannak szép számban), akik most Brava-t vagy Bravot hajtanak. 5 évestől 1,5 évesig volt a palettán, kérdezgettem, hogy mi problémájuk volt az autóval. Komolyabb hibát nem tudtak megemlíteni, inkább csak apróbb bosszantóakat. Az egyikőjük 120e km felettl jár, nagyon profi pilóta, vigyáz az autóra. Nála most kezdenek előjönni a kopások, futómű miegyebek.
Ez az én éves adagomnál (a totálra tört Suzukimmal 22e km-t mentem 16 hónap alatt) kb. 6-7 évnyi mennyiség.

Előzmény: Törölt nick (474)
hulahopp55 Creative Commons License 2002.01.03 0 0 476
talán sikerül megjeleníteni a telefontartó beépítés képet
cabeza Creative Commons License 2002.01.03 0 0 475
Sziasztok!

Én egy Thalia boldog tulajdonosa vagyok, dec. 21 óta, november 30-dikán foglaltam le a Renaultház-nál.
Ha olyat szeretnétek, ami nincs a börzén, akkor lehet várni 3 hónapot, de amikor én kerestem, akkor szinte minden volt a börzén.

Igaz, a karácsony miatt hajtás volt, és pl. elfogytak a magyr leírások, de meg voltam és vagyok elégedve, velük és a kocsival is.

Fiatot meg nem vennék semmi pénzért (olcsóságért). Ha szóba kerül, mindig eszembe jut az első Brava-k ajtaja még 90 elejéről, ahogy össze-vissza kigyózik rajtuk a ráragasztott szigetelés... Ezt a szintet a Lada is übereli.

A kocsi nagyon jó, karácsony első napján mentem át vele az országon 110-zel, stabil volt.
Ja! RT 1,4 16V a kocsi, man. klima, sarki fény, metál.

Én is jártam a Baum..nél, de mikor megtudtam, hogy elfelejtették közölni novemberben, hogy novemberben egy akció keretében listaár-100ezer, vagy kezdő részlet -100ezer, akkor sürgősen másikat kerestem.

cabeza

Macika Creative Commons License 2002.01.03 0 0 473
Ma de. voltam az autószalonban, szó nélkül visszaadták a teljes előleget. Amikor jövök el a pénztártól, akkor szól az értékesítő hölgy, hogy megérkezett az autóm, pont most kapta a hírt.

Érdekes csiribingyó, én dec. 10-én rendeltem meg (18-án előlegeztem le) a Thaliat, és ma jött meg, szombaton vehettem volna át.

Előzmény: Törölt nick (471)
Macika Creative Commons License 2002.01.03 0 0 470
Sajnos eladtam a lelkemet. Lefoglalóztam a Bravat, mert ma sem érkezett meg a kedvencem (a Thalia, mert olyan csúnya, hogy az már szép :c))) )

2.640.000-ért automata klímás 0 km-es autó. 1.2 SX 16V Limited Eidition 82 LE. Ráadásul keresztben is szélesebb, és hosszában is hosszabb. Nálam sajnos ez a szempont. Azzal vigasztalgatom magam, hogy nem érdekel mennyit bukok rajta, ha 5 évig (vagy a következő, út szélén üresen elszenvedett totálkárig :c(((( ) kényelmese(bbe)n tudok autózni. Sajnos rossz szalonba mentem elsőre, ha a Baumgartnernél kezdtem volna, akkor már tavaly Thaliás lettem volna. Vagy ha nem, akkor is korrekt tájékoztatást kaptam volna.

A pozitívumok, amik a Brava oldalára billentették a mérleget:
1. Automata hőmérsékletszabályzó (fűtés-klíma)
2. Külső digitális hőmérő a műszerfalon.
3. Normális helyen vannak az ablakemelők.
4. Keresztben legalább 7 cm, hosszában legalább 10 cm-re több helyem van és be tudok ülni magam mögé.
5. Állítható magasságú a vezetőülés, nemcsak a kormány.
6. Olyan a rádió, amiért nem érdemes feltörni az autót, ui. más autóban nem használható (ellentétben a Philips-sel, ami a Thaliában van).
7. Bár kisebb a csomagtér (380 l), de osztva dönthető hátsó ülés, és nagyobb dolgok is beférnek a csapott hátnak köszönhetően (ezt a Suzuki Sedanban találtam hibának, sajnos a Thalia sem igazán „nagyszájú”).
8. Olcsóbb 135e Ft-tal.
9. 1 év ingyen CASCO
10. Egész életre (névre) szóló AGIP chipkártya, amivel a mindenkori benzinár alatt tankolhatok 5 Ft-tal.
11. Esztétikailag is sokkal dizájnosabb, bár ezt szándékosan hagytam utoljára, nem annyira fontos, mivel a Thalia meg különleges.

A mérleg másik serpenyőjében volt:
1. Sokkal erősebb motor, hozzá könnyebb kasztni.
2. Menet közben záródó centrálzár (ezt sajnálom igazán).
3. Késleltetett kioltású belső világítás.
4. Hátsó középső 3 pontos biztonsági öv (bár ez lehet, hogy nem akkora előny, mint ahogy gondolom).
5. 1 évvel hosszabb gyári garancia.
6. 2002-es forgalombahlyezésű autó
7. 140 literrel nagyobb csomagtér, kisebb szájjal.
8. 30 ezres szervizciklus, szemben a Brava 20 ezresével.
9. Ingyen téligumik (vagy más biztonsági dolog 100e Ft értékben).
10. Ingyen beszerelték volna a Nokia autósszettemet.

December 10. óta éjjel-nappal a döntésen rágódtam, ez a két típus lett döntős és végül is a Brava maradt állva.

Holnap lesz a nagy mérkőzés, vissza akarom kapni a 200e Ft előleget a Renaulttól, amit azonnal viszek tovább a Fiathoz.

Ha megengeditek, hogy négycsíkosként írjak a rombuszos topicba, akkor majd megosztom a Brava tapasztalatait Veletek.

Előzmény: Puhos (469)
Puhos Creative Commons License 2002.01.02 0 0 469
Macika:
"nekem már mindegy, hűtlen lettem Hozzátok. Remélem nem fogom nagyon megbánni. :c((( "
Idézet Tőled.Talán lemaradtunk valamiről?Eddig megosztottad velünk az autóvásárlással kapcsolatos vívódásaidat.A döntésről mégis csak sejtelmes utalásokból szerezhetünk tudomást.
Tehát Brava?

Előzmény: Macika (467)
BoGar Creative Commons License 2002.01.02 0 0 468
De lehet, csak a képnek már fent kell lennie a neten!

Így: [img src="http://www.szerver.hu/felhasznaloinev/kepneve.kiterjesztés"] és már itt is lesz a kép. Persze a []jelek helyére <> jelet kell rakni.

Előzmény: hulahopp55 (466)
Macika Creative Commons License 2002.01.01 0 0 467
Nekem az áremelés tényét és mértékét (3-4%) a szalonban dolgozó értékesítő hölgy mondta. Remélem nem lesz (lett) igaza, bár nekem már mindegy, hűtlen lettem Hozzátok. Remélem nem fogom nagyon megbánni. :c(((
Előzmény: Puhos (465)
hulahopp55 Creative Commons License 2002.01.01 0 0 466
BUÉK minden Thalia tulajdonosnak!

Thalia telefonkihangosító beépítéshez ajánlom az ablaktörlő kapcsoló kar mögötti, a sebességmérő műszer jobb oldalát. Én egy nokia szetet építettem be és úgy tűnik éppen megfelelő méretű a hely, a telefon jól látható, könnyen kezelhető. Szerettem volna egy fényképet is betenni, de ezen a weblapon úgy tűnik ez nem lehetséges.

sok sikert mindenkinek

üdvözlet

Puhos Creative Commons License 2002.01.01 0 0 465
Májusban rendeltem a 16 szelepes RT modellt,akkor az ára 2 445 000Ft volt.Következő hónapban 50 000Ft-ot emeltek rajta.A forint árfolyammozgása szerint inkább csökkenteni kellene.
Előzmény: Macika (464)
Macika Creative Commons License 2002.01.01 0 0 464
Közel 100.000 Ft-tal lesz (lett) drágább jan. elsejétől. :c((((

Persze lehet, hogy más típusnál is emelnek ennyit.

Előzmény: Puhos (463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!