Nekem hasonlóval lett hengerfejezve a gép, igaz a tömítés kezdte megadni magát és a nyomás dolgozott a hűtőkörbe. Ez a nyomás 130 km/h fölött volt elegendő, hogy túlnyomja a vizet a kupaknál, itt már kifutott és fel is forrt a víz, óra szerint is. 100 km/h-ig észre se vettem, hogy probléma lenne.
Nekem lenne egy kérdésem a lentebb láthato 74KW os motorom van nekem is. Azt tapasztalom hogy nagyon nagy a nyomás a hütövizrendszeremben A motorban az olajam tiszta nem vizes a vizem nem olajos kormos hogy beledolgozna a motor.Zárt rendszer ugye. szal bemelegszik a motor ovatosan elengendem rola a nyomást a vizem ne fusson ki. megál a vizszint a kiegyenlitö tartályban a leengedett nyomás után és nem bubizik nem nyomja ki tehát a motor nem dolgozik a hütövizbe.Fütésem rendben van tehát a vizpumpa is rendben van. Mi lehet velle?Valakinek ötlete.?
Nekem még nem sikerült, egyenlőre, még csak csöveket cseréltem, ami nem tűnt szimpatikusnak 4db-t, holnap felcserélem a kapcsoló szelepet a turbó wastgate kapcsoló szelepével, mert ahogy látom egyforma, hátha utána lesz némi változás.
Átnézem még egyszer rendesen a vákuum rendszert, és az EGR szelepet, ha nem találok megoldást, ez lesz, vagy kikapcsoltatom az ECU-ból, nagyban függ attól melyik lesz az olcsóbb.
A P0400 okoz teljesítmény csökkenést, nálam vákuum volt a gond és a motor és a vákuum dob között volt a cső kicsit repedt . A hiba jelenség mint nálad. Én ezzel végleg megoldottam. Érdemes kitakarítani a szívó oldalt mert rettentően elkokszosodik.
Üdv! A segítségeteket szeretném kérni. El kezdett mind a két oldalt kopogni a futómű elől, megemeltem az autót, semmi nem lóg alul, a futómű rendben van. A kopogás onnan jön, legalábbis szerintem, hogy ahogy felmegy a lengéscsillapító a toronyba, ugye ott van egy gumis alátét és egy anya, a motortér felől, ami nem engedi visszafelé csúszni. megemelt állapotban mindkét oldalnak van egy függőleges holtjátéka, pont annyi, amennyi hézag van a rögzítő anya alatt lévő gumialátét és maga a torony között. Mi lehet a gond szerintetek, a rugó végén lévő guminak nem kéne megszorulni a toronyban? Talán 1.5-2 éve volt kicserélve mind a kettő. 12 éve van nálam az autó, de még ilyet nem tapasztaltam. Ha levenném a felső anyát, ki is esne a helyéről, ha nem lenne rögzítve a futóműhöz.
A kipufogogáz visszavezetés nem csinálja a teljesitménycsökenést.(Pontos nevén EGR -szelep)A te motorodis a 74Kwos?KÉpet a motorol tegyél fel légyszives.A motortakaro müanyag burkolat nélkül.
Középen nekem egy müanyagházas EGR szelep van amit vákum müködtett. Ha az autó előtt állszakkor jobra van egy az egérházba betekert érzékelö. azt tekerd ki retentö kormos olajos leszzt takaritsd meg és ha a helyére belátsz az is igencsak oda lesz.. amit tudsz szedj ki de ha nagy darabok akkor is amit lehet kiszedsz.HA megvan takaritva ted vissza a helyére lehet anyira bekoszolodott az nem érzékelt a lerakodás miatt.De ha középröl netán kiveszad az EGR-szelepet és akkor joban belelátsz láthatóan berakodott a már visszavezetett gázoktol koromtol.stb.. akkor az egész EGR házat lebont kitakarit lemos benzinel alapossan.Az egérhát oldalán egy vákumal müködö szelep van az szabályoza a szelepeket amik a motorba engedik a gázt vissza ha a kosztol nem tud zárodni vagy megszorult az iseredményezheti a problémádat.Avagy alpan ha minden rendben vann akkor a vákum kicsi amit a motor elöálit a vákumrendszer müködéséhez.Azért gyanakszom a vákummunkahengeredre mert mint mondod furdulaton helyreál.HA az EGR házadat rendbeteszed ugy készülj min 10 pár kumiesztyü 5liter benzin meg egy eldobhato felsö mert nem fogja meguszni. : D
Sziasztok. Adott egy ecotec 1.6 16v motor gáz-benzin üzemű. A problémám az hogy visszaváltásnál, fordulatszám vissszaesésnél, mikor ujra gyorsitanék elmegy az erő a motorból és beáll egy magas alapjáratra és igen beteg hangja lesz. Valamikor egy két ujrainditás és tökéletesen müködik megint. Most kezdte el csinálni hogy egy kicsit hidegek vannak. Egyenlőre csak benzin üzemnél vettem észre. EGR szelepre gondolok. Egyéb ötlet?