Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31172

Nekem is ilyen. Nekem a biztosítéknál szokott oxidálódni a stekker aljazat, ha azt tisztítom, cserélem, akkor kicsit kevésbé csinálja.

Előzmény: Zenesz88 (31168)
AAAAAAAAAAAAAAA
kissdev Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31171

Bocsánat lemaradt, x20dth, 2.0 DTI

Előzmény: kissdev (31170)
kissdev Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31170

Nekem hasonlóval lett hengerfejezve a gép, igaz a tömítés kezdte megadni magát és a nyomás dolgozott a hűtőkörbe. Ez a nyomás 130 km/h fölött volt elegendő, hogy túlnyomja a vizet a kupaknál, itt már kifutott és fel is forrt a víz, óra szerint is. 100 km/h-ig észre se vettem, hogy probléma lenne.

Előzmény: ovoo (31169)
ovoo Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31169

Sziasztok

Nekem lenne egy kérdésem a lentebb láthato 74KW os motorom van nekem is. Azt tapasztalom hogy nagyon nagy a nyomás a hütövizrendszeremben A motorban az olajam tiszta nem vizes a vizem nem olajos kormos hogy beledolgozna a motor.Zárt rendszer ugye. szal bemelegszik a motor ovatosan elengendem rola a nyomást a vizem ne fusson ki. megál a vizszint a kiegyenlitö tartályban a leengedett nyomás után és nem bubizik nem nyomja ki tehát a motor nem dolgozik a hütövizbe.Fütésem rendben van tehát a vizpumpa is rendben van. Mi lehet velle?Valakinek ötlete.?

Zenesz88 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31168

Sziasztok.  Esetleg valaki  tudja Miért  villog a kijelzőm vészvillogó és indexnél is.

https://youtu.be/ff4V9XP7f8Y

Roli7906 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31167

Üdv! A 31149-es hozzászólásomban írt hibajelenségre nem tud valaki valami tanácsot adni?

Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31166

Kép :)

 

Opel vectra b b2 2.0 TDI X20DTH 1Opel vectra b b2 2.0 TDI X20DTH 2

 

Előzmény: csillés1 (31165)
csillés1 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31165

kép

Előzmény: Plesovszki Tamás (31163)
csillés1 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31164

szemből nézve a bal oldalon , asszem le kell szedni az ablaktörlő lapátot , utána a műanyag burkolat, majd van egy gumi 4 csavar

Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.02.02 0 0 31163

Sziasztok!

 

Tudja valaki hol található az ECU a kocsiban?

Opel vectra b b2 1999 2.0 DTI X20DTH kombi.

Köszönöm!

Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.01.30 0 0 31162

Szia!

 

Nekem még nem sikerült, egyenlőre, még csak csöveket cseréltem, ami nem tűnt szimpatikusnak 4db-t, holnap felcserélem a kapcsoló szelepet a turbó wastgate kapcsoló szelepével, mert ahogy látom egyforma, hátha utána lesz némi változás.

Előzmény: breki71 (31161)
AAAAAAAAAAAAAAA
breki71 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 31161

Nekem a napokban sikerült orvosolni a hibát.

Az autó ezt produkálta:

hidegen semmi jel,azután 1500/min fordulat alatt "check engin" lámpa fölötte semmi.

Meleg motornál 2000/min fordulatnál újra lámpa....

Előzéskor 110 km/h-nál nem akart gyorsabban menni,és a fordulatszám nem érte el a 2500/min-t.

Fogyasztás az egekben....(9,5 l )...

A hiba oka az EGR szelepen található vezeték (cső) nem illeszkedett rendesen mindkét oldalon.

Előzmény: Plesovszki Tamás (31145)
breki71 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 31160

Ha az adagolód száll el,az mássképp jelentkezik.

Nehezen indul,reszel...az első pár indításra.

Előzmény: MBman (31146)
MBman Creative Commons License 2018.01.29 0 0 31159

OP COM interfészt, OP COM klón programmal vagy Vaux Com programmal nem próbáltátok?

csillés1 Creative Commons License 2018.01.29 0 0 31158

laptop-Usb kombot használok, bluethooth-s nekem se ment. scanmasternél lehet hogy az opel gomra kell nyomni és utána a kapcsolódásra.

Rég használtam, most opcom-mal szívok. Mondjuk próbálom ki ismerni:)

Előzmény: Plesovszki Tamás (31157)
Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.01.29 0 0 31157

Szia!

 

A scan master progihoz meg tudod adni a beállításokat, meg hogy milyen típusú ELM327-s nézted?

Mert nekem is van egy bluethooth-s, de azzal nem olvas ki semmi adatot, pedig csatlakozik, csak azt írja hogy nem támogatott ECU.

Előzmény: csillés1 (31156)
csillés1 Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31156

Szerintem igazán nincs, jól megy de előtte is jól ment. A fogyasztás , most jobbára varosban megyek  6-6,5 lityi biztos.

Próbáltuk simán ledugózni de úgy meg magas fordulaton tiltott  és légtömeg mérőre hibát dobott. Érdemes venni egy Elm327-t és beszerezni 

ScanMaster nevű progit, sokat segít a hibakeresésben mert lehet élő adatot nézni.

Az adagoló hibáról, a rokonságnál már 3darab szált el mind úgy hogy  megálltunk és többet nem indult minden előjel nélkül.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91546&postdays=0&postorder=asc&start=460

a gond a képen látható 50ft os vacak. 

Előzmény: Plesovszki Tamás (31155)
Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31155

És fogyasztásra és teljesítményre van valami befolyással?

Előzmény: csillés1 (31151)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31154

Érdemes megjavítani mert ottmaradhatsz vele valahol és ha egyedül vagy, nem olyan jó móka.

 

Üdv! Víziló

Előzmény: Zenesz88 (31136)
Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31153

Beszarás, hogy már miket ki nem találnak.

Köszönöm szépen hogy megosztottad velem!

Átnézem még egyszer rendesen a vákuum rendszert, és az EGR szelepet, ha nem találok megoldást, ez lesz, vagy kikapcsoltatom az ECU-ból, nagyban függ attól melyik lesz az olcsóbb.

 

MBman 31146

 

Nem hiszem hogy adagoló hiba lenne.

Utána olvastam a Bosch vp44 hibajelenségeinek, és nekem egyiket sem produkálja az autó.

Előzmény: csillés1 (31151)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31152

"Már csak azt nem tudom, hogy mi alapján ítéli meg az ECU, a "kipufogógáz visszavezetés hibás működése" hibát."

 

A lambda szonda által mért emissziós értékek alapján.

 

Üdv! Víziló

Előzmény: Plesovszki Tamás (31138)
AAAAAAAAAAAAAAA
csillés1 Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31151
Előzmény: csillés1 (31150)
csillés1 Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31150

A P0400 okoz teljesítmény csökkenést, nálam vákuum volt a gond és a motor és a vákuum dob között volt a cső kicsit repedt  . A hiba jelenség mint nálad. Én ezzel végleg megoldottam.  Érdemes kitakarítani a szívó oldalt mert rettentően elkokszosodik.

 

https://www.ebay.com/itm/04-EGR-AGR-Valve-Simulator-Emulator-for-Opel-Vauxhall-2-0-2-2-DTI-Saab-TiD/181266412704?epid=1257571065&hash=item2a3451f4a0:g:bT8AAOSw-3FZAjC8&vxp=mtr

Előzmény: Plesovszki Tamás (31142)
Roli7906 Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31149

Üdv! A segítségeteket szeretném kérni. El kezdett mind a két oldalt kopogni a futómű elől, megemeltem az autót, semmi nem lóg alul, a futómű rendben van. A kopogás onnan jön, legalábbis szerintem, hogy ahogy felmegy a lengéscsillapító a toronyba, ugye  ott van egy gumis alátét és egy anya, a motortér felől, ami nem engedi visszafelé csúszni. megemelt állapotban mindkét oldalnak van egy függőleges holtjátéka, pont annyi, amennyi hézag van a rögzítő anya alatt lévő gumialátét és maga a torony között. Mi lehet a gond szerintetek, a rugó végén lévő guminak nem kéne megszorulni a toronyban? Talán 1.5-2 éve volt kicserélve mind a kettő. 12 éve van nálam az autó, de még ilyet nem tapasztaltam. Ha levenném a felső anyát, ki is esne a helyéről, ha nem lenne rögzítve a futóműhöz.

MBman Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31148

Szerintem nem. 

Előzmény: Plesovszki Tamás (31147)
Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31147

De azt ki lehetett volna olvasni az ECU-ból a többi hibával együtt, vagy nem?

Előzmény: MBman (31146)
MBman Creative Commons License 2018.01.28 0 0 31146

Az lehet még, hogy kezd megpusztulni az adagoló.

Előzmény: Plesovszki Tamás (31145)
Plesovszki Tamás Creative Commons License 2018.01.27 0 0 31145

Szia!

 

Igen, az enyém is a 74kW-s, 101l-s X20DTH motorkódú.

EGR, szívósor tisztítva lett, az érzékelő amit írsz (szívósorház nyomásérzékelő, MAP, töltőnyomás érzékelő, ki hogy nevezi) az is ki lett tisztítva.

Vákuumot még nem mérettem, de az lesz a következő, lehet az a baj.

 

Előzmény: ovoo (31144)
ovoo Creative Commons License 2018.01.27 0 0 31144

A kipufogogáz visszavezetés nem csinálja a teljesitménycsökenést.(Pontos nevén EGR -szelep)A te motorodis a 74Kwos?KÉpet a motorol tegyél fel légyszives.A motortakaro müanyag burkolat nélkül.

Középen nekem egy müanyagházas EGR szelep van amit vákum müködtett. Ha az autó előtt állszakkor jobra van egy az egérházba betekert érzékelö. azt tekerd ki retentö kormos olajos leszzt takaritsd meg és ha a helyére belátsz az is igencsak oda lesz.. amit tudsz szedj ki de ha nagy darabok akkor is amit lehet kiszedsz.HA megvan takaritva ted vissza a helyére lehet anyira bekoszolodott az nem érzékelt a lerakodás miatt.De ha középröl netán kiveszad az EGR-szelepet és akkor joban belelátsz láthatóan berakodott a már visszavezetett gázoktol koromtol.stb.. akkor az egész EGR házat lebont kitakarit lemos benzinel alapossan.Az egérhát oldalán egy vákumal müködö szelep van az szabályoza a szelepeket amik a motorba engedik a gázt vissza ha a kosztol nem tud zárodni vagy megszorult az iseredményezheti  a problémádat.Avagy alpan ha minden rendben vann akkor a vákum kicsi amit a motor elöálit a vákumrendszer müködéséhez.Azért gyanakszom a vákummunkahengeredre mert mint mondod furdulaton helyreál.HA az EGR házadat rendbeteszed ugy készülj min 10 pár kumiesztyü 5liter benzin meg egy eldobhato felsö mert nem fogja meguszni.    : D

Előzmény: Plesovszki Tamás (31142)
lajcs010203 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 31143

Sziasztok. Adott egy ecotec 1.6 16v motor gáz-benzin üzemű. A problémám az hogy visszaváltásnál, fordulatszám vissszaesésnél, mikor ujra gyorsitanék elmegy az erő a motorból és beáll egy magas alapjáratra és igen beteg hangja lesz. Valamikor egy két ujrainditás és tökéletesen müködik megint. Most kezdte el csinálni hogy egy kicsit hidegek vannak. Egyenlőre csak benzin üzemnél vettem észre. EGR szelepre gondolok. Egyéb ötlet? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!