BoGar,
az hogy a Thalia mellet mi szol most nem ragoznam, de hogy a Lada ellen...
Szo szerint, ahogy atompyka irta a minosegrol! Egy baratom edesapja vett ilyet bo egy eve es valami elkepesztoen durva dolgokat meselt! A regi dacias sztorikkal egyenertekuek voltak! En valoszinuleg mar reg felgyujtottam volna! Ami a nagy kulonbseg, hogy mindezt egy _auto_ araert kinaljak 2002-ben!!!
Nem bonyolodnek tulzottan a reszletekbe, mindenki el tudja gondolom kepzelni milyen az osszeszereles minosege. Es meg ha nem is nagy a bajrol van szo okvetlen, de tok bosszanto egy uj kocsinal. Foleg ha nem olyan jellegu, amit kicserelnenek garanciaban. Pl: ferde vmi, illesztesei hezagok a 70-es evek szivonalan, stb.
Igaz, hogy csak 1.85 millio most akciosan, de ennyi penzert egy par eves _jo_ allapotut autot is kapsz. Es ide a rozsdas bökôt, hogy kevesebb gondod lesz vele.
Persze ha szevedelyed az auto butykoles, akkor nem is szoltam... :)
Ajanlott irodalom: Auto2 2000. februari szam, Lada 2110 teszt
Ja, kulonben hogy kerult egy versenybe Nalad a Thaliaval? Az alap mereteken kivul szinte semilyen szempontbol nem egy kategoria! Tarozik Neked az orosz maffia es igy akar fizetni? :))
Bocs ha eros voltam, nem akartam senkit megbantani!
Szvsz kombit alapból ne viszonyíts 4 ajtóshoz. Ha nagyokat (nem menny., méret!) kell cuccolnod, Lada. Viszont a Thalia ahhoz képest 2 évtized minőségben.
A család új autót venne, a régi törött (totálkáros) helyett. két autó merült fel. A Lada 111 és a Renault Thália. Érveket szeretnék kérni töletek a Renault mellett. A Lada nagyon tetszik, elég sok minden van benne alapból. Kombiként jól pakolható, de kalaptartóig csak 450 liter, a RT-é pedig 520, ha jól tudom.
Ez csak egy tipp, de számomra csak ez logikus.
Lehet, hogy a relé nem birja a hideget?
mivel a relék is szerintem a müsz.fal bal oldalán vannak, lehet, a probléma az utastér bemelegedésével megszünik. Ezt megpróbálhatod, ha van -10 fok.
Ma elmentem a zöldkártyáért a szalonba, ahol vettem a Bravat (pénteken már nem tudták kiadni). Amikor várok a soromra, kérdezik, hogy nincs-e nálam más dokumentum is az autóról. Mondtam, hogy minden itt van. Elkérték, összehasonlították.
Kiderült, hogy a motorszámban két szám fel van cserélve (34 vs. 43) az összes helyen, a törzslap (és persze a motorblokk) kivételével. Érdekes, hogy így kiadhatták az autót, nem tűnt fel senkinek.
Az autó nagyon megfelelő nekem egyébként, hétvégén voltam vele vidéken, Autópályán 140-es tartós tempónál (volt benne kb. 20 km város is) 6,4-et fogyasztott, pedig erősen bináris a lábam.
Ami nagyon jó – és a Suzuki (de a tesztvezetés alapján a Thalia) után is felüdülés, az az oldalszélre való érzéketlensége. Hihetetlen, mennyire stabil az autó.
Azért még mindig nagyon tetszik a Thalia, ha valahol meglátok egyet, megdobban a szívem :c)))
Thalia 2.0-t???? Huaaa!!!
Ez erdekes lehet! Kivancsi vagyok, hogy hoztak ossze a Thalia koncepciojaval (olcso, nagy hasmagassag a rossz utakhoz, csaladi hasznalathoz valo kialakitas, tartozekok) Erdeklodve varom!
Gratulalok az uj auto tukajoknak! Neked is Macika! :)
Compot, mi lett a karambolos autoddal? Sikerult mar megkuzdeni a biztositoval?
Sok sikert hozzá!
Csak egy bravas ismerősöm van, nekem tetszik a gép. Az volt az első korm.szervós autó, amit vezettem [2 m-t :-)], úgyhogy megmaradt. Gurultam hátra egy kempingben kanyarodva, beindítottam közben a motort. El akarta törni az ujjam...
Nagyon köszi a kedvességet, de ha lehet, maradok a gyárinál mindenben, nem sportolok. :c))))
Különben is a motorom „csak” 1.2-es. :c((((
A másik meg az, hogy nekem az autó munkaeszköz, így nem fogalalkozom a kicsicsázásával, csajozni már (és még :c)))) ) nem járok vele. Kényelmes legyen, az a lényeg. Az a 4 cm pedig igenis nagyon kell, eléggé alacsonyan van már most is a pesti járdaszegélyekhez képest a gép eleje.
ABTGolf4 válasz erre | adatok | e-mail 2002-01-03 10:14:36 (502)
ELADÓ!
Fiat Bravo/Brava sportrugó set ( 4 db )eladó!
ENZO német gyártmány, üzleti ára 35.000,- Ft.
40 mm-t ültet, kicsit keményít, piros színű, nem gagyi, hanem jó minőségű. Jó az 1.4, 1.6, 1.8 motorral szerelt autókhoz.
Ára: 20.000,- Ft ( vadi új, bontatlan )
Érd.: 20/3377-577 ( Veszprém )
csiribingyó, hát megértük ezt is! Kitartás, már nincs sok hátra. Én is tök így be voltam sózva (nézd csak meg az akkori hozzászólásaimat).
cabeza: Neked is gratula. Nyugi, a fogyasztás csökkenni fog. Ha meg egy kicsit "öregurasan" vezeted, azt literekkel hálálja meg, mármint fogyasztásba.
Macika, leld örömöd benne, de nem kell elhagynod bennünket ezért. Nem rajtad múlt, hogy nem Thália lett.
Már túl vagyok az 1900. kilóméteren. Hmmm, nem rossz. A fogyasztás mostanra 6,9-re állt be, nem panaszkodhatok. Mondjuk nem is "tolom" neki veszettül. Tegnap hajtottam meg először egy kicsit jobban. 160-at vitte simán, persze csak rövid igeig.
A mikroplüsshöz szólnék hozzá, ha szabad.
Én örülök neki, hogy nem az van! Csak képzeljétek el, ahogy a fiam beszáll havas/vizes/sáros csizmával a gyerekülésbe, ami középen van hátul. Még jó, hogy műbőr az ülés háta, mert könnyű lemosni. Most képzeljétek el ugyanezt plüssel....
A hátamon kiráz a hideg, ha mikroplüsshöz kell érnem. A mániám meg csak a BKV-ra vonatkozik. :)
De ennek a témának ne nyissunk topicot. :))
Sok sikert az autóhoz, csiribingyo!
A fogyasztás az első 1000km-en nálam is hard, 10 liter körüli, remélem csökken, ennyit az 1,3 1989-es szamarám 150ezer km-rel városban gázból! evett.
Cabeza
Gratulálok csiribingyó.
Ha nincs mondanivalóm nem szoktam írni,de azért állandóan figyelem a fejleményeket.Szóval örülök az örömödnek.Olvasni fogom a későbbi beszámolóidat is.
Hááát, a tisztaságmániád becsülendő. Optimális esetben (ha valaki vigyáz az autója – mint gyöngyszeme – tisztaságára), ja és új autóval kezdi, akkor alaptalan a félelem a kosztól. Ha meg koszos lesz, akkor csak magát okolhatja. A használt autónál nincs mit tenni. De hát itt, most új autókról van szó, a legidősebb sincs még egy éves.
Nem tudom, nálam a kényelem, a komfortérzet (plüss ülés, ajtó) többet ér, mint a praktikusság. Ha veszek egy új autót, akkor azzal-abban jól akarom érezni magamat. Mással nem lehet megmagyarázni azt, ha hajlandó vagyok a szalonból kihozás napján 2-300e Ft-ot bukni, fizetni a borsos biztosításokat, havi részleteket, súlyadót, üzemanyagot, stb. Ez csak a megszállottsággal magyarázható, racionálisan aligha. :c))))
bocsi, régi és áppen off, de hozzászólnék (most olvasom el az elmúlt 1 évet. :)):
''nézd meg egy Thalia, és egy Sedan kárpitozását. A francia még hírből sem ismeri a plüsskárpitot. Ezzel szemben a hasonló árú Sedannak még az ajtóra is jutott''
Álmaim legrosszabja, amikor beleülök az új, kárpitozott, olykor mikroplüssös BKV ülésekbe, és a hajléktalanok által belerakott kosz, baktérium és gomba és atka és tetű tenyészet hozzámér. Ezt a régi müanyag üléseről egy hipos ronggyal le lehet szedni, a kárpitból semmivel.
Ugyanez a mikroplüssös ajtókárpit. Barátom 10 éves kocsijában olyan az ajtó, mintha szarral lenne bekenve. Ezt soha nem szeretném, nem vettem volna meg a kocsit, ha mikroplüssel lenne boritva, ill. még az ajtóra is vászon huzatot raknék.
Bocs, off, meg hosszú.
Cabeza
Na persze a szépségével nekem is voltak fenntartásaim, DE csak 1 út kell hozzá és mindjárt rájössz, hogy "nem is olyan ronda jószág" :)
De tényleg! Vezettem már Scenic-et is simát és 4x4-et :((( Mint egy teherautó. A Multiba beülsz és "sirály érzésed" támad. Minden a helyén, mégha szokatlan formában is, iszonyat méretű ablakok fantasztikus diesel moci, és ha szép a színe, egy jó belső kárpittal verhetetlen.
Természetes dolog, hogy győzködöm magamat. Ám úgy érzem, hogy a tizenéves Uno-Tipo tapasztalatok túlságosan mélyen ivódtak be a köztudatba. A mai Fiatok nem rohadnak úgy, és nem annyira megbízhatatlanok, mint egy évtizeddel ezelőtt.
Ráadásul a legutolsó „ráncfelvarrás” a Bravakon ’98-ban volt (motorcsere 1.4 8V-ről 1.2 16 V-re, meg némi esztétikai pofozgatás, rengeteg alap-extra, rádiócsere, miegyebek...), így összességében (a motort kivéve) alig idősebb, mint a Thalia „alapja”, a ’99-es Clio.
Végül is szembe kell néznem a tényekkel: túl nagy darab ember vagyok ahhoz képest, hogy mi az anyagi lehetőségem plafonja. Nem tudok megfizetni egy Mégane-t v. ilyeneket.
Most a típusváltás (Brav* –> Stilo) kapóra jött, így közel 600e Ft-ot spórolhattam meg, illetve egyáltalán számításba jöhetett egy eddig elérhetetlen árfekvésben (>3.2 MFt) kapható autó.