Évente 5 baleset nem okoz napi 12 órán át tartó dugót az év 250 napjában...
Egyébként az a körforgalom különösen el lett tolva, mert 1 sávos, holott 3 irányból 2 sávos út forgalma jön rá, és ami a legszörnyűbb: ha sorompó van, márpedig az igen sokszor negyedórákig is van, akkor a sor vége belóg a körforgalomba, és olyankor azok sem tudnak haladni, akik egyenesen mennének, nem pedig a sorompó felé. Ha közlekedésmérnök tervezte, szívem szerint visszavonatnám a diplomáját, ha meg nem, akkor annak vonnám be minden engedélyét és jogkörét, aki engedélyezte a csomópont átépítését szakember megkérdezése nélkül.
(megj.: Én közlekedésmérnök vagyok, még akkor is, ha az egyetem óta nem gyakoroltam a szakmát. De ehhez még diploma sem kellene, csak gondolkodni, józan paraszti ésszel.)
Most itt magadnak mondasz ellent, hisz a balesetek is dugót okoznak -> megnövekedő légszennyezés -> idő előtti halálesetek.
így legalább a balesetek áldozatait ki lehet vonni az egyenletből :)
Rendben, de csak januárban, mert most pörög az üzlet ezerrel. Jó szokás szerint szinte mindenki az utolsó hétre, sőt utolsó napra hagyja az ajándékvásárlást, én meg nem győzök pörögni a raktár meg Érd között, mert a hivatalos megrendeléses út már rövid......
A fa OK, de az a körforgalom... Amikor a 70-es út átvezetett a városon, akkor sem voltak ekkora dugók, mint a körforgalomtól. Tudom, azt mondják, a körforgalom a legbiztonságosabb csomópontkialakítás, de vajon nem okoz-e több idő előtti halálesetet a körforgalom miatt megnövekedett légszennyezés, mint ahányan a régi, lámpás csomópontban balesetet szenvedtek?
Annyira azert nem bonyolult, es igy megoszthatnad masokkal. Nezd meg a kep.tar.hu-t, vagy ha akarod, tartok neked egy gyorstalpalot HTMLbol es webtarhely-hasznalatbol. Na? ;)
Nálunk a madáretető már egy hónapja üzemel, több remek madárportrét sikerült már lencsevégre kapnom. Viszont mióta hó van, többen jönnek.
Most is hull rendületlenül......
Valahogy hajnali fel 7kor, es/vagy este 8kor nem erzem ezt a mindenekfeletti magasztossagot, ennek ellenere szeretek havat seperni. Sokkal jobb, mint sarat pucolni! Vidam holapatolas rulz! Punccsal, vagy forralt borral, sofornek forro teaval! ;)
Megjelentek a haz korul az elso madarkak, ket feketerigo. Madareteto feltoltve, kihelyezve.
Ez meg nem valami komoly ho. Es meg csak szel se fuj hozza, sot hideg sincs.
Olyan kotrogepet meg nem talaltak ki, ami a kocsibeallokat is kitakariccsa, sot ellenkezoleg.
Egyebkent havat lapatolni es kuzdeni az elemekkel ezerszer magasztosabb - megha fizikailag faraszto is - mint pl. ügyintezni hivatalos helyeken...
Sziasztok!
Hááát... azt hittem, új vezetés, netán egy-két hókotrógép felállitásával =. De mégsem.
Azért nekem nem esett reggel olyan jól lapátolni, ráadásul az utcában is ahhoz, hogy egyáltalán ki tudjunk állni a kocsival.
Szerintem este sem fog túl jól esni:-))
babydevil
Remelem Parkvaros meg hofeher! Annyira szep volt reggel kinezni az ablakon a havas volgyre, szallingozo hoesesre...vidam holapatolas...:) Tiszta karacsonyi hangulatom volt! (aztan jonni kellett melozni :( )
Én azt halottam egy BKVs buszvezetőtől, hogy a volánososk sokkal kevesebet keresnek mint ők, ezér dolgoznak zsebre is. Mondjuk sokszor van az hogy a fölszálló nem is mond semmi csak kezébe nyom suskát, azt annyi. erre most mit csináljon, kezdjen balhézni. elrajka, kész, meg tudom érteni.
A holnapi havat má nagyon várom, olyan régen hólapátoltam már :)
Én ugyan nem járok busszal, de úgy hallottam, hogy a sofőr kevesebbel is beéri, mint a hivatalos buszjegy. Gondolom, ellenőr kérdése lenne, és pillanatok alatt meg lehetne oldani ezt a helyzetet.
A nép egyébként magát szívatja azzal, hogy a buszon a vezető "zsebébe" nyomja a pénzt, ahelyett, hogy rendesen jegyet venne. Hallottam, hogy van olyan járat Érden, ami már ritkábban mint óránként jár.
Vajon mi az oka?
Miért hunynak szemet ennek a "megvesztegetésnek" ?
Ennyi esze ne legyen valakinek... Vajon mennyit kapott a zsebebe az illetekes el'tars h ezt igy elfogadja? Vagy le akarjak szoktatni a nepet a buszozasrol?
Nem, nem full műanyag ülés hanem van rajta 0,3 mm szivacs és egy szép liláskékeszöldes huzat is +0,1 mm... Szóval pont annyi hogy azért lehessen szetvagdosni, kicibalni belole a szivacsot, es a firkatlanitasa se legyen egyszerubb, cserébe kényelmetlen :)
Muanyag ules: meg valamikor 10 eve utaztam ilyen villamoson es buszon (helyi jaraton) Debrecenben, eleg kemeny dolog, de nem lehet szetvagdosni, kicibalni belole a szivacsot, es a firkatlanitasa is egyszerubb, gondolom emiatt alkalmazzak.
Ilyenkor azokat sajnálom leginkább akik a buszon állnak, mert mondjuk bem téren szálnak fel, nyomorgás majd egy órig is akár... Nekem még az ülésen kuporogva tökjó.
Erről jut ezsmbe hogy nagyon kényelmetlenek az új buszok ülései, tök kemény, műanyaga támla, szerintem rengeteg embernek hozza ki az aranyerét... :)))