Keresés

Részletes keresés

k.f.evo Creative Commons License 2017.08.30 0 0 11280

Bakker... :)... Nekem is leesett mekkora marhaságot írtam ... :) ... Már keverem az autót a mocival... azon is mindig van valami apróság, amit javítani kell ... Most, hogy a kuplung rendben, a kipufogóval van bibi. Nem igazán tud a motor felpörögni, mintha visszafojtaná valami. Próbáltam leszedni a hangtompítót. Úgy meg van húzva a csavarja, hogy az  5-ös imbuszkulcsot elhajlítottam rajta. Lefúrnám, de a fúrógép kapcsolója megadta magát. Szóval először a gépet kell megcsinálni, hogy aztán a kiput megszereljem. Tele a pöttyös topánom az ilyen sorozatokkal. 

Előzmény: ugyörgy (11278)
ugyörgy Creative Commons License 2017.08.29 0 0 11279

Nekünk a kuplungpofa csapszegre fekvő része tört le. Ha már... csapágy cserék szimering csere új kuplung szerkezet. Kínai szimering 100 km után kakukk, a kuplung olajos lett. 6 mm-es cseh szimeringet tettem, a betéteket benzinben kiáztattam, száradás után fölcsiszoltam, most tökéletes.

Előzmény: kovizsé (11260)
ugyörgy Creative Commons License 2017.08.29 0 0 11278

melyik szilentre gondolsz, mert a hajtóműben szimering van. :))))

Előzmény: k.f.evo (11264)
monogram Creative Commons License 2017.08.29 0 0 11277

..tudom segítséget kértem és így nem igazán jó okoskodónak tünni, de ahogy olvasgattam visszafelé megakadt a szemem ezen a dolgon -benelli a renault tulajdonában--- nettó zőőődség..

..azért léteznek renault robogók, mert nem akartak kimaradni ebből az üzletből hiszen látták, hogy a peugeotnak évek óta megy a hondával a dolog, a benellit akkoriban vette meg kína és nekik is jól jött a patinás név és európa  az első szériák a K1 naked változatai voltak campus néven, ezt a kifutó kocka renault 5 campussal együt kezdték árulni bónus gyanánt, még idehaza  a Baumgartner renault is nyomta...

.. a ygártás maradt olaszországi eredeti gyárban, így nem kellett elküldeni mindenkit azonnal, ami a késöbbi kínai gyártás miatt végül megtörtént, viszont a terv nem vált be , nem lett külön robogó szekció, ezért sem sűrűek a rombusz emblémás gépek (több változat is volt Specimen 50 és a Specimen 100 modellek a Benelli Pepe 16 colos, nagykerekű gépére fognak hasonlítani, de a 100 köbcentis motor csak a Renault-nál létezik)..

.. morini főtengely is az alkatrészek hiánya miatt került a blokkba, ha nincs csak silányabb kinai termék akkor elmegyünk a szomszéd gyárba, ez gyakoribb olaszban mint gondolnátok, elég szép példák vannak az ape , mopedautók .indexes oldalakon, mivel csak a tunigolásnak szab határt a vékonyabb tengely az itt meg pont nem volt lényeg..

.. amúgy pedig a morini 50 es blokkjait találni az összes fekvő suzukiban, és kínai klonjaikban(TBG és társai), ezeknél csak a szíj szakadásra kell ügyelni, mert ha begyűri maga elé, mellé, akkor görbül, a minarelli ezt jobban viseli, ott keményebb erő kell ehhez....

... szóval csak ennyi lenne, és elnézést, amúgy még aktuális a tauriszos hibám,de a test hibát kizártuk,jelenleg a jeladót tartom a legbünösebbnek , hacsak nem normális a 1,23mV feszültség feladás ezen a tipuson,a 3-5V

helyett......

Előzmény: voci (11234)
mennyből az ördög Creative Commons License 2017.08.29 0 0 11276

Keeway matrix robogóhoz van plexi? Nem találok sehol. Segítsen valaki legyen kedves. Köszönöm

Tauris Samba50 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11275

Nálam nem volt hangja, sőt egy darabig nem is gyanakodtam rá mert indítózásra már- már elindult. Napokig a karburátorral szerencsétlenkedtem mire szétszedtem a hengerfejet. Az egyetlen felvezető tünet a fogyasztás megnövekedése fogyatkozó erő kíséretével volt. Kb 1 literrel evett többet a gyűrűtörés előtti hetekben.

Előzmény: Törölt nick (11265)
monogram Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11274

Helló, elektromos hibában szeretnék segítséget kérni tauris mambó, vagyis az olcsobb keeway. Menet közben leállt, azóta csak egyetlen egy szikrát hajlandó adni inditózáskor kapott egy új cdi-t de a probléma maradt, hasonló hibával találkozott e már valaki. Illetve a gyújtás tekercsről és a jeladó felöl mennyi voltnak kell érkeznie inditózás közben illetve hány ohm ellenálása van a tekercseknek, illetve hol van központilag a testelés a kinai gépeken, esetleg érdemes e még méricskélni az eredeti elektronikát hátha nem az a hiba és ott mit mérjek. Egyszerüen válaszoljatok, nem vagyok erős elektronikában, de nem cserélnék minden feleslegessen ..... Köszi

belizs Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11273

Sztem felmelegedve falsot szívhatott.

Előzmény: egyiptomi22 (11272)
egyiptomi22 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 11272

Sziasztok! Sikerült megoldanom a sebesség ingadozásomat. A tünet az volt, hogy 3-4 km után lecsökkent a sebességem 20km/h-ra max 25-el tudtam menni. A kuplungot szíjat mindent cseréltem, de a hiba megmaradt. Ne kérdezzétek, hogy hogyan éreztem rá, de kicseréltem a karbiba a levegőállító csavart. Kis hangolás és a hiba megszűnt! :) Mi mehetett azon tönkre??  

gyökerek Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11271

Na,  ma összeállt nagyjából a gépezet. 4 grammos görgők,  77.5 főfúvóka. Súber tű felülről másodikban volt, negyedikbe lett állítva az ötből. Viszonylag agilis, 70-ig ugrik. Kis gázra szépen reagál, nem torpan,  mint eddig. 90-es főfúvóka már sok neki,  kicsit dadogott tőle,  ezzel szép a hangja is. Nem forog maximumon, lehetne még könnyebb görgőt rakni, most így marad. Megindul,  majd 20-tól húz igazán végig,  fordulat alig változik. Szépen kipörög még állva, utána csak gyorsul. Nem tudom hány ló lehet,  én 6 köré tippelem.  Kb. 1 benne maradt még fordulatszámilag. Majd gyertya kép ellenőrzés 200 km után. 

gyökerek Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11270

Nem,  mert még nem csináltam meg.  De ami késik... A lehetőség adott... 

Előzmény: k.f.evo (11269)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11269

Képet tudsz feltölteni róla? 

 

Előzmény: gyökerek (11268)
gyökerek Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11268

Végsebesség növelése olcsón. Variátorban a görgő pálya külső peremét,  ahol felütközik, kicsi mélyedést kell marni. Az ékszíjjat kíjebb kényszeríti,  nő az áttétel... 

gyökerek Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11267

Kicsit mi is hangoltunk a gépen. Leo vince zx kipufogó, cseréltük a görgőket 5 helyett 4 grammosra, ma a karbi módosul valamelyest. A kuplung elég hamar fog, de egyrészt nekem tetszik így,  másrészt ha ennyire gyenge a kis rugók füle, akkor direkt jó bele a puha rugó. Súber tű ma kerül beállításra, gyanús,  hogy a 90-es főfúvóka nagy neki... 

kovizsé Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11266

Én azt hittem egyedül vagyok ezzel a problémával.

Egyszerűen a kuplungpofa rugótartó kis füle eltört.kifordult a helyéről,és megfeszítette a szíjtárcsát.De még 20km volt hazáig.30-al jöttem.A frissen cserélt tengely/dekni csapágyakat megette.szóval új tengely,kuplung,és csapágyak.

A yamaha 3KJ kuplung nem jobb? Nem ugyanez vajon?

Előzmény: k.f.evo (11264)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11265

Köszi! Ez nem jó hír. Főleg, hogy elvileg vadonatúj hengerfejjel, hengerrel és gyűrűkkel vettem meg :(

Egyébként a törést nem kellene hallanom? Merthogy semmi csörgés, semmi nincs..

De igy akkor jön a szétszedés...

Előzmény: Tauris Samba50 (11263)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.27 0 0 11264

Üdv a klubban... :) Vadonatúj kuplungszett beépítése után, az első kört mentem vele, mikor furcsa hangokat hallottam. Alapjáraton is pörög a kerék. Újra szétszedtem. Döbbenet. Sűrű felmenőági rokonok említése mellett vissza az üzletbe. Még jó, hogy meg volt a blokk. Csere, de mivel utolsó darab volt, ráfizetéssel egy drágábbat kellett vennem. Na azzal sem jártam jobban. Fél év után induláskor furcsa zaj jött  hátulról. Aztán ropogás, kerregés. Szétszedtem. 2 pofa levált a hordozó felületről. Á... nem ment fel bennem a pumpa... á dehogy... félév normál használat melllett ennyit bírt egy jó nevű gyártó 20eFt-os alkatrésze. Vettem gyárit, azóta nincs gondom vele. 

Egyébként pont most kellett a hajtóművet szétkapnom. A szilentek megadták magukat. Olaj került a kuplungra. Gyönyör a köbön... 😁

Előzmény: kovizsé (11260)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 11263

Hali!

Gyűrű törés, Ugyan ez a tünet volt nálam is. Most cseréltem komplett hengerszettet mert a törött gyűrű szétforgácsolta az alu dugót.

Előzmény: Törölt nick (11262)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.26 0 0 11262

Sziasztok!
Egy Keeway Knight50-el kapcsolatbna kétrném a segítségetekekt. A motor nem indul. Az önindító forgatja a motort. A karvit kitisztítottam, a trafó és a gyertya vadonatúj. Szikra van (egyébként volt a régivel is, de biztosra akartam menni). Ennek ellenére a motor nem indul be.
Gyanús, hogy kompresszió nincs. Az ujjammal simán be tudom fogni a gyerttya nyílást úgy, hogy nem sziszeg ki melette és nem is érzem azt a nagy nyomást...
Kérdésem: hogy lehetne megállapítani, hogy esetleg valahol "ereszt" a henger?
Esetleg valakinek ötlete arra, hogy mi lehet még a baj?
Köszi!

lakatgab Creative Commons License 2017.08.26 0 0 11261

Sziasztok!

 

Már több, mint egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy Keeway F-act 50 típusú robogónak. Viszont a megvásárlás óta küzdök egy problémával. Időnként - leginkább hidegen - indítás után a digitális fordulatszámmérő óra nem jelez. Esetleg valakinek ötlete, megoldása?

 

Köszönettel: lakatgab

kovizsé Creative Commons License 2017.08.25 0 0 11260

fúrt motor..új csapágy a kuplungban,hajtóműben....20km után a egyik kuplung pofa csapszege elrtört... megfizethetetlen.... :D

újból csapágy csere a kuplung tengely mindkét végén. azoknak nyekk.+új kuplung. de hazajöttem vele..

volt már akinél elfáradt ezen alkatrész?

egyiptomi22 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 11259

Köszi. Igazad lehet. Már fent van az új szíj és az új kontrasztrugós kuplungom és nincs változás. Hétvégén lesz időm a karbit átnézni. Még a kevés levegőre is gyanakszok. 

Előzmény: k.f.evo (11253)
tzotya07 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11258

Keeway Matrix-ba milyen fajta meg hány wattos  tompítót meg refis izzó kell??

MttaasJGS Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11257

Szia! Gyári sport dob van rajta! Azért gondolkodom kicsi tuningon!

Előzmény: k.f.evo (11254)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11256

Szívesen ránézek, ha kell. Küldj email-t, megbeszéljük.

Előzmény: MttaasJGS (11246)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11255

Kipufogó könyök fojtás menetes, rezonátor nélküli.

Előzmény: MttaasJGS (11250)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11254

70-es henger oké. Ha csak sík terepen motorozol, kiszolgálja, szépen megy vele a gyári Mikuni karbi. Ha tényleges javulást akarsz erőben, akkor 17,5-ös karbi. Jó a másolat is, nem kell Dellorto-nak lennie. DE!! Gyári kipufogót használsz? Mert akkor csak kidobott pénz a 70-es henger és nagyobb karburátor. 70-es henger, Mikuni karbi .... max. 85-ös fúvóka. Sport kipufogóval mehet bele 90-95-ös.

Előzmény: MttaasJGS (11247)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11253

Ha kuplung vagy hajtószíj lenne a probléma, az hidegen is jelentkezne. Én inkább a karbit nézném meg. Ehhez hasonló jelenséget nekem akkor csinált, mikor az automata szívatóm kontakt hibás volt. Hol kinyitott, hol lezárt.

Előzmény: egyiptomi22 (11248)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11252

Gödöllőn van robogós bolt, Szabadság út 69. Ott mindent megkapsz, ha nem, akkor NV Motoros bolt Kistarcsa.

Előzmény: MttaasJGS (11247)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.24 0 0 11251

Persze, hogy lehet.  M6-os méretű fúvóka való bele. A gyári 57.5, azt hiszem. Ha minden gyári, max. 64-ig érdemes elmenni. Nekem anno 62-el ment a legjobban. 16-os a gyári karburátor, 17,5-el nem sokra mész, ha nem cseréled le a kipufogót.

Ledes fordulatszámmérő létezik, de nem sok értelme van.

Beállításokhoz ezt használom. A vezeték végét rátekered a gyertyapipa kábelére 4-5 menettel, beállítod a motor tipusát és kész. Elemes, egy cr2150-el elmegy 2 évig. Jobb, mint a ledes és jóval olcsóbb. 1500-ért vettem az ebay-en.

Előzmény: MttaasJGS (11245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!