Viszont az anomáliám, hogy én a levélrácsot tavaly kiszedtem és nem emlékszem , hogy ezzel problémám lett volna, mármint, hogy hogyan szedem le, teszem arrébb róla a cuccot. Na mindegy. Nemsoká esélyes az ablaktörlő motor csere, mert néha félúton ottmarad szegénynek. Ha felszakítom a gumit , akkor majd megyek reklamálni.
Mert a 90%-uk nem olvassa ki a hibat, akkor sem ha vilagit a muszerfal mint a karacsonyfa. Az alapadatokat kiolvassak mint a sebesseg, turbonyomas stb. de hibakodot nem. Biztos van olyan ami igen, de olyat meg nem lattam... A nissan consulttal is keves hajlando kommunikalni.
N16-os benzines Almerával kapcs. kérdeznék. Megcsapágyaztattam a váltót, de még mindig van hangja. Váltó olajat 75w140-et tett bele a szerelő, ez nem hülyeség? Lehet ettől van hangja? Picit fütyül. Gondolom nem kell osszekopni ahhoz hogy csendbe legyen.
Adott egy Juke, kb fél éves, 3000km van csak benne. Egy előzés után úgy kezdett füstölni, mint egy rossz Trabant, de frankón nem lehetett látni a füsttől mögötte. Pár kilométer után abbamaradt a füstölés, de elég ijesztő volt. Aggódni kellene emiatt? Vigyem szervízbe?
Igazából (más dologból kifolyólag) meg vagyok velük elégedve, de akkor Nissan bontott motort még nem látott a szaki.
Én meg megnyugodtam, mert iszonyatosan nekifutásból tökönrúgásként ért, hogy valaki már berhelte a motort kasztni kívül, mikor pont az "őszintesége" szólt a kocsi mellett.
Van egy '94-es P10-es primerám SR20Di motorkóddal. Elméltileg a holtpont jeladó feladta eddigi szolgálatát, de P10-re nem találok, csa az unixnál, de ott meg 12-ért nem rendelhető. Ellenben a P11-es SR20De motorhoz van HÜCO márkájú valami 24 körül. A kérdés, hogy az jó lehet-e a P10 SR20Di-be?
Azzal került most szerelőhöz, hogy nincs a motorban olajnyomás, szóval elég nagy a tré. Viszont egy makulátlan előéletű, rendezett papírokkal lévő autóként vettük meg két éve a Gabliniben. Újonnan ott vették, ott szervízelték, teljesen vezetett szervízkönyv számlákkal stb, de emiatt a mostani probléma miatt a szerelőnk szólt, hogy a motor már tuti bontva volt, mert az összes tömítés piros, amit nem használnak a gyártók.
Létezik, hogy tényleg kivették és javították már a motort az autóban? Mert speciel pont a makulátlanul rendezett papírjai és az őszinte használati nyomok és a nem tekert óra miatt vettük a kocsit, eléggé tökönrúgásként érne ha kiderülne, hogy a motor és a váltó töltött már időt a kasztnin kívül...