Nem tudom egy cikkre gondolunk-e. Én a vezess.hu találtam egy 2001.07.30 -i cikket ebben a témában. De az a 2000 év statisztákája a 4-6 éves autókról, vagyis a 1994-96 között gyártott autóról szól.
Ha nem erre gondoltál mond hol találom az általad olvasott cikket.
Ebben igazad lehet. Viszont kompromisszumot kell kötni egy csomó dologban, mivel nem mindenki tud 4-5 millió forintos autót venni. A Renault ebben a kategóriában az egyik (ha nem a)legjobb a biztonság (felszereltség, törés, stb.) terén, a méret is megfelelő. És talán a meghibásodások sem a Ladák szintjén vannak, mellesleg létezik a Renault Assistance szolgáltatása (ami az Auto2 szerint is ok).
Nem akarom elkeseríteni a Renault-rajongókat, de most olvastam, hogy a Renault Clio a leggyakrabban meghibásodó autó a 3 éves kisautó kategoriában a német ADAC felmérése szerint. És hát szerintem a Thaliában is ezek a motorok dolgoznak!
egy budos mukkal nem mondtam,hogy a Thalia nem megbizhato, vagy rossz kocsi, mivel (ahogy lentebb emlitettem) nem vezettem meg. En azt mondtam,hogy attol, hogy vmilyen markabol sokat vesznek, meg nem bizonyitja, hogy a marka jo.
A képet nézve kicsit sajnálom, hogy az új Clioból csak a kormányt vették át, az egész müszerfalat nem. De az összkép az autóról lényegesen jobb lett, szerintem.
(Kösz a képeket poppec_kvar)
marmota
Mégegyszer köszi a képeket Pöppec_kvar!
Szerintem tényleg pofásabb lett a járgány, bár bevallom nektek őszintén, hogy nem a szépsége miatt tervezem megvenni :) A mostani Thaliában ugye nem fehér alapú a műszerfal? Nekem ez valahogy nem jön be, jó lenne, ha az újban is csak valami választható extra lenne... Hátul jól is néz ki és tényleg praktikus a gumicsík.
Nekem is tetszenek a diesel autok, kornyezetvedelmi szempontbol is jobbak, olcsobb a fentartasuk is, csak hat az aruk....
Nekem gazos-benzines van, edddig ez a legolcsobb-legkimelobb, de majdcsak bejon a hidrogenes is, az remelem megolcsobb lesz..:)
Ez egy kicsit OFF...
Hello oregmedve, tulajdonképpen egy darabig én is úgy tartottam, hogy a diesel motor traktorba meg teherautóba, stb. való. Aztán szinte 'véletlenül' vettem (előtte 4 különboző benzines autóm volt) egy alig használt diesel 309-es Peugeot-t. És megváltozott a véleményem... Jó vezethetőség (magas nyomaték alacsony fordulaton is), erős motor, alacsony fogyasztás, stb. Ezt követte több TD motoros autó és csak határozottabb lett a véleményem, hogy -szerintem- jobb a gázolajos motor, főleg, ha sokat használják. (Igaz, hogy mindegyik 1.9-es vagy nagyobb volt.)
Közben párhuzamosan többféle benzines autót is vezettem (OPEL Astra G 1.4, Suzuki Swift 1.6) és
nem változott a véleményem. Mindenkinek tudom ajánlani, hogy próbáljon ki egy jobbfajta dízelmotoros autót előítéletek nélkül. Na, erről ennyit.
vikiviki, a Suzuki nagyon sok szempontból praktikus autó: olcsón fenntartható, megbízható, alcsony az ára, nem túl kicsi, stb. Nem mai konstrukció, de talán több az előnye, mint a hátránya, úgyhogy szerintem nem véletlen a népszerűsége.
ON
marmota
A Suzuki nem olyan rossz auto. Nem BMW, meg csak nem is Clio Symbol, de nem Lada vagy Wartburg. Az, hogy mennyit vettek belole, az nagyon sokmindennek a fuggvenye, de sz@r autobol (meg masbol se) nem szoktak 'sokat' venni.
nem akarom azt mondani,hogy a Thalia rossz auto, reszint, mert meg nem probaltam, reszint mert meg nem is ultem benne, de az nem erv,hogy hanyat vettek belole. Pl Suzuki nem az a hudejo-hudebiztonsagos-hudeszep auto, megis eleg sok fogyott belole az elmult evekben:(
Még egy szó a "NAGY NÉMET MIN?SÉGR?L".
Pöpecnek igaza van. Ismer?söm amikor egy éve vette az új Astráját kérdezte a szalonban, hogy hol gyártották az autót. A fickó csak annyit mondott, hogy annak örüljön ha belga mert a német gyárban török munkások dolgoznak. :-))))
>Valószínű eddig nem tudtad, de a Renault Mégane kombi verzióját ugyanezen gyárban készítik.
Sot, az uj Toyota Corollat is Torokorszagban gyartjak! Es egy Corolla minoseget ki merne ketsegbevonni...? Vicces, nem?
Masreszt még mindig vannak olyan emberek, akik azt hiszik; hogy a minoseg & megbizhatosag szimbolumakent emlegetett nemet autokat szoke, kekszemu arja ferfiak szerelik ossze??? Keseruen csalodnanak, ha tudnak mennyi torok dolgozik a nemet autogyarakban.:)
Nem az szamit...
A kepeket kuldom holap, csak ne felejtsem oket otthon :))
Tényleg, tud valaki arról (már megint jön a diesel-mániám), hogy a másik, az erősebb 1,5 dci motor a Cliohoz (most már talán a Thaliahoz is) mennyivel különbözik a 68 lóerőstől?
(Bocs, ha senkit nem érdekel a diesel-téma...)
Marmota
Nem akarom elvenni a kedved az élcelődéstől, de talán körül kellene nézned alaposabban, hogy milyen sokan, milyen ronda és milyen öreg autóval járnak. Képzeld el, hogy vannak olyan emberek, akiknek nem az autó szépsége, hanem a praktikum, a biztonság, a megfelelő szervízháttér, stb. ja és az ár fontosabb szempont. Egyébként egy autót szépnek vagy rondának látni elég szubjektív dolog. Másrészt a Renault megbízhatóságban (azt hiszem, ez a gyártótól, a márkától és nem az összeszerelést végzők nációjától függ) és főképp a biztonság terén sokat javult.
Úgy gondolom, nem lehet véletlen az, hogy a tavalyi év egyik (ha nem a leg)legsikeresebb autója lett a Thalia, egy olyan országban, ahol egyelőre nagyon sok szempont (valószínüleg nem a szépség az első) alapján mérlegel az autóvásárlók zöme.
Egyébként az idei állítólag csinosabb lesz.
Na, ennyi.
MInden Thalia tulojadonosnak gratulálni szertnék, hogy megvásárolták a 2001-es év legcsunyabb legelbaltázottabb járgányát, az auto ,,tervezése"annyi volt, hogy vettek egy Cliot és rávágtak egy hátsót, igy ugyan elértrek egy megfelelő méretü rakteret, de olyan autó született amivel én nem mernék kimenni az utcára.
Mindezt pedig megbizható török emberkék épitik, rendkivuli minoséggel.
Én ma 3 hete vettem át a Cliómat, úgy, hogy okt 31-én rendeltem meg. Előre befizetni a megrendeléskor 200 ezret kellett, a többit meg a kocsi átvételekor. Ja, és ne felejts el alkudni, amikor megrendeled a kocsit! 1-2 ingyenes extra vagy az ingyenes forgalomba helyezés gond nélkül beugorhat!
Köszi, jól hangzik. Várnom meg úgyis kell még néhány hónapot financiális okok miatt, szóval az nem gond. (Dehogynem gond, de hát ez van :))
Tényleg, tapasztalt autóvásárló kollégák! A vételár a megrendeléskor fizetendő, vagy az autó átvételekor? Én valami előleg/foglaló rendszert tartanék értelmesnek, de a világ nem mindig úgy működik, ahogy én normálisnak tartom... :)
Szia biga!
Asszem maz 5. hettol megrendelheto az uj Thalia. Vagyis mar igen.
Az ABS a legfelso felszereltsegi szinttol szeria.
Az info egy ertekesito ismerostol van.
Az elobb kihagytam azt, hogy vannak uj szinek is: hars, meg ket fajta kek es meg vmi.
Az árrol meg nem tudott biztosat mondani, de szerintem nem lesz nagysagrendileg dragabb.
Szerinterm varj meg! Erdemes! :)
Pöppec
Hello Pöppec_kvar
Nekem jöhetnének a képek, akár mailben is. Honnan van egyébként az info? Lehet tudni mást is az új gépről?
Én jelenleg az új Clio és a Thalia között vacilálok, a Clio mellett főleg a 4*-os NCAP teszt (szemben a 2*-os régi Clio-val) az isofix rögzítési pontok és a széria abs szól. Ha az új Thalia is tudná ezeket, akkor a kérdés el lenne döntve... A pénztárcám meg úgyis csak az új Thaliával együtt lesz szériaérett, úgyhogy várni tudok :) Meg az is lehet, hogy az új Thalia lenyomja kicsit a régi árát :)
Udv Nektek!
Lattam ma képeket az uj Thaliarol!!!! egesz pofas! Az eleje 100% macisajt lampas Clio, a hatulja maradt a regi. Annyit fejlodott a hatulja, hogy korben vastag koccanasvedo csik van, ami dob a latvanyon is egy kicsit.
A belseje nem tul sokat valtozott. Ket szinu lett a muanyag, asszem az also fele (kesztyutarto vonalatol lefele) vajszinu, mint az uj Clioban. A legertelmesebb valtozas belul, hogy az ablakemelo gombok vegre az ajtora kerultek.
A motorvalasztek: a regiek mellett lesz a kissebik dizel es lesz 1.6 16V 110LE-s benzines is. Nem tudom ilyen magas kocsiba ezt hogy lehet majd kihasznalni... Talan trailer vontatashoz, vagy kamion menteshez... :)))
A felszereltsegi szintek: 4 szint lesz, tobbe-kevesbe hasonlo tudassal mint az eddigiek, csak az eddigi RT, RN, stb elnevezesek az uj Clio hangzatos -es nehezen megjegyezheto...- neveire valtoznak.
A fotokat is megszerzem hamarosan, hetfo korul mar el tudom kuldeni annak, aki megdob egy maillel.
Udv,
Pöppec
Még valami. Nektek nem tűnt fel, hogy a mi kis autónknál sokkal drágább márkák tulajai mennyi mindenre panaszkodnak? Nemtom, de nekem semmi ilyen gondom nincs. Vagy én vagyok igénytelen, vagy a Thália jó, vagy mittudomén...
Gyilkos hajsza volt a cégnél, úgyhogy egy kicsit elhanyagoltalak benneteket.
Túl vagyok a 3K-n. No problem.
Töröm a buksimat, hogy nem igazán jó a műszerfal tetején a hangszóró, csak 10-es megy bele. Azért egy 16-os máshogy szólna. Az ajtó lenne a megfelelő neki, de nincs gyári hely rajta. Az a kérdésem, hogy az ajtó belsején ki van-e vágva a fém a hangszóró helyének? Ha ugyanaz a konstrukció, mint a clio, akkor ki kellene lennie.
Én még csak kifaragnám a műanyagot, de kellene helyette egy ép is, hátha el karom adni majd a kocsit. Nem tudtok valami roncsból eladót? A ronónál kapható, de 50k darabja(!). Ennyiért nem is akármilyen hangszórót lehet venni.