en csak kesoosszel fogok venni, eddig biztos voltam benne, hogy dci80 cliot akarok, es nem p206 1.4hdi70-et, de most elbizonytalanodtam, mert jovo heten jon a citroen c3 1.4hdi90...
Cső!
Dci:
Az enyém már a kereskedésben van, és ha minden igaz, akkor szombaton megyek érte(dCi 80 HP expression Clio) :))))
Megy mint a veszett fene, persze nem egy 100 pacis gép, de ha van helye( autópálya) akkor igen húzós eredményekre képes:)))
dci!
Úgy látom leszünk egy páran dizelesek is, rajtad kívül legalább már két "öngyújtós" érkezik júliusban!:)) Igaz, hogy nekünk "csak" a 80 lovas kistesója jön, de mindíg a legkisebb a legkedvesebb!:) Igaz?
Üdv és gratula minden rönósnak és külön magunknak, hogy túlléptük az 1000-es határt a topicban!:) harrypoti
A tapasztalatok: nagyon jók a fényszórók! A reflektort még nem próbáltam, mert egyenlőre csak a városban használtam.
Izzótipus:
1:H1
2:H7
Nagyon tetszik a műszerfal megvilágítása is! A kereskedőhöz egyenlőre nem volt időm visszamenni.
Ha van valami fejlemény, majd írok! Szia!
Régen várt álmaim valósultak meg amikor elfogadható árú közös nyomócsöves turbódízel motort megtaláltam egy kisautóban a Clió személyében. Május végén rendeltem is egyet a 80 LE-s változatból. Elég kevés dízel hozzászólás volt eddig a topichoz, de remélem a jövőben ez bővülni fog. Én személy szerint júliustól szeretném bővíteni személyes tapasztalatokkal. :-))
Mik a tapasztalatok?
Hogy világít setétben a kicsike duplaoptikás lámpája, milyen izzók vannak benne? H4, H3 vagy valami más?
Visszamentél a kereskedőhöz a hiba miatt?
Bocsi a sok hülye kérdésért, de már én is lassan átvételi lázban égek.:))
Kicsit elmaradtam az olvasasban, igy mar kevesbe aktualis a dolog, de valakinek meg biztos tanulsagos lehet!
Tehat Renault Nyitrai, Pecs. De sajnos barhol mashol is megtortenhetett volna.
Egy ismerosom (nevezzuk Janosnak) akart itt venni egy 4 eves Meganet. Menezte, tetszett 60 valahany ezret mutatott az ora. Regi vevo volt (!!!), egy honapja ott vettek a szuleivel egy uj Thaliat es a most lecserelendo Astra is onnet szarmazott.
Mar befizette az eloleget is, mikor parom edesapjanak meselte a nagy hirt.
O is jart ott egy-ket hettel korabban, hasonlo kategoriaju autokat nezegetve. Az emlitett darabot is meg akarta nezni, de mikor kozelebb ert, meglatta, hogy az egesz muszerfal ki van szerelve. Mivel csak vmi zavaros rizsaval szolgaltak magyarazatkent, nem is foglalkozott a kocsival tovabb, tul gyanus volt.
Janos mar ugy latta meg a kocsit, hogy minden osszerakva, ora 60 ezer korul.
Adalek info, hogy a kocsi cegauto volt es szervizkonyv nelkul...
Lattatok ti mar 4 eves cegautot 60e. km-el? Az en Thaliamban is tobb km lesz 4 evesen, pedig nem munkaeszkozom!
Miutan hosunk visszament a penzeert, csak hummogtek es meg csak meg sem probaltak gyozni, hogy minden rendben a kocsival... De penzt legalabb visszaadtak.
Vigyazzatok nagyon, nem a jo lelkiismeretukrol hiresek a kereskedok mifelenk! (tisztelet a kivetelnek...)
Akkor úgy látszik a Renault Hungária sem jobb mint a Magyar Suzuki Rt. Csak azt tudnám, hogy ezek a cégek mi alapján válogatják ki ezeket az arrogáns hülye bunkókat, akiknek csak az a dolguk, hogy a jogos vásárlói panaszokat elutasítsanak. Azt gondolják úgysem fog a bíróságra menni egyik kis f@sz sem akinek volt bátorsága az Ő autójukat megvenni. Addig nyalják a s***-em amíg ki nem fizetem az autót, utána meg le vagyok sz@rva.
Teljesitmeny: mindig padlogazt nyomjal, es akkor huz, ahogy kell! :) A legkondi elegge megfogja, szerintem, elozesnel meglepo lehet (ha hozzaszox a klima nelkuli "erohoz").
A Thália prospektusban van teljesítmény és nyomaték eloszlási grafikon, nézd meg ott.
Felhívott a Renault Hungáriától egy "műszaki szaktanácsadó" és lekezelően azt mondta, hogy ne is foglalkozzunk a dologgal, az úgy jó ahogy van, a galván-medencében a buborékok felkerülnek a magasabb pontokra és azért lesz ilyen. Azt is mondta, hogy több elem is hólyagos lehet de ez nem veszélyezteti a 12 év átrozsdásodási garanciát. Szerinte ez nem is probléma, hasonló kis csekélységekért nem fogják megváltoztatni a technológiai rendet! Ez baromság!!!!
Véleményem szerint ez nem így van, mivel egy alapozó vagy festékrétegnek egyenletesen kell takarnia a védendő felületet. Beszéltem egy ismerős "fogyasztóssal" aki szerint ez minőségi és esztétikai probléma ami, a kocsi eladásakor vevő "riasztó" lehet. Szerinte ez értékcsökkentő tényező és hivatalosan is képviselhető a RH-val szemben.
Lehet, hogy akiknek van ilyen jellegű hibájuk, azoknak érdemes lenne azt garanciális vagy jogi útra terelni!?
A "műszaki guru" megnyugtató tájékoztatása után kaptam egy levelet is, ami nagyon udvarias volt és jelezték, hogy természetesen jelzik a problémát a törököknek. A hibát a megrendelés napján (május vége) vettem észre, talán elsőként! :) - :( Írtam is a RH-nak egy szép levelet amire az a "műszaki azthisziőmindentjobbantudja" válaszolt.
Ezért írok még egy levelet a RH-nak, hogy szívből gratuláljak az emberük lekezelő és átlátszó magyarázatához. Persze az már egy kicsit keményebb lesz és megküldöm a francia anyacégnek is!:)
Kíváncsian várom majd a dízeles tapasztalatokat. Én nem bántam meg eddig, hogy a benzinest választottam. Azért az a 98 lóeró az érezhető! Igaz, csak 2000-es fordulat fölött jelentkezik a nyomaték. Erről jut eszembe, nincs valakinek nyomatékeloszlési, ill telejesítménygörbéről információja, esetleg képe? A maximális nyomatékot, meg teljesítményt az tudom, milyen fordulaton adja le a motor. ( a 16-szelepesé érdekelne!)
Semmi plusszt nem kaptam a késlekedés miatt. ( na jó, egy plussz kulcstartót...) Az alku alpján nekunk annyi volt a kedvezmény, hogy csak 50000-et kelett befizetni kp-ban, és elég jól számolták be az előző autót.
Majd az idő megmondja, hogy jól döntöttünk-e. A lelkesedésed mindenesetre biztató!
Nekem is az a véleményem, hogy egyre több Thalia fog Pécs útjain is szaladgálni. Én annyira még nem figyeltem, hogy van-e új a városban, régiből viszont már sokat láttam.
Az én ügyintézőm F.T., eddig szimpatikus a srác. A szerződés aláírása előtt rákérdeztem, hogy mi van azzal a késlekedéssel, mert hallottam, hogy vannak náluk problémák, de azt mondta, hogy rátartással adta meg a július 28-át. Az ajánlatot egyébként egy nem kereskedő srác tette, mert akkor éppen nem ért rá egy értékesítő sem. Számomra sokkal meggyőzőbb volt, mintha végig kellett volna hallgatnom a szokásos kereskedői szöveget. Remélem, nem fognak szórakozni velem, ugyan nő vagyok, de én is tudok az asztalra csapni, ha kell!
Ajándékként a vonóhorgot, illetve a vizsgáztatást kapom. Nem nagy szám, de úgy vettem észre, hogy minden kereskedőnél kb. ennyi van bent, legalábbis itt Pécsett. (40-60 ezer Ft-nyi "ajándék"-kal próbálnak csábítani.)És abból a szempontból korrektek voltak, hogy elég volt 100 eFt előleg. (Ha már nem lehet kártyával fizetni...)
Köszönöm a gratulációt! :) Hidd el, jól döntöttél! Én imádom a kocsit!!!:)) A szomszédoknak is tetszik,úgyhogy lehet, hogy hamarosan tele lesz ilyen kocsikkal az utca :(( Pécsen eddig mindössze 2-db-ot láttam az újból, az egyik egy oktató autó. Remélem nem a K. T. az ügyintéződ, mert elég link a pali...:( Sikerült valamit alkudnod, vagy ajándékot kicsikarni?
Először is gratulálok ex-lanos15-nek az új autóhoz! Használd egészséggel és legyen sok örömöd benne!
Miután a Skodás elkezdett szórakozni (visszatáncolt az ajánlatától és már csak bizományba akarta átvenni a használt autómat), már könnyebb volt a döntés: 29-én én is megrendeltem a Thaliámat! Egy "hárs" színű 98 LE-s Alizét. Nekem július végére (28-ára) ígérték, amit nem bánok, mert addig megpróbálom eladni az autómat. Azért bízom benne, hogy határidőre megérkezik!
Nekem lazán két és fél hetet csúszott az átadás az első beígért időponthoz képest. ( igaz, ez Pécsett történt..)
A festékproblémák sajnos jelenvannak. Valóban a kalaptartó alja, meg a hátsó ülésnél hólyagzik a festék. Visszamegyek a kereskedőhöz, és megkérdezem, hogy ilyenkor mi van? Aki tudja, hogy kell elintézni az assistance kártyát, az írja meg!
bocsha kérdezték már, de nincs idôm végigolvasni a topicot.
Most rendeltem meg légkondival egy Thalia Expression-t az újpesti Baumgartnertôl. Kérdésem, hogy mennyi idô alatt érkezik meg átlagban a kocsi?
A kereskedô júl. 17.-re ígéri, de félek, hogy sokkal többet kell várnom.
A festékhibákat holnap tudom szemügyre venni, mert most már setét van :(. A szellőztető ventillátornak úgylátszik csak be kell járódnia, ma már sokkal halkabb volt. Tegnap, mikor elhoztam, sajna esett az eső, így máris tiszta kosz a szerencsétlen, ráadásul a fehéren még jobban is látszik, de ez a szín tetszett a legjobban, és még most is...:)) Ma szembesültem a problémával, miszerint elég keskeny a csomagtaró nyílása... Megvettük a fél Tescót, és minden befért!!! Tényleg bazi nagy a csomagtartó, de eléggé be kell mászni, ha belülre is jut csomag. Nektek is tanácsolta a kereskedő, hogy 6-7000 Km után olaj + szűrőcsere? Mondjuk ezt magamtól is megtettem volna, noha az első szervíz 30000 Km-re van kiírva. Ha magam végzem el a cserét, akkor oda a garancia? Hogy is van ez az assistance kártya igénylés? A válaszokat előre is köszönöm! Sziasztok!
U.i.: a névváltoztatás hamarosan be fog következni! :) (thalia14-re)
Én csak csatlakozni tudok a sok-sok gratulálóhoz, nagyon fogod élvezni a kocsit.
Valaki meg tudja mondani neke, hogy miért üzemelnek ezek a kocsik ilyen "magas fordulaton"? Az ezerhatos is 3000 pörög száznál ötösben, hasonló volt az 1.4-es is. Érezhetően nyomatékosabb és hosszabbak az egyes fokozatok, egyértelműen érződik a nagyob motor, nem értem, hogy a fordulatszámtartományok miért nem térnek el ennek megfelelően. Vagy csak rosszul emlékszem az 1.4-esre?
Hát én is gratulálok neked "lanos15".
Tényleg ezután megmarad a neved? :-)
Nem leszel "thalia14" ?
Továbbra is figyelem a topicot , és ha van kérdésem , akkor segitetek ugye?
Hmmmm.... érdekes ez a kalaptartó alulról. Nekem ott nincs felhólyagzás, mert nemigen van mi felhólyagozzon. Éppen hogy csak érintette a festékszóró széle a területet, ezért festék alig-alig van, inkább csak alapozó. Az ülés hátsó része mögötti lemez viszont okés.
A dízeles tapasztalatokra nagyon kíváncsi vagyok, ha lecserélem (majd X év múlva) akkor talán nekem is olyan lesz. Erősen szemezek a gázolajossal, de anno még nem volt.
Érdekes dolgokat írtatok az előbb. Ha átveszem az autót mindenképpen megnézem az ominózus helyen a fényezést. Szerintetek ha fennáll a hiba mit lehet tenni? Fényeztessem ott helyben űjra??? (az egy csomó idő, addig belehalok a várakozásba) Kérjek árengedményt? 8-(((((((