Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Ortopéd, nyomorék országban élünk! Tudom, ha nem tetszik, ellehet menni. Nos! Ha nem lenne 1 25 milkás hitel a nyakamban, 1 gyűrűs mennyasszonyom, valószinűleg már télakót vettem volna. Kint jól megélnék az autószerelő szakmámból.
Amúgy ezek a Fővárosi utcanévváltoztatások szerintem el is vitték az összes lehetséges nyereséget a 6-os villamos éjszakai közlekedtetéséből, az új táblák elkészítésére. Más alátámaszutható dolgot nem találtam a 2011-es PK-ban, ami nyereséges lenne. És nem csak a BKV-s busztáblákra gondolok. Mert ugye ennek a sok hülyeségnek olyan hátrányi is vannak, hogy a létező összes Budapesti térképet, nem csak a közterületen állót, hanem a megvásárolhatóakat valamint az interneten megtalálhatóakat is teljes mértékben cserélni kell, millió1 személyi okmány cseréje, stb.
"... Ahhoz képest május elseje óta a Közterületfelügyelők olyan nagy ívben kerülik el a buszokat, villamosokat, hogy ha tehetnék inkább fenntről a tetőről bírságolnák az autósokat. ..."
Ők csak 3 hónapig (tesztképpen) voltak jelen az ellenőrök mellett. Én nem vettem volna őket le a tömegközlekedési járművekről. Arról nem beszélve, hogy nem 2 ft.-ért képezték ki őket j1ellenőrködésre.
"... Végülis sikerült átdolgozni, mert mesterségesen se lehetett volna ekkora dugót és káoszt okozni. ..."
A múlt heti szlovákok elleni tüntetés okán kellett kerülnőm az Ajtósy Dürer fasor felé. Az Ajtósy & Dózsa kereszteződésében lévő lámpa 3 mp.-et adott a balra (Thököly út felé) kanyarodóknak. Szerinted, hogy volt a sor vége?
Azért a BKK nagyon nagyra volt magával. Majd ők átdolgozzák a lámpaprogramokat a városba!
idézet a BKK honlapjáról:
A BKK eddigi eredményei a közlekedésfejlesztésben
- forgalomtechnikai fejlesztések koordinációjába;
Végülis sikerült átdolgozni, mert mesterségesen se lehetett volna ekkora dugót és káoszt okozni.
- jegyellenőrzési tevékenység fejlesztésébe, a közterület-felügyelők jegyellenőrzési tevékenységbe való bevonásába, tarifarendelet módosítások előkészítésébe;
Ahhoz képest május elseje óta a Közterületfelügyelők olyan nagy ívben kerülik el a buszokat, villamosokat, hogy ha tehetnék inkább fenntről a tetőről bírságolnák az autósokat.
Ha minden ilyen balul fog elsülni náluk, lehet hogy még be is illeszkednek az előző kormány terveibe.
Ezt külföldön nem lehet megcsinálni, mint itt. Pl. az Ausztriába kiszed a rendőr, ha nem engeded ki a buszt. 100 euróra megbüntett... 1.-re! Mivel, hogy a büntetésnek nyoma van, a 2. már magasabb, a 3.-ról már nem is beszélek.
Ez tipikusan az az eset, amikor egy fővárosi vezetőt (Tarlóst) megcsapja a hírnév és a pénz szele. Hirtelenjében iszonyatos szenilitásban szenved, de iszonyatosan sok baromságot ki tud találni ennek ellentételezése képpen. Azért az is tetszik, hogy a Deák Ferenc tet - Madách teret 3 év alatt 2x építették teljesen újjá.
Én az EU helyében Budapestre küldenék egy igazi közelekedésmérnőköt, mondjuk Németországból. Szerintem 2 hónap alatt olyan rend lenne itt, hogy az autósok ökölharcot vívnának, hogy kiengedhessenek a megállóból.
Nah, ez a másik! A Budaörsi úti buszsáv! Ez tiszta röhej!
Viszont ahogy bejelentették, hogy aki még 2 embert szállít, már másnap tele volt a buszsáv a Kossuth u.-ban/Rákóczi úton. Kifogja ezt számolni? Veszek én is 2 gumi nőt (Renka Hercegnőm hadd féltékenykedjen), beültettem a kocsiba & mehetek én is a buszsávba? :-) Szép lesz! A buszsávban már minden(ki) mehet lassan, csak a busz nem.
Most vagy én vagyok túlzottan elfogulatlan a BKK-val szemben, de jelenlegi álláspontom alapján a BKK egy igazi focilabda a BKV, a Főváros, a kormány és az agglomeráció közöt
BKV: Kell a Budaörsi úti buszsáv.
Főváros: Kell a budaörsi úti buszsáv.
Autósok: Nem kell a Budaörsi úti buszsáv.
Agglomeráció: Nem kell a budaörsi úti buszsáv.
Kormány: Mi politikusok autóval közlekedünk, így nem kell a buszsáv.
BKK: Nem jó a Budaörsi úti buszsáv, de majd átdolgozzuk.
Főváros: Nem lesz Budaörsi úti buszsáv, de ellenben 3 személy egy autóban már busznak minősül, így már máshol is mehetnek majd a buszsávban. Bár ehhez szerintem a KRESZ-t is át kell írni, de mivel a Főváros és a kormány egy és ugyanaz, így nem lesz ennek se akadálya.
A FUTÁR több okból késik. Pl. nem rég' leváltották a Synergon teljes vezetését (éppen a FUTÁR nem teljesítése okán), a másik "természetesen" anyagi oldal. Nálunk a Combino-kba tervezték 1. körbe beépíteni. Eredeti csomagolásukban a Hungária kocsiszínben vannak. Beépítésük még várat magára.
így van. Meg nem mondom mi volt a gúnyneve, talán vöröske, de nem esküdnék meg rá. Hát ő az, akit ha lát egy BKV-s buszvezető, olyan nagy ívben kerüli ki, mintha leprás lenne.
Akárki - akármit mond, szerintem a BKK is ugyanezzel a lendülettel vált ennyire politikailag elfogulttá. Olyan gyorsan sikerült nekik a tömegközlekedéstől eltávolodniuk, hogy erről bármelyik EU tagállam mintát vehetne, ha akarna. Példás a gyorsaságuk és a jelenlegi hozzáállásuk. Igazi kis papagájok lettek. :-D