Ha a PENDRIVE csatlakoztatása után a "Nem található audio file" üzenet jelenik meg (akár audio, kép, térkép vagy firmware használata esetén), akkor az minden esetben azt jelenti, hogy az egység számára nincs feldolgozható állomány. Ez legtöbbször abból adódik, hogy a PENDRIVE-on nem a megfelelő fájlszerkezet található. Ilyenkor mindig érdemes átnézni, hogy mi is van a PENDRIVE-on.
Most nézzük konkrétan a fimware frissítés anyagát.
A letöltött állomány neve: SMEG UPG SoftWare 5.43.A.R2.7z
Ezt kicsomagolva kapjuk az SMEG_PLUS_UPG mappát.
Ennek a mappának a tartalmát, tehát nem magát a mappát kell a PENDRIVE gyökérkönyvtárába másolni!
Nos idáig kudarc a frissítés, pedig van gyakorlatom az ilyesmikben. letöltöttem a filet amit belinkeltél és total commanderrel kicsomagoltam. lett egy könyvtáram az update nevével. abba belépve annak a tartalmát átmásoltam arra a pendrive-re amin a térkép frissités volt ( a gyökér könytárba ). természetesen elötte letöröltem azokat. aztán ha kiviszem az autóba és berakom az usb-be azt irja ki az autó hogy nem talaálható audio file rajta és nem történik semmi. Mit rontok el vajon?
Nem sokan foglalkoznak vele, illetve nagyon kevesen képesek létrehozni az adatbázist ebben a formában. Minden honnan kapok kérést (még Dél-Amerikából is), hogy készítsem el nekik is az országuk adatbázisát. Az utolsó frissítésből látható, hogy már nem igen foglalkozom vele, túl macerás és időigényes.
Köszönöm szépen, megpróbálom akkor. Nekem Belgumból jött az autó, és a veszélyes helyek adatbázisra 2017- et ir. Gondolom az ennél frissebb védak akkor a tiéden sincsenek rajta.
A telepítés menete ugyan az mint a térkép frissítésé. Rámásolod az anyagot egy pendrive-ra (természetesen kicsomagolva), majd végig járó motor mellett elindítod a frissítést.
Nem tudok 2017-esnél újabb sebességmérő adatbázisról. Én már nem frissítem, mert az alapanyagot Garius sem frissíti. A honlapomról letölthető utolsó verzió 2017.10.14.
Sziasztok kérdésem mindenkihez, de legföbbképen snow.dog-hoz szól.
A múltkor segített térkép frissítés ügyben, ami sikerült is. A következő problémám van. Amikor valakivel beszélek kihangosítón, vissza hallja magát, és ez borzalmasan idegesítő. A fejegység firmware frissitése meg tudja oldani ezt? És ha igen, honnan tudom megszerezni a legfrissebbet, és mi a telepítés menete. Valamint a speedcam adatbázisom 2017-es. Ebböl is van ujjabb? pár véda nincs benne sajnos.
A funkció a fékek helyett kizárólag a motorféket használja. A berendezés működési tartománya korlátozott: ha a beprogramozott sebesség és az elöl haladó gépjármű sebessége között túl nagy a különbség (30 km/h), a rendszer nem igazodik az első autó sebességéhez. A funkció kiválasztásakor kikapcsol a követésitávolság-figyelő funkció. Túl nagy sebességkülönbség esetén nincs lehetőség a sebesség korrigálására, ezért a sebességszabályozó automatikusan kikapcsol.
171. oldal
Működési korlátok
Az aktív sebességszabályozó a lassításhoz kizárólag a motorféket használja, ezért az lassan megy végbe, ugyanúgy, mint amikor a vezető felengedi a gázpedált.
Nálam több esetben előfordult, hogy már annyira megközelítettük az előttünk haladó járművet, hogy rutinból már tudom, a motorféket kellene alkalmaznia, de még mindig nyomja a gázt. Ekkor túl közel kerülünk az előttünk haladóhoz, és akkor már alkalmazza a motorféket, de azonnal sípol is (kikapcsolja az adaptív tempomatot, továbbá megjelenik egy figyelmeztető felirat is), hogy túl közel vagyunk a másik járműhöz, ez a hang és felírat jelzi, hogy azonnal fékezni kell!
Ez egy szoftver hiba, de többszöri szoftver frissítés után is néha jelentkezik.
Az enyémben van adaptív tempomat, de fékezni nem tud. Ha úgy érzékeli, hogy túl közel megyek az előttem haladóhoz, akkor elveszi az üzemanyag adagolást, ezzel lassít. Ha vészhelyzetet érzékel, akkor még sípol is hozzá. Nálam ez a funkció elég gyakran hibásan működik, mert akkor is ezt teszi (elveszi a gázt, és sípol) ha az egyébként nem lenne indokolt. Gondolom a biztonság miatt túlérzékenyítették. Ettől eltekintve valóban nagyon kényelmes és hasznos funkció.
Tudom, már volt róla szó korábban, de hátha vki azóta már többet tud a témában.
Aktív (távolságtartó) tempomattá upgradelhető a normál tempomat?
Tud vki, vmi megoldást erre, egyáltalán létezik ilyen utólagos megoldás?
Vezettem ilyen aktív tempomatos C4GS-t és nagyon tetszett a működése, autópályán kifejezetten kényelmes, és volt hozzá vészfékasszisztens is - ha jól gondolom -, mert a belvárosi araszolásban többször is beleszólt a vezetésbe és fékezett (örültem is Neki).
Szerintem,kontakt hibád lessz,a hátsó csatlakozónál.Mert még nem hallottam olyan problémárol,hogy az usb csatlakozótól,ki-be kapcsolódna a kijelző.Gondolom valamid tulmelegszik,és ezért kapcsolgat ki-be.Csak usb-nél csinálja ezt,vagy cd-nél is???
Amit írsz, az létező dolog, csak kell még egy "o" betű, legionella, az elnevezés eredetét is tudom, és magát a dolgot is ismerem, rengeteg körülménynek kellene összeállnia, hogy ez megtörténjen, elég nehéz reprodukálni, de nem lehetetlen....
Az infra hőmérő a rostélyon bejutva az első kanyarnál a szellőző cső oldalfalát fogja tudni mérni, amit az átáramló levegő hűt le, szóval nincs az messze egymástól, de tényleg kényelmetlen a használata. És de, ezért használják, a klímás nem akar orrot fújni nyáron, van is egy csóka itt Szegeden, aki nem ezt használja, egész nyáron fújja az orrát. Készülök hozzájuk, levodeozzam neked? :-))
Amúgy másik kérdés: megyünk az autóval, 9 körül elindulok, 25-26&C a külső hőmésréklet, klíma bekapcs, minden oké, 7-8°C-os levegő jön, ninc smelegünk. Felérek Pestre, a kinti hőmérséklet felmegy 29-30°C-ra, és a hideg levegő hideg marad, de alig van légáramlás a rostélyokból, melegünk lesz. A venti sebességet feltekerem tökig, 19°C-on van a beállított hőmérséklet, és a kezemmel alig érezhető a légáramlás, egyszerűen nem megy a venti. Kikapcsolom a klímát, de máshoz nem nyúlok, csak az AC gombhoz, onnantól csak a venti megy, és 1-2 perc alatt elkezdi iszonyat módon tolni a levegőt, búzg. leviszi az arcom, visszakapcsolom a klímát, és ontja a hideget, meg lehet fagyni...
Na ezt mire fogjam? Miért van az, hogy kb 28°C a választóvonal, amint kint efölé emelkedik a hőmérséklet, megcsinálja ezt, akár napi 2-3x is, sőt, nem is inkább városban, legtöbbször autópályán, 120-130 fölötti tempónál. Beszéltem klímással, azt mondja elvileg nem klíma jhellegű probléma lesz. Elvi összefüggésben lehet az előtétellenállás és a légcsatornában áramló levegő hőmérséklete, de nem tudom, merre induljak. Esetleg futott már bele ugyanebbe valaki?
Sziasztok! Mitől lehet, hogy ha bedugom a pendrive-ot, egy darabig elkezdi róla játszani a zenét, majd egy idő után a hangszóró pattogni kezd, ki-bekapcsol a kocsi kijelzője és már nem szól a zene? Többféle pendrive lett próbálva, mindegyik usb-ben. Ugyanaz a helyzet. Köszönöm! (C4 GP)
A hozzászólás szerkesztő ablak alatt van egy olyan, hogy Kép feltöltése saját gépről : File kiválasztása
Ott kiválasztod a képet, majd azt feltölti, amit egyel lejjebb kicsiben majd láthatsz is.
Ezután a kép melletti Beillesztés gombra kattintasz, amivel beteszed a képet a szerkesztőablakba oda, ahol éppen a kurzor állt.
Ha ezután elküldöd a hozzászólást, a kép is benne lesz.
Ha hibát ír a feltöltésre, akkor túl nagy a kép és át kell méretezzed. (bár lehet, hogy már fejlődött a fórummotor és ő méretezi át, majd kiderül ha csinálod)