Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RobZX Creative Commons License 2019.09.13 0 0 13083

Ertem, köszönöm.

Előzmény: sebike05 (13082)
sebike05 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 13082

nem két ventilátoros a klimás csak az 1.8asok és a legelső szériás 1.6

Előzmény: RobZX (13081)
RobZX Creative Commons License 2019.09.13 0 0 13081

Még egy érdekes kérdés merült fel bennem. Az én kocsim klímás, tehát a gépkönyv szerint két ventilátor kellene, hogy legyen benne. Pontosabban: "Az A/C modellek két ventillátorral rendelkeznek - fő- és kiegészítő ventillátorral. A kiegészítő ventillátor átmérője 300 mm (11,8 inch). Az A/C nélküli modellekben csak főventillátor van." Nekem a képen nyíllal jelölt ventim nincs. Ez baj? Be lehet ezt utólag szerelni?

RobZX Creative Commons License 2019.09.12 0 0 13080

Mi oka lehet annak, hogy kisebb vagy nagyobb gázadás után nem a normális alapjárati fordulatszámra esik vissza a motor hanem alá, olyan 400-500 környékére, majd vissza korrigál 800-850-re. Azt vettem még észre, hogy a fordulatszámmérő kicsit akadozik ez nem tudom mitől lehet.

sebike05 Creative Commons License 2019.09.10 0 0 13079

tértívevényesen fel kell adni neki egy levelet,fogyasztóvédelemnél fel kell jelenteni..

 

Előzmény: RobZX (13078)
RobZX Creative Commons License 2019.09.10 0 0 13078

Sziasztok! Sajnos elég nehéz helyzet elé állított a Lacettim amit nemrég vásároltam. Szerelőhöz elvíve kiderült, hogy a motor erősen kopott, valószínűleg hajtókar csapágy+eszi az olajat, füstöl, tehát vagy motorcsere vagy motor generál. Kereskedő nem elérhető, pereskedni nincs kedvem. Adjam el (kb. 200at érne max.) vagy vágjak bele a generálba vagy inkább teljes motorcsere. Ötletem sincs. Tudom hülye voltam és már csak rossz megoldás van. De vajon melyik a kisebb rossz?

eszjan Creative Commons License 2019.09.09 0 0 13077

Sziasztok! A hétvégén az autóm (1.6-os Lacetti kombi, 2008) hidegindítási  gondokat kezdett előadni. Indítás után egyenetlen, (ki-kihagyó) alapjárat, gázadásnál lefullad, nincs erő benne. Rövid járatás után kisimul az alapjárat és normálisan megy az autó. Fordulaton nincs semmi probléma. Mit, milyen sorrendben érdemes megnézni, melyek a jellemző hibák? (MAF-szenzor, gyertya , stb?) Előre is köszönöm! Üdv: Janó

Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 13076

Köszönöm szépen a Segítségedet!

Előzmény: RobZX (13074)
RobZX Creative Commons License 2019.09.04 0 1 13075

Mielőtt berakod az új kapcsolót javaslom ellenőrizd a belemenő 7 tűs fekete csatlakozót. Nekem szépen szétolvadt a rossz, laza kontakttól.

 

Így nézett ki. Produkált fura és félelmetes dolgokat...

+Ha csere után sem működik, akkor még nézd meg a biztiket, ha az is jó, akkor műszerfal mögötti csatlakozó szétégett.

 

Előzmény: krampus1 (13072)
RobZX Creative Commons License 2019.09.04 0 0 13074

99%, hogy megtartja a km óra állást. Volt idő, amikor zárlatos bajuszkapcsoló miatt, állandóan le kellett vennem az akkusarut, különben égett a távolsági fényszóró ha kellett ha nem és nem veszett el semmi. Kb. ugyanez fog történni ha kiszereled.

Előzmény: Gyuri 63 (13071)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.04 0 1 13073

Egy kicsit ha Legörgetsz,megtalálod a linket,a két műszercsoport fénykép felett.Hála RobZX-nek.Én is hasonlót kérdeztem.Az autómata váltóhoz nem értek.

Előzmény: krampus1 (13072)
krampus1 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 13072

Sziasztok,

 

az index kapcsolomat szeretnem kicserelni, van valakinek videoja , hogy a kormany folotti panelt hogy kell leszedni? nem mukodik a fenyszorom, csak ha fenykurtot hasznalok, akkor. Vagyis az ego jo, csak a kar lehet a hibas (mondta szerelo haverom), igy vettem bontobol egy kart. Ott meg a srac letepte a tetejet...pedig direkt meg akartam nezni, hogy mikent szedheto le. 

Masik kerdesem, ez egy 1.6 benzines automata valtos s elkezdett csuszni a valto. Beleteheto e az 1.8-asbol az automata valto vagy mindenkeppen felujitas kell?

 

koszonom a valaszokat 

Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 13071

Köszönöm,még azt szeretném megkérdezni.Ha lekötöm az aksit,illetve kiveszem a műszercsoportot, a km-állás benne marad az órába ?

Előzmény: RobZX (13068)
RobZX Creative Commons License 2019.09.04 0 0 13070

A bajuszkapcsoló hiba közben megoldódott. Fel lett saruzva a 7 tűs csatlakozó, összes drótja. Mint kiderült a bajuszkapcsoló sem volt rossz, közben kiment egy 15A biztosíték is a belső táblán, emiatt nem volt helyzetjelző és ködlámpa. Közben a gond, hogy tegnap indítás után kigyulladt a check lámpa. 4 indítás után eltűnt, azóta nincs, viszont néha 2-esben gyorsításkor egy pillanatra berángat. Nagyon remélem, hogy nem a máshol említett szelepgond lesz. Egyelőre a gyertyák cseréje tervben van. Ki kellene olvastani valahol. Szerintem az ABS-el sem ok valami, mert néha kis sebességnél elkezd dolgozni és van, hogy égve marad a lámpa menetközben. Valaki írta, hogy a gyűrű el volt rozsdálva, remélem "csak" ennyi lesz nekem is. Plusz még valami hővédő lemez lerohadt a kipufogó csövéről a tank alatti részen. Ezt vajon, hogy tudom visszaerősíteni? Más. Bal első torony csapágy csere mennyi lehet és hol érdemes csináltatni?

Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 13069

Nagyon szépen köszönöm a Segítségedet!Jó kis videót Találtál!

Előzmény: RobZX (13068)
RobZX Creative Commons License 2019.09.03 0 0 13068

A videó ugyan nem Lacetti, de szerintem ugyanaz.

 

https://m.youtube.com/watch?v=Z6cBmXn9cnE

 

Plusz kerestem még két képet:

 

 

Az izzók passz, talán w3w megy bele, de nem akarok hülyeséget írni.

Előzmény: Gyuri 63 (13067)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 13067

Sziasztok,a műszercsoportba szeretnék izzókat cserélni(Lacetti 1.4   2006-os, ferdehátu).Szeretném megkérdezni,hogy milyen izzók kellenek,hány darab,és hogy tudom kiszerelni a műszeregységet,hátha van valami trükk,hogy ne törjek el semmit.Köszönöm szépen előre is!

sebike05 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 13066

3000ft a gyűrű jó a munkadíj felétek...

a normális műszer adatlistáján látszik az elégtelen jel

Előzmény: KissTomek1970 (13065)
KissTomek1970 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 13065

A probléma az ABS gyűrű miatt volt.A korrózió megette,eltörött,csere 9000 ft és máris minden rendben!

Előzmény: sebike05 (12529)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.23 0 1 13064

kb annyi lesz az illesztő mint a rádió volt

Előzmény: Tizer Balázs (13063)
Tizer Balázs Creative Commons License 2019.08.21 0 0 13063

Sziasztok,hasonló gonddal küzdök. A gyári kékpöttyöm megadta magát így cserés lett egy JVC KD-X352BT-re, nekem nagyon tetszik jól szól, a telefon kihangosítás tiszta és érthető. Nekem ennyi bőven elég nem vagyok annyira vájtfülű. :-D

Viszont nem tudom kormányról vezérelni pedig az lenne a cél, hogy ne kelljen le vennem a szememet az útról. Már gúvadtra nézegettem a szemem a  hifis weboldalakon e-bayen,alin,wishen.

De sehol nem találtam a 2006-os Lacsimhoz kormányvezérlő adaptert, ha valaki tud egy webáruházat ahol meg tudnám rendelni, vagy van otthon a fiókban szívesen megvásárolnám. 

Köszönöm.

 

Előzmény: Viktor Z. (12935)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.17 0 0 13062

Hasonló okból lett nekünk és 4 évszakos. Évi 5000 km.

Illetve több alkalommal is volt, hogy még/már a nyári volt fent és leszakadt az égből a váratlan hó. Akkor lehet a legjobb téligumid, ha a garázsban van, és nem tudsz felmenni a nyárival a hegyre.

Előzmény: fmf (13061)
fmf Creative Commons License 2019.08.16 0 1 13061

:D  pont ugyanezt használtam.  13 évig cserélgettem a kerekeket, - nyáron az eredeti Hankook nyári szett, télen Falken Eurowinter - aztán rájöttem, ha megyek évi 10ezret, szabályokat betartva (max. 50-90-130) akkor elöregszik a gumi, minta meg marad bőven. 1 évet használtam ezt a Falken 4 évszakost. Maxi jó, inkább téli M+S +hópihe jelölésű, elmegy a hóba, de valóban jobban kopik nyáron. Azonban 5 év múlva illik cserélni, annyit meg kibír a mintázat. Szóval szerintem aki sokat megy sacc/kb évi 20+ezret annak megéri cserélgetni, óvatos, rutinos sofőrnek évi 10 ezerrel jobb a 4 évszakos.

 

Sajnos, további tapasztalatokat nem tudok megosztani, mert eladtam ezt az amúgy kiváló, de az utolsó évében (14.) "szivatós" verdát. A megírt tapasztalatokat, tanácsokat köszönöm.

További jó Lacettizést mindenkinek!

Előzmény: Törölt nick (13044)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.11 0 0 13060

csak se télen nem ér semmit se nyáron és ugyanannyit költesz gumira mintha cserélgetnéd mert fele annyit se bír

Előzmény: Törölt nick (13059)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13059

Nem kell cserélgetni, oszt' annyi

Előzmény: sebike05 (13047)
RobZX Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13058

Köszönöm, akkor saruzás.

Előzmény: sebike05 (13057)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13057

forrasztást azonnal verd ki a fejedből! ha nem kapsz csatit akkor fel kell saruzni

Előzmény: RobZX (13054)
RobZX Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13056

Köszönöm a segítséget. Igazából csak azt nem értem, hogy a műszerfal mögötti csatlakozó miatt megolvadhat a bajuszkapcsoló csatija is? Gondoltam arra is, hogy közvetlen ráforrasztom a kapcsolóra a kábeleket, hátha a rossz érintkezés miatt van a melegedés, nem hiszem, hogy kapok valahol ilyen bajuszkapcsoló csatlakozót ami megolvadt.

Előzmény: ATóthG (13055)
ATóthG Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13055

A műszeregység mögött van 1 sorkapocs elvileg.

Ott lehet zárlat, azt a hibát kell megszüntetni.

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32

18-as pont.

Előzmény: RobZX (13054)
RobZX Creative Commons License 2019.08.09 0 0 13054

A bajuszkapcsolóba menő 7 tűs csatlakozó egyik lába szétolvadt valamiért és ha rajta van a tompított, akkor igen gyorsan melegszik. Megpróbáltam lefényképezni, hogy miről is van szó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!