Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10296

Egy nap alatt a 200E és 272-es vonalakon annyit megy egy kocsi, mint másik 3, bármely más egyéb vonalon.

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10295

A 200E kocsijai átmentek Cinkotára, mert nagyon sok kilóméter van bennük, jelenleg a 32-es és 276E vonal kocsijai.

a 272-es kocsijai, amik anno 272-esen vooltak Cinkotára, mint FLR-FLR.706, 707és társai. Az FLR-707 kulcsa még a mai napig Kelenföldön van. :-D

Előzmény: Törölt nick (10294)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10294

nem pontosan értem, hogy a 200e és a 272e, mint két, meglehetősen hosszú vonal között mi értelme lenne (azaz volt) kocsikat cserélni.

nem mondom, hogy nem történt meg, csak jelenleg még nem látom az értelmét.

Előzmény: BPI-779 (10293)
BPI-779 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10293

30km egy karika. Gondolom itt se a rövidségről van a szó, hanem arról, hogy pörgetve vannak a kocsik.

Előzmény: Törölt nick (10292)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10292

a 272-es annyira rövid lenne km-ben?

Előzmény: Törölt nick (10243)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10291
Rozsdás, a homár. Hát nem rajonganak érte az fix, én se.
Előzmény: Törölt nick (10268)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10290

Valamelyest tényleg működött. Ha nem is sokkal, de valamelyest megemelkedtek a j1/bérlet eladási számok.

Előzmény: Törölt nick (10288)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10289

Ortopéd, nyomorék országban élünk! Tudom, ha nem tetszik, ellehet menni. Nos! Ha nem lenne 1 25 milkás hitel a nyakamban, 1 gyűrűs mennyasszonyom, valószinűleg már télakót vettem volna. Kint jól megélnék az autószerelő szakmámból.

Előzmény: Törölt nick (10287)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10288

De ők még a mai napig is úgy hirdetik, hogy ez valóságos, minden nap ott vannak a közteresek, ezt ők találták ki, hogy ez működik.

Előzmény: 430 322 (10286)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10287

Amúgy ezek a Fővárosi utcanévváltoztatások szerintem el is vitték az összes lehetséges nyereséget a 6-os villamos éjszakai közlekedtetéséből, az új táblák elkészítésére. Más alátámaszutható dolgot nem találtam a 2011-es PK-ban, ami nyereséges lenne. És nem csak a BKV-s busztáblákra gondolok. Mert ugye ennek a sok hülyeségnek olyan hátrányi is vannak, hogy a létező összes Budapesti térképet, nem csak a közterületen állót, hanem a megvásárolhatóakat valamint az interneten megtalálhatóakat is teljes mértékben cserélni kell, millió1 személyi okmány cseréje, stb.

Előzmény: Törölt nick (10284)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10286

"... Ahhoz képest május elseje óta a Közterületfelügyelők olyan nagy ívben kerülik el a buszokat, villamosokat, hogy ha tehetnék inkább fenntről a tetőről bírságolnák az autósokat. ..."

 

Ők csak 3 hónapig (tesztképpen) voltak jelen az ellenőrök mellett. Én nem vettem volna őket le a tömegközlekedési járművekről. Arról nem beszélve, hogy nem 2 ft.-ért képezték ki őket j1ellenőrködésre.

 

Előzmény: Törölt nick (10284)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10285

"... Végülis sikerült átdolgozni, mert mesterségesen se lehetett volna ekkora dugót és káoszt okozni. ..."

 

A múlt heti szlovákok elleni tüntetés okán kellett kerülnőm az Ajtósy Dürer fasor felé. Az Ajtósy & Dózsa kereszteződésében lévő lámpa 3 mp.-et adott a balra (Thököly út felé) kanyarodóknak. Szerinted, hogy volt a sor vége?

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (10284)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10284

Azért a BKK nagyon nagyra volt magával. Majd ők átdolgozzák a lámpaprogramokat a városba!

 

idézet a BKK honlapjáról:

A BKK eddigi eredményei a közlekedésfejlesztésben

- forgalomtechnikai fejlesztések koordinációjába;

Végülis sikerült átdolgozni, mert mesterségesen se lehetett volna ekkora dugót és káoszt okozni.

 

- jegyellenőrzési tevékenység fejlesztésébe, a közterület-felügyelők jegyellenőrzési tevékenységbe való bevonásába, tarifarendelet módosítások előkészítésébe;

Ahhoz képest május elseje óta a Közterületfelügyelők olyan nagy ívben kerülik el a buszokat, villamosokat, hogy ha tehetnék inkább fenntről a tetőről bírságolnák az autósokat.

 

Ha minden ilyen balul fog elsülni náluk, lehet hogy még be is illeszkednek az előző kormány terveibe.

Előzmény: 430 322 (10272)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10283

A bal kéz nem tudja, hogy mit csinál a jobb.

Előzmény: Törölt nick (10279)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10282

Így is gondol6tam volna. De van az az oldala is, hogy csak 1 "keveset" vesznek el, hátha nem lesz feltünő.

Előzmény: Törölt nick (10280)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10281

Ezt külföldön nem lehet megcsinálni, mint itt. Pl. az Ausztriába kiszed a rendőr, ha nem engeded ki a buszt. 100 euróra megbüntett... 1.-re! Mivel, hogy a büntetésnek nyoma van, a 2. már magasabb, a 3.-ról már nem is beszélek.

Előzmény: Törölt nick (10277)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10280

Ezt úgy gondoltad, hogy a politikusok zsebébe jut a pénz, amúgy minden marad a régiben? :-D

Előzmény: 430 322 (10278)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10279

Ez tipikusan az az eset, amikor egy fővárosi vezetőt (Tarlóst) megcsapja a hírnév és a pénz szele. Hirtelenjében iszonyatos szenilitásban szenved, de iszonyatosan sok baromságot ki tud találni ennek ellentételezése képpen. Azért az is tetszik, hogy a Deák Ferenc tet - Madách teret 3 év alatt 2x építették teljesen újjá.

Előzmény: 430 322 (10276)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10278

Jut is, marad is. Ezért tart még itt ez az ország.

Előzmény: Törölt nick (10275)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10277

Én az EU helyében Budapestre küldenék egy igazi közelekedésmérnőköt, mondjuk Németországból. Szerintem 2 hónap alatt olyan rend lenne itt, hogy az autósok ökölharcot vívnának, hogy kiengedhessenek a megállóból.

430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10276

Nah, ez a másik! A Budaörsi úti buszsáv! Ez tiszta röhej!

Viszont ahogy bejelentették, hogy aki még 2 embert szállít, már másnap tele volt a buszsáv a Kossuth u.-ban/Rákóczi úton. Kifogja ezt számolni? Veszek én is 2 gumi nőt (Renka Hercegnőm hadd féltékenykedjen), beültettem a kocsiba & mehetek én is a buszsávba? :-) Szép lesz! A buszsávban már minden(ki) mehet lassan, csak a busz nem.

Előzmény: Törölt nick (10274)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10275

Persze. Ez az az összeg, amit végre zsebre lehet rakni, de a kutya nem fogja észrevenni.

Előzmény: 430 322 (10273)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10274

Most vagy én vagyok túlzottan elfogulatlan a BKK-val szemben, de jelenlegi álláspontom alapján a BKK egy igazi focilabda a BKV, a Főváros, a kormány és az agglomeráció közöt

BKV: Kell a Budaörsi úti buszsáv.

Főváros: Kell a budaörsi úti buszsáv.

Autósok: Nem kell a Budaörsi úti buszsáv.

Agglomeráció: Nem kell a budaörsi úti buszsáv.

Kormány: Mi politikusok autóval közlekedünk, így nem kell a buszsáv.

BKK: Nem jó a Budaörsi úti buszsáv, de majd átdolgozzuk.

Főváros: Nem lesz Budaörsi úti buszsáv, de ellenben 3 személy egy autóban már busznak minősül, így már máshol is mehetnek majd a buszsávban. Bár ehhez szerintem a KRESZ-t is át kell írni, de mivel a Főváros és a kormány egy és ugyanaz, így nem lesz ennek se akadálya.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (10267)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10273

10% tudod Te milyen sok pénz a BKV-nak? :-) Pff!

Előzmény: Törölt nick (10271)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10272

Én a BKK-ról nem olyan rég' kifejtettem (pont ebben a topicban) véleményem. Még 1 ingyenélő "hivatal".

Előzmény: Törölt nick (10267)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10271

Anyagi oldallal nem lehet probléma, mivel az EU támogatja a 90%-át. A BKV-nak nagy vonalakban hozzá sem kell tennie.

Előzmény: 430 322 (10269)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10270

Már 100% az infó. Eddig csak innen-onnan hallottam ezt-azt, de már biztosra veszem.

Előzmény: Törölt nick (10268)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10269

A FUTÁR több okból késik. Pl. nem rég' leváltották a Synergon teljes vezetését (éppen a FUTÁR nem teljesítése okán), a másik "természetesen" anyagi oldal. Nálunk a Combino-kba tervezték 1. körbe beépíteni. Eredeti csomagolásukban a Hungária kocsiszínben vannak. Beépítésük még várat magára.

Előzmény: Törölt nick (10265)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10268

így van. Meg nem mondom mi volt a gúnyneve, talán vöröske, de nem esküdnék meg rá. Hát ő az, akit ha lát egy BKV-s buszvezető, olyan nagy ívben kerüli ki, mintha leprás lenne.

Előzmény: 430 322 (10266)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10267

Akárki - akármit mond, szerintem a BKK is ugyanezzel a lendülettel vált ennyire politikailag elfogulttá. Olyan gyorsan sikerült nekik a tömegközlekedéstől eltávolodniuk, hogy erről bármelyik EU tagállam mintát vehetne, ha akarna. Példás a gyorsaságuk és a jelenlegi hozzáállásuk. Igazi kis papagájok lettek. :-D

Előzmény: Törölt nick (10265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!