Nálam meg úgy volt hogy az oras fejre tett nagyitoval láthato és javithato a rezgésektöl s az idötöl felvált forrasztások a nyáklapon szerintem egy probat meg ér amugy minden hülyeséget összehordtak sok szaz ezer ft értékben mire ide eljutotunk s azota is tökéletes fillérekböl
meg lehet csinalni a relet Én is így jártam és az új töredékéböl kész a bontottnak meg elöbb utobb ua. lessz a baja igy a sajátja meg ujra tökéletes lessz forever
Komoly riasztó rendszer, váltózár, és a még mindig leghatékonyabb lopásgátlás, egy jó kis paraszt rejtett kapcsoló, trükk, stb :)
Nekem pl van egy kütyüm, rádió jellel dolgozik, a leg parasztabb jel alapján így nagyon megbízható. Ha megmozdul a kocsi, vagy bármelyik ajtó/tető nyílik azonnal a fejem mellett üvölt a riasztó :) Ilyen kütyüket kell beszerezni/beszerelni. AC és gyújtás tíltás rejtett kapcsolóval, váltózár, önindító tíltás, benzinrendszer leszelepelése, mozdításra riasztó, sőt volt egy ügyfelünk, neki 2 riasztó volt a kocsiban, az egyik kapcsolóra kötve akkor riasztott, ha beleűltek a kocsiba, vagy sebességbe tették, valamint fékpedál nyomásra.
Erről az a történet jut eszembe, mikor egy ismerős keresett 4-matic autováltót W124-hez egy olyan bontósnál akiről ha nem is bizonyított, de sejthető volt, hogy becsúsznak lopott autók is bontásra! Azt mondta, hogy vissza csörög, utána néz. Másnap hívta is a havert, hogy úgy néz ki lesz egy, ha kell kb 3 nap és "áthozzák" hozzá. Erre azt mondta viccelődve, de azért nem véletlen a bontósnak a haver, hogy ok, de abba a kocsiba kell ami balatonon áll az xy helyen. Erre a bontós: Jaa akkor nincs! :)
Szóval, ha jól gondolom: Kell egy alkatrész, és Elmegyek a bontóshoz. Nincs, mondja, de utánanéz. Szól a tesóknak, akik kerítenek egyet és ellopják, rossz esetben pont az én saját kocsimat. A bontós szól, hogy megvan az alkatrész. A kör bezárult.
Nem tudom, hogy mi a véleményetek a motorélettartam növelő adalékokról, viszont én most szeretnék megosztani egy pozitív tapasztalatot, ha nem baj: próbáltam több féle márkát is és csak egy vált be, viszont az nagyon, talán a legismertebb is a piacon, Nanoenergizer. Észlelhetően szebben jár tőle a motor, sőt külön van váltóba és difibe való is, nekem nagyon búgott már a difim és miután beleöntöttem lényegesen javult a helyzet.
Hát igen a hibák számát sikerült csökkenteni:) de ma visszatettem az óraegységet, mindent a helyére csatiztam aztán beindítottam a gépet és látom, hogy a vízhőfok mérő egyből kiakad 120 felett, és az olajnyomás mérő meg se mozdul, illetve még az üzemanyagszint jelző fullot mutat mondjuk ez előtte se volt valami pontos:D Van ötleted mit rontottam el?:)
Na ez szuper, elég gyorsan beindult a topic:) Ja, jut eszembe sikerült megoldani a műszerfal világítást, kikaptam az óraegységet és szétszedtem ezt a rúgós fényerő állítót, megtisztítottam az érintkezőket és máris világít az egész beltér:D