Ja, ha tényleg van 5 cm csúszás, az gyakorlatilag a váznyaknál 2-3mm gondolom ezért nem látszik szemmel semmi a nyaknál, a teleszkópok meg tökéletesek.
Igen biztos 5 cm. a gyári adat 1430, nekem meg 1370mm. (A hátsó tengely a legtávolabbi pontban mérve) De semmi furát nem érzek menet közbe, egyenestartás stb.. elengedett kormánnyal is szépen fut egyenesen.
Köszönöm. Még egy kérdésem lenne. Vettem egy 400-as Banditot, amivel alapjaiban minden rendben van stb.. De egy kollégám felfigyelt arra hogy az elsőkeréknél kicsit éles a villaszög. A gyári adat 1430mm, én lemértem nálam meg 5 cm-rel rövidebb.. Én nem látom hogy valaha törött lett volna, de ki tudja. Egyébként kormányzás, egyenestartás, villák rendben vannak. Vélemények, biztonságos így??
Érdeklődnék van e tapasztalat ez ügyben (biztos van), hogy mikor érdemes gumit vásárolni itt pl akciókra gondolok, még a télen vagy netán tavasszal? 66 weboldalt átböngésztem, de mindenhol ugyanaz a helyzet...
"Számos motorkerékpáron fogasszíjas hajtási rendszerrel találkozhatunk. Gondozása kimerül az enyhe samponos vízzel való tisztításban. Nagyon ritkán igényel utánállítást, mivel csak alig észrevehető mértékben nyúlik. Futásteljesítménye olykor százezer kilométer felett van. Nagyon mutatós. A lánccal ellentétben itt szinte nem is beszélhetünk lógásról, a megfelelően beállított szíj az alsó ágban csak kismértékben mozgatható. (Kb 10-15 mm)"
Mester, mennyi így két pár betét előre a K5-ös 1.2 be? Mivel 36 ezernél még nem csereérettek, és igazából eddig is megmaradtam velük, a tárcsa meg szép, elgondolkodtam a spájzoláson.