Isteni dolog, hogy a Felsőnél lévő vasúti átjáró le van zárva. voltma reggel akkora dugó a környező utcákban....Remélem hamar elkészülnek, mivel ahogy látom, nem aluljáró épül :-))
Valamelyik internetszolgaltato honlapjan bogaraszva lattam, h a tobbi erdi telefonkozpontot dec 31ig igerik ADSLesiteni. :( Pedig mar remenykedtem h a karacsonyt szelessavon toltjuk...
Már látom, Te többet tudsz az útépítésről és a vízelvezetésről, mint az érdi műszaki önkormányzat osztálya összesen... Tény, hogy itt sem alapozni, sem utat építeni nem tudnak, vagy nem akarnak rendesen. Persze lehet hivatkozni pénzhiányra, de ahol ekkora a hozzáértés hiánya, ott nehéz bármit is elhinni, amit mondanak.
mindegy hogy mit szornak ra es hanyszor, aszfalt vagy beton, ha elotte nincs alapozas, akkor egyik se er semmit sem.
Az alap ugy kezdodik, hogy min. 40cm fold kiszed es elszallit, helyere nagy ko, arra kicsi, majd meg kisebb, retegenkent Jozsival.
Ha ez kimarad, akkor az ut mindent el fog nyelni, amit raszornak, a legjobb ilyenkor rogton a zseton szetszorni, mert azt akkor ossze lehetne szedni, es hasznosabbra kolteni mashol es agepek se kopnanak.
A Deákot emklékeim szerint kb 5ször töltötték fel, egyre drasztikusabban. Most van ugye ez a darálék. Szerintem amennyit eddig összesen ráköltöttek, már kijött volna a betony.
Mik méga hírek kis lakóvárosunokba? Nem nagyon szoktam nézni az érdi újságot, de érdekel mivan otthon.
Nem botrányos a faluba a körforgalomnál, hogy azt az egyszem alu bódét még mindíg nem bonthatták le, mert vki partizánkodik?
Hú téálleg azzal én is elégedett vagyok.
Felétek meg lehetett vesztegetni a TVszerelőt hogy legyen HBO jutányosan? ugye általában célozgatnak ilyesmire, de nálunk nem történt ilyesmi. mondjuk megvagyok nélküle simán.
Ha a Kossuthot végigaszfaltoznák, nekünk jó lenne, de az ott lakók nyugalmának alighanem vége lenne. sokkal rövidebb tranzit lenne a Riminyákira, az autóforgalom nagyságrendekkel nőne meg.
Azért én bízom benne, hogy pár év, és a környékünk ezen a téren is rendezett lesz. A kábelTV pl. nagyon jól muzsikál.
nikon: a madáchon még nem jártam, csak láttam hogy megvan csinálva. örültem persze, csak azt nem értettem, hogy akkor má mér nem lehetetta kossuthon összekötni a mienkkel...?
árpi: ha ez olyan zúzalék az utatokon, mint a Deák Ferenc elején, akkor egyszer érdemes megnézned mi lett belőle kb egy év alatt... borzalmas kátyúk. mondjuk ha felétek nem jár nagyautó akkor talán nem lesz baj.
Mifelénk divatba jött az aszfaltzúzalékkal való leterítése az útnak. Mi kb. 7 éve csináltuk meg, egyedül ott rossz, ahol vízcső javítás miatt markoló dolgozott. Nem szilárd burkolat, de viszonylag sima, nem kátyúsodik, a vizet jól bírja. Sokkal tartósabb, mint a murvával terített. Olyat a szomszéd utcában csináltak, egy év után akkora gödör "nőtt bele", hogy még a Trabival is félve mentem át rajta mindig. (Szerencsére pár napja betöltötte valaki.) Az igazsághoz persze hozzá tartozik, hogy a gödör valószínűleg attól nőtt akkorára, hogy egy "kedves" lakó oda rendszeresen nyomatta ki a szennyvizét... (mit lehet tenni az ilyen kártevő bunkókkal?)
Érden egyébként véleményem szerint a talaj adottságai sok helyen olyanok, hogy ha már útra nem is telik, meg kellene oldani a víz levezetését az útfelületről, és az elegendő lenne ahhoz, hogy az út teljesen jó maradjon (egy alapos egyengetés után). Ezzel szemben mindenfelé azt látni, hogy a vízelvezetés hiánya miatt még az aszfalt utak is pár év alatt a használhatatlanságig romlanak.
Yóvanna :-))))
a fiammal sétáltunk arra, mikor készült, oszt én eleszélgettem az építésvezetővel, ő mondta.
kérdeztem tőle, hogy a mi utcánkba (Liszt F. 9 is jönnek-e, meg hogy ki finanszírozza, és ő mondta, hogy a lakópark. köszi, hogy "felokosítottál".
A mi utcánkkal az a gond, hogy rajtunk kívül senkit ne érdekel, kocsija sincs nagyon senkinek, magánerőből meg egy egész utca kicsit durva lenne.
De a Berzsenyi tényleg jó lett, a Madách-hoz képest.
No akkor terjeszd az igazat: a Berzsenyi úgy készült, hogy kaptunk önkormányzattól a fele pénzt, a másik felét ki kelett pótolni, lakóknak összeadni. Márha szegélyes utat akarnak. Namost az utca alsó fele (pár milkós aki utálja a lakóparkot építő fószert) nem adott bele egy filért se így ott nem lett szegélye az utnak, ezért kb 3 év mulva elkezd majd szépen kátuysodnia széle, meg felfagyni. Az utca felső fele (a lakóparkos) elég rendesen összedobott lóvét, maga a lakóparkos fickó a 20 házra eső résszel szállt be. ezen a részen is volt persze aki nem fizetett semmit, pedig mi is ki tudtuk perkálni a magunk részét (muterom nyugdíjas, én közalkalmazoztt vagyok, és velünk él 1 db beteg nagymama, vmint házfelújítási kölcsönt is törlesztünk éppen), szóval képzelheted mekkora hatalmas összeg lehetett: 120rongy. Namost nehezen tudom elképzelni hogy vki nem tud beleadni ennyita fejlesztésbe, ismerve hogy nálunk mindenki csak jobb anyagi helyzetbe van. (kv azta pár egyedüli nyugdíjast,de őket nem is zargatták hogy szálljanak be). namost nemtom végülis hogy lett, hogy kipótolta a lakóparkos fószera hiányzó pénzt vagy önkormáynzat,de az út kész és elég szép.
Érdekes folyomány az ügynek hogy a nemfizetők is használják az utat. Elégedetten száguldoznak. Pedig az utca másik fele felől (Deák F. u.) is bejöhetnének ott nincsen lenyalva, miért nem zötyögnek arra?
Meg van olyan is aki megígérte hogy majd persze beszáll, azt amikor kész az ut így utólag aztmondja, hogy sajna nincsen annyi pénze...
Szóval megvana véleméynem az utcába lakókról, lehet nekik továbbadni.
És kérem terjeszteni, hogy NEM csak a lakóparkos fizette az utat! Sok lakó is beszált!
a Berzsenyi szerintem jól sikerült, egész az ötöskereszteződésig. A vele párhuzamos Madách lett borzasztó. A Berzsenyit úgy tudom, az ott épülő lakópark csináltatta meg, hogy jobb áron tudják eladni a lakásokat.
Apropó ötöskereszteződés!
Mindeddig nem volt gond az elsőbbséggel, mivel az egyszem földút alá volt rendelve a többinek. Na, de most három helyen is stoptábla van, aztán megy az agyalás, hogy ki is menjen előbb. Én úgy gondolom jobbkézszabály döntene, de már többször hiába álltam a stoptáblánál, a tőlem jobbra levő is türelmesen álldogált a saját stoptáblájánál...