A porlasztófúvóka bevezető részén van egy szűrő.Ha ez eltömődik,akkor az átfolyó mennyiség drasztikusan lecsökken és pisilni fog,nem porlasztani.Szerintem a porlasztási kép is változik.Vagyis a tűztérben csak egy része égett el az anyagnak,a többi pedig a cső után valahol.
És a barom nem az üzemanyagot venné el előszőr:))))
Ott más hiba volt , gáz adás nélkül egyből felpörgött.Locsolni kell az jót tesz az öntvénynek , :DDD
A hiba ott volt szerintem látható volt nagy füst , az üzemanyag nem tudott elégni kevés volt a levegő, így az égőtérben az üzemanyag egy része összegyült és amikor nagynehezen elérte azt a levegő mennyiséget aminél normálisan el tud égni az üzemanyag na akkor pörgött fel és repült szét.
Sziasztok ezek után ,még én gondoltam magam (hü........) :) . Nem semmi a vizes dolog öntvényre :) . Meg találtam a hibát :) én voltam a hü........ , kevés volt a üzemanyag :) 1-bar fölé ugrik a tüztér nyomás :) (keztem gondolkozni futni 1-kicsit :)
Van egy emberke avionics os nagy név a szakmában ,rep műszereket csinál javít ,épít.Vele akarok beszélni.Közben írtam a gyártó cégnek.Kaptam egy magyar e mail címet akik rep hajtóművel foglalkoznak.
Nagy szerencsémre van saphir-5 höz könyv , le is fénymásolják nekem.
A másik nagy előre lépés hogy az AI-9 hez van vezérlésük , leírásuk:)))
Jövő héten kedden kell az igazgatót hívnom.
Itt egy oldal a saphir ok ról.Van sok típusú.Nem rossz hajtóművek.
Ez jó kérdés! Félek,hogy a válaszhoz én kevés vagyok... Elsőnek tudni kéne,hogy a két érzékelő azonos müködésű-e,mert használnak "HALL" jeladót is.Asztán ott van az osztás kérdése.A Saphir-nál egy fordulatra 10 impulzus jut - feltéve,hogy a tárcsa a főtengelyen van - ,a ketyerédet pedig nem biztos,hogy igy kell bekötni. Modellezőkkel kéne beszélned,vagy olyan emberrel,aki "benne van" az elektronikában!
Sok mindent lehet vele mérni.Gyorsulás, magasság,sebesség,fordulat, Amper,
hőfok,hőmérséklet,gps kordináták.
6-45 volt ig működik.0-100A ig mér.
Arra lennék kiváncsi ha nem a hozzá gyártott mágnesen fordszám mérőt kötöm rá ,hanem ami a saphi-5 ösön van akkor szerinted működőképes lenne?
Az eredeti egység is ugyan olyan elven mér mint a saphir on található fordszám egység.Ez az eredeti egysége.Mivel a saphiron van ilyen nem tudom hogy működne e vele?!
Ha a szenzorok is megvannak ahhoz a kütyühöz,akkor én bekötném azzal.Ha meg nincs,akkor el kell olvasni a használati utasítását,hogy milyen fajta kell hozzá.
Mennyire csökkent a hőfok? Izzik még a turbinaház? Ezek a turbók 650-700 fokra vannak tervezve,az pedig félhomályban piros szín.A narancssárga már 800 felett van.Ha meggypiros,akkor még az elmegy.Nem szabad magas hőfokon járatni,mert baj lehet a vége! Láttam turbinaházból kiálló lapátdarabot!!! Hát,a csökkent fordulat lehet akár jó is! Mi a tüzelőanyag? Próbáld már ki légyszives fele-fele benzin-gázolaj keveréket! Nekem nagyon bevált! Ja,mégvalami! Jól láttam,hogy időnként lángot "köp" a turbó?
szia külömbség van sok:) elöny nincs olyan mértékü melegedés (a felvételt el toltam éjszakaiban vettem fel .) Hátrány : nincs akkora fordulat a turbonak .