Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Magicomix2 Creative Commons License 2002.03.22 0 0 778
A Totalcar-on van egy teszt az új Thaliaról. Ha még nem láttátok volna, érdemes elolvasni. Kicsit furcsának tartom hogy azt írták, azért nem szép, hogy ne legyen házon belüli konkurrense a Clio-nak.

Egyébként én eleinte nagyon örültem az elektromos tükröknek, mivel a garázsomba hátramenetben és fordulóval kell beállni. Amíg nem kezdtem el érezni a kocsit (különösen az oldala domborúságát - a Lada oldala egyenes volt) addig mindkét tükröt lefordítottam hogy lássam. Csak pár centi távolság van kétoldalt az ajtóknál mikor beállok. A tükröknél meg pár milliméter :(

A kilométert tekintve én lehetek a negatív rekorder: 3 hónap alatt mentem 1200 km-t. Hát ez van ha az ember 3 sarokra lakik a munkahelyétől és 2 sarokra az óvodától :) Azért mindenki nagyon szereti a kocsit.

Carlosamigo Creative Commons License 2002.03.21 0 0 777
Cabeza: a kép vmelyik Renault-honlapról származik, azt hiszem, a törökről. Az elég yo volt, csak a szöveget nem vágtam nagyon.
Nagyon kívácsi vagyok a dízel-Thaliára. Lesz a következő Autó2-ben (ha jól emléxem) Clio dCi ( 1.5)- 206 HDI (1.4) összehasonlító teszt. Érdekes.. Kár volt mindegyikből kispórolni az intercoolert. Marad a chiptuning : )
cabeza Creative Commons License 2002.03.20 0 0 776
Carlosamigo!
Honnan szedted ezt a lovas képet a Thaliáról? Nagyon tetszik a piros-fehér kontraszt!
cabeza
cabeza Creative Commons License 2002.03.20 0 0 775
hali!
carlosamigo, érdekes szempontokat vetettél fel, többször átolvastam az irásodat.
leggyengébbl.: nem tudom a dizel thalia árakat-felszereltséget, de a 2,7 millás RT-ben jóval több extra van.
Az üzembehelyezés tényleg 60, ebben vannak ilyen fontos dolgok, mint az elakadásjelző és orvosi táska, meg egy automoso szivacs (helykitöltő a zsákban).
cabeza
Carlosamigo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 773
Sziasztok,
én is próbáltam korábban a Thaliát és írtam is róla egy cikket: extra.hu/carlosamigo. Kicsit hosszúra sikeredett a bevezetője, de olyan olvasókat kellet feltételeznem az újaságnál, ahol +jelent, akik legrosszabb esetben azt sem tudják, hogy dízelmotort nem csak a nagy piros mozdonyokba építenek...
Az én vezetési stílusomhoz nem igazán illett a lágy futómű, amit ráadásul az alap Clióhoz képest meg is emeltek. Bár ez nem jön rosszul a pesti és ahhoz hasonló színvonalú utakon. A facelift tényleg jót tett az autónak, az élekkel határolt hátsó kiképzéshez végre illik az autó eleje is. Egyet nem értek: miért kellett +hagyni az előd gömbölyű műszerfalát? Az új Clioé igazán szép és annyira nem dobta volna + az árat.
FOCUS: bár helykínálatra nem veszi fel a versenyt az egyterűsödő alsó középkategóriásokkal, futómű szempontjából féldául a kategória csúcsán van. Nem véletlenül lett az év autója. És -főleg az Escortok után- jön a meglepetés: a német ADAC hibastatisztikák éléről egy EURÓPAI autó kezdi lerugdalni a legmegbízhatóbb Corollát, mégpedig a Focus!
topo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 771

Én már láttam egy optikai tuningos Thaliát és nem tetszett.Alufelni,ültetve,sötétítve,hatalmas hátsó szárnnyal elég bohóc autónak nézett ki.A Thalia jellegéből,megjelenéséből adódóan csak óvatosan tehető dögössé.Ez egy kiscsaládi sedan,magas építéssel és ezt el kell fogadni.SZVSZ:egy Pl:Clióból többet lehet kihozni ilyen téren.De próba szerencse.:)

Előzmény: Old Setterhand (768)
compot Creative Commons License 2002.03.20 0 0 770
HI!

Elmondanád hol és egészen pontosan mennyiért lenne a focus?

Előzmény: Törölt nick (769)
Old Setterhand Creative Commons License 2002.03.19 0 0 768
Sziasztok!
Nekem is Thaliám van, és meggajdulok ha látok képeket az újról de ez más téma :)

Az lenne a kérdésem hogy tud-e valaki olyan helyet ahol csinálnak optikai tuningot Thaliákhoz? Ne nézzetek hülyének, ok? Szerintme jól nézne ki :)
Baumgartnernél szerintetek megcsinálják garisan? Onnan van a kicsike..
Semmi extra nem lenne csak egy első légbeömlő meg egy hátsó spoiler..
Segitsetek pls!

cabeza Creative Commons License 2002.03.19 0 0 767
Erre az összehasonlitási alapra én is kiváncsi lennék.
Előzmény: Pöppec_kvar (766)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.03.19 0 0 766
Huha... Ezt a kettot (Thalia vs. Focus) hogy sikerult egymas melle tenni?
Előzmény: Törölt nick (765)
Puhos Creative Commons License 2002.03.18 0 0 764
5000 Km.van benne.8 hónapos a járgány.Nem sokat járok vele.Talán nyáron majd többet használom.
Szerintem a felsorolt negatívumok nem nagyon súlyosak.Ennyi pénzért ez van.
Előzmény: Törölt nick (763)
Puhos Creative Commons License 2002.03.17 0 0 762
Szia Leggyengébb láncszem
Egy múlt évi hozzászólásomat szúrom be,de az akkori tapasztalatok ma is érvényesek.

1,4 16v RT tipus
Hibák:
A kormánykerék alatt nehezen fér be a lábam(170 magas vagyok). Ötödikbe kapcsoláskor kissé előre kell hajolni.Első ajtó nyitásakor a hátrahajló ív elől ki kell térni, hogy ne vágjon orrba. A benzin hangosan locsog a tankban, mintha egyetlen lamella sem lenne benne.A pótkerék mögötti mélyedésbe lehet ugyan pakolni apróságokat,de zavaró,hogy nincs fedele.Hiányolom a gumi védőcsíkot a lökhárítókból.Kár, hogy az első sárvédő műanyag.A futómű zaja rapcsos útburkolaton erősen behallatszik.A belső műanyag burkolat elég durva.Csak kivehető vonóhorgot szabad rátenni, mert a gömb takarja a rendszámot ? . A műszerfal festésének a leválását még nem tapasztaltam.A csomagtartózár beragadását szokták még említeni, de nálam még nem jelentkezett a hiba.Igaz, a nyelvet kissé bezsíroztam. Kb.500 km-nél a sebváltó hátramenet határolója megszűnt határolni.A szervízben beállították a rudazatot, meg lehetett várni.
Ami tetszik benne.
Csendes motor. Jó gyorsulás.Igen hatásos fék.Szervokormány kifejezetten jó.Műszerfal tetszik.Elöl igen kényelmes ülések.Sima úton csendes futás.Finom rugózás.30000 kilométerenkénti olajcsere.Erős fényszórók.Nagy csomagtartó.
Többnyire városi forgalomban használom,így a fogyasztás 7,3 l/100.
Üdv:Puhos.

Előzmény: Törölt nick (761)
aamen Creative Commons License 2002.03.17 0 0 760
melyik kereskedonel voltal? lehet, hogy en is benevezek egy tesztre.
Előzmény: Törölt nick (759)
aamen Creative Commons License 2002.03.15 0 0 758
jojo, csak az a clio, amit kiprobaltal, az a 65 vagy a 80-as volt?
esetleg egyeb benyomasaid?
Előzmény: Törölt nick (757)
aamen Creative Commons License 2002.03.15 0 0 756
ez a 65 vagy a 80 lovas volt?
Előzmény: Törölt nick (755)
cliort Creative Commons License 2002.03.14 0 0 754
Sziasztok!

Nekem 1,4 16V-s Clióm van, és is azt hallottam, hogy az 1,6-os plusz 9 lóereje nem jelent olyan sokat, főleg a végsebesség közelében nem.

Ami a fogyasztást illeti, nekem 5,5 a vegyes (sic!), egyszer országúti pedig volt 4,9/100km, szóval lehet takarékosan is autózni ezekkel a motorokkal.

Üdv
cliort

Előzmény: R5TL (752)
R5TL Creative Commons License 2002.03.14 0 0 752
Szia Ll!
Ami az 1.6/1.4 kozti difit illeti, szerintem nem nagyon lehet eszrevenni. :(
Nekem 1.6-os Cliom van, ami papiron 107 LE. Eddig ketszer volt alkalmam autopalyan megmerkozni egy-egy 1.4-es TechRun-nal (98 LE), de mind gyorsulasban, mind vegsebessegben csak egy paraszthajszalnyi kulonbseg volt.
Amiert en anno az 1.6 mellett dontottem az az, hogy ugyanolyan felszereltseg mellett mar az 1.4-es is annyi lett volna, mint az 1.6-os, mivel az utobbiban mar alapbol benne volt egy rakas extra. Szoval, a nagyobb motor gyakorlatilag ingyen volt, annyit meg meger. :)
Egyebkent a legfobb elonye, hogy hosszabb loket (a nagyobb nyomatek) miatt nem kell annyira porgetni, alacsony fordulaton is erolkodes nelkul lehet hasznalni. Fogyasztasa sem veszes, en 7 literbol kijovok vele vegyes hasznalat mellett.
(Csodalkozom is az itt olvasott 8-9, 10! literes fogyasztasokon...)
Udv, Gabor
Előzmény: Törölt nick (750)
compot Creative Commons License 2002.03.14 0 0 751
Hi!

Ha van pénzed fizetni a dupla kötelezőt, akkor az 1.6-os motort javaslom. Amugy nem rossz az 1.4 16v motor sem, igaz pörgetni kell ha sportosan szeretnél vezetni.
A dieselre én is kiváncsi lennék, mert kb 150e Ft kerül többé mint az 1.4 16v-s és annyit már megér, de kérdés mik a hátrányia hosszútávon.

Előzmény: Törölt nick (750)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.03.13 0 0 749
Ja, ez mar nem jott at Nekem.... :) Duhitoen sok felrevezeto/felreertheto reklam van es csak a pofara eses van, mikor az ember a vasarlasig eljut.
Az ABS-es kerdest ettol fuggetlenul tettem fel, csak epp errol a temarol ugrott be.
Előzmény: compot (748)
compot Creative Commons License 2002.03.12 0 0 748
Hi!

Én sem kötekedni akarok, de....

Nem azon volt a hangsúly, hogy van e értelme az elektromosan állitható tükörnek vagy sem ill mibe kerül egy széria ABS-sel szerelt autó. Hanem azoin, hogyan kell értékelni egy olyan információt (reklámot) amiből az a téves következtetés vonható le, hogy alapáras (széria) az ABS ill. RT változat == Expression változat.
Amugy nem volt rossz a tükörfűtés, nem is deresed be télen.

Előzmény: Pöppec_kvar (746)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.03.11 0 0 747
Szia Tibra!

Elso tankolasra nem veszes, lesz meg kevesebb is. Erosen fugg a labmeretedtol, es hogy mennyire rovid utakra hasznalod.
Nalam eleg gáz az igenybevetel, mert sokszor csak 3-5km-es varosi utakra, reggeli csont hidegben hasznalom, mire felmelegszik a motor mar meg is erkeztem. Igy jon ki 7.5-8.5 re (8V)

Előzmény: tibra (742)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.03.11 0 0 746
Szia Compot!

>az Expression változatban pl. tényleg nincs elektromos tükör

Tenyleg nem kotekedni akarok, de szerinted milyen gyakran kell a tukrot allitgatni? Kb. mint futeni... Persze ha tobben is hasznaljak a kocsit az mas, de nem ez a jellemzo.
Engem bosszant, hogy kenytelen voltam megvenni, mert nagyon ritkan hasznalom es szerintem a legtobb ember igy van ezzel.
Az ABS-rol azert en is el tudtam volna kepzeli hogy az alacsonyabb felszereltseguekbe is bekerul alapban, de hat ennyie penzert...
Tenyleg, mennyibe kerul a legolcsobb kocsi most Mo-n, amiben alap az ABS? A Clio a ~2.4 milliojaval, vagy van olcsobb is?

Előzmény: compot (740)
fobakter Creative Commons License 2002.03.11 0 0 745
Ejnye tibra,
montam en neked, hogy alfat tessek venni, ott is van fogyi, de az legalabb meglaccik az adrenalinszinten :)))
Előzmény: tibra (742)
tibra Creative Commons License 2002.03.11 0 0 744
Lesz hova letornáznunk:)))
Előzmény: tthom (743)
tthom Creative Commons License 2002.03.11 0 0 743
Hi!

En most tankoltam bele masodszor /az atvetel utan/
, varoson kivuli hasznalat, max. 110 km/h, max. 3500-as fordulat, 6.4-es fogyi... (ja, 520 km. volt osszesen a kocsiban :) )

Tomka

tibra Creative Commons License 2002.03.11 0 0 742
Tháliások!

Kérdés a fogyasztásról: első tank, zömmel városi turné után 8,5 lityi.
Nem sok? Tapasztalat?
tibra

cabeza Creative Commons License 2002.03.11 0 0 741
Hali!
Kezdek megnyugodni, hogy jól jártam mégis, hogy nem az új Tháliából kaptam. :)
cabeza
Előzmény: compot (740)
compot Creative Commons License 2002.03.11 0 0 740
Nem azért, de mindegyik Clioban széria az ABS-s és az oldallégzsák. Ezekután én ugyértettem az uj Thália leirását, hogy itt is. Ehhez képest nincs és az Expression változatban pl. tényleg nincs elektromos tükör ami visszalépés az RT változattól, amivel egyenlönek hirdeti magát.
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.03.11 0 0 739
Szia Biga!

Nem igazan ertem mi a gondod vagy hol a visszalepes. Ezek a dolgok eddig sem voltak bent szeriaban a legalapabb Thaliakban, csak a jobban felszereltebbekben.
A honlap pedig nem allitja, hogy az ABS, oldallegzsak, stb. szeria lenne mindegyik felszereltsegi szintben. Igaz az ellenkezeojet sem, tenyleg felreertheto.
Azt viszont Te sem gondolhattad komolyan, hogy 4 lufit, meg ABS-t kapsz 2.2 millioert....
Egy bunko ertekesito tenyleg nagyon el tudja venni az ember kedvet a mindentol. Akar egy adott markatol is... Sosem ertettem a fonokok hogy turhetnek meg ilyen stilusu eladokat az uzleteikben (nem csak autos teruleten). De ez mar nagyon off... :)

Előzmény: biga (738)
biga Creative Commons License 2002.03.10 0 0 738
Sziasztok,

Pénteken elmentünk egy Renault szalonba kicsit érdeklődni az új Thalia-ról. Biztos olvastátok, hogy most márciusban a régi áron lehet megrendelni az új járgányt. Sajnos azt kell mondanom, hogy nekem csalódást okozott szinte minden tekintetben :(
Lehet, hogy túl nagyok voltak az elvárásaim, mindenesetre a renault.hu oldalon az új Thalia-ról többek között ezt lehet olvasni:
"vezető és utasoldali légzsákok"
"oldallégzsákok elöl"
"ABS"
"Menet közben záródó központi zár"
Ebből az offline prospektus szerint egyedül az első igaz az összes felszereltségi szintre, ABS csak a legmagasabb Dynamique felszereltségben széria. Oldallégzsákok egyik felszereltségi szintben sincsenek. Menet közben záródó központi zár (és központi zár egyáltalán) csak az Expression (a mostani RT) szinttől széria. Az engem leginkább érdeklő Authentique Plus/RN felszereltségből ezen kívül kimaradt az elektromos és fűthető tükrök opció (nem is rendelhető, és az RT-ben is feláras)
Tudom, hogy ennyi pénzért ez is jónak számít, de azért zavar, hogy gyakorlatilag minden szinten visszalépés történt a felszereltségben, míg a Renault internetes lapja szerint a Thaliát "még biztonságosabbá és kényelmesebbé" tették.
Sajnos ehhez a rossz szájízhez erősen hozzájárult a szalonban lévő értékesítő is...
SZVSZ ilyen áron és felszereltséggel inkább a Clio a nyerő. Összességében én azt vártam volna, hogy a Thalia felszereltségét inkább a Clio felé közelítik, de sajnos úgy tűnik nem így történt. (Sajnos például az isofix gyermekülésrögzítés is kimaradt...)
Bocs, ha elrontottam valakinek az örömét, de gondoltam megosztom veletek a tapasztalataim. Annak örülnék legjobban, ha kiderülne, hogy a szalonban dolgozó értékesítő bizonyulna felkészületlennek.
Jó autózást mindenkinek, főleg a Thaliásoknak :)
biga

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!