Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kukucs33 Creative Commons License 2002.05.07 0 0 927
Ismét bebizonyosodott, hogy ahány ház...
Amikor az üzembehelyezési ktg. részleteit kérdeztem a fickótól, akkor mondta, hogy többek között ezek is benne vannak. Lehetett volna nem kérni és akkor annyival kevesebbe kerül a dolog, de a régi izzóim ebbe úgysem jók, az eü csomag is bontott volt már, szóval a rendőr is pampoghatott volna érte, így meg lett egy új amit magamtól úgysem vettem volna, a háromszög meg kis aranyos, igaz a szellő is elfújja (úgysem raknám ki, nehogy ellopják), de a régi meg akkora, hogy ebben elfoglalta volna majd' a fél csomagtartót. Szóval nagyjából mindegy volt és mivel elég normális árat számoltak a cuccokért (konkrétan az eü csomagot tudom, mert annak korábban utánajártam és annyit kértek, mint a patikában lett volna), mondtam neki, maradjon benne.
De tényleg nagyon észnél kell lenni és mindenre rákérdezni, utánajárni, mert sosem lehet tudni előre, hogy az adott üzletben milyen a hozzáállás, és lehet, hogy mindenért meg kell harcolni velük :) vagy inkább :( ?
Előzmény: Pöppec_kvar (926)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.05.07 0 0 926
Hmmm...:(
Valahogy meg sem lepodom mar ezen...
De legalabb nem szamlazatak ki! :))
Előzmény: kukucs33 (925)
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.07 0 0 925
Gratula!!
Eü csomag, ellankadást jelző 3 szög és izzókészlet jár az új autóhoz (az átadási/üzembehelyezési költségek számlán fel van tüntetve részletesen), én ettől függetlenül a régi kocsiból kivettem a leadás előtt és nem kérték. Most van mindenből kettő :))
Az eredetvizsgálatos dolgokat nem tudom, az enyémnél ilyet nem kellett.
Előzmény: lanos15 (923)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.05.07 0 0 924
Szia Lanos15!

Szerintem nyugodtan vedd ki a kocsidbol az elsosegely dobozt, izzokeszletet es az haromszoget.
Altalaban nem szoktak ilyeneket adni az uj kocsihoz (ha csak bele nem alkudod az arba a metalfeny, szonyegek, akarmi melle).
Az eredetiseg vizsgalat dija is lehet alku targya - de alapban Te fizeted. Nekem pl. sikerult ezt anno lealkudni. Azt hiszem kobcenti alapjan van megallapitba amugy az eredetiseg vizsga dija, atlagban tizenegynehany ezer korul van.

Udv,
Peter

Előzmény: lanos15 (923)
lanos15 Creative Commons License 2002.05.07 0 0 923
üdv Mindenknek!

Nagyon izgatott vagyok, jövő héten megyek átvenni a csodaautót! ( 1,4 16v expresson ) Ezzel kapcsolatos a kérdés: használt autó leadásakor miket kell odaadni (a slusszkulcson, forgalmin kívül...) Ilyesmire gondolok, hogy az egészségügyi csomag az a kocsi része, vagy sem?( kapok-e az új kocsihoz? )stb...

Ja, még egy fontos dolog, mibe kerül most az eredetiség vizsgálat, mert ugye azt is nekem kell fizetni... :(

A válaszokat előre is köszönöm!

u.i.: láttátok a renault honlapján, hogy most meg lehet rendelni a neten az 1,6-os dynamique felszereltségű Thaliat 2,7 M-ért? ( még a metálfény is benne van az árban ) Bosszantó... :(

kukucs33 Creative Commons License 2002.05.06 0 0 922
Hali,
Nekem a 8V RT van, és úgy rémlik, hogy van benne bélés a reaktorfedélen.
Az óraállításnál csak nyomogattam a gombot, tekerni még nem próbáltam.
Azt el tudom képzelni, hogy nem mindenhol egyforma a műszerfal, pl. a könyv írja is, hogy felszereltségi szinttől, meg nemtommitől függően nem mindegyik modellben van minden amit írnak. Azt viszont nem részletezi, hogy melyikben pontosan minek kellene lenni. Nekem az tetszett volna, ha lenne az enyémben, hogy a könyv szerint az olajszintet kijelzi a kilométerszámláló a gyújtás ráadása után egy rövid ideig. Meg az is tetszett volna, hogy ha a távirányitóval nyitom a zárakat, de nem nyitom ki az egyik ajtót sem X másodpercig, akkor visszazárja magát a kocsi, na ez sincs az enyémben, de a könyv szerint előfordulhat ilyen is.
Az viszont fura, hogy miért nem úgy írja a könyv, hogy óraállítás: 1. verzió - nyomogat, 2. verzió - teker, aztán mindenki találja ki, neki mi jutott.
Izzó ügyben esetleg próbáld meg a Király utcai Tungsram boltot, régen jártam ara, de akkor elég sokminden volt, nagyjából normális árakon.
Előzmény: bethazs (919)
bethazs Creative Commons License 2002.05.06 0 0 921
Nos, úgytűnik Pöppec_kvar neked az RT-hez ez is jár (motorháztető bélés). Gyanítom hogy az óra is ezért működik másképp. Nekem RN+ (LOOK) van.

Tanácsokat várok, hogy hol lehet a Duplaoptikás fényszórókba kapni, a kézikönyv szerint javallt ú.n. UV szűrős Halogén izzókat !

Előre is köszi !

Előzmény: Pöppec_kvar (920)
Pöppec_kvar Creative Commons License 2002.05.06 0 0 920
bélés:
Igen van. Miert ez is extra, mint a full-fapad Suzukinal a kalaptarto?!

óra:
Nalam nem reagal a tekergetesre a gomb, csak a nyomasra. Nem is lehet kulon allitani az egyes szamjegyeket, hanem siman 24 oras kort futva korbe jar. A szepemleku Clio II-mben viszont igy kellett, ahogy irod.
Mi van, Renaulteknak keverik a az alkatreszeket?!

Előzmény: bethazs (919)
bethazs Creative Commons License 2002.05.06 0 0 919
Hétvégén megoldódott az órabeállítási problémám! Tankolás után addig játszadoztam a nyomógombbal míg végre sikerült nem csak a KM óra számlálót lenulláznom, hanem az órát is beállítani.
Tehát aki órát szeretne beállítani és a nyomógomb hosszas nyomvatartása ellenére sem akar villogóra váltani az óra az próbálkozzon a következővel : a nyomógombot jobbra tekerve tartani míg el nem kezd villogni az óra, majd rövideket nyomva léptethető az óra. Hosszabban megnyomva átvált a percre és most ezt lehet külön a tizeseket és külön az egyeseket állítani.
Újabb kérdésem lenne : motorháztető belső bélés van-e valakinek gyárilag bennt ?
Előzmény: kukucs33 (913)
R5TL Creative Commons License 2002.05.02 0 0 918
Az a bizonyos 110 LE is csak 107. Csak szamold at a 79kW-ot! (79/0.7355=107.4) Nem tudom, miert kerekitik fel egyes helyeken 110-re... Pedig ott is igy adjak meg 79/110 (kW/LE)
110 LE pedig 81 kW..
Egyebkent a Kangoo-ban is gyengebb az 1.6-os motor, viszont alacsonyabb fordulatszamon adja le a max. teljesitmenyt.
Előzmény: ezer6 (915)
igazi hős Creative Commons License 2002.05.02 0 0 917
Ugyanaz a motor, de más elektronikával másképp viselkedik: lehet a hangsúly a teljesítményen, az alacsony nyomatékon vagy az alacsony fogyasztáson.
Előzmény: ezer6 (915)
aamen Creative Commons License 2002.05.01 0 0 916
- a thaliaban erosebbek a lovak
- a torok benzinnel ennyivel gyengebb ugyanaz a motor
Előzmény: ezer6 (915)
ezer6 Creative Commons License 2002.05.01 0 0 915
Volna egy kérdésem, nem vagyok valami nagy autós szakember, lehet, hogy nagyon bugyuta lesz. Az új 1600-os thalia ugyebár a specifikáció szerint 105 LE, minden más modell esetében, cliótól meganeon ár scenic-ig, a látszólag ugyanezen motorral 110 LE. A motorok minden egyéb adata megegyezik, gondolom tök ugyanazt a motort szerelik mindegyik típusba, vagy tévednék? Ráadásul megnéztem a szlovén és a török weboldalakat, ott 107 LE írnak az 1.6-os thaliára. Nem mintha néhány lóerő számítana, de miből adódnak ezek az eltérések?
Cryptoman Creative Commons License 2002.05.01 0 0 914
Nem egyedi az eset, sehogysem hajlandó villogóra váltani az a fránya óra...
Előzmény: bethazs (912)
kukucs33 Creative Commons License 2002.04.30 0 0 913
Háááát..... semmi sem elképzelhetetlen, az a 13 órás difi amúgy is gyanús.
Ha a könyv alapján nem megy, akkor egy szerelőt érdemes megkérdezni, amíg garanciális addig ingyen van, még ha cserélni kell akkor is :)
Előzmény: bethazs (912)
bethazs Creative Commons License 2002.04.30 0 0 912
Köszi a tanácsot. Ugyanezt már jónéhányszor elpróbáltam a könyv alapján, de nekem rögtön a napi KM kezd el villogni és ha továbbra is nyomva tartom akkor szépen lenullázódik. Az óra vagy perc semmi áron nem akar villogóra váltani.
Bocsi, hogy még mindíg ezzel zavarkodom. Elképzelhető valamilyen elektromos probléma ?
Előzmény: kukucs33 (908)
b__szabi Creative Commons License 2002.04.30 0 0 911
Na igen meg a Renault-nál bevált RevizióX, XX, XXX, ami ugye a javítási munkadíj helyett van, de ennek az értékét teljesen a kereskedő szabja meg!
Előzmény: kukucs33 (900)
pok_ussz Creative Commons License 2002.04.29 0 0 910
cabeza, oregmedve: köszönöm, akkor már ezt is tudom.
:o)
Lekopogom, nehogy szükségem legyen rá... de a baj esetén szükséges tennivalók, dolgok összefoglalójáért külön kösz.
oregmedve Creative Commons License 2002.04.29 0 0 909
1.4 16V:
2.4 legkor elol
2.1 legkor hatul
Előzmény: pok_ussz (904)
kukucs33 Creative Commons License 2002.04.29 0 0 908
Üdv,
A 13 órányi eltolódásra nincs tippem, az enyém nagyjából pontos, asszem tán 1 percet siet, de az is inkább a beállítás "nagyvonalúsága" miatt.
Beállítani úgy tudod, hogy amikor a normál (tehát NEM a napi)km számlálót látod, folyamatosan nyomva kell tartani a gombot, ekkor pár másodperc után elkezd villogni az óra számsor, utána már nyomogatva a gombot tudsz egy-egy percet léptetni, vagy folyamatos nyomva tartással előbb lassan, majd egy idő után irtó gyorsan ,percenkét lépteti saját magát. Időben kapd le róla az ujjad, különben kezdheted az egészet előlről!! :))
Előzmény: bethazs (906)
cabeza Creative Commons License 2002.04.29 0 0 907
Hali!
Kereknyomas: elöl 2,4, hátul 2.
Nem emlékszem, ez motorspecifikus-e, én az 1,4 16V esetén erre emlékszem.
Lopás ügyben semmi, voltam a biztosítónál és kitöltöttem mindenféle papírt.
A következőket ajánlom figyelmetekbe:
- Meg kell őrizni valamennyi igazolást, számlát a kocsi javitásairól, karambol utániakat és szervizeseket is.
- A szervizkönyvet is meg kell őrizni (ne tartsd a kocsiban), mivel az autó állapotát ezzel tudod igazolni a kárrendezéskor (pl. extra km levonást alkalmazhatnak-e szélsőséges esetben).
- Írjátok fel a forgalomba helyezés dátumát és a műszaki vizsga dátumát és érvényességét. A feljelentéskor a rendőrség ugyanis bevonja a forgalmit, és ezek az adatok abban vannak.
- Mindig kell adnia a rendőrségnek feljelentés másolatot (bármit mondanak, legalább egy hiteles fénymásolatot adjanak, kifizeted, akármi), ami feltétele a kárrendezés megkezdésének. (A gépjárműfelderítési osztályon utólag személyesen lehet kérni, min. 1 óra várakozás a hidegben és bűzben.)
- Sűrűn imádkozzatok, hogy a kocsi ne legyen meg, mert ha a biztosítón múlik, előbb kapsz pénzt, mint rendőrségtől autót vissza (Ez még nem tapasztalat, de nagyon úgy tűnik).
- A kocsi kulcsait le kell adni a biztosítónál.
- Nem vettek el viszont eredeti papirt, csak a rendőrségi jkv.-t. A törzskönyv is nálam maradt, csak fénymásolatot raktak el, szintúgy számlákról.
- Hiába a gépjármű értéke a szerződésben, a kocsi vételárát ugyanúgy igazolni kellett. Mivel friss (volt) az autó, ez nem okozott gondot, egyébként kérhettem volna még számlamásolatot is.
cabeza
Előzmény: pok_ussz (904)
bethazs Creative Commons License 2002.04.29 0 0 906
Korábbi tipusú Thalia órabeállítással kapcs. lenne szükségem segítségre. Nekem
csak a napi KM számlálót sikerül lenulláznom a használati útmutató alapján. Valaki tud precíz beállítási tudnivalókat ajánlani? És egyébként szerintetek mitől állítódik el az óra 13 órányi eltolódással ?
kukucs33 Creative Commons License 2002.04.29 0 0 905
Hali,
Levegőnyomás:
Valami 2,2-re emlékszem (a mértékegységre nem)elöl-hátul egyaránt, de a kezelési útmutató c. nyomdaipari termékben valahol tutira benne van. Nekem a 8V-s van, a 16V-nél elölre mintha magasabbat írt volna.
Sok sikert a kártyához, kíváncsi vagyok, ezután mikorra érkezik meg.
Előzmény: pok_ussz (904)
pok_ussz Creative Commons License 2002.04.29 0 0 904
kukucs33, cabeza!

Köszi az infót, ráálltam a dologra, hagytam is egy erélyesebb üzenetet a Renault hangpostáján. Képzeljétek, a hatására már méltóztattak is visszahívni...
:o))
Kíváncsian várom a fejleményeket.

Más, részletkérdés: a prosit átnéztem, s nem vettem észre, mennyi az abroncsokban az "előírt" légnyomás. Lehet, hogy figyelmetlen voltam, de meg tudja azt nekem valaki mondani? Köszi előre is.

pu

PS: cabeza, van valami fejlemény az ellopott kocsid ügyében?

Előzmény: cabeza (902)
cabeza Creative Commons License 2002.04.29 0 0 903
Hali!
Dizeles tapasztalatot nem nagyon fogsz kapni, mivel a tipus annyi ideje sincs a kereskedőknél, amennyire a szállítását vállalják.
De majd Te beszámolsz nekünk, hm? :)
cabeza
Előzmény: renault (891)
cabeza Creative Commons License 2002.04.29 0 0 902
Hali!
Szerintem aktivizáld magad, én a zöldkártyára vártam 2 hónapot, pedig az igencsak kellett! :)
Cabeza
Előzmény: pok_ussz (897)
kukucs33 Creative Commons License 2002.04.29 0 0 901
Hali,
Hétvégén túrtam a kocsi papírjai között és a kezembe akadta az Assistance-kártyás boríték is, hát kívácsiságból megnéztem: október 24-i postabélyegző van rajta, a gurigát meg okt. 5-én vettem át, szóval nyugodtan keményíts, tudtak ők gyorsak is lenni.
Előzmény: pok_ussz (897)
kukucs33 Creative Commons License 2002.04.29 0 0 900
Köszi az infót, azért nem kispályáznak. Így elgondolva, az összeg nagyobbik részét a pecsételés ellentételezése adhatja.
Szerencsére mire aktuális lesz, éppen végzek a törlesztőrészletekkel :))
Előzmény: b__szabi (899)
b__szabi Creative Commons License 2002.04.29 0 0 899
Dolgoztam egy vidéki Renault szervizben műszaki vezetőként, megpróbálok segíteni.
Az új árakat nem ismerem, de októberben még ott voltam, így nem sokat változhattak. Ha jól emlékszem csak olaj és olajszűrő csere, azt pedig 30000 Ft körül megúszod.
Előzmény: kukucs33 (894)
oregmedve Creative Commons License 2002.04.26 0 0 898
Az enyem is haromevesen lukadt ki, azt mondtak, 'tipushiba'.
:((

Csesszek meg.

Előzmény: csucsuka1 (893)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!