Keresés

Részletes keresés

Ocean Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1353
Nos, a fiúk épp pakolják a repülőt, utazunk Japánba az utolsó nagydíjra.
A jó hír, hogy van 1 db kocsi legyártva a jövő évre! Sikerült 79%-ig felvinni a projektet, úgy gondolom ebből még lehet valami. Viszont pénz az nagyon nincs, következő szezon elején dől el, hogy megmaradunk-e főszponzor híján. Remélem a FIA-pénz kihúz a csávából.
És akkor a versenyekről. Azt kell mondjam az idei kocsi C verziója igazán ütőképes lett.
Eredmények vele:

Magyarország: 2.; -
Belgium: 3.; 6.
Olaszország: 3.; 6.
Luxemburg: 3.; 4.

Azaz 4 verseny óta mindig van autónk a dobogón!!
Azt mondtam korábban, hogy a Jordan-t lehetetlen megcsípni, nos ha nem is sikerült, de kicsit azért felzárkóztunk, lásd kép alul.
Azt is mondtam, hogy valszeg Hakkinen lesz a VB. Nos, elkiabáltam. Ezek a hülyék elkezdtek csalni valamivel, volt olyan, hogy hard gumin 1 kiállással a rajttól gyorsabbak voltak mint a soft-osok, csak lebuktak és kizárták őket. Hakkinen így bukott 20 pontot.
Így meg Irvine lett a VB... (!!!???)

Így állunk, Japánban nemtom hogy lesz, nem volt pénz kijavítani a kocsit, nem volt pénz tesztelni sem, remélem nem esik sokat a FIA támogatás.

Ocean Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1352
Értem, köszi. Akkor nem javításokat. Így lehet megleszek nélküle továbbra is.
Előzmény: DeCesaris (1351)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1351
Arra gondolsz, amit belinkeltem?
Új menükgrafika, map nézetben új gombikonok, stb. Szóval, a megjelenés.
Dohány, és nem dohány reklámok, illetve festések.
Valós versenyzők a non-f1 részhez.
Pontosított autófestések, verseny alatti kommentár hozzáadása az új versenyzőkhöz. (kiesett, boxban, stb...)
A mentésbe a cst filet kell importálni a GPWpatch -csel.
UI:
Van 1-2 hiba: patchelés után Diniz fizetése + lesz
xls-ben megkeresed a fizuját, elé egy - jel, és ismét perkáni fog. Az xls-t mentsd el utána cst-ként. (szerintem Verstappen túl van értékelve....)
Gauloises/Mild Seven hiba: a képeknél, a szponzoroknál a G-t másold át a greenből a grey-be, vagy forgítva. a greennál van egy plusz T betű. Arra figyelj.
Ugyanez a Mild Sevennél.
Ocean Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1350
És mit tartalmaz pontosan ez a patch?
Letöltöttem, nézem a readme-t, de abból a 2 mondatból nem vágom.
Előzmény: DeCesaris (1340)
Ocean Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1349
Hm, eldöntöttem, hogy nem húzom az időt, újrakezdem inkább a játékot. Legalább csinálok mindent okosan.
Aztán ott ülök a főmenü előtt, és meggondoltam, annyira nincs kedvem a játék eleji makkoláshoz, hogy már lejátszom ezt a pár futamot, meglássuk mi lesz. Max plusz tapasztalat. :)
Ocean Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1348
DeCesaris az igen szép a kettős pontszerzés, grat!
Korábban (természetesen) én is nekiveselkedtem a Minardival többször is, de sosem sikerült első évben pontot szerezni, talán valami hasonló extrém versenyen 1-et egyszer.

Az én játékomról: work moci nincs sajna, ahhoz túl kevés a marketinges, már az is 10 milla plusz lesz, hogy ingyen lesz a Ferrari motor. Meg hogy nem tárgyaltunk főszponzorral, mert mindenki elzárkózott, még így is ki fog maradni 1 üres szponzor hely. Igaz vagy kettővel meg megszívtuk, pont azon a futamon ahol befejeztük volna a tárgyalást, aláírták mással, elég kellemetlen, volt akit 2 futamja puhítottam, vipeztettem, stb.

És igen a Jordan elég esélytelen, nekünk van 17 pontunk, nekik meg asszem 38. Az a 2 mák győzelem sokat vitt nekik...

További szép eredmény lenne ha tudnám folytatni a mentést, hogy nagyon úgy áll, hogy Hakkinen lesz a vb, aki jövőre nálunk vezet. Persze bármi lehet még, de a mostani futamokon csapaton belül rendesen veri DC-t, meg a többiek ellen is jó, pedig igen szarul kezdte az évet, néztem is, hogy kit igazoltam én le :)
Előzmény: DeCesaris (1346)
toto92 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1347
Az eredmények szépek, de az a Hart moci szvsz nem jó választás.
Előzmény: DeCesaris (1345)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1346
Ocean, az szép a Sauberrel. Lesz Works mocid jövőre?
A kocsid kb. 30-40% környékén lesz, sztem. A tervező a Saubernél, 3*, tehát, 60%os kocsit csinál. Ezt beszorzod majd az Effilency (vagy mivel, a jövő évi kaszni kész része %-ban) és osztod 100al. Asszem így meg lehet kapni, én így csinálom.
Nem kell development, csak ha fejleszteni akarsz.
Jelenleg hogy állsz a táblázaton? Teljesen reménytelen befogni a Jordant?

Nálam a McLarennél minardis mentésben special csak Mika hozza a pontokat....
De megvan DC problémaja is: a kockafej bisztos rontja a kocsi aerodinamikáját, szóval handlingból minusz 20%......:D:D:D
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1345
Na kezdtem egy új karriert a Minardival. Ismeritek..... Kevés tőke, (nem eleget) fizető pilóták, és nem is a legjobbak, gyenge, megbízhatatlan Ford motrok....

STAFF
Commercialhoz sikerül Rob Amstrong-ot elcsábítani a Stewarttól 3 évre.
A főtervező Mike Gascoyne lesz, szintén 3 évre.
A főszerelő Robert Dassaud lesz, 2 évre.
A 4. posztra John Barnardot puhítom. Minden stimmel is fizu, és bónuszok is, csakhát nem vagyunk eléggé versenyképesek, és kevés a pénz. Neki 2,500,000$
kell évenként, a jelenlegi vagyon 1,4 milla....
5 évre leszerződött Pedró Diniz, Nakano marad, neki van is tehetsége.

Már van Agip partner fuel, Customer gumi /Bridgestone/, és Hart C moci 2,5m$-ért.
Főszponzor a PlayStation (5m$). Tárgyalás alatt a Bic és T Hilfiger is.

AUSZTRÁLIA
Qualin 19-21 hely, egy szinten a Tyrrell-lel. Semmi extra.
A racen 8-9 (!!!) hely na ná, hogy utsók voltunk, 3 ill 5 kör hátránnyal.
1 Wurz, 2 Hakkinen 3 MSC, 4 Hill, 5 Trulli 6 Panis 7 Magnussen...

BRAZÍLIA
Q-n 19-20 hely.
Az 5 körig már kiesett a 2 Tyrrell, 1 Sauber és 1 Arrows is.
A 6.-ban meg Tuero motorja szállt el....
De hogy ne örüljek, a boxban volt valami balhé Nakanóval, pitlane fire....
Ferrari 2sgyőzelem, Hakkinen 3. Alesi 4, Diniz 5 és Wurz 6.

ARGENTINA
Q-n 20-21 hely. Versenyen csepergés, Nakanó egy ideig 4. az eső miatt, miután a boxba megy, 17-nem jön vissza. Tuero csak Rosset-et veri...
Végül Nakano 10, Tuero 14 lett. Esőben még meglepetést is okozhatunk....
1 Hill, 2 MSC, 3 Hakkinen, 4 Fisi 5 HHF és 6 Wurz.

SAN MARINO
Q-n utolsó sor, nem tudjuk a kopást javítani..... Ráadásul Tuero a 107%-os limiten belül végzett acélos 12 ezreddel. A Tyrellekk össze-vissza vertek.
Racen Nakanonak 1 suspension hiba, célbaér 15nek 6 kör hátránnyal.
Tueronak part failure....
Ráadásul a Commercial kivételével mindenki sztrájkol....
McLaren kettős győzelem, RSC 3.

SPANYOLO.
Kocsik kijavítva végre. Q-n 19-20 hely, Tyrrellek 3 tizedre mogottünk.
Versenyen semmi extra 10 és 12. hely. Nakano elverte Panist is.

MONACO
Q-n zuhog az eső. Tuero nincs bent, és még 6(!!) versenyző sem.
De a 25. perctől eláll az eső, 20p nél nyirkos a pálya, a gyerekeket behívom inter gumiért. 15 p, 4-9 hely, többiek most szállingóznak ki.
Vége elött 6 p.: SZÁRAZ PÁLYA!!! Na, mondon Soft gumi, üzemanyag, minden maxra fel, és flying lap..... 1-2 a Minardi!!!!
De jönnek a többiek is, sajna. Van, akinek 16 mp a hátránya, persze esős körön.
A polet Hakkinen szerzi meg. 6 pilóta van bent, még öten a FIA engedélyével indulhatnak....
Versenyen: Hill a rajtrácson marad, Salo kicsúszik rögtön az 1 körben.
Tuero megtorpedózza Rubinhót egy előzés közben, boxba megy új első szárnyért. RB kiesik. Nakano közben 7. Tuero 8.
Aztán a 69 kör: Villeneuve autója füstölve megáll a Tabac kanyarnál.
NAKANO ÍGY MÁR 6.!!!!!
Hydraulics probléma Nakanónal, minden minimumom, behívás boxba szervízre.
Tuero gumijai elfogynak, behívom őt is egy cserére.
A 71 KÖR: ALESI HIBÁZIK, KICSÚSZIK, KIESIK!!!!!!(driver)
A MINARDI 5 ÉS 6!!!!!!!
1Hak, 2 DC, 3 Dinz, 4 JV, 5 Nakano, Tuero 6.

A tervezők és mernökök morálja 80%-os lett. PlayStation deal kész.
Két másik fizetős szponzor bemérve....
Jelenleg eddig jutottam, köv. Kanada.
Az FIA rangsorban 5. vagyok / pill.
Bocsi a hosszért.
Ocean Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1344
Hát ja, már látom az elkerülhetetlent... :(

Monza előtt lett kész az első fázis. Teszteléssel a 2.-ból egyetlen csík lett, ha mákom van is Monza után csak a 2. szakasz lesz kész, és utána ahogy mondod már csak egyszer ténykedhetem.
Pedig...
Spában full száraz időben olyat brillíroztunk a 8. és 12. rajthelyekről amit sosem gondoltam. Még a taktika is rossz volt, mert a soft 2-től jobban bejött a hard 1, legalábbis az első 2 pilóta csinált hard 1-et az egész mezőnyben, és kettős győzelmet arattok. Sajnos R.Schumacher volt az 1., így a Jordan végleg meglépett, 2 győzelmük van már.
Nade mi pedig lehagytuk a mezőny jórészét Ferraristól és McLarenestől, bejöttünk a 3. és 6. helyekre.
Előzmény: toto92 (1342)
toto92 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1343
Ja, a második helyhez gratula! A Magyar GP nálam az év mélypontja volt, 12. és 14. célbafutással, mert nálam is tönkrementek az autók, minimum agresszivítással, három-négy körönkénti kiálással :)
Előzmény: Ocean (1341)
toto92 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1342

Minden fázisra kell minimum 1 futamnyi idő. Az első fázis tart sokáig, és (esetedben sajnos) ez határozza meg főként a jövő évi autót. A 2.-3. nekem végigment egy kör alatt, a negyedikre kellett még egy kevés, mert egy futam után még hiányzott két csík.

 

Vigyázz, mert az utolsó futam után már nem tudsz semmit se csinálni, legközelebb csak az első futam előtt tudsz bármit is tenni.

Előzmény: Ocean (1341)
Ocean Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1341
Jobban szétnézve valóban én nézhettem be valamit. De az a fránya mérnök se szólt eddig, hogy kezdeni kéne a munkát. A 99-es autó képernyőjén van a jobb felső sarokban egy nagy pipa, csak én úgy emlékeztem az mindig ott van, és van rajta egy kiszürkített gomb. Na én arra vártam, hogy majd az lesz aktív, vagy nem is tudom...
Szóval a Magyar GP előtt kezdtük a tervezést, sajnos utána a tervezés fázisa még csak 1/3-nál állt, elég reménytelen. Research teszteléssel felnyomtam a feléig. Ha a Belga futam utánra a tervezés meglenne talán még kész lehetnék. Meg végülis hamarabb is be lehet fejezni az egyes fázisokat, csak gondolom szarabb lesz a kocsim tőle. Van tapasztalatotok mennyire?
Hát ez a dolog így áll, és akkor nézzük mi volt a Ringen.
8-9. helyről rajtoltunk (ez szokványos), az edzésen kánikula volt, majd a rajtnál jött a meglepi, esett. Meleg is volt, nem tudtam dönteni, egyik pilóta wet, a másik inter gumikkal kezdett, de csak keveset tankoltam nekik, sok cserére készültem.
Nos a számításom bejött, össze-vissza változott az idő, és nekem sem mindig az ideális gumikon futottak a fiúk, de ezek a periódusok rövidek voltak, és végülis 3 cserével tökéletes versenyt futottak. A verseny harmadára Schumacher már körelőnnyel vezetett Alesi előtt, de az AI nem tudta úgy lekövetni a változásokat, és a táv 2/3-ánál kettős Sauber vezetés volt, velünk egy körben csak Hill és Hakkinen volt már (!!). Schumachert teljesen eltaktikázta a csapat.
Az utolsó cserénk idejére már sütött a nap, felszáradt a pálya, szóval nem volt több lottó, kezdtem elhinni, hogy kettős győzelem lesz. Erre beütött a krach, 15 körrel a vége előtt egyszerre mindkét pilótánál megjelent egy brake problem. Hát mondom ilyen nincs, pont most. Be kell valjjam próbáltam visszatöltögetni, de már el volt döntve, mindig beadta. Így belenyugodtam, és megpróbáltam kihozni a maximumot a szituból. Sajnos Herbert azonnal kiesett, Alesit teljesen takarékra vettem, 5 mp-el volt lassabb körönként mint Hakkinen, és elbukta az első helyet, sőt majdnem a 2.-at is, de szerencsére Coulthard már nem érte utol a célig, meglett a 6 pont.
Kicsit csalódott vagyok a pech miatt, de így is igen jó futam volt. Ha nem jön ez a dolog, megfogtuk volna a Jordan-t egyetlen versennyel.
Csak nehogy hiába legyen az egész, nem lenne kedvem elölről kezdeni a szezont, a sok szenvedéssel az elején.
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1340
A Német GP környékén azt szokták általában bejelenteni, hogy milyen belső egységek használhatóak a köv. évben is. (fék, gáz, kuplung, stb.)
A kasztni tervezést pedig Monaco, Argentína környékén határozzák meg, ahogy
toto92 is elmondta.
Ausztria környékén már emaileket is küld a főtervező, hogy nincs kocsid.
(Mondjuk most az Arrows-sal megszívtam, 32% munka, és illegális a cucc.....)

ÉS: egy 1993-as kiegészítésen dolgozom, ami most kb. 15-20% környékén lehet,
és a segítségeteket szeretném kérni, hogy van a következő autókról nagyobb
képetek, lennétek szívesek eljuttatni az email címemre? EZEK:
McLaren MP4/8, Williams FW15C, Benetton B193(B), Ferrari F93A
Lotus 107C, Tyrrell 020C/021, Ligier JS39, BMS Lola T93/30, Jordan 193,
Minardi M192B/M193, Jordan 193
SEGÍTSÉGETEKET ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!
És jó szezont minden egyes GPW rajongónak....

u.i.: Az alap szezont jól fel lehet dobni egy kicsit ezzel a patch-el:
http://files.filefront.com/GPW+1998+Season+v2/;11260228;/fileinfo.html
(GpwPatch is kell hozzá)
Előzmény: Ocean (1336)
toto92 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1339
Mindenképpen kell új autót fejleszteni (ha az idei autó jó jövőre is, akkor is el kell kezdeni, csak akkor nem 0-ról, hanem valamivel többről indul a munka). Research tesztekkel lehet gyorsítani a fejlesztést.
Előzmény: Ocean (1338)
Ocean Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1338
Hát legfeljebb nem lesz kocsink :)
Amúgy megjött a várt hír a német futam után. Van 4 versenyünk kifejleszteni.
Ebbe teszteléssel be lehet segíteni?
Vagy hogy van az, hogy a 98-as kocsival indulnánk jövőre is?
Előzmény: toto92 (1337)
toto92 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1337
:O

Arra több, mint négy futam kell... Amikor rámész az új autó tervezésére, akkor az FIA jelnél kérdőjel van vagy pipa? Mert nekem ilyenkorra már megvoltak a szabályok...
Előzmény: Ocean (1336)
Ocean Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1336
Ja igen, a jövő évi kocsi. Úgy rémlik az év közepére meg szokott lenni a szabályzat, és el lehet kezdeni tervezni. Arra is kell sztem vagy 4 futam. Most jön a 11., és még nem adta hírül az FIA. Szóval nemtom, de nem hinném, hogy egy ilyen elkerüli a figyelmem.
Előzmény: toto92 (1335)
toto92 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1335
Elkeseredésre semmi ok, nekem is az utolsó négy futamon lódult meg a szekér :) Tessék mindent fejleszteni, meg nyomni a research teszteket, mert így is halad a meló. Ha lezárult a jövő évi kocsi tervezésének első fázisa, akkor el lehet gondolkodni, hogy 50% marad azon, a másik 50 meg segédeszközt vagy alkatrészt fejleszt (a 2. szakasztól már gyorsabban halad a meló).

A Jordan nálam nem volt valami megbízható, viszonylag sok DNF-ük volt, illetve RSC nem szerzett egy pontot sem egész évben.

Rajthoz: nekem nem volt ilyen egész évben. Herbert egyszer várta be Alesit, de azért, mert ő volt az No.2 pilóta.
Előzmény: Ocean (1334)
Ocean Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1334
Egy kis beszámoló:
Sauber, 1. év, Osztrák futam után:

A bajnokságban a 6. a csapat 6 ponttal (6 csapat szerzett eddig pontot), Alesi és Herbert testvériesen osztoznak rajtuk. A Jordan sajnos nem fogható, még a Benettont is verik pontszámban.
Hiányzik a régi tudásom, így sokat bénázok.
Ausztria volt az egyetlen futam, ahol nagyon betaláltam a taktikával, Herbert be is ért 5.-nek. Általában különböző taktikával mennek a fiúk, gyűjtöm az adatokat a jövőre, így sokszor kibabráltam magammal, Hard gumival, meg gyorsan elkopó soft 2 cserével.
Általánosságban azt látom, hogy a soft 3 a nyerő, mert az A1 Ringen is hiába volt soft-soft, Herbert 3 cserén 6 tizeddel jobb legjobb kört ment a 2 cserés Alesinél, pedig üres tankon elvileg egyformát is mehettek volna. Jól el is verte.
A Monacói rajt-cirkusz azóta mégegyszer megvolt, kezdem azt sejteni, hogy rossz a versenyzők beállítása a rajthoz.
Versenyen kívüli dolgok: a kocsin már 2-őt fejlesztettünk, a C verzió már 57%-os, majdnem egy pole is sikerült vele, de itt meg is álltam, mert a következő csak a 15. versenyre lett volna meg, és nagyon megy a pénz így is.
A Ferrari bejelentett egy 1-es automata váltót, a következő futamra elloptuk tőlük :)
Szerencsére a mérnököm le bírta másolni, így kettőnknek van segítsége.
Csapatszponzor ugyan nem lesz, de a 6 maradék talán összejön, ha el nem kiabálom, és a Ferrari motor is ingyen lesz, meg a benzin-gumi párosból is csak az egyikért kell perkálni évi 400.000-et, szóval remélhetőleg több pénz lesz.
Jövő évi pilóták Diniz (alap), és sikerült az általa hozott pénzt (meg még egy kicsit) Hakkinennek odaadni.
15 % részvényt adtam el eddig, sajna gyárfejlesztésre nem futja, idén már próbálok spórolni.
Abraka Dabra Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1333
"a rakparton újra történt valami"

jaja, a legjobb nők ott szoktak ülni:)
Előzmény: Ocean (1332)
Ocean Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1332
Értem, köszi a tippeket. Valami ilyesmi lehetett, mert 100%-ban megcsinálta ezt.
Mire elolvastam ezeket a futamot már lejátszottam, és ráadásként Alesinek még egy hiba bele volt mentve a körbe. Az alagútig felkapaszkodott vissza 9.-nek, de lent a rakparton újra történt valami, és az 1. kört fixen 16.-nak fejezte be. Nem rossz, a 4. rajthelyről...
Szóval Alesi versenyének annyi volt, szerencsére Herbertet be tudtam hozni 6.-nak.
Abraka Dabra Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1331
régen azt csináltam, ha jól emlékszem, hogy a q végén 1-2 perccel mentettem, és ha valami írtózatos irrealitással nyitott a program a versenyen, akkor azt a mentést kellett visszatölteni. de már rég volt.
Előzmény: Abraka Dabra (1330)
Abraka Dabra Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1330
vannak események, amiket eldönt a program (pl. hogy a pilóta hibázik) és ezt egy idő után beváltja. Ha el akarod kerülni, akkor lehet hogy akár 5 perccel ezelőtti mentés kéne, a rajtkori már kevés. A Q végi esetleg segíthetne.
Előzmény: Ocean (1327)
toto92 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 1329
Kellemes, bugoktól mentes karácsonyt minden Grand Prix World fannak!

:)
sauber-bmw Creative Commons License 2008.12.23 0 0 1328
Azt nem tudom hogy mitől lehet(elég bugos a játék)ilyen velem is elő szokott fordulni,de próbálj meg úgy rajtolni,hogy nyomd meg az idő gyorsító gombot,aztán miután elrajtoltak kapcsolj vissza a versenyre.ez néha segíteni szokott.
Előzmény: Ocean (1327)
Ocean Creative Commons License 2008.12.23 0 0 1327
Kezd fölidegelni ez a játék...
Kábé a szezonban mindent a monacói nagydíjra tettem fel. Addigra lett kész a fejlesztés a kocsin, eladtam részvényeket előtte, teljesen kijavított kocsikkal indulunk, fullos tesztelés, itt kéne jól dumálnia szponzorokkal, stb.
Az edzésen is bejött a tervem, Alesi-nél működött a flying lap, így megszerezte a 4. (!!) rajthelyet. Herbertnél nem annyira, ő a 12. :)
És akkor rajt. Direkt lementem, mondom itt sokminden dől el, és versenyt nem szoktam visszatölteni, de mondom ez fontos. Szóval rajt. Megindulnak, Alesit nézem, egyet visszaesik, 5. de mondom az jó. Erre a T1-nél félreáll, vagy én nem tudom mi, de bevárja Herbertet. Akármit csinálok 11-12.-ként fordulunk el a T1-ben. Egyszerűen nem tudom ezt felfogni, itt az alakalom, hogy csináljak valamit, de nem. Már vagy 10-szer visszatöltöttem, próbáltam mindenféle beállításokkal.

Mitől van ez?
Spiczi Creative Commons License 2008.12.23 0 0 1326
No főszponzort én meg el is felejtem az ez évre. :D

Tavaly kemény 1 szponzort sikerült összehalászni, ezen kellene mindenképpen javítani ezen az éven. Ami zavar hogy emiatt nincs elég haszon gyárfejlesztésre, azt kénytelen voltam jövőre átütemezni. :( Viszont az autó nem olyan rossz, esőben Dinizzel már kifundáltam egy 3. helyet, remélem lesz még több is. :)
Előzmény: toto92 (1325)
toto92 Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1325
:O

Velem 3 darab állt szóba. A Red Bull, a Buzzin Hornets meg az East.

Azért annyira nem gáz a helyzet. Az ingyenmotor már 9.500.000$ plusz jövőre. Ha még esetleg leigazolod Dinizt, az kb. plusz 7.500.000$, ez már 17.000.000$.
Előzmény: Ocean (1324)
Ocean Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1324
Ó bakker nagyobb a gond mint hittem: azok a főszponzorok egyszerűen elfordultak tőlem. Maradt a 3 nagy, azokat is megkörnyékeztem, de azok is. Most én csináltam rosszul valamit? A játékban lévő összes főszponzor elküldött a sunyiba, nemtom miből fogunk létezni jövőre...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!