Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 1364

Nem értem! Kifejtenéd?

 

Ákos

Előzmény: tomiki (1361)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 1363

Ezt itt most hogyan is kell értelmezni?

 

Ákos

Előzmény: tomiki (1361)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 1362

Szia Toniki!

 

Aha? Szóval nem érteni magyar? :-)

 

Ákos

Előzmény: tomiki (1360)
tomiki Creative Commons License 2007.10.18 0 0 1361

Jaj de jó, lesz naon szép klubos bizbaszok sora!!!! :)))))

Hogy is volt, kit mennyit kell cseszegetni? 3 nap - 3 hónap min-max, ha jól emlékszem :)

 

 

 

 

 

tomiki Creative Commons License 2007.10.18 0 0 1360

Sziasztok!

 

Kösz a választ, de én ezt most így nem értem :)

 

Ha kontakt hiba van, akkor nincs áram. Ha nincs áram, akkor nincs ami kilendítse a műszer mutatóját. Tehát lent kéne állnia a minimumon. De ez meg fent áll, mint a ... :) maximumon, 16V fölött.

 

Csak a logikáját nem értem. De mondjuk amúgy sem az én kocsim :D

 

Tomiki

 

 

Előzmény: Ákos 72 (1359)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 1359

Szia Tomiki!

 

Csatlakoznék Gezso úrhoz. Testhibát gyanítok a müszerfal középső egységében, az 5 tüskés csatlakozó soha nem csúszi szét de mindíg nyagyon oxidos a bele!

 

 

Ákos

Előzmény: tomiki (1357)
GeZso Creative Commons License 2007.10.17 0 0 1358

Szia Tomiki!

 

Én kontakthíbára gyanakodnék - ne kérdezd hol - nekem is volt ilyen párszor, de már elmúlt egyenlőre.

Előzmény: tomiki (1357)
tomiki Creative Commons License 2007.10.17 0 0 1357

Sziasztok!

 

Milyen okai lehetnek annak, ha a töltésmérő 16+ volton kiakad (a maximum irányban) járó motornál?

 

- fesz. szabályozó oda

- műszer-óra oda

- egyéb?

 

Tomiki

 

 

Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 1356

Szia Szpidro!

 

Akkor egy Pordchéval kevesebb lesz a kertemben!

 

Ákos

Előzmény: szpidro (1355)
szpidro Creative Commons License 2007.10.16 0 0 1355
Látom a tesóm be volt jelentkezve.  :-)
Előzmény: zsolti21 (1354)
zsolti21 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 1354
Megvan a garázsom!  :-)))))
Előzmény: szpidro (1350)
tomiki Creative Commons License 2007.10.16 0 0 1353

Sziasztok!

 

<a href="http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1562922&command=ugras&screenwidth=1280">Erről</a> az autóról tud valaki valamit?

 

Csak kérdezem :)

 

Tomiki

 

 

L001 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1352
cserébe egy 1,6 16v???Szőrbe??? az azért mégis csak jobb mint az egynégyes!!!

Viszont akkor ezekszerint az olajgombád is szar??????? csak hogy fixen kiakad?? :))))
Előzmény: szpidro (1351)
szpidro Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1351

De ha tud valaki rá egy jó cserét...   1.4 16V szigorúan.  :-)  he-he-he!!!

 

 

 

 

Előzmény: szpidro (1350)
szpidro Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1350

S.H @ 944 tulaj!

 

Köszi szépen a jókívánságokat!

Sajnos még nem mentem vele 1 métert se, mert nincsen a gázbowden bekötve... 

:-), még kinn van Ákosnál a kertben, mert oriási garázs keresésben vagyok, de remélhetőleg ez hamarosan megoldódik.

Van még vele tennivaló bőven, de már látom az alagút végét!!!

A legjobban az tetszik, hogy kulcs elfordít, egyböl indul, stabil alapjárat, olajnyomás jelző kiakad, szép motorhang...  :-)

A belseje egyenlőre szakadt marad, de tavaszra tökéletes lesz az is.

Nagyon várom már, hogy menjek vele egy karikát!

 

üdv.

Előzmény: Sárkány Huang (1345)
laci 73 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1349

Szia Maki! Akkor menne a csere? Adnám a 16szelepes váltót a felniért.

 

attilka999 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1348

Szevasztok, lesz occso auto elado...

http://index.hu/politika/bulvar/maybach1015/?main&rnd=780

szerintem ez a Becsi uti Magic-car, itt mindig van egy par pofas Porsche:-)))

 

attilka

Owner944 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 1347

Háj!

 

Lehet, hogy majd tárgyalunk komplett váltó ügyben.

 

Szpidro Kollégának pedig innen gratulálok!!!

 

ÜDV!

Előzmény: Sárkány Huang (1346)
Sárkány Huang Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1346

Na hello!

 

Akkor minden rendben?

Mivel tudok még segíteni?

 

Üdv.

Előzmény: Owner944 (1339)
Sárkány Huang Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1345

Szia!

 

Árulgatom!?

Megnézek 1 968-ast és 1 928-ast.

Majd eldől, melyik lesz a befutó.

Gratulálok a gépedhez!

Sok kilométert kivánok!

 

Hello.

szpidro Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1344

Bálint!

 

Árulod verdádat?

 

üdv.

szpidro Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1343

Sziasztok!

 

Ma hallottam újra a kocsim hangját 1.5 év utá!! Kész vagyok!  :-)

Maki úr! Köszi a jeladót + a többi cuccot, hallottam Ákos visszajuttatta a "felesleges" dolgokat! A manit viszem!

 

 

üdv.

Owner944 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1342

Helló Laci!

 

Tennék, de nincs digit.fényképezőgépem, telefonnal meg nem az igazi.

Majd kérek kölcsön. /pénzt vagy fénykép.gépet:-) /

 

 

Helló Ákos!

 

Holnap leülök a gép elé, feltérképezem a váltót, kikeresem a csapágyak árait,

meg megnézegetem a szinkronokat, szimmeringeket, meg a rudazat kopó alkatrészeit.

Ettől függ, mi lesz a dolog következménye.

 

Aztán jelentkezem.

 

Üdv!

Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1341

Szia!

 

Azt biztos jól meggondoltad? Ott nagyon csúnya összegekbe lehet belefutni! Nem próbálsz meg bontottat?

 

Ákos

Előzmény: Owner944 (1339)
L001 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1340
Helló!

Te is tehetnél fel képeket az autódról mert már olyan régen láttuk............

Üdv L!
Előzmény: Owner944 (1339)
Owner944 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 1339

Sziasztok!

 

Ma egy helyről kifelé jövet vetem észre, hogy egy ember minden szögből fotózza a 44-et. Szerencsére nem parkolóőr volt, hanem csak tetszett neki az autó.

 

Dobai úrnak üzenem, hogy a személyes találkozásunkat követő napon az ominózus elkallódott vákuumcső visszakerült a helyére. 

Ja, és a lámpák köszönik, jól vannak!:-)

 

A napokban döntöttem /anyagi helyzetemet figyelembe véve/ a váltófelújításról, ezzel kapcsolatban majd még jelentkezem.

 

Lesz négy új gumi is, tavasszal, mert a hátsók /245/ már kopottak, az első meg nagyon peres.

Ezek egy-az egyben így lettek egy Boxsterről átrakva, arra gondolom így stimmelt, de 44-en nem az igazi. Addig úgyis fent lesznek a téli kerekek.

 

Na, amíg jó idő van. lemosom a kocsit.

 

Üdv!

Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 1338

Szia!

 

Szeritem nem kell, hogy kínai legyen :-( Erősen fejlődnek a németek.

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (1337)
Nico67 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 1337

a 80-as években elég sok cég került a csőd szélére! Sajnos...  Nem hobbiból gyártottak autót, csak nem gondolták  hogy pár ezer darabot fognak értékesíteni. Nézd meg az eladási adatokat, mennyi autót adtak el Amerikában és mennyit Európában.  És a "Piacnak" döntő szerepe van mit gyártson a gyár.

 

Még a végén úgy járunk hogy valamelyik Kínai cég megveszi a Porsche-t, és elkezdi Kínában gyártani. (Ugye erre van példa: Rover. )

Előzmény: Ákos 72 (1335)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 1336
Azért egy panamera kupé elkélne!
Előzmény: Nico67 (1334)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.10.13 0 0 1335

Szia!

 

Szerintem a 80-as években sem hobbiból gyártottak autókat, igaz, hogy a 914-924-944-968-928 modelleknek is akadtak ellenzői gazdagon a Porsche kedvelők táborán belül, de azt le kell szögezni, hogy a kisebbek igazi sportkocsik voltak míg a 928 inkább luxus kocsi egy erős sportos beütéssel. De az mégiscsak szentségtörés, hogy egy igazi sportkocsigyártó elkezd szedánt gyártani. Vagy csak nekem furcsa ez? Az is lehet, hogy a fantáziátlan lámpák mondatják ezt velem, hiszen a kaszni vonalvezetése igazán szemrevaló. Majd lehet, hogy a Porsche bemutatóin ugyanúgy fogják várni az emberek a kétajtós kivitelt néhány év múlva mint a Fordnál vagy a Fiatnál?

 

Ákos

Előzmény: Nico67 (1332)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!