A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
Valahogy úgy tűnik, kiesik az útvonalakból. Szerintem rossz helyen van, de ez csak az én véleményem. Majd valaki kereskedővénájú elmondja.
Nem szükséges, hogy keresztülessenek a sorbanállókon.
Kíváncsi vagyok mikor nő ki az új bódéváros. Ekkora tömeget nem lehet figyelmen kívül hagyni. Mintha a metro épületén belül lenne most is valami sütis. A betontérkép mögött.
Találtam egy olyan képet, ami már megelőlegezi a természet munkáját:
Az összkép messziről nem rossz, engem csak azok a közeli bajok zavarnak igazán, amit már mondtam, az a csúszós piros meg a kicsit túlhajszolt háromszögeskedés. De én sosem voltam a "dizájn a funkció előtt" híve, alighanem rosszul éreztem volna magam a barokk idején. :-)
Azok között a keretek között, hogy csak ráncfelvarrás, nagyjából kihozták belőle, amit lehetett. Az egy másik kérdés, hogy ennyi idő és ennyi csúszás után valóban érdemes lett volna nem csak ráncfelvarrásban gondolkodni, de hát ez van. A mai politikai klíma nem kedvez a hosszú távú, mindenféle véleményt és szándékot békésen, egyetértéssel, jóindulattal ötvözni képes korszakok közé (és ebben speciel most nem csak az Orbán-rezsimre gondolok, bár korábban sem volt az, igazából a rendszerváltás pár első éve után már semmi nem volt az).
Az agysérült nem tudja, hogy "menetben" nagyon sokan kajálnak, mégpedig nem mindenki balliberális, de valami hiba folytán csak ez maradt meg a fejében.
Egyébként megpróbálsz úgy csinálni, vagy tényleg nem tudsz róla, de tényleg azért van ott az az épület, hogy üzletek legyenek benne. Nyilván lesznek is, úgyhogy ez a nagy felbuzdulásod azért, hogy csak közlekedés és átszállás lehessen a téren, és semmit ne lehessen venni vagy enni, mert az a dekadens, rothadó nyugati kapitalizmus csimborasszója – ezzel is pofára fogsz esni.
Dehogy megyek tönkre, adok majd zsírpapíros csirkefarhátat az ápolt haverodnak és a tutunak, a fél nyugdíjukat erre költik el, és ez még csak két törzsvevő.
Tegnap már megbeszéltük itt a topikban, hogy kiköltöztetjük a jobb végén levő épületből a forgalmistákat és a buszvezetőket, és oda teszünk lángosost. Méghozzá te fogod üzemeltetni, Pöröly, és tönkre is fogsz bele menni, mert nekem akarsz majd lángost eladni, és én ötvenévenként félszer járok arra gyalog.
Pontosan ugyanolyan zsúfolt lesz, mint annak előtte, de mivel megszűnt funkció (nem az a kérdés, nem kár érte, de akkor is megszűnt), ezért több a hely, ez nyilvánvaló. Mária gondosan egy olyan időpontot választott a képre, amikor már nem voltak annyian, mint csúcsforgalom idején.
Geodétájuk még talán volt, de íves szakemberük annyi mint a nyű.:) Kézenfogva sétáltak a térkőlerakó szakemberekkel, és nem tudtak közülük választani:)
Gyalogosból tényleg nem tűnik zsúfoltnak, de kell egy kis idő, amire az emberek visszaszoknak. Az autósoknak meg nincs választási lehetőségük, kénytelenek arra menni.
Csak nem azt mondod, hogy a tervezőirodákban a fityisz otthagyta a liberálisokat, ők meg bosszúból olyat terveztek, ami széthullik egy év alatt? A liberális tervezők basszák szét a városligetet, meg a Puskás stadiont, tervezték a soha el nem készülő esztergomi vonalat, a kisvasutat a górénak?