Még egy érdekes kérdés merült fel bennem. Az én kocsim klímás, tehát a gépkönyv szerint két ventilátor kellene, hogy legyen benne. Pontosabban: "Az A/C modellek két ventillátorral rendelkeznek - fő- és kiegészítő ventillátorral. A kiegészítő ventillátor átmérője 300 mm (11,8 inch). Az A/C nélküli modellekben csak főventillátor van." Nekem a képen nyíllal jelölt ventim nincs. Ez baj? Be lehet ezt utólag szerelni?
Mi oka lehet annak, hogy kisebb vagy nagyobb gázadás után nem a normális alapjárati fordulatszámra esik vissza a motor hanem alá, olyan 400-500 környékére, majd vissza korrigál 800-850-re. Azt vettem még észre, hogy a fordulatszámmérő kicsit akadozik ez nem tudom mitől lehet.
Sziasztok! Sajnos elég nehéz helyzet elé állított a Lacettim amit nemrég vásároltam. Szerelőhöz elvíve kiderült, hogy a motor erősen kopott, valószínűleg hajtókar csapágy+eszi az olajat, füstöl, tehát vagy motorcsere vagy motor generál. Kereskedő nem elérhető, pereskedni nincs kedvem. Adjam el (kb. 200at érne max.) vagy vágjak bele a generálba vagy inkább teljes motorcsere. Ötletem sincs. Tudom hülye voltam és már csak rossz megoldás van. De vajon melyik a kisebb rossz?
Sziasztok! A hétvégén az autóm (1.6-os Lacetti kombi, 2008) hidegindítási gondokat kezdett előadni. Indítás után egyenetlen, (ki-kihagyó) alapjárat, gázadásnál lefullad, nincs erő benne. Rövid járatás után kisimul az alapjárat és normálisan megy az autó. Fordulaton nincs semmi probléma. Mit, milyen sorrendben érdemes megnézni, melyek a jellemző hibák? (MAF-szenzor, gyertya , stb?) Előre is köszönöm! Üdv: Janó
99%, hogy megtartja a km óra állást. Volt idő, amikor zárlatos bajuszkapcsoló miatt, állandóan le kellett vennem az akkusarut, különben égett a távolsági fényszóró ha kellett ha nem és nem veszett el semmi. Kb. ugyanez fog történni ha kiszereled.
Egy kicsit ha Legörgetsz,megtalálod a linket,a két műszercsoport fénykép felett.Hála RobZX-nek.Én is hasonlót kérdeztem.Az autómata váltóhoz nem értek.
az index kapcsolomat szeretnem kicserelni, van valakinek videoja , hogy a kormany folotti panelt hogy kell leszedni? nem mukodik a fenyszorom, csak ha fenykurtot hasznalok, akkor. Vagyis az ego jo, csak a kar lehet a hibas (mondta szerelo haverom), igy vettem bontobol egy kart. Ott meg a srac letepte a tetejet...pedig direkt meg akartam nezni, hogy mikent szedheto le.
Masik kerdesem, ez egy 1.6 benzines automata valtos s elkezdett csuszni a valto. Beleteheto e az 1.8-asbol az automata valto vagy mindenkeppen felujitas kell?
A bajuszkapcsoló hiba közben megoldódott. Fel lett saruzva a 7 tűs csatlakozó, összes drótja. Mint kiderült a bajuszkapcsoló sem volt rossz, közben kiment egy 15A biztosíték is a belső táblán, emiatt nem volt helyzetjelző és ködlámpa. Közben a gond, hogy tegnap indítás után kigyulladt a check lámpa. 4 indítás után eltűnt, azóta nincs, viszont néha 2-esben gyorsításkor egy pillanatra berángat. Nagyon remélem, hogy nem a máshol említett szelepgond lesz. Egyelőre a gyertyák cseréje tervben van. Ki kellene olvastani valahol. Szerintem az ABS-el sem ok valami, mert néha kis sebességnél elkezd dolgozni és van, hogy égve marad a lámpa menetközben. Valaki írta, hogy a gyűrű el volt rozsdálva, remélem "csak" ennyi lesz nekem is. Plusz még valami hővédő lemez lerohadt a kipufogó csövéről a tank alatti részen. Ezt vajon, hogy tudom visszaerősíteni? Más. Bal első torony csapágy csere mennyi lehet és hol érdemes csináltatni?
Sziasztok,a műszercsoportba szeretnék izzókat cserélni(Lacetti 1.4 2006-os, ferdehátu).Szeretném megkérdezni,hogy milyen izzók kellenek,hány darab,és hogy tudom kiszerelni a műszeregységet,hátha van valami trükk,hogy ne törjek el semmit.Köszönöm szépen előre is!
Sziasztok,hasonló gonddal küzdök. A gyári kékpöttyöm megadta magát így cserés lett egy JVC KD-X352BT-re, nekem nagyon tetszik jól szól, a telefon kihangosítás tiszta és érthető. Nekem ennyi bőven elég nem vagyok annyira vájtfülű. :-D
Viszont nem tudom kormányról vezérelni pedig az lenne a cél, hogy ne kelljen le vennem a szememet az útról. Már gúvadtra nézegettem a szemem a hifis weboldalakon e-bayen,alin,wishen.
De sehol nem találtam a 2006-os Lacsimhoz kormányvezérlő adaptert, ha valaki tud egy webáruházat ahol meg tudnám rendelni, vagy van otthon a fiókban szívesen megvásárolnám.
Hasonló okból lett nekünk és 4 évszakos. Évi 5000 km.
Illetve több alkalommal is volt, hogy még/már a nyári volt fent és leszakadt az égből a váratlan hó. Akkor lehet a legjobb téligumid, ha a garázsban van, és nem tudsz felmenni a nyárival a hegyre.
:D pont ugyanezt használtam. 13 évig cserélgettem a kerekeket, - nyáron az eredeti Hankook nyári szett, télen Falken Eurowinter - aztán rájöttem, ha megyek évi 10ezret, szabályokat betartva (max. 50-90-130) akkor elöregszik a gumi, minta meg marad bőven. 1 évet használtam ezt a Falken 4 évszakost. Maxi jó, inkább téli M+S +hópihe jelölésű, elmegy a hóba, de valóban jobban kopik nyáron. Azonban 5 év múlva illik cserélni, annyit meg kibír a mintázat. Szóval szerintem aki sokat megy sacc/kb évi 20+ezret annak megéri cserélgetni, óvatos, rutinos sofőrnek évi 10 ezerrel jobb a 4 évszakos.
Sajnos, további tapasztalatokat nem tudok megosztani, mert eladtam ezt az amúgy kiváló, de az utolsó évében (14.) "szivatós" verdát. A megírt tapasztalatokat, tanácsokat köszönöm.
Köszönöm a segítséget. Igazából csak azt nem értem, hogy a műszerfal mögötti csatlakozó miatt megolvadhat a bajuszkapcsoló csatija is? Gondoltam arra is, hogy közvetlen ráforrasztom a kapcsolóra a kábeleket, hátha a rossz érintkezés miatt van a melegedés, nem hiszem, hogy kapok valahol ilyen bajuszkapcsoló csatlakozót ami megolvadt.
A bajuszkapcsolóba menő 7 tűs csatlakozó egyik lába szétolvadt valamiért és ha rajta van a tompított, akkor igen gyorsan melegszik. Megpróbáltam lefényképezni, hogy miről is van szó.