Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aamen Creative Commons License 2002.05.28 0 0 985
anno mikor vettem a lanos-t, nem ertem el vele az elso benzinkutig.
Előzmény: lanos15 (984)
lanos15 Creative Commons License 2002.05.28 0 0 984
Holnap megyek az autóért!!! :))) Hatott a tegnapi ordibálás a kereskedővel, megígérte, hogy mindent megmozgat, amit tud, és lőn... Mennyi benzinre számítsak a kocsiban, 5 km-t kibír, vagy mindjárt vigyem a tartalékkannát?
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.28 0 0 983
Nekem Autolok2000
A kereskedő rakott volna bele váltózárat, de nekem már törték föl kocsimat és miután többszöri próbálkozásra sem tudták elvinni, kipucolták a belsejét és otthagyták, én meg vehettem üléseket, gyújtáskapcsolót, kormányborítást, stbket. Azóta úgy vagyok vele, hogy amíg van cascom, akkor ha tudják, inkább vigyék el, de ne hagyjanak ott valami szétbarmolt romot amit egy rakás pénzbe és időbe kerül újra mobilissá tenni.
Ez kívülről is látszik, ha valaki elég felkészült akkor viheti, ha meg nem, akkor bízom benne, hogy nem is próbálkozik.
Ha elmúlik a casco, azért lehet, hogy egy váltózár még bejátszik mellé....
Előzmény: harrypoti (982)
harrypoti Creative Commons License 2002.05.28 0 0 982
Kinek milyen lopásgátlója van a gyárin kívül? (Autoloc2000, Tatu,TitanDipol, Multiloc stb.)
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.27 0 0 981
*Tényleg igaz, hogy a használt Tháliáknál a müanyag részek nyikorognak, zörögnek (alapjáraton is)! *
Ha ez kérdés, akkor válaszom az, hogy 3500 km óta zörgést csak a kesztyűtartóban levő kazettatok produkált, valamint az első ajtóra általam felrakott légterelő, de azt odaragasztottam.
Egy komoly ergonómiai hiba van a régiben szerintem - eltörném a kezét a mérnöknek aki a váltókar elé rakta az elektromos ablak kapcsolóit. Szerencsére az újban már az ajtóra került.
Előzmény: harrypoti (979)
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.27 0 0 980
Üdv,
Korábban elég sokat hajtottam egy Uno-t, az akkor tapasztaltak ellenére barátkozgattam a Bravo/Brava páros háromajtós tagjával meg az Astra Classic Caravan-nal főleg, de úgy döntöttem mégis, hogy Thalia (na jó, először Clio II Tech Run, de azt megszüntették addigra). Amúgy 178 magas vagyok és kb 70-72 kg. Elöl nekem kényelmes, hátra meg nem ülök, mert onnan nem érem el a kormányt :))
"hiába 510 L a csomagtér, ha 1 mosógépet nem tudsz hátra tenni, 8 börönddel + nem nagyon szoktunk rohangálni" - Hát mosógépet nem hordok magamnál állandóan :), de ez tényleg gond, hogy nagyobb darabok nem mindig férnek be. Az előző autóm csomagtartója pl. gond nélkül befogadott egy komplett P21-es Pannónia motorkerékpárt, ahhoz foghatót hol látsz ma? Azt 1969-ben rakták össze és személyautó létére mindenhol rengeteg hely volt benne. A mai autók közül egy egyszerű bicikli sem fér be sokszor még egy kombiba sem. Ilyenekre marad a tetőcsomagtartó vagy a tehertaxi. Az viszont számít, hogy pl. egy Fabia vagy Suzuki csomagtartójába ha berakom a megpakolt hátizsákomat akkor az tele van. Ide befér mégegy, mégkettő...
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Fiat rossz/rosszabb lenne, de speciel az én igényeimnek és pénztárcámnak (meg sok másénak is) a Thalia felel meg leginkább (figyelembe véve még a fenntartási ktgeket, mint adó, kgfb, szerviz intervallum stb. is).
Előzmény: tatu2 (977)
harrypoti Creative Commons License 2002.05.27 0 0 979
simine!
Nyugodtan választhatod a dieselt, mert elég dinamikus kis gépezet. Az 1200-eshez képest meg főleg! Persze csak akkor, ha nyugodt vezető vagy és viszonylag sokat mész /min 15.000 km/év/, mert akkor aránylag gyorsan ledolgozza az árkülömbözetet. Másik érv még a diesel mellet az, hogy értékállóbb mint a benzines /szakemberek szerint/. Én már vettem is a bátorságot: rendeltem egyet! Július közepén jön meg.(remélem)

rajnai!
Sokat hezitáltam a Punto-Fábia-Thália vonalon, de csak a Tháliánál maradtam, pedig a Fábia tetszett a legjobban. Miért? Több cikket olvastam ezekről a kocsikról, de igazán a www.joautok.hu és az autótípushibák A-Z-ig lapok volatak azok, amelyek miatt mégis a Tháliánál maradtam. Az első lapon a tulajdonosok írnak autóikról, és itt sok problámát említettek a Fábiánál és a Puntonál. (Nézzétek meg!)
A Fábia még most sem VW! Pár hónapos autóknál, váltó, injektor cserék, alapjárati problámák, furcsa csörgések a motorból, és 4-5 ezer km-es autóknál 9 l-es városi fogyasztás.

Mindenkinek!
Tényleg igaz, hogy a használt Tháliáknál a müanyag részek nyikorognak, zörögnek (alapjáraton is)!
Én a próbaúton nem tapasztaltam ilyesmit! Szerintem csak igen rossz minőségű úton zörög, de ott zörög pl. az Astra és a Focus is.

Ezt a www.A5.hu-n olvastam, meg még sok mást is:
-kicsi a hely hátul
-100km/h felett magas a szélzaj,
-a váltókar nagyokat ugrik a pedálkezelésnél,
-erős alulkormányzottság,
-pontatlan kormány és egyenesfutás, (??)
-120km/h felett bizonytalan a kormányszervó,
-kisebb-nagyobb minőségi és ergonómiai hibák.

Mi a véleményetek?

Előzmény: simine (976)
lanos15 Creative Commons License 2002.05.27 0 0 978
Tisztelt Tatu!

Én igen alaposan tanulmányoztam a fiat autóit, Puntótol a Stilóig. Legutóbb a Stiló 5 ajtós változatát próbáltam ki. Mit ne mondjak, alig fértem bele, noha az ülés tök le volt engedve, és koppig hátratolva.( 180 cm vagyok ) A Thaliában ha tövig lenyomom az ülést, valamint hátra már egy kicsit nyújtózkodni is kell. A hátsó fejrész valóban kicsi, de álltalában elöl ülök, hátul a gyerekek elférnek. ( ez nem egy középkategóriás autó, ahhoz képest van hely bőven )

Ami a minőséget illeti. Kipróbáltam egy vadi új Mareát, erre már beadta a kulcsot a kilóméteróra, valamint meg kell nézni az udvaron álldogáló pár éves fiatokat, olyan vidáman rozsdásodik a padlólemez, hogy azt öröm nézni.

Mielött megvennéd a Puntódat, fontold meg ezeket!

Előzmény: tatu2 (977)
tatu2 Creative Commons License 2002.05.27 0 0 977
kukucs33
igazad volt fogyasztasnal, mivel a 60 telet latott őse vezeti 95%-ban a verdat, cegeset hajtja nagyreszt.
Thaliat: ha 175 cm alatt vagy es karacsonyfadísz /értsd:<100 kg/ akkor neked találták ki! ezek rám nem illenek, át is mentünk a Fiathoz, persze ott sem ingyen adják, de aki még nem látta, érdemes belülről is +nézni 1 puntót, aztán dicsérjétek a tháliátokat
tháliában fejem kopogott a teton hátul, ha elolre ultem, hátam mögé legfeljebba a macska ülhet.
Alizé persze még mindíg igen jó vétel, annak aki bele tudja erőltetni magát. -100 eFt klíma stb...
nem kell elmenni másik kereskedőhez, már az első ajándékba adja a metált vagy az üzembehelyezést, + 10 L benzint, Kresz csomag vagy táska nincs benne alapba. mást nem hajlandó engedni ahol én voltam, de már máshová nem is megyek a fentiek miatt.
Simine
ABs-hez sok szerencsét, nem hiszem hogy sikerülni fog, továbbá nézd + rönó creditet, ha 80%-át benyomod indulónak, 1 év múlva kell csak kifizetned a maradék 20%-t kamat nélkül /persze lehet hogy csak annál a kereskedőnél volt ahol én voltam, de már nem nézek utána/.
ISO semmit sem jelent, pattinsd ki a tanksapkát takarót karosszéria lemezkét aztán 1-2 cm-t vígan húzhatod le-fel. török minőség.
hiába 510 L a csomagtér, ha 1 mosógépet nem tudsz hátra tenni, 8 börönddel + nem nagyon szoktunk rohangálni
belső térben: + 20 cm szélességben + 20-25 cm hosszában és már elfogadható lenne.
Ha úgyis a rönónál jártok üljetek bele 1 twingoba előlre, de csak oda, buszpanoráma
DE ajánlom, és inkább nem ismertetem, /már igy hosszu voltam/ AKI + nem ült mielőtt megvenné NÉZZE + a Fiat Puntót. ég és föld a különbség.
Viszlát a Fiat topicon!!!!!!

simine Creative Commons License 2002.05.26 0 0 976
Keselyű!

Nem előzgetni, csak nem 60-al totyogni büdös buszok és egyebek után mert kicsit sűrűbb a szembejövő forgalom.

Mindjart benezek a renault.hu-ra

Koszi
simine

Előzmény: Keselyű (972)
rajnai Creative Commons License 2002.05.26 0 0 975
Szia lanos15!

Köszi a gyors választ! Remélem a jövő héten már egy Thalia boldog tulajdonosa leszel. Ha nem, csapj az asztalra!!! Nekem bútorvásárlásnál (bocs a párhuzamért)voltak ilyen tapasztalataim, ott az asztalracsapás további árengedményhez vezetett.

Hát az előző kocsi kedvező beszámítása nálam nem jött be. Sajnos egy 13 éves, 1.6-os japán autóról van szó, amiről a kereskedők általában hallani sem akarnak. Egyébként a korához képest jó állapotban van és meg fog szakadni a szívem, ha meg kell válnom tőle, de muszáj végre lépnem. A Skodás (Zalai) 50 eFt-tal ajánlott többet, az Opel nevetségesen keveset, a Peugeot pedig azt mondta, hogy néhány hónap múlva érdeklődjünk. (Milyen kereskedő az ilyen?? Ha egyszer elhatároztam, hogy autót veszek, nem várok még hónapokat!)A Suzukinál lenne ismerősöm, ő ugyanannyit kínált a használt autómért mint a Nyitrai, az új autóból viszont kapnék kedvezményt, de kissé elrettent a többi hasonló kategóriájú autóhoz képest a -200 kg.

A Nyitrainál nekem vonóhorgot (a Skodánál szintén)adnának ingyen + a vizsgáztatást az új autóra. (kb. 40-50 eFt)Azt kikötöttem, hogy a régiből viszont mindent kivennék (eü. csomag, háromszög, autórádió, szőnyegek). Elég érdekes, hogy egy közel 3 milliós autónál nem képesek a KRESZ által előírt dolgokat alapfelszereltségként biztosítani. De mindenütt ezzel találkoztam...

Egy kérdés a klimás Thaliával rendelkezőkhöz: mennyire jó ez az ún. manuális klima? Nem volt még klimás kocsim, úgyhogy abszolút tudatlan vagyok!

Egy általános kérdés: van valakinek információja arról, hogy az új autóknál milyen árréssel dolgoznak a kereskedők? Szinte kívétel nélkül mindegyik (jónéhányat végigjártam) kihangsúlyozta, hogy "ezen az autón nagyon alacsony az árrés". Én úgy gondolom, hogy ez eladástechnika és keverik az árrés és a profit fogalmát. Alacsony árréssel rengeteg autót kellene ahhoz eladni, hogy kitermeljék a szalon rezsijét, az alkalmazottak fizetését és a tulajdonos által elvárt profitot.

Előzmény: lanos15 (974)
lanos15 Creative Commons License 2002.05.26 0 0 974
Szia Rajnai!

Valóban pécsi vagyok, és a Nyitrai az ominózus autókereskedés. Semmi különöset nem sikerült kialkudni, csak a szokásost ( tartalék izzó, e.ü. csomag, padlószőnyeg...), ja, meg elég kedvezően számolták be az előző kocsit. Mi is körülnéztünk vásárlás elött, de a renault thalia messze kiemelkedik ár/érték arányával.
Ha jövő héten sem jön meg a kocsi, akkor bemegyek, és rendetrakok!!! A miénk egy expresson 98 lovas lesz, ha lesz már belőle valami, mert eddig csak az ígéretek vannak... :(

Előzmény: rajnai (971)
joemaster Creative Commons License 2002.05.26 0 0 973
A Használtautó Katalógus 2002-ben azt olvastam, hogy a Clio II speciális, gyári sajtolású fém hengerfej tömítése miatt a motor nem szétszedhető és már kisebb hibák esetén is motort kell cserélni.

A Thalia-ban nem ugyan azok a motorok vannak?

Egyébként amíg ezt nem olvastam, csak a kasztnija nem tetszett a kocsinak, de ez ízlés dolga. Most már azonban más szemmel nézem a Clio II-t és a Thalia-t is...

Felmerül a kérdés: mennyi időre terveznek egy autót ma?

Keselyű Creative Commons License 2002.05.25 0 0 972
Simine,

Ha van időd, nézz be a www.renault.hu oldalra. most elég akciósan kinálnak 15, csak weben megrendelhető modellt. ABS is van benne.

Ilyen viszonylag olcsó autónál ne számíts sok alkura, meg kedvezményre, bár a személyes varázsod sokat segíthet :)

Üdv, Keselyű.

Ps: Ha előzgetni akarsz, akkor ne a dízelt. Kicsit lomha.

rajnai Creative Commons License 2002.05.25 0 0 971
Üdv Mindenkinek!

lanos15-höz lenne néhány kérdésem. Az egyik hozzászólásból az derült ki számomra, hogy Te is pécsi vagy. A Nyitrai a késlekedő kereskedő? Ha igen, megkérdezhetem, hogy milyen "ajándékokat" sikerült kialkudnod?

Én most állok autóvásárlás előtt és a Thalia (Alizé 98 LE), illetve a Fabia Sedan (Cool vagy Cool Plus) között hezitálok. A Thaliát július közepére, a Fabiat augusztus elejére ígérték, szóval ebben nincs lényeges különbség köztük. A Thalia mellett szól a felszereltsége, a Fabia mellett a VW-csoport.

Előzmény: lanos15 (969)
simine Creative Commons License 2002.05.25 0 0 970
Sziasztok!

Valoszinuleg csak alkalmi vendeg leszek erre, mert nem ertek az autokhoz (ja es no vagyok:))), igy csak kerdezni tudok.
Mi is Thaliat szeretnenk venni, es a kereskedo nagyon ra akar beszelni a 1,5-os dCi-re. Nagyon nem ertunk a dizelekhez. A parom kiprobalt egyet, aztan rogton utana az 1,4-es 98 loeroset es azt mondta, hogy volt am kulonbseg a gyorsulasban. Nekunk nem kell versenyauto, de most egy egy 1200-e ladat hajtunk, es nagyon meg kell nezni mikor fog bele egy elozesbe az ember. Szoval, azert az sem jo, amikor ott kell totyogni minden budos busz utan, mert tudom, hogy nem birom ugy kihuzatni, hogy beleferjen az elozes mire ideer a szembejovo. Va a Thalia 1,5-os dCi azert ennel mar jobb? Tobbet bir? Vagy hogyan is fogalmazzak? Szoval aki a dizelt partolja, mondjon nekem valami velemenyt ilyen szempontbol. Egyebkent minden mas szempontbol tetszik a thalia, es hetfon megyunk egyet megrendelni a Renault Bekesihez Fotra, de meg mindig nem tudjuk dizel vagy benzines legyen.

Alkudozas: Nekunk azt mondta egy haverunk, hogy nyugodtan alkudozzunk, foleg ha keszpenzzel fizetunk. A szalonban azt mondtak nem nagyon lehet naluk alkudozni, az meg vegkepp nem erdekli oket, hogy kp vagy hitel, mert ok igyis ugyis rogton megkapjak a penzt. Azert jo lenne valamit alkudni, csak nem tudom hogyan szokas ezt csinalni.
Alizet szeretnenk +ABS, es jo lenne az ABS-t belealkudni, de attol tartok nem fog menni.

udv.
simine

lanos15 Creative Commons License 2002.05.24 0 0 969
Üdv mindenkinek!

Már megint át ba***ott a kereskedő. Eredetileg múlt hét szerdára igérte a kocsi átvételét. Akkor közölte, hogy ezen a héten szerdán lesz aktuális. Na hívom, erre közli,hogy itt van az autó, de csak jövő hét hétfőn vagy kedden vehető át. Mi ez a huza-vona? Nálatok is ennyit csúszott az átvétel?

kukucs33 Creative Commons License 2002.05.24 0 0 968
???
Az a 2500 km egyesben történt? Akkor esetleg érthető a tíz lityi vagy tényleg valami gáz van a motor beállításával. Akkor viszont irány a szerelő!
Nekem vadiúj korában is 8 - 9 között volt a fogyi totál városi használat mellett, ráadásul ez is 8V.

*A pironkodásotokkal a renó kereskedőket támogatjátok akaratlanul is* - Ezt nem egészen értem, szerintem alkati kérdés hogy valaki élből az asztalra csap vagy nyuszi (+ az átmenetek). Ha az illető Aston Martint vagy Trabantot venne akkor is ugyanúgy viselkedne, nem?

Kresz táskáról még nem hallottam, de a KRESZ tartozékokat (eü. csomag, elakadásjelző3szög, izzókészlet) nekem adták automatikusan, ha nem így lett volna, akkor biztosan rákérdezek miért nincs. Az tény, hogy lehet 5 perces az autó, ha a rendőr ellenőrzi és nincs meg valami akkor megbüntethet. Ha pl. a régi cuccaimat szántam volna a Thaliába akkor vittem volna magammal az átvételhez. Ez viszont a vásárló dolga, hogyan oldja meg, de semmi köze hozzá a kereskedőnek (és nem akarom védeni őket).

Ha a Fiat ingyen adja az autóit akkor tőlük kell venni....

Előzmény: tatu2 (965)
pok_ussz Creative Commons License 2002.05.24 0 0 967
Én is 2500 kmnél járok, RT-vel, s városban. Klímával vagyok kilenc alatt. Ha nincs bekapcsolva, akkor pedig ha lehet, ugratom a verdát, ahogy kell.
:o)
Assistance kártya kapcsán: az utolsó hívásom (persze megint hangpostán...) az volt, hogy két napjuk van az ügyintézésre, visszahívásra, különben ügyintézőt név szerint, időpontokat megjelölve írom meg a Renault vezetésének a felháborító ügyintézésüket. Érdekes módon visszahívtak, másnap már jött is a futár. De miért van erre szükség...?
Előzmény: tatu2 (965)
Cryptoman Creative Commons License 2002.05.24 0 0 966
Akkor nagyon disznó módon vezet - vagy tényleg baja van annak az autónak, végül is láttam már olyat (egyébként Astránál, igaz, az diesel volt). Esetleg kizárólag csak a szomszéd házig használja, és mindig hideg a motor.

Tudja valaki, pontosan milyen olajat raknak a Thaliákba (és milyenre érdemes cserélni, valamint kb. mennyibe kerül)?

Előzmény: tatu2 (965)
tatu2 Creative Commons License 2002.05.24 0 0 965
de szemérmesek vagytok! kinek és főleg mennyit s mit sikerült grátis lealkudnia az árakból?
szóbeszéd, hogy 1 db 100-s helyből engednek ha Te nem engedsz /metál, üzembehelyezés stb.., és nincs más kedvezmény? Hivatkozzatok a Fiat márkakereskedésre, /remélhetőleg ilyen is van a városban ahol rönó van/.
szerény véleményem szerint a tartalék izzó, kresz táska és eü. csomag az helyből alapfelszerelés, enélkül ki sem lehetne gurulni a kereskedőtől. A pironkodásotokkal a renó kereskedőket támogatjátok akaratlanul is, de ennek a forúmnak inkább az egymás segítése tájékoztatása kell hogy legyen/lenne a célja.
Az ismerősnek 2500 km van már benne és + mindíg 10 litert zabál /75 LE/!! Éppen vásárlás előtt állunk az Zasszonnyal, hagy örüljön ha már van jogsíja :>o)
krike Creative Commons License 2002.05.24 0 0 964
Jelzem nektek, hogy a www.a5.hu -n thalia 1.5 dCi teszt van.
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.22 0 0 963
Nincs mit, én is kíváncsi voltam a problémákra.
Az országúti fogyit valamikor korábban már írtam, ha jól emlékszem, az is 6 liter körül volt.
Az összeszerelés helyéből tényleg nem érdemes semmire következtetni, mert pl. Németországban is nagyrészt törökök dolgoznak a szalag mellett.
Ugyanúgy az ISO minősítésnek sem érdemes bedőlni, mert az nem azt jelenti, hogy jó lesz amit csinálnak, hanem azt, hogy egyformán készülnek. Ha jól akkor úgy, ha rosszul, akkor úgy. Speciel a Renaultnál elég jól sikerül összerakni az autókat, komoly hibával eddig nem találkoztam "személyesen" és itt a topicban sem olvastam még súlyos hiányosságról. Ráadásul ami engem zavar a régiben azt az újban már meg is változtatták (kürtgomb, el. ablak kapcsoló elhelyezése).
Most megyek és megkeresem a Típushibák lapot....:))
Előzmény: harrypoti (962)
harrypoti Creative Commons License 2002.05.22 0 0 962
Megnyugtattál:) Kösz a gyors választ. Nem igazán tudok hibákat én se a Tháliáról, az Autó típushibák A-Z-ig honlap is csak kis problémákat hibákat említ.Ajánlom mindenkinek aki új autót akar vásárolni.
Attól sem kell félni, hogy Törökországban készítik az autót, hiszen az effendik már 25 éve gyártanak kocsikat (Ford, Renault, Mercedes)ezen idő alatt van már egy kis tapasztalatuk. Ha pedig nem elég a tapasztalat, akkor meg ott az ISO 9002. A Renault gyár mellett gyátják a Merci Vito-t is, mindkettő a 9002-es minőség biztosítással rendelkezik.
Másik példa: az Opeleket Németországban készítik (kivéve a Classic) és így is rengeteg probléma van velük. Ha Suzukit is megnézzük, azért ott is vannak ám apróbb hibácskák. "Hibátlan" autót csak 4-5 milla felett lehet kapni. (Ezt azoknak üzenem, akik csak kritizálni tudnak.) Csak végig kell nézni a Skodákon, Fiatokon, Opeleken, Renaultokon -és még sorolhatnám a többit is- hogy mennyi konstrukciós és kidolgozási hiba van ebben az érték-kategóriában. Ennyi pénzért ez van!
Más:
Amikor először néztem a Thália katalógust, akkor egy kicsit megdöbbentett a benzinesek 9,7-es, illetve 9,9-es fogyasztás. Valójában a gyakorlat egészen más (kivéve ha az ember ólomlábú). A Suzukimnál (l literes) 100%-os városi forgalom mellett 5,6 volt a fogyasztás, holott a gyári adatok többet adnak meg. A 6,5-ös városi fogyasztásod tényleg elkeserítő!:) Országúton mennyi?
Na egy kicsit hosszúra sikeredtem....:)))

Előzmény: kukucs33 (960)
krike Creative Commons License 2002.05.21 0 0 961
Sziasztok!
Mint leendő Clio-s szólnék a dCi motorról,havernak van egy ilyen motorral szerelt Clio-ja, igaz a 80 pacis változat.Városban, reggeli csúcsban 4,6 - 5,2 -es fogyasztása van.Amúgy húzós a kicsike, szépen gyorsul az érdi emelkedőn is:)))( de ez az erősebb,ismétlem).De 1750-es fordulat alatt, morog, kicsit rángat, igazán csak e fölött érzi jól magát a motor.Csak gondoltam elmondom ezeket,hátha segít valamit.
Előzmény: marmota (952)
kukucs33 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 960
Nem fogod megbánni :-)

Beleolvastam az Auto1-es fórumba, az egyetlen általam megtalált Thaliás topic címe az, hogy: "Bestseller: Renault Thalia". A "A Renault Thaliákkal elkezdődtek a bajok! " az egyetlen hozzászólás (az eddigi 8-ból) aminek talán van köze a témához, de nem részletezi a hozzászóló, mire is gondolt mik azok a bajok. Nincs benne semmi más (legalábbis eddig), úgyhogy ne sajnáld, hogy nem sikerült megnyitni. :)

Nekem pl. most egy elég komoly problémám van, ugyanis a könyv meg a katalógus valami 9 liter körüli fogyasztást írt városi használatra (8V RT), mégis amikor tegnapelőtt kiszámoltam (kétszer is) akkor a kb 80% városi (Bp) használat mellett 6,5 litert bírt fogyasztani /100km. Ez borzasztó!!! :))))

Előzmény: harrypoti (959)
harrypoti Creative Commons License 2002.05.21 0 0 959
Üdv Mindenkinek! Kb. 1 hónapja olvaslak benneteket, attól kezdve, amióta megtetszett a Thália. Előtte Fábiákat, Puntókat és Opeleket nézegettem, de ezeknél elég sok probléma volt és van is. Meggyőző volt a sok jó vélemény, tapasztalat a Tháliáról, ezért megrendeltem egy 1,5-ös dieselt, ami remélhetőleg július közepén jön meg. Remélem nem fogom megbánni!!
Valakinek van már??
Most egy kis Suzukit hajtok, nagyon jó, megbízható kis autó de......!
Más: az Autó1 portálon (fórum) olvastam egy véleményt(de sajna nem tudtam megnyitni), melynek témája: Jönnek az első Thália problémák..!
Ki tud erről, valaki olvasta?
Én sajna nem tudom megnyitni, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a fene lehet az a probléma! Próbáljátok megnézni!

ezer6 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 958
Igen, márkakereskedésnél, ezek szerint korrekt áron. Amúgy sarki fény ezüst, az előző is az volt. Nekem leginkább a hologramszürke tetszik, de ez a sarkifény pont volt raktáron, nem kellett rá várni. Ha eddig jó volt, ezután is az lesz. Igen már csak ezeket az újakat szállítják, én már láttam eddig egészen pontosan, a sajátomon kívül, kettőt, plusz egy bemutató autót.
Előzmény: koii (956)
csucsuka1 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 957
Akkor nem is bosszankodom azon, hogy sokat buktam a Suzukimon. Még 99-ben 2 milláért vettem és most 1,480-ért adtam el magánszemélynek 42000 km-rel. Egyébként a Renaultosok max 1,3-at adtak volna érte. A piaci nepperek is hasonló -már bocsánat a kifejezésért - "pimasz" árat mondtak rá.
koii Creative Commons License 2002.05.21 0 0 956
Szia "ezer6" !
A márkakereskedőnél számitották be a régi kocsidat, és sok volt benne a km ?
A használtautó hirdetések között egy két Thaliát láttam hirdetve és 2.2 Mill. körül voltak úgy 1 évesen.
Nekem soknak tünik az árkülönbség. A Suzim, amikor vettük 1.66 Mill. volt. Most a renault kereskedő kb. 1.05 Mill. adna érte. Ha el tudnám adni privát , akkor kb. állitólag 1.2 - 1.25 Mill. lehetne kérni érte. A kocsi 4. évében van 26.000 km -rel.Úgyhogy csak ezért csodálkoztam.
Még az utakon nem láttam új Thaliát....., akkor már ezeket szállitják ezek szerint.
Milyen szinben vetted meg?
Nekem a sarkifény és a (asszem) hárs tetszik nagyon.
CIAO!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!