Az SzDSz a rendszerváltás legmeghatározóbb pártja volt. Radikális antikommunizmusa miatt rengeteg szavazója volt még 1994-es választásokon is. Aztán koalíciót kötött az „ősellenségével” még olyan áron is, hogy ezzel elveszítette szavazóinak 70 %-át, pedig nem lett volna szükség rá, mert az MSzP több mint 50 %-kal nyert. A hatalomért ennyi szavazóját vágta a sarokba. Ha akkor ezt nem teszi meg, még mindig 20-30% közötti eredményt érne el, ami egy sokkal kiegyenlítettebb, demokratikusabb palamentet feltételezne, egy élhetőbb magyar demokráciát.
2002-ben is odaállt a hatalom mellé, és inkább kapaszkodik belétek, liberálisokba, mert tudják, hogy ez az utolsó kijátszható kártyájuk az MSzP mellett a megmaradásra.
De őszintén, mi közötök Nektek liberálisoknak az MSzP-hez és a szavazóikhoz? A jobb oldalon több liberális gondolkodású ember van egy városban, mint az MSzP táborban az egész országban. Pártvezetőiteknek csak a szavazatotok kell, aztán ha majd fordul a politikai szélirány kivágnak Titeket is a szemétdombra. Vegyétek már észre!
Végezetül pedig tetszik, nem tetszik, miután liberális vezetése van a városnak, ezért az is egyértelmű, hogy a megvesztegetés Demszky, valamint a liberális és szocialista kollégái zsebébe vándorolt
Neked mi feltétel nélkül mindent elhiszünk,csak ezt az egyet bizonyítsd!
Szép dolog felsorolnod a "tényeket", amelyekben elsőre semmi kivetnivalót nem találni.
Csakhogy (rajtad kívül?) szép számmal élnek olyan emberek ebben az országban, akik tudják hogyan is mennek a dolog.
Elég ha csak a Bombardier/Stadler konfliktusra gondolsz.
Az ilyen üzleteket mindig a megvesztegetés dönti el. Ebben az esetben a Siemens vesztegetői ügyesebbek voltak, bár azzal, hogy a hajléktalanok nevére kiállított számlákra fizettett pénzekről hírt adott a média, már akadt egy kis gond...
A Siemensnek úgy kellett ez a megrendelés, mint a falat kenyér, mivel (aki járatos a villamospiacon tudja), övék a világ lexarabb járműve és alig van referenciájuk. Emiatt azután tesztelésre (!!!!) sincs módjuk. Tehát most mindenáron (korrupció is!) meg kellett szerezniük ezt a bizniszt. Így van egy biztos üzletük, egy kísérleti terepük és referenciájuk is. Azt, amit ráköltenek a javításokra, leírják a K+F keretjükből, ráfogják az "első projektre" és később kamatostul visszaveszik az alkatrészek és egyéb szerviz árakban. Éppen így dolgozik a Stadler és a Bombardier is vasúti vonalon.
Írhatsz bármit, de ezzel csak magadat járatod le azok szemében, akiknek rálátásuk van ezekre az ügyekre és tudják honnan és miként fúj a szél.
Végezetül pedig tetszik, nem tetszik, miután liberális vezetése van a városnak, ezért az is egyértelmű, hogy a megvesztegetés Demszky, valamint a liberális és szocialista kollégái zsebébe vándorolt.
Egyébiránt ha igazán utána akarsz nézni a dolgoknak, megnézheted a megfelelő német helyeken (mérleg, eredmény, stb.) a vesztegetéseket, ugyanis a német törvények szerint a vesztegetési pénzeket (!!!!) ha azokat deklaráláják, külön feltüntethetik a mérlegben és mint költséget levonhatják a nyereségből.
A Siemens 2005-ös adatai között meg fogod találni a budapesti szoc-liberális vezetésnek kifizetett összegeket is, na persze nem nevesítve és nem külön Combino címszó alatt.
Nem akarok belefolyni egy vitába, mert nem lakok bp-en. De feltételezem, hogy azt a 300 milliárdot, amit a metróra akar fordítani, felszíni közlekedésre fordítaná, javíthatna a forgalmi rendszeren, és igen, kissebb dugókkal a levegő is tisztulhatna.
Demsky akkor is megnyerné a választást, ha tizessével lövetné az embereket a dunába. Én nem vagyok bp-i, úgy szopatjátok magatokat, ahogy akarjátok :-D
Én csak egy évben max 1-2 napot szopok a dugó közepén, benzingőztől elnyomott tüdővel.
Talán ezért is kokettál az SZDSZ Csurka testvérrel. Vagy lehet, hogy rosszul emlékszem, és a Fideszt támogatta a MIÉP? Mintha valami Munkáspárti kapcsolatra is emlékeznek, mintha a korházprivatizáció ügyében velük fogott volna össze a Fidesz! A Tarlós nevű, Fidesz által támogatott "független" jelöltet is támogatja a neonáci Jobbik.
A Fidesz balról érkezett, most jobb-középen áll és húzódik a szélre. Mint tudjuk, Orbán focista volt, azt hiszi, a politikában is a szélsőjáték a nyerő.
Lehet, hogy vakok vagyunk, de hülyék nem, drága barátom! Ezért azután egy ilyen csürhével soha sem fogunk összeállni, mint a Fityisz. Orbán urlkodása után már látszik, hogy micsoda igazi demokrata volt Horn. Ha még egyszer hatalomra kerülne Orbán, alighanem Grósz Károlyt is visszasírnánk.
Demszky majdnem 50%-al vezet Tarlós előtt. Marcin kívül a budapestiek 70 %-a őt támogatja. Budapestnek csak liberális főpolgármestere lehet: Demszky, még 16 évig, drága barátom!
Tehát az igaz, hogy a legdrágább ajánlat nyert amiről utólag úgy tűnik, hogy nem a technikailag legjobb és 1,5 milliárd csúszópénz is köthető az ügyhöz.
Tények és igazságok. Megvalósítás Szdsz módra, Szdsz erkölcsi szinten.
Az 1. pontot kibonthatnád részletesebben. Mondjuk azzal a mellékszállal, hogy lebukott a Siemens azzal, hogy 1,5 millárdot csurgatott át hajléktalanok által alapított cégeken vajon hova?...
régóta mondogatom, hogy a főtanácselnök elvtárs ebből is jól fog kijönni. ő lesz az, aki erős kézzel széjjelcsap a töketlen banda között, és hatalmas munka árán a válsztásokra tökéletesen üzemelni fognak az új villamosok. végül is, ha minden simán menne, kinek tűnne fel, hogy éjt nappallá téve heroikus küzdelmet folytat a fővárosért?
1. Közbeszerzési pályázatot írtak ki a villamosok beszerzésére. Erre igen sok ajánlat érkezett, köztük a siemens pályázata is, amiaz összes szakmai szempont és anyagi szempont alapján is a legjobb pályázatnak bizonyult, ezért a bizottság ezt a pályázatot fogadta el, így született meg a döntés a combinok beszerzéséről, amik egyrszéről tökéletesen alakalmazsak a nagy közlekedési igénynek kitett járatokban, másrészről pedig műszaki felépítése okán, a mozgásséárültek és a babakocsival utazok is igénybe tudják azt segítség nélkül venni. Jó döntést hoztak.
2. Közbeszerzési pályázatot írtak ki az ismert tipusú villamoshoz megtervezni a szükséges beruházásokat. Több cég adott be pályázatot, az a cég nyert, amelyik viszonylag a legalacsonyabb áron, a legjobb referenciák mellett vállalta a munka elvégzését. A tervező iroda, aki a páléyázatot megnyerte, az országban több helyen dolgozott már hasonló beruházásoknál minden probléma nélkül, elsőosztályú minőségben.
3. A tervező iroda fel lett kérve az oszlopok statikai ellenőrzésére is. HIBÁZTAK mert azt mondták az oszlopok korrodáltsága a tűréshatáron bőven belül van. Később kiderült, ez nem igaz, ebből származott az oszlopok kidőlése. Demszky az ügyben azonnal elrendelte a szükséges vizsgálatot a felelőség megállapítására és a hiba kijavítása azonnal meg is kezdődött.
4. A villamosok áramszedője anyaghiba miatt többszőr tört, illetve a szerelvények bár az első probaüzemben kíválóan működtek, később rendre lerobbantak. Demszky azonnal megkereste az ügyben a Siemenst, bevonatta a villamosokat, a gyár megvizsgálta azokat és elismerte, hogy a hibáért ők a felelősök, mert a villamosoknak rejtett műszaki hibájuk volt. A Siemnes elismerte ezt és természetesen garanciálisan kijavítja azokat.
5. A közgyűlés bizottsága határozott arról, hogy a villamosokba nemépítenek be klimát, pontosan azért, mert nem lehet úgy megoldani, hogy a szabályoknak megfeleljen, mégis működjön. A sűrű ajtónyítások okán /kb annyit van nyítva mint csukva, / a kliamtizáció csak akkor működne, ha a villamosban a hőmérsékletet 20 fok körülire veszik le. De ha ezt meg teszik, akkor jóval nagyobb lesz a kinti és benti hőmérséklet között a különbség mint 5 fok, így az emberi egészégre ez már veszélyt jelenthetne. Az egészségvédelmi előírásokat a közgyűlésnek is be kell tartania. Így született meg az a döntés, hogy légbefúvásos hűtést fogadnak el, ami elég gyenge volt, de a Siemns igéretet tett rá, hogy most azt is beállítja és erősíti.
Ennyi az egész történet lényege. Nem történt az ügyben egyik lépésnél sem olyasmi, ami okán akár a közgyűlést, akár a főopolgármestert, akár a BKV-t felelőség terhelné. Sem erkölcsi , sem pedig jogi, hiszen mindent a törvényeknek megfelelően hajtottak végre, gondos gazda módjára, nem követett el egyik sem akárcsak mulasztásos vétséget sem. Akik felelősek ezért a hibáért, az egyrészről egyértelmű, hogy a tervező iroda, másrészeről pedig a Siemns. mindkettő elismerte már felelőségét. Ezek a tények, magyarázzál csak amit akarsz, ezeket kéne cáfolnod ahhoz, hogy hitele legyen annak amit mondasz.
Ha nem zavar kisfiam, akkor itt a bnickeket összeadva bizony a demszky ellenesek alkotják a kisebbséget. De ez ne zavarjon téged. Az sem, hogy marci és én két különböző ember vagyunk. Elég sokan írnak itt azok közül is jobbról is, akik pontosan tudják, hogy én ki vagyok. Dehát koma ez sem jött be neked, ahogy itt blöffjeidből más sem.