Az alapítás óta eltelt 20 év után a kínai Skyteam idén bemutatott két új évfordulós modellt, a SkyMini-t és a Skybongót, a legendás Honda Monkey és Gorilla négyütemű kislemez több pontos példányát -hengeres motor 125 cm3.
A SkyBongo 125, amit ma tapasztalunk, a Gorilla analógja, azaz nagyjából ugyanaz a csomag, mint a SkyMini, de nagyobb tartállyal 8,5 literes 4,5 helyett, ami a Monkey klónja. A többihez a motorkerékpár az abszolút alapfelszereltséggel rendelkezik, azaz tárcsafékek elöl és hátul kombinált fékrendszerrel, 10 hüvelykes kerekekkel és természetesen a kettéosztott kormány, amelyet egykor egyszerű és praktikus megoldásként javasoltak a motor betöltésére és tárolására.
Léghűtéses két szelepes motorja, a henger vízszintes a kacsa logikájában, 7,8 LE teljesítményt nyújt a négyfokozatú sebességváltón keresztül, jóval a törvényes A1 (15 LE) törvényi felső határ alatt.
Megjegyzünk egy másik egyszerű kerek LCD -képernyőt a fényszóróházon, amely mutatja a sebességet, az egyetlen kilométert és a sebességváltót.
A múltbeli utazás nem korlátozódik a tervezésre, mivel nem titkolom előtte, hogy kissé megindultam, amikor először indult el az üzemanyagból kifogyó motor "köhögése", és arra kértem, hogy fordítsam le a kézi csaptelepet balra a tank. Évekig csináltam ezt a lépést ... És még mindig nem használtam a forgattyút.
Néhány olcsó periféria, például a karok, a tükrök és a SkyBongo kapcsolói már nem zavarják Önt attól a pillanattól kezdve, hogy meghallja az árát: 1690 euró.
Utoljára néhány éve, 2014 körül, egy másik folyóirat nevében utaztam egy apró retro példánnyal a Skyteamtól. Ez volt a Dax 125, és bevallom, hogy nagyon jól emlékszem erre a tesztre, nem feltétlenül egy olyan motorkerékpár édes melegével, amit annyira hiányoztam.
Azóta sok minden megváltozott, elsősorban a Skyteam márkakereskedés, amely most a TEOMOTO -ba költözött - ahogy Kawasakinak hívjuk -, de maga a cég is, amely úgy tűnik, sokat tanult az időközben.
Az első lépésekből egyértelmű volt, hogy a Dax durva felfüggesztése és gyenge fékei (az akkori) a múlthoz tartoznak, és egy olyan halmaznak adják a helyüket, amely ha más nem érzi magát kompaktnak és ennek megfelelően viselkedik.
Persze az első dolog, ami zavart, hogy hogyan fogok ráilleszkedni, de ez csak addig érvényes, amíg mellette vagyok. Amint megnyugodtam a nyeregben, minden sokkal normálisabb lett, jobban, mint amire számítottam egy ilyen kis motorkerékpár esetében. Az ülésmagasság 770 mm -nél nagyon ésszerű és összehasonlítható a teljes méretű motorkerékpárokkal. Pont az ellenkezőjét mondanám a 970 mm -es tengelytávra.
A SkyBongo 125 geometriája meghatározza karakterét is, ami ebben az esetben rendkívül játékos. Ilyen kicsi tengelytávval és mindössze 81 kg-os súlyával 8 lóerős darabjai túlképzettnek tűnnek, és a gyorsulás a 10 kilós kerekeken a vastag gumikkal gyorsabbnak tűnik, mint amilyen valójában. Ez az egész érzés tökéletesen illeszkedik a domború kipufogóból származó hangos, stagnáló hanghoz, stimuláló hatás érdekében.
Végsebessége eléri a 90 km / h -t, de türelmet igényel, a 80 -as jobban hozzáférhető, és nem tart sokáig a pulthoz érni. A négyzet alakú motor éles gyorsítást kínál a városi sebességhez, a SkyBongo pedig manökennek bizonyul a forgalom megtámadásában és olyan helyeken való áthaladásban, amelyekre kevés jármű képes.
Az út minden egyes megnyitásakor teljesítménye elegendő a jó induláshoz, és elég gyorsan eléri a 60-70 km / h sebességet. Eltekintve attól, hogy ezzel a sárga színnel Ön minden közlekedési lámpa és minden megálló érdeklődésének középpontjában áll. Valójában én is kaptam gratulációt "a helyreállításhoz" ... Röpke pillantással könnyen megtéveszt.
akkor az a kátyúk. Ez az ilyen kis kerekek végzetes következménye, de meg kell csodálnom a SkyBongo kezelését. Még az egész motorkerékpár belsejébe illeszkedő hibák esetén is folyamatosan halad, és minden megfelelően működik.
Szűrjük "helyesen" a geometriájának néhány velejárójával, például a kicsi tengelytávval és a rövid futóművel - a Skyteam nem számokat ad meg, hanem azt, hogy kik azok, amelyek nyilvánvalóak, és működésük tapasztalata következetes.
Amikor a villa hirtelen véget ér egy tócsában vagy nyeregben, a SkyBongo egy pillanatra megremeg, és egy másodperc töredékéig az az illúziója, hogy az MX -et oldalra hajtott ugrással ugrik. Mielőtt azonban elkezdené az ülésfogást és a szívrohamot, a visszatérés a valóságba azt sugallja, hogy próbálja meg elkerülni a következő nagy tócsát - vagy legalább ne rohanjon gázszeleppel.
A vastag (lásd magas profil) gumiabroncsok is hozzájárulnak a felfüggesztéshez, extra fokú abszorpciót kínálva az anomáliáknak, és részt vesznek a kis motorkerékpár pozitív képében az utak rendellenességeiben, amelyek egy mérőszalag szerint pánikba esnek.
Ezenkívül a 10 hüvelykes kerekekkel és a nagyon rövid tengelytávval a SkyBongo azonnal vág a kormánykerékkel, és elkerülheti az akadályokat rövid távolságon belül. A fékek is rendkívül jól működnek és rendkívül hatékonyak, miközben a kombinált rendszer is megfelelően működött, amikor a határait betolta, először eltávolítva a hátsó kerék zárját, anélkül, hogy aggódnék.
Az új SkyBongo 125 fénypontja kétségkívül 1690 euró. Ebben vásárol újat, az egyetlen "bombát", amelyet ma a piacon kínálnak eredeti méreteiben - legalábbis Görögországban. Motorkerékpár -értéke egyértelmű, nem túl gyors, 125 lóerős, kompatibilis az A1 -es diplomákkal, és csodálatosan praktikus a város igényeihez.
A legkisebb túlzás nélkül nem felejtem el a vele töltött napokat, mert egyszerűen annyira szórakozott minden útvonalon, hogy végül lehetőségeket teremtettem a sétákra.
Semmi nem ég, mindenhová elmegy (185 mm távolságra a talajtól!), Minden megfelelően működik, aktív biztonság szempontjából a magasságában áll és a szemnek élvezetes. És a vele járó ár mellett ideális paletta lehet, hogy úgy kezelje, ahogyan szeretné, fogantyúkkal, tükrökkel, kipufogókkal és bármi mással, amit élvez, anélkül, hogy el kellene hagynia egyik veséjét vagy sok pénzt kellene lekötnie egy gép, amely rossz hazugságokkal nem viheti túl messzire a várost.
A második találkozásom egy Skyteam motorkerékpárral azonban megváltoztatta a képemet. Ha legközelebb az ő modelljével keresztezem az utakat, a teszt emléke valószínűleg édes melegséget hoz.
GORGOLIS SA A SYM Görögország, Ciprus, Észak -Macedónia, Bulgária, Románia, Albánia, Montenegró, Koszovó, Szerbia és Magyarország kizárólagos képviselője szervezi a 6. SYM ROAD TRIP -et.
A "SYM 2021 - BALKAN RIDE TOUR" elnevezésű SYM robogók a Balkán -félsziget 6 országába utaznak egy 12 napos teszteseményen a versenyzők számára, valamint a 24 vadonatúj MAXSYM TL 508 és MAXSYM400, amelyek az utazás tesztjárművei.
A roadtrip csapata a görögországi SYM hálózat tagjaiból áll, akik egyenként több mint 3000 km -t tesznek meg, és egyedülálló lehetőséget kapnak arra, hogy találkozzanak a SYM hálózat görög partnereivel a GORGOLIS SA balkáni partnereivel.
A Roadtrip kiindulópontja Szaloniki, ahová a SYM partnerei egész Görögországból utaznak, hogy elindítsák a Balkán -félsziget nagy részét lefedő utat. A Roadtrip első állomása Szófia lesz Bulgáriában, mielőtt Romániába indul, megáll Bukarestben és a középkori Brassó városában, ahol meglátogatja a legendás Drakula -tornyot. A romániai utazás Arad városában való megállással ér véget, mielőtt átlépné a magyar határt, és gyönyörű Budapesten ér véget. A visszaút első állomása Szerbia és Belgrád. Szerbiából a csapat teljesíti az útvonal utolsó szakaszát, mielőtt október 3 -án véglegesen visszatér Szalonikébe, áthaladva Szkopjén.
A SYM BALKAN RIDE TOUR 2021 útvonaláról és napi programjáról további információkat a www.roadtrip2021.sym.grweboldalon talál, míg közben gazdag fényképanyagot tesz közzé.
A Skymax 125 Club-S EURO 5 ÚJ MODELLEI AUGUSZTUSBAN VÉGRE VANNAK RAKTÁRON ...!
Kerékpárok mostantól kötelezettség nélkül megrendelhetők!
Az új Skymax 125 befecskendezők Euro 5 kibocsátási normával valószínűleg a legjobban felszerelt Skymax sorozatú modellek, amelyek valaha is voltak a piacon.
Az új Skymax 125 modellek mindegyike az új Euro 5 motor befecskendezéssel (3. generáció) érkezik, új üzemanyag -szivattyúval a tartályban, új motorvezérléssel (ECU), hőmérséklet -érzékelővel a motoron, új EURO 5 kipufogóval, új LCD sebességmérővel (alacsony üzemanyag -fogyasztás, plusz teljesítmény, húzóerő és egyenletesebb futás).
Ezenkívül minden Skymax 125 CLUB-S E5 modell elöl tárcsafékkel, most pedig hátul is CBS fékrendszerrel lesz felszerelve.
Az egy darabból álló és csöves magnézium alumínium felnik szintén újak (sokkal jobbak - koncentricitás és minőség). Továbbá minden kerékpár fel van szerelve LED nappali menetfénnyel (DLR) és automatikus H1 fő fényszóróval + LED jelzőfényekkel, Skyteam derékpánttal.
Az új digitális sebességmérő tartalék kijelző-fogaskerék-kijelzővel-távolság-óra-semleges kijelző-hiba kijelzővel-EFI szintén alapfelszereltség. Új hajtás lánccal, erősebb 420 -as kivitelben, lengéscsillapítóval a hátsó keréken a nagyobb kényelem érdekében.
ÚJ - KONFIGURÁCIÓ (VÁLASZTÁS): VERSENYHÁTSÓ HÁTSÓ vagy CSOMAGTARTÓ * ÜLÉSSZÍN * KEREK FEKETE TÜKÖR / OVÁLIS KRÓM TÜKÖR / KERES KRÓM TÜKÖR *
* Kérésre tartalmazza a motor leképezését is "
(Szabványos sportverseny)
MINDEN KERÉKPÁR TELJESEN ÖSSZESZERELT * A MEISTER DEALER ELFOGADÁSÁVAL * TELJES ÖSSZESZERELÉS-BEÁLLÍTÁS-VEZETÉS TESZT-KIADÁS (kb. 4 ÓRA MUNKAIDŐ)
VÁSÁRLÁS (1400QM) MINDELHEIMBEN vagy SZÁLLÍTÁS NÉMETORSZÁGBAN ÉS EURÓPÁBAN + 24 ÓRA. ALKATRÉSZ-SZOLGÁLTATÁS EURÓPA-SZÉLES + MESTERMŰHELY + RIEßGES KÜLTÉR ALKATRÉSZ-RAKTÁR * 25 ÉV RACING TAPASZTALAT *
Minden szükséges dokumentummal (számla 19% áfával - járműnyilvántartási okmány EC -COC - vámkezelési bizonyítvány - kulcs és gyártói szám) azonnali jóváhagyáshoz!
Sajnos az új modellekkel ismét teltházasak vagyunk. Az új Euro 5-ös modellek már előrendelhetők kötelezettség nélkül. A kiszállítás 03.09 -től történik! Ettől kezdve hétfőtől szombatig újra nyitva leszünk. A pótalkatrészeket hetente kétszer, hétfőn és pénteken szállítjuk. Köszönjük megértését, GMB csapata. ÚJ PayPal részletfizetés Mostantól a részletekben történő fizetés PayPal-lal a 99-5000 eurós vásárlásokért, gyorsan és egyszerűen rendelhet üzletünkön keresztül, és PayPal-nal fizethet részletekben, még anélkül is, hogy PayPal-ügyfél lenne.
ÜGYFÉL INFÓKERESKEDŐ ELFOGADÁSA
Minden általunk szállított 50 köbcentiméteres és 125 köbcentis motorkerékpárt teljes mértékben ellenőriztünk és forgalmazónk jóváhagyott.
A motorkerékpártól függően körülbelül 2-3 órát vesz igénybe egy tapasztalt motorkerékpár-szerelő.
A csomagolás osztály összegyűjti motorkerékpár a tengertől import ládát, és előre összeszereli őket.
A mi motorkerékpár szerelő azt részben szétszerelt, ellenőrizni és helyesen összeállított és összeszerelt használatra kész, és dethrottled a vevő kérésére.
Ezt az eljárást követően 4-8 km-es vezetési tesztnek vetik alá mestereink, és szükség esetén átdolgozzák.
A motorkerékpár csak tapasztalt mestereink jóváhagyása után kerül értékesítésre vagy kiszállításra.
Pótalkatrészek szállítási költsége
A kiszállítás a DHL -nél (Post) történik, több cikk is mindig csak 4,50 €, előleggel ...! vagy PayPal: german-mini-biker@t-online.de A banki adatok a lenyomatban vannak ...!
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓ MOTORCIKLEK
Szállítási ár Németország 65,00 € / kerékpár (a szigetek kivételével), minden további kerékpár ingyenes ...!
Szállítási költségek (Frightcost) EU 118 € / kerékpár (Izland nélkül).
A motorkerékpárokat acél szállító dobozban szállítják , az első kerékre szerelve és menetkészen ...!
(A T-REX kivételével az első kerék leszerelve kerül forgalomba)
(Az acéldoboz a szállító társaság szállítása után az ügyfél tulajdonába kerül ).
Minden kerékpárt feladáskor vagy átvételkor forgalmazónk elfogadásával szállítunk, és azonnal készen áll a vezetésre,
a kifolyt olajat és kis mennyiségű üzemanyagot már feltöltöttek.
Kereskedői elfogadásunk magában foglalja a teljes ellenőrzést, összeszerelést, beállítást és víztelenítést
(kb. 2-3 óra munkaidő egy tapasztalt kétkerekű mechatronikai szakember által).
A járműpapírokat mindig a kerékpártól külön szállítjuk, és ajánlott levélben postán küldjük ...!
Nem kell egy nagynak többször körbejárnia a világot! Sok 125 és közepes méretű motorkerékpár nagyon nagy futásteljesítményre képes a megfelelő kezelés és karbantartás mellett. Számos, 100 000 km -t meghaladó gép található a maxitestben, és ezúttal egy Honda CG 125 -ös tulajdonos emlékszik vissza motorkerékpárjára kedves emlékeinkre.
Ha leszármazottai - köztük az állomáson nemrégiben kipróbált CB125F - továbbra is továbbörökítik azoknak a motorkerékpároknak a hagyományait, amelyek többek között az ázsiai országok lakosságának egyszerű szállítására szolgálnak, a Honda CG 125 ennek ellenére egyszerûsége és ezért karbantartási és használati költségek padlószinten. Az 1976 óta gyártott kisméretű egyhengeres Honda roadster változatos, főleg kozmetikai fejlesztései során nagyon hasonló architektúrát őrzött. Franciaországban a Honda 125 CG behozatala 2008 -ban leállt, de sok országban továbbra is forgalmazott.
A neo-retro divat, a klasszikus motorkerékpárokhoz való visszatérés és talán a válság (?) , A Honda 125 CG esélye általában emelkedik, és nem ritka, hogy a használt motorkerékpárok apróhirdetéseiben 125 CG-t találunk 70 -es és 80 -as évek elején, több mint 1000? jó állapotban (de a következő modelleket, köztük a „brazil” CG 125 -öseket az alábbiakban tárgyaljuk, néha ésszerű futásteljesítménnyel). A jól ismert motorkerékpár, a CG 125 ezért gyakran nagy futásteljesítményt vagy akár nagyon átlagos állapotot mutat. A nem hatékony lengéscsillapítók és fékek mellett (cserélni vagy kondicionálni kell), bátor, lezuhant egyhengeres szerény teljesítményt kínál (verziójától függően kb. 10 LE), de megfelelő kezelés esetén közmondásos megbízhatóságot nyújt. A Maxitest megemlíti azt az esetet, amikor ez az olvasó szegmentálást végzett és újrafúrta… 125 000 km-re alacsony eredeti motorral!
„Ez egy olyan motorkerékpár, amely nem villámcsapás, mára teljesen elavult (6 volt), szegmentált és 125 000 km -re dől. Igazi teve, átlagosan 2,8 l / 100 km . Nem gyors a kilométer -számlálón javasolt 80 km / h -s utazósebességnél (maximum 105 km / h) , de egy km -es nyelő, panasz és probléma nélkül. Az osztályos utakon előszeretete a hűvös vezetés csemege, a főutakon és autópályákon a végsebesség túl alacsony, túl magasra kell "húzni", hogy alig találja meg a helyét a forgalomban.
Mivel én voltam az első motorom, az ár mindenekelőtt az „előválasztásom” első eleme volt, a „hondista” barátok és a kereskedő érvei meggyőztek. Azt tanácsolom, tartsa tiszteletben motorkerékpárját, használja azt a felhasználási körön belül, amelyre tervezték. A rendszeres karbantartás, a normál használat és a minimális alapvető óvintézkedések (a fűtési idő betartása, a minőségi olaj, az alapvető karbantartás időben történő elvégzése) elegendőek ahhoz, hogy a motorkerékpár hosszú ideig jó állapotban maradjon. A Honda CG 125 egy motorkerékpár, amely nagyon jól ötvözi a hasznosságot és az élvezetet , mindaddig, amíg az ésszerűség keretein belül maradunk. Ez egy motorkerékpár, amely elviszi a világ végére (168 000 km, hány motorkerékpár megy ilyen messzire ???). "