Keresés

Részletes keresés

xplod Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1820
Hát szerintem nem lesz pontos a levegőt összelehet nyomni a folyadékot nem.
Előzmény: xantia99 (1818)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1819
Már kérdeztem!

Mi az üzemanyag? Izzott a cső most is?
Előzmény: kikik (1817)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1818
Miért,akkor csal?
Előzmény: xplod (1815)
kikik Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1817

Kérdezz itt vagyok :)

 

Előzmény: xantia99 (1814)
kikik Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1816
szia Nem pattantam el itt vagyok :) CSak 1-kicsit késve :)
Előzmény: xantia99 (1814)
xplod Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1815

És ha beszorul a levegő a burdon cső höz és csal az óra?

 

Előzmény: xantia99 (1813)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1814
Én nemtom...Ez a Kikik olyan titokzatos! Amikor fontosat kérdezek tőle,akkor mindig lepattan...:-)
Nem árulja el a titkait! :-)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1813
Sehogy,nem kell.Nincs is rajta erre lehetőség.
Előzmény: xplod (1812)
xplod Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1812

Igen.Nem véletlen szaladt el a srác:))) Nem számított rá hogy felpörög ,tehát kotrolálatlan volt az egész.

 

Egy kérdés.A rendszerbe bekötött nyomásmérő órádat hogy légteleníted le?

Előzmény: xantia99 (1810)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1811
Láthatóan halvány fingjuk sem volt az egészről! A baj mégis az szerintem,hogy a szülők ott voltak és hagyták ezt!
Nem lett baj,az a lényeg!
Előzmény: xplod (1809)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1810
A porlasztófúvóka bevezető részén van egy szűrő.Ha ez eltömődik,akkor az átfolyó mennyiség drasztikusan lecsökken és pisilni fog,nem porlasztani.Szerintem a porlasztási kép is változik.Vagyis a tűztérben csak egy része égett el az anyagnak,a többi pedig a cső után valahol.
Előzmény: xplod (1807)
xplod Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1809

És a barom nem az üzemanyagot venné el  előszőr:))))

Ott más hiba volt , gáz adás nélkül egyből felpörgött.Locsolni kell  az jót tesz  az öntvénynek , :DDD

 

A hiba ott volt szerintem  látható volt nagy füst , az üzemanyag nem tudott elégni  kevés volt a levegő, így az égőtérben az üzemanyag egy része összegyült  és amikor nagynehezen elérte azt a levegő mennyiséget aminél  normálisan el tud égni az üzemanyag  na akkor pörgött fel  és repült szét.

 

Előzmény: xantia99 (1808)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1808
Egyből fullgáz? Huhh... Legalább volt ott még valaki? Én nagyon élvezem,hogy szétrebbennek a delikvensek!!! :-)))

Igy is izzott a cső? Mi az üzemanyag?
Előzmény: kikik (1806)
xplod Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1807

Szia.

A 1552 Hsz ben írtam  Xantia írományára ugyan ezt .Túlsok üzemanyag ,kevés levegő.

Előzmény: kikik (1804)
kikik Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1806
szia fuvokánál van egy kicsi finom szürö , piszkos volt :) Ki takaritottam huuu (Ne gondold a meg lepetést az inditás után :)
Előzmény: xantia99 (1805)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1805
Szia!

Mesélj,mi volt?
Előzmény: kikik (1804)
kikik Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1804

Sziasztok  ezek után ,még én gondoltam magam (hü........) :) . Nem semmi a vizes dolog öntvényre :) . Meg találtam a hibát :) én voltam a hü........  , kevés volt a üzemanyag :) 1-bar fölé ugrik a tüztér nyomás :) (keztem gondolkozni futni 1-kicsit :)

Előzmény: xantia99 (1803)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1803
Gyerekek!

Szóljatok apukátoknak,hogy vegyen nektek egy turbót,hogy legyen mivel játszani!!!

http://www.youtube.com/watch?v=is2OXnhJ49c
xplod Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1802

Van egy emberke avionics os nagy név a szakmában ,rep műszereket csinál javít ,épít.Vele akarok beszélni.Közben írtam a gyártó cégnek.Kaptam egy magyar e mail címet akik rep hajtóművel foglalkoznak.

Nagy szerencsémre van saphir-5 höz könyv , le is fénymásolják nekem.

A másik nagy előre lépés hogy az AI-9 hez van vezérlésük , leírásuk:)))

Jövő héten kedden  kell az igazgatót hívnom.

Itt egy oldal a saphir ok ról.Van sok típusú.Nem rossz hajtóművek.

 

http://www.pbsvb.cz/dlt_safiry.php?lang=cs

Előzmény: xantia99 (1801)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1801
Ez jó kérdés! Félek,hogy a válaszhoz én kevés vagyok...
Elsőnek tudni kéne,hogy a két érzékelő azonos müködésű-e,mert használnak "HALL" jeladót is.Asztán ott van az osztás kérdése.A Saphir-nál egy fordulatra 10 impulzus jut - feltéve,hogy a tárcsa a főtengelyen van - ,a ketyerédet pedig nem biztos,hogy igy kell bekötni.
Modellezőkkel kéne beszélned,vagy olyan emberrel,aki "benne van" az elektronikában!
Előzmény: xplod (1800)
xplod Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1800

Igen ,lehet használni.

Sok mindent lehet vele mérni.Gyorsulás, magasság,sebesség,fordulat, Amper,

hőfok,hőmérséklet,gps kordináták.

6-45 volt ig működik.0-100A ig mér.

 

Arra lennék kiváncsi ha nem a hozzá gyártott mágnesen fordszám mérőt kötöm rá ,hanem ami a saphi-5 ösön van akkor szerinted működőképes lenne?

Az eredeti egység is ugyan olyan elven mér mint a saphir on található fordszám egység.Ez az eredeti egysége.Mivel a saphiron van ilyen nem tudom hogy működne e vele?!

 

 

http://www.eagletreesystems.com/Plane/8.htm

Előzmény: xantia99 (1799)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1799
Ha a szenzorok is megvannak ahhoz a kütyühöz,akkor én bekötném azzal.Ha meg nincs,akkor el kell olvasni a használati utasítását,hogy milyen fajta kell hozzá.

Miféle kütyü az? Turbinához lehetne használni?
Előzmény: xplod (1798)
xplod Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1798

Van egy mérő egységem amit a rakétámhoz vettem

Ez tud fordulatszámot is mérni ,mágneses alapon és foto szenzorral is.

Szerinted ha ezt rákötöm elképzelhető hogy működni fog?

Amit adnak hozzá az is ugyan ilyen elven mér ,csak azt nem tudom hogy ellenállás ügyileg  mennyiben különbözik tőle...stb?!

 

Előzmény: xantia99 (1797)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1797
Rakétás barátaid között - ugy tudom - akad ilyen!
Előzmény: xplod (1796)
xplod Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1796

Ez mind szép és jó ,de tud valaki PIC áramkört programozni?:))

Megszerzem az eredeti műszert .:))

Előzmény: xantia99 (1795)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1795
Egy mágnes és egy vasmagos tekercs van benne elvileg.

Ezt kéne hozzá megépíteni: http://mselectronic.uw.hu/index.php?kat=Elektronika&cikk=10_PIC%20fordulatszammeres

Vagy megszerezni az eredeti műszerét.
Előzmény: xplod (1794)
xplod Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1794

2 db vezeték.

Ennek kell adni tápot?

Az a bajom hogy rendes fordszám mérőt nem tehetek rá.Az igaz hogy a  hajtóműveknél  fordulatot mérnek ,de a műszer  % ban mutatja az értéket.

 

Előzmény: xantia99 (1792)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1793
Mennyire csökkent a hőfok? Izzik még a turbinaház? Ezek a turbók 650-700 fokra vannak tervezve,az pedig félhomályban piros szín.A narancssárga már 800 felett van.Ha meggypiros,akkor még az elmegy.Nem szabad magas hőfokon járatni,mert baj lehet a vége! Láttam turbinaházból kiálló lapátdarabot!!!
Hát,a csökkent fordulat lehet akár jó is!
Mi a tüzelőanyag?
Próbáld már ki légyszives fele-fele benzin-gázolaj keveréket! Nekem nagyon bevált!
Ja,mégvalami! Jól láttam,hogy időnként lángot "köp" a turbó?
Előzmény: kikik (1791)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1792
Az valszeg indukciós jeladó.Mennyi madzag jön ki belőle?

Impulzusokad ad,igy frekimérőt tehetsz rá és leosztod.
Előzmény: xplod (1790)
kikik Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1791
szia külömbség van sok:)  elöny nincs olyan mértékü melegedés (a felvételt el toltam éjszakaiban vettem fel .) Hátrány : nincs akkora fordulat a turbonak .
Előzmény: xantia99 (1789)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!