Keresés

Részletes keresés

frieslander Creative Commons License 2012.03.26 0 0 29105

Jóestét a kedves gyűjtőknek, az alábbi példányaimtól bizonyos okok miatt megválnék:

 

2005.: (4 db)- szeptember- október- november- december/január 

2006.: (5 db)- február- május-június-július- augusztus 

2007.: (7 db)- március- április-május- július- augusztus- szeptember- december/január 

2008.: (8 db)- február- március- április- május--június-július- augusztus- november 

2009.: (4 db)- május- július- október- december/január 

2010.: (4 db)- február- május-október-december/január

2011.: (1 db)- február

 

Extra: (3 db)- 2008 nyár (M63)- 2008 ősz (MD) - 2007 tél (424) 

 

-> fritzkandur Qkac hotmail pont hu

Lützow Creative Commons License 2012.03.21 0 0 29103

Megjött! :) Kössz szépen.

Előzmény: Törölt nick (29102)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.20 0 0 29102

Nincs mit.

Előzmény: Lützow (29101)
Lützow Creative Commons License 2012.03.20 0 0 29101

Üdv!

Lehetséges volna, hogy az alant lévő cikkből az utolsó kép eredetije a postaládámba kerüljön?

 

http://iho.hu/hir/munkak-karcagon-120320

 

Előre is köszönöm! :)

BeDini94 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 29100

Sziasztok! Még az 'Elszállt a nyár' című bejegyzésre reagálva, a képet tényleg Akarattyán készítettem, és ezt a hibát jeleztem is az IHO-nak. Nem válaszoltak. Remélem azért tetszett a kép! :D

Rollende Landstrasse Creative Commons License 2012.03.20 0 0 29099

Ráadásul minkettő keskeny nyomköz. :-)

Előzmény: Tastam (29095)
Felek Ferenc Creative Commons License 2012.03.17 0 0 29098

Akkor valóban ott forgathatták a "Karancsfalvi szökevények" nyílt vonali részeit?

Előzmény: Faragó Ferenc - Tokod (29097)
Faragó Ferenc - Tokod Creative Commons License 2012.03.16 0 0 29097

Üdv!

 

Nem szólnék bele mások dolgába, de én így tudom:

 

Dorog - Tokod - Annavölgyibánya-Sárisáp vonalon a személyforgalom 1963. május 26-án szűnt meg. Ezt követően még 13 évig, azaz az 1976-os vonalbezárásig már csak teherforgalom volt.

Előzmény: GA0425 (28162)
Zolcsi67 Creative Commons License 2012.03.16 0 0 29096

:-)))

Előzmény: Tastam (29095)
Tastam Creative Commons License 2012.03.14 0 0 29095

 Érdekes egybeesés az e havi számból: az egyik cikkben az amerikai Durango vasútjáról van szó, a következő oldalon pedig a Ganz-motorvonatok okán a spanyolországi Durangóról olvashatunk.

M63,008 Creative Commons License 2012.03.14 -1 0 29094

Szépjóestét Mindenkinek!

Eladóak az alábbi Indóház-magazinok /amik még megmaradtak/. A lapok hibátlan állapotban vannak, ár: 500,- HUF/db.

2007.: febr., márc., ápr., jún., aug., okt., dec./2008.jan.

2008.: febr., márc., ápr., jún., júl., aug., szept., okt., dec./2009.jan.

2009.: febr., márc., jún., júl., aug., szept., okt., nov., dec./2010.jan.

Érdeklődéseket mail-ben várok!

 

Előzmény: Törölt nick (29038)
436 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 29093

HellóDe a 330-ast már sajonos selejtezték.A 329-es még megvan.

436 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 29092

Sziasztok!

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.03.14 0 0 29091

A dolgukhoz nagyon is értenek. Matematikailag teljesen megalapozottak az elméleteik. Csak az a baj, hogy az elméleti matematika a gyakorlatban nem szokott beválni, ha az már egy kicsit is meghaladja a négy alapművelet szintjét.

Előzmény: Törölt nick (29075)
Felek Ferenc Creative Commons License 2012.03.13 0 0 29090

Jó kis téma, R lórétól az M38, át a négytengelyes személykocsikig... Szlovákiában? Csehországban? találtak nemrég egy kisvasúti személykocsit, Győrit. Egy néhai győri kocsi (gyártva 1916.) tölem, fotózva Kötegyán, 2009.

 

És egy archív motormellék.

Előzmény: MTibi979 (29089)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 29089

Ha a "Dácsiák a síneken" szám óta nem jelent meg másik (én sem találkoztam újjal), akkor a Győri vasútijármű gyártással fog foglalkozni.

Előzmény: jófejsrach (29088)
jófejsrach Creative Commons License 2012.03.13 0 0 29088

Urak!

 

Mikor jelenik meg a következő Extra és mi lesz a témája?

 

Üdvözlettel.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29087

"Itt szó nincs arról, hogy melyik mozdony jobb, vagy rosszabb."

 

Hehe. Ez vicces annak tudatában, hogy a tanulmányt készítők egyike saját maga mondta nekem szemtől szemben, hogy a Traxxok szarok, és a Taurusok a legjobbak.

 

"(amelyek a mozdony életcikluásra vetített költségek szempontjából cseppet sem közömbösek), amelyek alapján szerencsésebb választás a nagyobb teljesítményű mozdony. (jelen esetben a Taurus)"

 

Már amennyire valósak az ott leírt költségek.

 

"És persze azt sem szabad elfeledni, hogy a kutatási jelentésben fontos hangsúlyt fektetnek a kifuttatásra és az azzal elnyerhető energiamegtakarításra, ami ugye ma a magyar valóságban gyakorlatilag ismeretlen fogalom."

 

Mivel a menetrendet nem arra tervezik. Arról nem is beszélve, hogy a sok lassújeltől nem is tudnál kifuttatni.

 

Részemről a továbbiakban ON. Nincs már kedvem erről vitázni, ráadásul nem is akarom ezt a topicot terhelni vele.

Előzmény: braun (29083)
braun Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29086

És így születnek a legendák...maradj meg nyugodtan ebben a hitben. 

Előzmény: 1047 005-2 (29085)
1047 005-2 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29085

Ez azért nem igaz,mert egy remek hivatkozási alap volt az ellenérdekelteknek:MÁV-Start,MÁV-Gépészet-VDSZSZ-MÁV.Azok hangadói meg szépen meggyőzték a saját döntéshozóikat,hogy akadályozzák meg a beszerzést.

Előzmény: braun (29084)
braun Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29084

Hogy miért nincs újabb 25 TRAXX, annak vajmi kevés köze van a tanulmányhoz.

Előzmény: 1047 005-2 (29082)
braun Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29083

Sokadjára mondom, hogy el kell olvasni a kutatási kiírást és ennek szellemében a rá adott válaszokat. 

 

Itt szó nincs arról, hogy melyik mozdony jobb, vagy rosszabb. Csupán arról, hogy vannak olyan szempontok (amelyek a mozdony életcikluásra vetített költségek szempontjából cseppet sem közömbösek), amelyek alapján szerencsésebb választás a nagyobb teljesítményű mozdony. (jelen esetben a Taurus). És persze azt sem szabad elfeledni, hogy a kutatási jelentésben fontos hangsúlyt fektetnek a kifuttatásra és az azzal elnyerhető energiamegtakarításra, ami ugye ma a magyar valóságban gyakorlatilag ismeretlen fogalom.

 

 

Előzmény: Törölt nick (29081)
1047 005-2 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29082

Fóbiád az a helyiség.Biztos nem engedtek/nek be,ezért személyeskedsz,sértegetsz másokat.Sajnálatos.

 

 

 

Persze,hogy azon lovagol,azzal lehet hülyíteni a közvéleményt és a döntéshozókat.A jelek szerint érdemes volt megrendelni a tanulmányt.Most nem újabb 25 db TRAXX "pocsékolja" a 6,4 MW-hoz képest az energiát,hanem 25-30 db 431-es a maga 2,2 MW-jával.

Előzmény: braun (29080)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29081

"A tanulmánnyal kapcsolatban általában mindenki ezen az energiafogyasztási számon lovagol, miközben a többi lényeges megállapításról hajlamos elfeledkezni."

 

Így van sokan elfelejtik, hogy a Traxxokat 30ezer km-ként kell karban tartani szemben a Taurusok 10ezer km-es ciklusával. Ráadásul mind a kettő engedélyezett sebessége 160km/h. Na akkor ezek alapján a fajlagos karbantartási költsége melyiknek nagyobb? Ha már a lényeges megállapításoknál tartunk...

Előzmény: braun (29080)
braun Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29080

Mondtam már, hogy túl sokat jársz a köpködőbe ismeretet szerezni:)

 

A tanulmánnyal kapcsolatban általában mindenki ezen az energiafogyasztási számon lovagol, miközben a többi lényeges megállapításról hajlamos elfeledkezni.

Előzmény: 1047 005-2 (29079)
1047 005-2 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29079

Így van,ha a TRAXX-ot kellett volna kihozni győztesnek,akkor olyan adat kerül kidomborításra amiből az következik.

Előzmény: braun (29077)
braun Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29078

Én is végighallgattam az általuk oktatott tantárgyakat, de olvasni is megtanultam:)

Előzmény: Törölt nick (29075)
braun Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29077

A tanulmány arról értekezik, amit a megrendelő kért.

Előzmény: 1047 005-2 (29072)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29076

Üdv mindenkinek!

 

Ezek szerint akkor nemcsak én vettem észre. Szerencsére könnyű volt sokaknak, elvégre is eléggé egyedi kinézete volt a motorkocsinak, és többeknek egyből beugrik, amint meglátják.

(Ha meg más nem, akkor az A 147-es pályaszám tűnik fel.)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (29058)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.06 0 0 29075

Jahh még valami, aztán befejezem az OFF-olást. Volt szerencsém végighallgatni a tanszék által oktotatott több tantárgyat, és amikor azzal jönnek nekem, hogy egy motorvonatnak 120km/h-ról 200m-es fékút az reális, és a vasúton érvényben lévő 1000m-es általános fékúttávolságra rácsodálkoztak, mert hogy az milyen sok. Ott lezdtem el azon gondolkozni, hogy mennyire is érthetnek ők maguk a dolgokhoz...

Előzmény: braun (29068)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!