A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Igen, ami mutatsz, az a gyári, módosított. (nak tűnik számomra) Én egy ligával lejjebb játszok, az R még a csatlakozókban is kevesebb, azon csak kettő van. (-:
Ebay-ről rendeltem Hanzitól, szállítással pont annyi volt, amennyi itthon lett volna a gyári.
Ez annyival ügyesebb, hogy minkét oldalt lezárja, így az a néhány csepp sem kerül elő széthúzáskor.
Gondoltam én is megkezdem a szezont. Mindig tisztán rakom el a gépet télre. Nem használom sosem március előtt. ( tudom puding vok) most viszont nem mostam le ,nem ápoltam le. A mai kör kB 160km volt, volt benne minden ,földút, aszfalt, gát. A gép jól viselkedett semmi probléma. Mikor haza értem ,gondoltam letakarítom. Körbe néztem és meglepve vettem észre hogy a hátsóhajtás külső siemering enged. 2,5 éve teljesen fel volt újítva. Akkor most ez a bosszú hogy koszosan raktam le, gondolom. Szóval 59x75x8 ha jól látom. Tud valaki beszerzési lehetőséget?
Igen, jól látod! Az az egy még valóban az eredeti.
Fém alatt ezt érted ami ezen a képen is van igaz? A másik két csőnél már ilyenre van cserélve az apa oldalon (talán még Veres Pisti csinálta), de úgy rémlik a harmadik cső átmérője kisebb, ahhoz mintha kisebb méretű kéne.. ?!
Ha jól látom a második képen, még az eredeti a gyorscsatlakozó is, amiről az apa oldalon, a fehér vékonyka csövecske szokott letörni. Esetleg ha tanácsolhatom, akkor azokt is cseréld le, vagy a már módosított gyárira, vagy teljesen fém utángyártottra.
Veres Pistinél van méterre gyári,(a wallisban is) mást rakni önsorsrontás, az utángyártottak 2 év múlva folyni fognak. Akkor már cseréld ki a tankban levőket is, az U alakkal együtt.
Nagyon kíváncsi lennék, ha egy ilyet elkezd használni az ember, mikorra jut el arra szintre, hogy 2 hónapig nem durran el semmi, nem kezd semmi csöpögni.
Ez valóban egy BMW motorkerékpárok fórum, de tudtommal itt senkinek nincs ilyen motorja, inkább a boxerek vannak többségben.
Van kimondottan K75, K100 fórum, ott talán tudnak segíteni! Vagy beírod a Google-be , hogy akku kereső, ott a motorodat kiválasztva kidobja neked a találatot.
Konkrétan a Te motorodnál nem tudom, de az én 2017-es 1200GS-emnél a quadlock töltőn nincs telefon, az lekapcsol, ha rajta a telefon akkor nem. A régi vezetékes tartó/töltő is lekapcsolt, ha nem volt rajta a telefon.
Én azt gondolom, ha másik 5V-os USB valamit használnál már az is lehetne megoldás, de nem tudok típust ajánlani. Nekem van 3 féle, meg az autóban is, azt tudom felajánlani, hogy eljössz (3. kerület), és kipróbáljuk, melyikkel mit csinál.
5. keresel egy kapcsolt pozitívot, ahonnan relézel, pl hátsó helyzetjelző lámpát – igen, végső elkeseredésembe erre gondoltam én is.
2. relével kötöd rá a második szivargyújtót, azaz a relé vezérlőjelét veheted pl az eredeti szivargyújtóról is, az olyan kicsi terhelés, hogy le fogja kapcsolni leállítás után. Azt hogy a relé kellően kicsi terhelés ahhoz hogy levegye a feszejt ….– ez tudod vagy csak gondolod?
Mert ez a verzió nagyon jó lenne !!!!!!
Igen, készültem már a relével és olyan Posi Tap jellegű vezeték rácsatlakozással is.