Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tatu2 Creative Commons License 2002.05.27 0 0 977
kukucs33
igazad volt fogyasztasnal, mivel a 60 telet latott őse vezeti 95%-ban a verdat, cegeset hajtja nagyreszt.
Thaliat: ha 175 cm alatt vagy es karacsonyfadísz /értsd:<100 kg/ akkor neked találták ki! ezek rám nem illenek, át is mentünk a Fiathoz, persze ott sem ingyen adják, de aki még nem látta, érdemes belülről is +nézni 1 puntót, aztán dicsérjétek a tháliátokat
tháliában fejem kopogott a teton hátul, ha elolre ultem, hátam mögé legfeljebba a macska ülhet.
Alizé persze még mindíg igen jó vétel, annak aki bele tudja erőltetni magát. -100 eFt klíma stb...
nem kell elmenni másik kereskedőhez, már az első ajándékba adja a metált vagy az üzembehelyezést, + 10 L benzint, Kresz csomag vagy táska nincs benne alapba. mást nem hajlandó engedni ahol én voltam, de már máshová nem is megyek a fentiek miatt.
Simine
ABs-hez sok szerencsét, nem hiszem hogy sikerülni fog, továbbá nézd + rönó creditet, ha 80%-át benyomod indulónak, 1 év múlva kell csak kifizetned a maradék 20%-t kamat nélkül /persze lehet hogy csak annál a kereskedőnél volt ahol én voltam, de már nem nézek utána/.
ISO semmit sem jelent, pattinsd ki a tanksapkát takarót karosszéria lemezkét aztán 1-2 cm-t vígan húzhatod le-fel. török minőség.
hiába 510 L a csomagtér, ha 1 mosógépet nem tudsz hátra tenni, 8 börönddel + nem nagyon szoktunk rohangálni
belső térben: + 20 cm szélességben + 20-25 cm hosszában és már elfogadható lenne.
Ha úgyis a rönónál jártok üljetek bele 1 twingoba előlre, de csak oda, buszpanoráma
DE ajánlom, és inkább nem ismertetem, /már igy hosszu voltam/ AKI + nem ült mielőtt megvenné NÉZZE + a Fiat Puntót. ég és föld a különbség.
Viszlát a Fiat topicon!!!!!!

simine Creative Commons License 2002.05.26 0 0 976
Keselyű!

Nem előzgetni, csak nem 60-al totyogni büdös buszok és egyebek után mert kicsit sűrűbb a szembejövő forgalom.

Mindjart benezek a renault.hu-ra

Koszi
simine

Előzmény: Keselyű (972)
rajnai Creative Commons License 2002.05.26 0 0 975
Szia lanos15!

Köszi a gyors választ! Remélem a jövő héten már egy Thalia boldog tulajdonosa leszel. Ha nem, csapj az asztalra!!! Nekem bútorvásárlásnál (bocs a párhuzamért)voltak ilyen tapasztalataim, ott az asztalracsapás további árengedményhez vezetett.

Hát az előző kocsi kedvező beszámítása nálam nem jött be. Sajnos egy 13 éves, 1.6-os japán autóról van szó, amiről a kereskedők általában hallani sem akarnak. Egyébként a korához képest jó állapotban van és meg fog szakadni a szívem, ha meg kell válnom tőle, de muszáj végre lépnem. A Skodás (Zalai) 50 eFt-tal ajánlott többet, az Opel nevetségesen keveset, a Peugeot pedig azt mondta, hogy néhány hónap múlva érdeklődjünk. (Milyen kereskedő az ilyen?? Ha egyszer elhatároztam, hogy autót veszek, nem várok még hónapokat!)A Suzukinál lenne ismerősöm, ő ugyanannyit kínált a használt autómért mint a Nyitrai, az új autóból viszont kapnék kedvezményt, de kissé elrettent a többi hasonló kategóriájú autóhoz képest a -200 kg.

A Nyitrainál nekem vonóhorgot (a Skodánál szintén)adnának ingyen + a vizsgáztatást az új autóra. (kb. 40-50 eFt)Azt kikötöttem, hogy a régiből viszont mindent kivennék (eü. csomag, háromszög, autórádió, szőnyegek). Elég érdekes, hogy egy közel 3 milliós autónál nem képesek a KRESZ által előírt dolgokat alapfelszereltségként biztosítani. De mindenütt ezzel találkoztam...

Egy kérdés a klimás Thaliával rendelkezőkhöz: mennyire jó ez az ún. manuális klima? Nem volt még klimás kocsim, úgyhogy abszolút tudatlan vagyok!

Egy általános kérdés: van valakinek információja arról, hogy az új autóknál milyen árréssel dolgoznak a kereskedők? Szinte kívétel nélkül mindegyik (jónéhányat végigjártam) kihangsúlyozta, hogy "ezen az autón nagyon alacsony az árrés". Én úgy gondolom, hogy ez eladástechnika és keverik az árrés és a profit fogalmát. Alacsony árréssel rengeteg autót kellene ahhoz eladni, hogy kitermeljék a szalon rezsijét, az alkalmazottak fizetését és a tulajdonos által elvárt profitot.

Előzmény: lanos15 (974)
lanos15 Creative Commons License 2002.05.26 0 0 974
Szia Rajnai!

Valóban pécsi vagyok, és a Nyitrai az ominózus autókereskedés. Semmi különöset nem sikerült kialkudni, csak a szokásost ( tartalék izzó, e.ü. csomag, padlószőnyeg...), ja, meg elég kedvezően számolták be az előző kocsit. Mi is körülnéztünk vásárlás elött, de a renault thalia messze kiemelkedik ár/érték arányával.
Ha jövő héten sem jön meg a kocsi, akkor bemegyek, és rendetrakok!!! A miénk egy expresson 98 lovas lesz, ha lesz már belőle valami, mert eddig csak az ígéretek vannak... :(

Előzmény: rajnai (971)
joemaster Creative Commons License 2002.05.26 0 0 973
A Használtautó Katalógus 2002-ben azt olvastam, hogy a Clio II speciális, gyári sajtolású fém hengerfej tömítése miatt a motor nem szétszedhető és már kisebb hibák esetén is motort kell cserélni.

A Thalia-ban nem ugyan azok a motorok vannak?

Egyébként amíg ezt nem olvastam, csak a kasztnija nem tetszett a kocsinak, de ez ízlés dolga. Most már azonban más szemmel nézem a Clio II-t és a Thalia-t is...

Felmerül a kérdés: mennyi időre terveznek egy autót ma?

Keselyű Creative Commons License 2002.05.25 0 0 972
Simine,

Ha van időd, nézz be a www.renault.hu oldalra. most elég akciósan kinálnak 15, csak weben megrendelhető modellt. ABS is van benne.

Ilyen viszonylag olcsó autónál ne számíts sok alkura, meg kedvezményre, bár a személyes varázsod sokat segíthet :)

Üdv, Keselyű.

Ps: Ha előzgetni akarsz, akkor ne a dízelt. Kicsit lomha.

rajnai Creative Commons License 2002.05.25 0 0 971
Üdv Mindenkinek!

lanos15-höz lenne néhány kérdésem. Az egyik hozzászólásból az derült ki számomra, hogy Te is pécsi vagy. A Nyitrai a késlekedő kereskedő? Ha igen, megkérdezhetem, hogy milyen "ajándékokat" sikerült kialkudnod?

Én most állok autóvásárlás előtt és a Thalia (Alizé 98 LE), illetve a Fabia Sedan (Cool vagy Cool Plus) között hezitálok. A Thaliát július közepére, a Fabiat augusztus elejére ígérték, szóval ebben nincs lényeges különbség köztük. A Thalia mellett szól a felszereltsége, a Fabia mellett a VW-csoport.

Előzmény: lanos15 (969)
simine Creative Commons License 2002.05.25 0 0 970
Sziasztok!

Valoszinuleg csak alkalmi vendeg leszek erre, mert nem ertek az autokhoz (ja es no vagyok:))), igy csak kerdezni tudok.
Mi is Thaliat szeretnenk venni, es a kereskedo nagyon ra akar beszelni a 1,5-os dCi-re. Nagyon nem ertunk a dizelekhez. A parom kiprobalt egyet, aztan rogton utana az 1,4-es 98 loeroset es azt mondta, hogy volt am kulonbseg a gyorsulasban. Nekunk nem kell versenyauto, de most egy egy 1200-e ladat hajtunk, es nagyon meg kell nezni mikor fog bele egy elozesbe az ember. Szoval, azert az sem jo, amikor ott kell totyogni minden budos busz utan, mert tudom, hogy nem birom ugy kihuzatni, hogy beleferjen az elozes mire ideer a szembejovo. Va a Thalia 1,5-os dCi azert ennel mar jobb? Tobbet bir? Vagy hogyan is fogalmazzak? Szoval aki a dizelt partolja, mondjon nekem valami velemenyt ilyen szempontbol. Egyebkent minden mas szempontbol tetszik a thalia, es hetfon megyunk egyet megrendelni a Renault Bekesihez Fotra, de meg mindig nem tudjuk dizel vagy benzines legyen.

Alkudozas: Nekunk azt mondta egy haverunk, hogy nyugodtan alkudozzunk, foleg ha keszpenzzel fizetunk. A szalonban azt mondtak nem nagyon lehet naluk alkudozni, az meg vegkepp nem erdekli oket, hogy kp vagy hitel, mert ok igyis ugyis rogton megkapjak a penzt. Azert jo lenne valamit alkudni, csak nem tudom hogyan szokas ezt csinalni.
Alizet szeretnenk +ABS, es jo lenne az ABS-t belealkudni, de attol tartok nem fog menni.

udv.
simine

lanos15 Creative Commons License 2002.05.24 0 0 969
Üdv mindenkinek!

Már megint át ba***ott a kereskedő. Eredetileg múlt hét szerdára igérte a kocsi átvételét. Akkor közölte, hogy ezen a héten szerdán lesz aktuális. Na hívom, erre közli,hogy itt van az autó, de csak jövő hét hétfőn vagy kedden vehető át. Mi ez a huza-vona? Nálatok is ennyit csúszott az átvétel?

kukucs33 Creative Commons License 2002.05.24 0 0 968
???
Az a 2500 km egyesben történt? Akkor esetleg érthető a tíz lityi vagy tényleg valami gáz van a motor beállításával. Akkor viszont irány a szerelő!
Nekem vadiúj korában is 8 - 9 között volt a fogyi totál városi használat mellett, ráadásul ez is 8V.

*A pironkodásotokkal a renó kereskedőket támogatjátok akaratlanul is* - Ezt nem egészen értem, szerintem alkati kérdés hogy valaki élből az asztalra csap vagy nyuszi (+ az átmenetek). Ha az illető Aston Martint vagy Trabantot venne akkor is ugyanúgy viselkedne, nem?

Kresz táskáról még nem hallottam, de a KRESZ tartozékokat (eü. csomag, elakadásjelző3szög, izzókészlet) nekem adták automatikusan, ha nem így lett volna, akkor biztosan rákérdezek miért nincs. Az tény, hogy lehet 5 perces az autó, ha a rendőr ellenőrzi és nincs meg valami akkor megbüntethet. Ha pl. a régi cuccaimat szántam volna a Thaliába akkor vittem volna magammal az átvételhez. Ez viszont a vásárló dolga, hogyan oldja meg, de semmi köze hozzá a kereskedőnek (és nem akarom védeni őket).

Ha a Fiat ingyen adja az autóit akkor tőlük kell venni....

Előzmény: tatu2 (965)
pok_ussz Creative Commons License 2002.05.24 0 0 967
Én is 2500 kmnél járok, RT-vel, s városban. Klímával vagyok kilenc alatt. Ha nincs bekapcsolva, akkor pedig ha lehet, ugratom a verdát, ahogy kell.
:o)
Assistance kártya kapcsán: az utolsó hívásom (persze megint hangpostán...) az volt, hogy két napjuk van az ügyintézésre, visszahívásra, különben ügyintézőt név szerint, időpontokat megjelölve írom meg a Renault vezetésének a felháborító ügyintézésüket. Érdekes módon visszahívtak, másnap már jött is a futár. De miért van erre szükség...?
Előzmény: tatu2 (965)
Cryptoman Creative Commons License 2002.05.24 0 0 966
Akkor nagyon disznó módon vezet - vagy tényleg baja van annak az autónak, végül is láttam már olyat (egyébként Astránál, igaz, az diesel volt). Esetleg kizárólag csak a szomszéd házig használja, és mindig hideg a motor.

Tudja valaki, pontosan milyen olajat raknak a Thaliákba (és milyenre érdemes cserélni, valamint kb. mennyibe kerül)?

Előzmény: tatu2 (965)
tatu2 Creative Commons License 2002.05.24 0 0 965
de szemérmesek vagytok! kinek és főleg mennyit s mit sikerült grátis lealkudnia az árakból?
szóbeszéd, hogy 1 db 100-s helyből engednek ha Te nem engedsz /metál, üzembehelyezés stb.., és nincs más kedvezmény? Hivatkozzatok a Fiat márkakereskedésre, /remélhetőleg ilyen is van a városban ahol rönó van/.
szerény véleményem szerint a tartalék izzó, kresz táska és eü. csomag az helyből alapfelszerelés, enélkül ki sem lehetne gurulni a kereskedőtől. A pironkodásotokkal a renó kereskedőket támogatjátok akaratlanul is, de ennek a forúmnak inkább az egymás segítése tájékoztatása kell hogy legyen/lenne a célja.
Az ismerősnek 2500 km van már benne és + mindíg 10 litert zabál /75 LE/!! Éppen vásárlás előtt állunk az Zasszonnyal, hagy örüljön ha már van jogsíja :>o)
krike Creative Commons License 2002.05.24 0 0 964
Jelzem nektek, hogy a www.a5.hu -n thalia 1.5 dCi teszt van.
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.22 0 0 963
Nincs mit, én is kíváncsi voltam a problémákra.
Az országúti fogyit valamikor korábban már írtam, ha jól emlékszem, az is 6 liter körül volt.
Az összeszerelés helyéből tényleg nem érdemes semmire következtetni, mert pl. Németországban is nagyrészt törökök dolgoznak a szalag mellett.
Ugyanúgy az ISO minősítésnek sem érdemes bedőlni, mert az nem azt jelenti, hogy jó lesz amit csinálnak, hanem azt, hogy egyformán készülnek. Ha jól akkor úgy, ha rosszul, akkor úgy. Speciel a Renaultnál elég jól sikerül összerakni az autókat, komoly hibával eddig nem találkoztam "személyesen" és itt a topicban sem olvastam még súlyos hiányosságról. Ráadásul ami engem zavar a régiben azt az újban már meg is változtatták (kürtgomb, el. ablak kapcsoló elhelyezése).
Most megyek és megkeresem a Típushibák lapot....:))
Előzmény: harrypoti (962)
harrypoti Creative Commons License 2002.05.22 0 0 962
Megnyugtattál:) Kösz a gyors választ. Nem igazán tudok hibákat én se a Tháliáról, az Autó típushibák A-Z-ig honlap is csak kis problémákat hibákat említ.Ajánlom mindenkinek aki új autót akar vásárolni.
Attól sem kell félni, hogy Törökországban készítik az autót, hiszen az effendik már 25 éve gyártanak kocsikat (Ford, Renault, Mercedes)ezen idő alatt van már egy kis tapasztalatuk. Ha pedig nem elég a tapasztalat, akkor meg ott az ISO 9002. A Renault gyár mellett gyátják a Merci Vito-t is, mindkettő a 9002-es minőség biztosítással rendelkezik.
Másik példa: az Opeleket Németországban készítik (kivéve a Classic) és így is rengeteg probléma van velük. Ha Suzukit is megnézzük, azért ott is vannak ám apróbb hibácskák. "Hibátlan" autót csak 4-5 milla felett lehet kapni. (Ezt azoknak üzenem, akik csak kritizálni tudnak.) Csak végig kell nézni a Skodákon, Fiatokon, Opeleken, Renaultokon -és még sorolhatnám a többit is- hogy mennyi konstrukciós és kidolgozási hiba van ebben az érték-kategóriában. Ennyi pénzért ez van!
Más:
Amikor először néztem a Thália katalógust, akkor egy kicsit megdöbbentett a benzinesek 9,7-es, illetve 9,9-es fogyasztás. Valójában a gyakorlat egészen más (kivéve ha az ember ólomlábú). A Suzukimnál (l literes) 100%-os városi forgalom mellett 5,6 volt a fogyasztás, holott a gyári adatok többet adnak meg. A 6,5-ös városi fogyasztásod tényleg elkeserítő!:) Országúton mennyi?
Na egy kicsit hosszúra sikeredtem....:)))

Előzmény: kukucs33 (960)
krike Creative Commons License 2002.05.21 0 0 961
Sziasztok!
Mint leendő Clio-s szólnék a dCi motorról,havernak van egy ilyen motorral szerelt Clio-ja, igaz a 80 pacis változat.Városban, reggeli csúcsban 4,6 - 5,2 -es fogyasztása van.Amúgy húzós a kicsike, szépen gyorsul az érdi emelkedőn is:)))( de ez az erősebb,ismétlem).De 1750-es fordulat alatt, morog, kicsit rángat, igazán csak e fölött érzi jól magát a motor.Csak gondoltam elmondom ezeket,hátha segít valamit.
Előzmény: marmota (952)
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 960
Nem fogod megbánni :-)

Beleolvastam az Auto1-es fórumba, az egyetlen általam megtalált Thaliás topic címe az, hogy: "Bestseller: Renault Thalia". A "A Renault Thaliákkal elkezdődtek a bajok! " az egyetlen hozzászólás (az eddigi 8-ból) aminek talán van köze a témához, de nem részletezi a hozzászóló, mire is gondolt mik azok a bajok. Nincs benne semmi más (legalábbis eddig), úgyhogy ne sajnáld, hogy nem sikerült megnyitni. :)

Nekem pl. most egy elég komoly problémám van, ugyanis a könyv meg a katalógus valami 9 liter körüli fogyasztást írt városi használatra (8V RT), mégis amikor tegnapelőtt kiszámoltam (kétszer is) akkor a kb 80% városi (Bp) használat mellett 6,5 litert bírt fogyasztani /100km. Ez borzasztó!!! :))))

Előzmény: harrypoti (959)
harrypoti Creative Commons License 2002.05.21 0 0 959
Üdv Mindenkinek! Kb. 1 hónapja olvaslak benneteket, attól kezdve, amióta megtetszett a Thália. Előtte Fábiákat, Puntókat és Opeleket nézegettem, de ezeknél elég sok probléma volt és van is. Meggyőző volt a sok jó vélemény, tapasztalat a Tháliáról, ezért megrendeltem egy 1,5-ös dieselt, ami remélhetőleg július közepén jön meg. Remélem nem fogom megbánni!!
Valakinek van már??
Most egy kis Suzukit hajtok, nagyon jó, megbízható kis autó de......!
Más: az Autó1 portálon (fórum) olvastam egy véleményt(de sajna nem tudtam megnyitni), melynek témája: Jönnek az első Thália problémák..!
Ki tud erről, valaki olvasta?
Én sajna nem tudom megnyitni, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a fene lehet az a probléma! Próbáljátok megnézni!

ezer6 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 958
Igen, márkakereskedésnél, ezek szerint korrekt áron. Amúgy sarki fény ezüst, az előző is az volt. Nekem leginkább a hologramszürke tetszik, de ez a sarkifény pont volt raktáron, nem kellett rá várni. Ha eddig jó volt, ezután is az lesz. Igen már csak ezeket az újakat szállítják, én már láttam eddig egészen pontosan, a sajátomon kívül, kettőt, plusz egy bemutató autót.
Előzmény: koii (956)
csucsuka1 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 957
Akkor nem is bosszankodom azon, hogy sokat buktam a Suzukimon. Még 99-ben 2 milláért vettem és most 1,480-ért adtam el magánszemélynek 42000 km-rel. Egyébként a Renaultosok max 1,3-at adtak volna érte. A piaci nepperek is hasonló -már bocsánat a kifejezésért - "pimasz" árat mondtak rá.
koii Creative Commons License 2002.05.21 0 0 956
Szia "ezer6" !
A márkakereskedőnél számitották be a régi kocsidat, és sok volt benne a km ?
A használtautó hirdetések között egy két Thaliát láttam hirdetve és 2.2 Mill. körül voltak úgy 1 évesen.
Nekem soknak tünik az árkülönbség. A Suzim, amikor vettük 1.66 Mill. volt. Most a renault kereskedő kb. 1.05 Mill. adna érte. Ha el tudnám adni privát , akkor kb. állitólag 1.2 - 1.25 Mill. lehetne kérni érte. A kocsi 4. évében van 26.000 km -rel.Úgyhogy csak ezért csodálkoztam.
Még az utakon nem láttam új Thaliát....., akkor már ezeket szállitják ezek szerint.
Milyen szinben vetted meg?
Nekem a sarkifény és a (asszem) hárs tetszik nagyon.
CIAO!
ezer6 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 955
Igen, már az új. Igen, relatíve sok, de később nyilvánvalóan még több lett volna.
Előzmény: koii (951)
koii Creative Commons License 2002.05.21 0 0 954
Szia "marmota" !

OK. Elfogadom, amit irtál. Előitéleteim nincsenek.
Én még a II.-es 1.6-os dizel golfot vezetgettem réges rég . Persze tudom, fejlődött a dizelmotor is azóta, beszámitottam ezt a tényt is.
Én, ha nem kell igyekezni, nagyon takarékosan autózom (1.3-as Suzuki Swift városban 5.8 l),és jó ha 8 ezer km-t megyek évente.
Én nem akartam senkit lebeszélni a dizelről, csak nekem asszem nem igazán érné meg, és lehet hogy baromság, de mégsem kéne sima dizel autó.
Nem tetszik. Egyéni véleményem, mint hogy valakinek elmegy , vagy tetszik netán, vagy éppenséggel "Brutália" a Thalia.
Ez az én hülyeségem.
No sziasztok!
Minden jót!

cabeza Creative Commons License 2002.05.18 0 0 953
Hali!
Csatlakozom Marmotához, egyetértek a leírtakkal.
Gáz témában kérdezzetek engem. :)
Más:
Volt itt valaki a XVII. kerületből, akinek totálkárra törték a kocsiját. Itt van még? Mi lett vele? Kérem, jelentkezzen!
Üdv:
Cabeza
marmota Creative Commons License 2002.05.17 0 0 952
Sziasztok Thaliások!

Régen jártam erre, de most úgy érzem, meg kell 'védenem' a dízeles autókat.
Koii: úgy gondolom, hogy tévedésben vagy a dízelekkel kapcsolatban, vagy csak előítéleteid vannak velük szemben, ahogy 6-7 éve még nekem is voltak. Bele kell ülni és vezetni egy mai, korszerü dízeles autót - és nagy esélye van, hogy megváltozik a véleményed.

Mert: egy jó dízel motor 1500-as fordulat felett már jó erőben van, a hozzá hasonló köbcentis benzinessel szemben, ráadásul lényegesen magasabb a motor nyomatéka, ami által sokkal jobb a vezethetősége (sebességváltások, emelkedőkön erőtartalék, stb.) Ez a nyomatékkülönbség eredményezi, hogy (a Thaliánál maradva) a 65 lóerős dízelt erőteljesebbnek érezheted, mint a 75 lovas benzinest. (114, illetve 160 Nm, tehát kb másfélszeres a nyomatékkülönbség.)
A Thalia az itthon forgalmazott dízel motorral papíron valóban gyengébb gyorsulásban, mint a benzines. Ez talán ez egyetlen olyan tulajdonsága, amiben elmarad a benzinestől. Ettől függetlenül az sem igaz, hogy a dízelmotorok nem képesek tempós gyorsításokra.

Az árral kapcsolatban: az 1,4 8V Thalia és a dízel között ugyanazzal a felszereltséggel az árkülönbség 250.000 Ft. (egyébként: a Renault most cDi motoros autó vásárlásakor állítólag 100.000 Ft-os üzemanyagutalványt ad az autó mellé, legalábbis ezt hirdeti...)

A fogyasztásról, évi 10.000 km esetén számolgatásom szerint:
gázolaj: 4,7 l/100 km-es fogyasztással (Thalia 1.5 dCi) 95.410,-
benzines 7,1 l/100 km-es " (Thalia 1.4 8V) 158.330,-

A különbség több mint hatvanezer forint, ráadásul aki igazán használja az autóját, az egy évben legalább 15-20.000 km-t megy. Ehhez nem kell taxisnak lenni.
Hozzáteszem azt is, hogy a vezetési stílus miatti fogyasztáskülönbség a benzines motorok esetén sokkal nagyobb eltérést mutat, mint a dízeleknél.
Az is tévedés, hogy a turbódízel annyit eszik, mint egy benzines. Legfeljebb ha kitapossák a belét... (Most egy 1,9-es TD-t hajtok, klímával használva is ritkán sikerül 6 liter fölé tornázni a fogyasztását. És vetekszik menettulajdonságokban a benzinesekkel.)

A gázüzem tényleg olcsóbb, de legalább 150.000 Ft-os beruházást igényel és a tartály elég sok helyet elfoglal a csomagtérből.

Bocs, hogy ilyen hosszú lett. Nem akarok senkit 'megtéríteni', de az általad vázoltnál kicsit árnyaltabb a kép a dízel/benzin vitában. (Mellesleg a francia dízelmotorok egyébként elismerten jónak számítanak...)

üdv: Marmota

Előzmény: koii (947)
koii Creative Commons License 2002.05.17 0 0 951
Szia "ezer6" !

Nem sok ez az értékvesztés egy 1-1.5 éves kocsitól? Vagy lehet, hogy rosszul értettem?
Akkor már neked az új Thaliád van?
Mióta?

ezer6 Creative Commons License 2002.05.17 0 0 950
So-so, 9 kilót. De tényleg jobb lett a kocsi. Nekem mondjuk leginkább a motor volt fontos, de sokkal jobb lett a kocsi úttartása, gördülése is, és sokkal halkabb (mind motor, mind gördülés). Az esztétikumról nem is beszélve.
Előzmény: csucsuka1 (949)
csucsuka1 Creative Commons License 2002.05.17 0 0 949
Jó áron tudtad eladni a régi Thaliát? Mennyit buktál rajta?
Előzmény: ezer6 (948)
ezer6 Creative Commons License 2002.05.17 0 0 948
Helló Mindenkinek,

Én lassan másfél éve nyúzok Tháliát és tökéletesen meg vagyok vele elégedve, az égvilágon semmi problémát nem okozott a kidolgozás, összeszerelés, vagy a műszaki minőség. Nemrég cseréltem újra, leginkább az 1.6-os motor miatt. Nagyon sirály a gép. Változatlanul azt gondolom, hogy toronymagasan a legjobb ár/érték arányú kocsi, és ez így van a megjelenés óta, tehát másfél éve. Ez nem kis teljesítmény.

Előzmény: koii (947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!