A fékpedál nekem is durva, még nem egésen szoktam meg, pedig már 1000 km van a kocsiban.
Billegéshez nem tudok hozzászólni, viszont mostanában - akaratom ellenére - rendszeresen kipörgetem az első kerekeket 1-esben. :)
compot, rossz hirem van, ez igy természetes.
A Totalcar biztositási tanácsadásában mostanában volt erről szó. Van rajta amortizáció, meg piaci korrekció (ez 0- -5% is lehet), meg ronccsérték, azaz a roncsot el kell adnod, hogy még ahhoz is hozzájuss.
Az ügyvéd nem árt, persze, de tényleg nem számíthatsz rá, hogy teljes értéket visszakapj.
Ha egy autóhoz a 95-ös benzint ír elő a gyár, akkor szükségtelen nagyobb oktánszámú benzint tankolni, semmivel nem fog jobban menni a gép. Ha be van állítva bizonyos sűrítésre az autó, akkor abban az esetben sem fog tudni jobban sűríteni, ha nagyobb oktánszámú benzint kap. tehát csak a pénztárcádnak lesz jó, mert...... fogyni tud. :c))))
Na most beszéltem a biztosítóval. 1.6M a javítás költsége, ugyhogy totálkárra veszik. Pedig annyire nem látszik kivülről, hogy ilyen nagy kár lenne benne.
De, szerintük már van amortizáció, tehát nem fizet új értéket. Pedig csak 3 hónapos volt és 3.500 km volt benne. Továbba vessek keresztet az üzembe helyezés 67.000 eFt-re is.
Az elsősegély csomag mellett az elakadásjelző és a tartalék izzókészlet is kötelező tartozék. Az én esetemben ezek benne voltak az un. forgalombahelyezési költség hatvanvalahányezrében.
Cabeza
Új lada vásárláshoz tényleg fanatizmus kell, de én ismerek ilyeneket is. (ugye, vomit? :) Vazpetya)
Hogy, hogy került egymás mellé?? Árban kb. egyeznek és nagy csomagtartós autó kellene. A régi, amit apám összetört egy Carina II-es volt, melynek csomagtere kicsit kicsinek minősült nagyihoz való utazáskor. (Az elöző autó egy Wartburg kombi volt. d:-)) ) Szóval most ott tart a család, hogy új autó veszünk. A két autó közül szeretnék választattni apámmal. Igazságszerint van egy ismerősöm, akinek van 110-es Ladája. Ők csak egy autóra cserélnék le. Egy 111-es Ladára. Az Autó2-ös tesztet nem olvastam, de a mostani friss Total Car-ost igen. És az nagyon meggyőzött. Viszont a Renault azért mégiscsak Renault. Szóval nem tudunk dönteni. Ez van. Ha lesz döntés, és sikerül a rábeszélés, akkor majd írok megint. (Aztán lehet, hogy a végén elkezdek én pénzt gyüjteni és én veszem meg magamnak az egyiket. Mellesleg és is csak a kettő között döntenék. A kedvencem sajna drága és mégcsak nem is praktikus.)
jelenleg nincs 110 es 111 import, csak niva.
novemberben kiszortak a keszletet, az volt a nevezett olcsosagi akcio.
mar latlak is, ahogy a pupos thaliaba pattansz... :-)
BoGar,
az hogy a Thalia mellet mi szol most nem ragoznam, de hogy a Lada ellen...
Szo szerint, ahogy atompyka irta a minosegrol! Egy baratom edesapja vett ilyet bo egy eve es valami elkepesztoen durva dolgokat meselt! A regi dacias sztorikkal egyenertekuek voltak! En valoszinuleg mar reg felgyujtottam volna! Ami a nagy kulonbseg, hogy mindezt egy _auto_ araert kinaljak 2002-ben!!!
Nem bonyolodnek tulzottan a reszletekbe, mindenki el tudja gondolom kepzelni milyen az osszeszereles minosege. Es meg ha nem is nagy a bajrol van szo okvetlen, de tok bosszanto egy uj kocsinal. Foleg ha nem olyan jellegu, amit kicserelnenek garanciaban. Pl: ferde vmi, illesztesei hezagok a 70-es evek szivonalan, stb.
Igaz, hogy csak 1.85 millio most akciosan, de ennyi penzert egy par eves _jo_ allapotut autot is kapsz. Es ide a rozsdas bökôt, hogy kevesebb gondod lesz vele.
Persze ha szevedelyed az auto butykoles, akkor nem is szoltam... :)
Ajanlott irodalom: Auto2 2000. februari szam, Lada 2110 teszt
Ja, kulonben hogy kerult egy versenybe Nalad a Thaliaval? Az alap mereteken kivul szinte semilyen szempontbol nem egy kategoria! Tarozik Neked az orosz maffia es igy akar fizetni? :))
Bocs ha eros voltam, nem akartam senkit megbantani!
Szvsz kombit alapból ne viszonyíts 4 ajtóshoz. Ha nagyokat (nem menny., méret!) kell cuccolnod, Lada. Viszont a Thalia ahhoz képest 2 évtized minőségben.
A család új autót venne, a régi törött (totálkáros) helyett. két autó merült fel. A Lada 111 és a Renault Thália. Érveket szeretnék kérni töletek a Renault mellett. A Lada nagyon tetszik, elég sok minden van benne alapból. Kombiként jól pakolható, de kalaptartóig csak 450 liter, a RT-é pedig 520, ha jól tudom.
Ez csak egy tipp, de számomra csak ez logikus.
Lehet, hogy a relé nem birja a hideget?
mivel a relék is szerintem a müsz.fal bal oldalán vannak, lehet, a probléma az utastér bemelegedésével megszünik. Ezt megpróbálhatod, ha van -10 fok.
Ma elmentem a zöldkártyáért a szalonba, ahol vettem a Bravat (pénteken már nem tudták kiadni). Amikor várok a soromra, kérdezik, hogy nincs-e nálam más dokumentum is az autóról. Mondtam, hogy minden itt van. Elkérték, összehasonlították.
Kiderült, hogy a motorszámban két szám fel van cserélve (34 vs. 43) az összes helyen, a törzslap (és persze a motorblokk) kivételével. Érdekes, hogy így kiadhatták az autót, nem tűnt fel senkinek.
Az autó nagyon megfelelő nekem egyébként, hétvégén voltam vele vidéken, Autópályán 140-es tartós tempónál (volt benne kb. 20 km város is) 6,4-et fogyasztott, pedig erősen bináris a lábam.
Ami nagyon jó – és a Suzuki (de a tesztvezetés alapján a Thalia) után is felüdülés, az az oldalszélre való érzéketlensége. Hihetetlen, mennyire stabil az autó.
Azért még mindig nagyon tetszik a Thalia, ha valahol meglátok egyet, megdobban a szívem :c)))
Thalia 2.0-t???? Huaaa!!!
Ez erdekes lehet! Kivancsi vagyok, hogy hoztak ossze a Thalia koncepciojaval (olcso, nagy hasmagassag a rossz utakhoz, csaladi hasznalathoz valo kialakitas, tartozekok) Erdeklodve varom!
Gratulalok az uj auto tukajoknak! Neked is Macika! :)
Compot, mi lett a karambolos autoddal? Sikerult mar megkuzdeni a biztositoval?
Sok sikert hozzá!
Csak egy bravas ismerősöm van, nekem tetszik a gép. Az volt az első korm.szervós autó, amit vezettem [2 m-t :-)], úgyhogy megmaradt. Gurultam hátra egy kempingben kanyarodva, beindítottam közben a motort. El akarta törni az ujjam...
Nagyon köszi a kedvességet, de ha lehet, maradok a gyárinál mindenben, nem sportolok. :c))))
Különben is a motorom „csak” 1.2-es. :c((((
A másik meg az, hogy nekem az autó munkaeszköz, így nem fogalalkozom a kicsicsázásával, csajozni már (és még :c)))) ) nem járok vele. Kényelmes legyen, az a lényeg. Az a 4 cm pedig igenis nagyon kell, eléggé alacsonyan van már most is a pesti járdaszegélyekhez képest a gép eleje.
ABTGolf4 válasz erre | adatok | e-mail 2002-01-03 10:14:36 (502)
ELADÓ!
Fiat Bravo/Brava sportrugó set ( 4 db )eladó!
ENZO német gyártmány, üzleti ára 35.000,- Ft.
40 mm-t ültet, kicsit keményít, piros színű, nem gagyi, hanem jó minőségű. Jó az 1.4, 1.6, 1.8 motorral szerelt autókhoz.
Ára: 20.000,- Ft ( vadi új, bontatlan )
Érd.: 20/3377-577 ( Veszprém )
csiribingyó, hát megértük ezt is! Kitartás, már nincs sok hátra. Én is tök így be voltam sózva (nézd csak meg az akkori hozzászólásaimat).
cabeza: Neked is gratula. Nyugi, a fogyasztás csökkenni fog. Ha meg egy kicsit "öregurasan" vezeted, azt literekkel hálálja meg, mármint fogyasztásba.
Macika, leld örömöd benne, de nem kell elhagynod bennünket ezért. Nem rajtad múlt, hogy nem Thália lett.
Már túl vagyok az 1900. kilóméteren. Hmmm, nem rossz. A fogyasztás mostanra 6,9-re állt be, nem panaszkodhatok. Mondjuk nem is "tolom" neki veszettül. Tegnap hajtottam meg először egy kicsit jobban. 160-at vitte simán, persze csak rövid igeig.
A mikroplüsshöz szólnék hozzá, ha szabad.
Én örülök neki, hogy nem az van! Csak képzeljétek el, ahogy a fiam beszáll havas/vizes/sáros csizmával a gyerekülésbe, ami középen van hátul. Még jó, hogy műbőr az ülés háta, mert könnyű lemosni. Most képzeljétek el ugyanezt plüssel....
A hátamon kiráz a hideg, ha mikroplüsshöz kell érnem. A mániám meg csak a BKV-ra vonatkozik. :)
De ennek a témának ne nyissunk topicot. :))
Sok sikert az autóhoz, csiribingyo!
A fogyasztás az első 1000km-en nálam is hard, 10 liter körüli, remélem csökken, ennyit az 1,3 1989-es szamarám 150ezer km-rel városban gázból! evett.
Cabeza
Gratulálok csiribingyó.
Ha nincs mondanivalóm nem szoktam írni,de azért állandóan figyelem a fejleményeket.Szóval örülök az örömödnek.Olvasni fogom a későbbi beszámolóidat is.