Ha kontakt hiba van, akkor nincs áram. Ha nincs áram, akkor nincs ami kilendítse a műszer mutatóját. Tehát lent kéne állnia a minimumon. De ez meg fent áll, mint a ... :) maximumon, 16V fölött.
Csak a logikáját nem értem. De mondjuk amúgy sem az én kocsim :D
Csatlakoznék Gezso úrhoz. Testhibát gyanítok a müszerfal középső egységében, az 5 tüskés csatlakozó soha nem csúszi szét de mindíg nyagyon oxidos a bele!
Ma egy helyről kifelé jövet vetem észre, hogy egy ember minden szögből fotózza a 44-et. Szerencsére nem parkolóőr volt, hanem csak tetszett neki az autó.
Dobai úrnak üzenem, hogy a személyes találkozásunkat követő napon az ominózus elkallódott vákuumcső visszakerült a helyére.
Ja, és a lámpák köszönik, jól vannak!:-)
A napokban döntöttem /anyagi helyzetemet figyelembe véve/ a váltófelújításról, ezzel kapcsolatban majd még jelentkezem.
Lesz négy új gumi is, tavasszal, mert a hátsók /245/ már kopottak, az első meg nagyon peres.
Ezek egy-az egyben így lettek egy Boxsterről átrakva, arra gondolom így stimmelt, de 44-en nem az igazi. Addig úgyis fent lesznek a téli kerekek.
a 80-as években elég sok cég került a csőd szélére! Sajnos... Nem hobbiból gyártottak autót, csak nem gondolták hogy pár ezer darabot fognak értékesíteni. Nézd meg az eladási adatokat, mennyi autót adtak el Amerikában és mennyit Európában. És a "Piacnak" döntő szerepe van mit gyártson a gyár.
Még a végén úgy járunk hogy valamelyik Kínai cég megveszi a Porsche-t, és elkezdi Kínában gyártani. (Ugye erre van példa: Rover. )
Szerintem a 80-as években sem hobbiból gyártottak autókat, igaz, hogy a 914-924-944-968-928 modelleknek is akadtak ellenzői gazdagon a Porsche kedvelők táborán belül, de azt le kell szögezni, hogy a kisebbek igazi sportkocsik voltak míg a 928 inkább luxus kocsi egy erős sportos beütéssel. De az mégiscsak szentségtörés, hogy egy igazi sportkocsigyártó elkezd szedánt gyártani. Vagy csak nekem furcsa ez? Az is lehet, hogy a fantáziátlan lámpák mondatják ezt velem, hiszen a kaszni vonalvezetése igazán szemrevaló. Majd lehet, hogy a Porsche bemutatóin ugyanúgy fogják várni az emberek a kétajtós kivitelt néhány év múlva mint a Fordnál vagy a Fiatnál?