1789: a keszuleken a gsm es a muhold-jel is piros es athuzott. A megallokat egyaltalan nem lepteti, illetve neha megindul, de lemarad. furcsa, hogy par megalloig valtogatott, bar mindig egyel lemaradva.
Ca. 1 hónapja megjavult (már az Agorán is), a középre igazításnak utánajárok, de gyanítom sw-es probléma. Új font rajzolással viszont biztosan megoldható, lehet az lesz, mert már egy ideje tervezem önálló karakterkészlet ráhúzását erre az egyedi kijelzőre.
Jaaaa... A helyzet néha ugyanez a Kosztolányi Dezső téren, a Móricz Zsigmond körtér irányában. Ha nem 2 "!" van a kijelzőn, akkor orbitális hülyén mutogatja az érkező kocsik sorrendjét.
Kiegészítés a 12-08 esetéhez: ajtónyitásnál ugyan megtalálja a helyét, ha nagyon előre rohanva nem érzékeli úgy, hogy már a végállomáson van, így alaphelyzetre áll, a menetek felsorakoztatásával. Ha alaphelyzetre is áll, a megállókat még mondja.
Az utastájékoztatós topikban olvastam, hogy átállították a megállóhelyi kijelzők villogásának kezdetét, végét. Amióta ez történt, rengeteg helyen látom azt, hogy a kijelző a megállóba érkező, vagy a megállóban álló buszt "elveszti", leveszi a kijelzőről, majd 10-15 másodperccel később megtalálja és visszarakja. Jelen pillanatban úgy látom, hogy a régebbi algoritmus jobban működött, ott ennyiszer ez nem történt meg.
(Az általam elmúlt 2 napban látott buszok+59-es villamosok 90%-ával megtörtént, Astoria, Blaha, Keleti, Harminckettesek, BAH, Királyhágó tér, ebből gondolom hogy globális a probléma)
lov-868: a frontkijelző jó (mármint kezdéskor kiírta, amit ki kellett), de - úgy vettem észre - nem váltja át a végállomást. a külső-hátsó kijelzőre először "beragadt" egy teljesen oda nem való kiírás, majd a kipipa-visszapipa megoldással erre a kiírásra rákerült a megfelelő is, így totál olvashatatlan lett. a számkijelző jó, a külső-első pedig baromi lassan reagál a pipálásokra (ezért konkrétan nem is tudom, hogy arra reagál-e). de a kijelző-menü maga is érdekesen működik, mert a pipákat nem mindig jelzi, de ettől függetlenül a hatás néha megvan...
04-47: a járművezető által mondottak nem mennek ki az irányítás felé, de az irányítás által mondottak hallhatók a járművezetőnek.
12-08: valamilyen oknál fogva előre lépeget a megállókkal, ez által nem mindig beszél. Képes félpercen belül akár 5 megállót is előre haladni, így ennek megfelelően a sietést is úgy írja ki, értelmetlenül sípolva.
Akkor a FUTÁR miért mondja és jeleníti meg a megállókat?
Nem értem???
Akkor most akarják azt, hogy utasok is legyenek a buszon, vagy nem.
Ha azt akarják, hogy ne csak a bátor emberek szálljanak fel rá (akik tudják azt, hogy a busz arra megy amerre nekik is jó), akkor jó lenne ha legalább a kijelzők tudnának ezekről a "titkos" menetekről.
A nem meghirdetett garázsmenetek az átlag ember számára valahol felderíthetők?
Garban kezdő, Kőalsón beálló kocsirol van szó, ami nem meghirdetett garmenet, amin gyakorlatilag nem végeznek hivatalosan közszolgáltatást, csak a BKV forgalmi utasítása szerint áll meg mindenhol.