Pár napja egy 770E km-es Traficbol kiszedtem mind a 4-et. Magam is meglepődtem rajta :) Amúgy Bp-en egy srác simán kiszedi max 30 perc alatt darabját, Őt szoktam hívni ha baj van
Elég halott ez a fórum, de gondoltam azért beírok, hátha valaki tudja.
2002 -es évjáratú 1.9 DTI Vivarom a következő jelenségeket produkálja: Erőltetett hegymenetben élesen kattogó zaj hallatszik a motortérből időnként, nagyjából 1-2 másodpercre, sűrű időközönként. Amíg ez tart, az autó furcsa mód "ránt" egyet előre, tehát nem lefulladni készül, hanem épp ellenkezőleg, megjön az ereje és megugrik az autó előre. Ez akkor fordul elő, ha tartani próbálom a fordulatot, ha gyorsítok, vagy lassítok, nem jelentkezik. Kérdésem az, hogy mi lehet ez, hiszen még olyanról se hallottam, aki már látott ilyet. Turbónyomás szabályzó esetleg?
2012 11 havi Opel Vivaro 2.0 dci rendszertelen időközönként beindítás után az akku és a stop piros felirat világít, és valahonnan a műszerfal irányából elég csúnya percegés, kattogás hallatszik. Van úgy, hogy újraindításra megszűnik, de ha nem, akkor kb. fél perc múlva abbamarad. Olyan is előfordult már, hogy kettes padlógázra is előjött, aztán abbamaradt. Kb. 10 indításból egyszer előjön, és leginkább csak a motor hideg állapotában. Ha valaki tudja mi lehet a hiba, megköszönném ha megosztaná velem.
Kis segítséget kérnék. Múlt héten vettem egy Movanot, 2.5 CDTI 120LE, hazagurultam vele, meg még mentem pár 100km-t azóta.
Tulajdonképpen szinte hibátlan a gép egy gond van vele, hogy nem működik a duda, más fórumokon olvastam hogy a kapcsolóban eltörik a vezeték és azért nem megy, ha valakinek sikerült már így javítani akkor írja meg hogy lehet. Rámérnék a dudára is, de még nem találtam meg hol van benne.
Másik, a kocsi 2008-as, de a német forgalmi szerint Euro3-as, tudtommal ezeknek EU4-nek kellene lennie, hogy lehet ez EU3?
Az alany egy Vivaro,2.5 DTI?CDTi? 2004-es.A jelenség,hogy se hidegen,se melegen nem hajlandó indulni,csak hidegindítóval.Akkor sem,ha a kézi pumpa fel van pumpálva.Beindulás után szépen jár.Esetleg van valami “szokásos” betegség?
Azt hiszem szükségem lenne egy korrekt állófűtés szakértőre lentebb olvastam, hogy milyen frankó kályhád van. És hogy a barátod ezzel foglalkozik. Megkaphatnám az elérhetőségét?
Van egy webastóm amiről nem tudok semmit és vagy nem értek hozzá vagy nem működik rendesen.
És úgy gondolom rá is kellene nézni, (karbantartás) hogy jól működhessen.
Ez megnyugtató, bár én pont ilyen 160.000 km-ert futottban gondolkodom, mert az újra sokat kellene gyúrni. Jövőre tervezem a vásárlást, mert akkor kezdi leadni a cég őket.
Eladó kiegészítő hátsó fűtés és tetőklíma! 2009-es L2 tetőkárpit, a beszereléséhez szükséges konzolokkal, patentekkel, elektromos kapcsolóval, összes tartozékával, hátsó klímamotor első/hátsó klímacsövekkel, kábelekkel, kárpitjaival, kiegészítő fűtőmotor kárpitjaival, összes tartozékával eladó. Nagy előnye, hogy még nincs kiszerelve, így akár te is kiszerelheted belőle, így garantált a hiánytalanság és a másikba is könnyebben beszerelhető. 200e Ft.
Veszprém környékén keresek ügyes, megbízható, típushoz értő szerelőt. Szívesen járnék Vargamunkához is, hiszen rengeteg jót olvastam róla, de Pest egy kicsit messze van, hogy minden aprósággal oda járjak... :(
Szervusz! Egy régebbi hozzászólásodban írtad, hogy a 2.0dci-ben nincs kettőstömegű lendkerék... Az enyém 2010-s 2.0dci, ezek szerint az enyémben sincs?
Szia. Nekem is volt ilyen jelenség. Szerencsémre van egy barátom, aki állófűtések javításával foglalkozik. Az ő tanácsára kidobtam az Ebert és Webasto lett berakva, amin van vízszivattyú is. Mivel az eber vezérlésével nem volt kompatibilis, kapott egy elektronikát, hogy kiegeszítőfűtésként is működjön, és beraktunk egy GSM modult, ami állófűtésként működteti. Pluszban ez a modul rá van kötve a gyári riasztóra is, ha riaszt az autó, hívja a telefonomat. Androidra pedig le lehet tölteni egy alkalmazást, amivel indítod az állófűtést, vagy be is tudod programozni, mikor induljon. Fészen van állófűtéses csoport, ott megtalálható az ember. De ha ragaszkodsz az eberhez, annak a javításához is tud kontaktot adni.
Nekem tavaly volt ilyen gondom, igaz nekem csak kiegészítő (nem álló) fűtésem (Eberspacher) van. Ezzel foglalkozó szaki próbálta menteni a menthetőt (szétszed, kipucol, összerak), de sajnos a vége az lett, hogy cserélni kellett a kiegészítő fűtés ventillátorát illetve a vezérlését is. Nem lehetett egyértelműen rekonstruálni a hiba folyamatát, szerintem a venti szorult meg először és túlmelegedés miatt a vezérlő is megadta magát. Nem volt olcsó (kb. 140e számlával, garival), de megint jó lesz 10 évig (remélem). Esetleg lehet bontottat keresgélni (ki tudja milyen állapotban van), én nem szórakoztam ilyennel, nagyon hideg volt a kocsiban enélkül (gyerekek végig nagykabátban...).
Szó szerint "égető" kérdésem van. 2006. decemberi 2.0 dci trafic állófűtéses. Gyári állófűtés beindítva, brummog, melegít, kocsi leállítva, szokásos utánfüstölős zizegés füst nincs, illetve nem figyelem, mert viszem be a gyerekeket. Kocsi bezár...10 perccel később visszaülök, borzalmas égett gázolajszag, mintha a forró "akármire" ráfolyt volna, ráégett volna...és mindez direktben az utastérben kötött volna ki. Ezt másodszor csinálta. Szinte kiszellőztethetlen a kocsi. :/
Ötlet? Gázolaj nyom nincs a földön és a garázsban sem...
Opel Vivaróba keresek használt, kartámaszos vezetőülést, vagy csak kartámaszt 2013-as gyártmány. Esetleg valakit javasolni, aki foglalkozik ülések javításával, kereskedésével! Köszönöm!