Este szerencsésen hazaértem hólánc segítségével, de az úton nagyon sokan elakadtak. Ez azonban semmi a 87-es égi áldáshoz képest. Emlékszem, hogy a diósdi kanyarban a 7-es utat 4-5 méter hó fedte. A villanyoszlopoknak csak teteje látszott néhány helyen.
Én is magam fogok kutyaólat csinálni, maradt a tetőfedésből vagy 4-5 m2 zsindely is hozzá.
En a helyedben vennek 2 tabla OSB lemezt, egy marek pozdorjacsavart es nehany sarokpantot aztan acsolnek egyet jol. A tetejere pedig zsindelyt vagy bitumenes lemezt!
Nem én, fotoüzletünk van, a mobilkártya csak amolyan kiegészítés, bár lassan annyira felpörög(pláne a vodafone), hogy érezhető hatása lesz.
jó lapátolást, este én is azt teszem.
Na megyek haza havat lapátolni, szerintem este 6ra már otthon is leszek. :)
kutyaházat én is néztem hogy ilyen OBI meg hasonlókba, de az inkább 20 mint 10eFt. annyimmeg nincsen.nincs vmi asztalos szakipari sierősötökakimaradék anyagbóltunda építkezni?
Akarni én sem akartam, de totál lefosztottak Pannon kártyákból, muszáj volt vennem. Felkészültem az úton éjszakázásra, aztán egy óra múlva már vissza is értem. Viszont azóta is szakad, itt a központ már alig mozog, autó az van bőven.
Havas élmény : 10.20-kor indultam a hengermalom u.-ba. a 6-oson végig kellemes az út, vissza ugyanaz. Kb. 10 perccel volt csak hosszabb a menetidő. Magam is meglepődtem. Viszont ha estig esik, akkor már problémák is lehetnek. Állítólag Baranya megye már áll.
Kutyahazat talalsz a kerteszetben, vagy a barkacsaruhazakban. Draga mulatsag, tizenezer forint.
Ho: reggel 3 perc alatt elsepertem az osszes havat. Na nem azert, mert olyan keves volt, hanem mert annyira fujt a szel! :)
2 ora hossza alatt ertem be az irodaba. 7.10-9.10. :(
És az ingatlanközvetítő még jól le is nyúlja az embert... Te többet fizetsz az eladó kevesebbet kap... :(
Milyen frankó volt ez a mai hó! M7esi busszal jöttem, előre izgultam milesz a Riminyáki domb közepén a megállóba, de csalódnom kellett az a fifikás sofőr nemállt be,csak leparkolt az út közepén :) És ráadásul sokan száltak fel így a meghajtott kerekek jól voltak terhelve ugyhogy el is tudtunk indulni. Egér úton kétszer fordult meg a CDm (37') 1/4 10 körül már benn is voltunk az Etelén a 3/4 7 körüli busszal! :))) De milyen jót aludtam rajta ugy összekupordva az ülésen! Tudtam én hogy nem kell korán lefeküdnöm! ;)
Hó még: az frissen aszfaltozott utcánkba hókotró jár, legnagyobb ámulatomra! Szinte már nem is mérgelődök a hótlan út láttán, hogy a a csug sofőr azta megközelítését választotta az utcának amikor a hólapátja a járgánynak pont a mi oldalunkon emel 40 centis hórögtorlaszt a kapu elé :) Kell az a kis torna! Nehogymá mikor jöna a doki mamámhoz mászniakelljen :)
még hó: az a hórakás kutyám nem kara bemennia sufniba. nem tiudjátok lehet e Érden kutyaházat kapni, vagy csináltatni? éshogy kb mennyi az annyi?
Konkrétan : mi azt csináltuk, hogy jártuk az utcákat azon a környéken, ahol a telkünkre vágytunk. Amelyik megtetszett, beszéltünk a szomszédokkal, ha azok is szimpik voltak, akkor a földhivatalban megkerestük a tulajt, aztán megkérdeztük, el akarja-e adni..... Végül az egyik úgy döntött, igen. Időigényesebb, mint bemenni egy ingatlanközvetítőbe, viszont nagyon sok az olyan telek, amit ugyan nem hirdetnek, de tulajdonképp a tulaj szívesen eladja, ha jelentkezik rá vevő.
Hát, tudod, ha lett volna ott rendőr, akkor (ha a jobbik fajtábol való) talán elővette volna a másodszor is megállót, mondjuk veszélyeztetésért. Kíváncsi lennék azért, ha egy rendőrautó járna úgy, mint én, akkor ki lenne a hunyó.
A lampa nem lenne hulyeseg hurokkal az utban, hogy csak akkor legyen zold fontrol, ha van ott valaki, de a tablat atrakni parezerszer olcsobb lenne. vegulis fontrol meg ket masik helyen is at lehet jonni a palya alatt/folott.
80as evek, ugy neztek a zsernyakok, hogy egy kocsival bealltak _ketten_ a kereszttel szembe, kb, ahol a benzinkut bejaroja van most, meg nem volt hangfogo, ugyhogy mar a palyan a hidrol latta oket mindenki. Demonstrative alltam vagy fel percet a vonalnal, utana a hid alatt megis megallj volt. Visszakuldtek a szemtanukhoz, hogy veluk tisztazzam, ok nem is latnak oda. Szevasz, nem lathattatok, hogy megalltam, mi a problema? 18 eves tizedes gyerek: Nem tegezodunk!!! A vonalat erintette az elso kerek!!! Ja....az mas...
Mind a két autós, (a 7 évvel ezelőtti is) azt emlegette, hogy "mert aki nem áll meg, azt a rendőrök szokták ott büntetgetni". Persze ezt a második megállás után...
Én csak 7 éve járok arrafelé naponta, azóta soha nem láttam ott rendőrt. Amúgy ha a lehajtó lenne a védett, igaz, hogy csak nehezen lehetne lejutni a városba fentről, így viszont nyáron előfordul, hogy az M7-es emelkedője azért áll, mert Érden nem lehet lehajtani a pályáról. Fene tudja, melyik jobb, talán lámpa kellene oda...
Persze Érden is a körforgalom lett a divat a lámpa és a szakértelem helyett.
nem kell hozza 135 fok, sima keresztezodes is eleg. vannak ilyen bizonytalan vezetok, ezt sajnos csak a sajat karan tanulja meg az ember (meg az oven, de azt fizeti a biztosito)
Ami az erdi lehajtot illeti, azt nem ertem, hogy miert nem a lehajto ag a vedett utvonal? Azon nagysagrendekkel nagyobb a forgalom, es aki jon parkvarosbol, az sokkal jobban latja, hogy kinek kellene elsobbseget adnia, mint forditva.
Illetve harom ervet megis tudok a jelenlegi rendszer mellett. 1. Ha a lehajto lenne a vedett, akkor du. 5 es 7 kozott parkvarosbol kb. orankent 1 auto tudna csak atvergodni a keresztezodesen. 2. a stoptablat a busz kvazimegallokent hasznalja, nem keves utas megelegedesere. 3. a rendorsegnek komoly beveteli lehetosege van itt, bar ujabban mintha ritkabban elnenek vele.
Egy idő óta fokozottan figyelem, hogy milyen sűrűn van törött autódarabokkal borítva az M7-es Budapest felőli lehajtója Érden. Ennek az oka nagyon egyszerű: pár hete sikerült beleállnom egy autó hátuljába, aki a stop tábla után másodszor is megállt (mellesleg olyankor, amikor a kutyának nem kellett elsőbbséget adnia).
A helyzet a KRESZ szerint egyértelmű: én hibáztam, mert nem tudtam megállni az előttem megálló autó előtt. De mivel 7 éve egyszer már ugyanezt sikerült ugyanott előadnom, erősen elgondolkodtatott az eset. Ugyanis kb. 300 ezer km-t tettem meg az elmúlt 21 év során, és eddig még csak ez a két esetem volt, hogy valakinek nekimentem. Akárhogy gondolkodom, egyik esetben igazán sem tehettem mást.
Hogy is történt? A táblánál megállt az előttem haladó autó, mögötte kb. 2 m-re én is. Mivel nem jött senki balról, elindult (normálisan, határozottan). Én is felengedtem a kuplungot, de reflexből még benéztem balra. Meglehetősen sok őrült futkos az utakon, vagyis nem árt mégegyszer meggyőződni róla, nem rohan-e be valaki 100-zal fentről. Ez nem egész 1 mp időt vehetett igénybe, de mire visszafordultam, már nem volt helyem fékezni, ugyanis a másik autó megállt. Hogy miért? Nem igazán értettem, ugyanis én nem láttam olyan autót, amelynek elsőbbséget kellett volna adnunk. Persze nem tudok a KRESZ-ben olyan passzust, amit rá lehetne húzni, vagyis aki hátul jön, az a hunyó, hiszen pl. akár hirtelen rosszul is lehetne a vezetője. De ha van egy hely, ahol ilyen sűrűn fordul elő gyakorlatilag ugyanolyan baleset, ott nem biztos, hogy csak a hátul haladó autós a hülye. Az a kereszteződés elég érdekes kialakítású, kb. 135 fokban kell visszanézni a stop táblától, ugyanis kanyarban kell megállni.
Szóval vigyázzatok!
És ha hallotok róla, hogy valaki ugynígy járt ott, kérlek, írjátok meg ide!
Hogy miért pont ma írom ide ezt? Mert ma is volt ott sok-sok cserép, meg két autó állt ott, amikor jöttem hazafelé. És ahogy visszaemlékszem, szinte minden héten látok ott pár lámpadarabot, és nem csak télen.
Boldog új évet kívánok mindenkinek, remélem, idén városunk is gyorsabban fejlődik végre, és egyre jobban érezheti magát mindenki, akit idevetett és később idevet a sorsa!
Ez a baj, hogy folyton piszkálni meg pátyolgatni kell őket holott az mebernek más dolga is van, pl nőzni, tanulni ilyesmik :) én szertek a hétvégén semmittenni.