Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Az elírás lesz, amúgy saját olajjal ajánlják a gyártók az 1:50-et, más olajjal dúsabb keveréket, bár az 1:20 még ezen belül is elég brutál, de gondolni kell azokra is, akik arol2T-vel nyomulnak :-)
Dolmar! nézegettem maki katalógust és elég érdekes dolgot fedeztem fel benne. kétféle kaszát forgalmaznak? az egyikhez azt írja üzemanyagnak hogy 1:20, a másikhoz meg 1:50. mi a túrónak jó ez?
Sűrű gazos, 1500nm-es területre, évi 4-szeri kaszáláshoz azért szerintem elkélhet 25ccm-nél kicsit több is, persze a 25ccm-es gépekkel is meg lehet oldani, ha türelmes vagy és nagyon jó lenne az a 20-25ezer forint megtakarítás, ami a gépe között van...
80-90 ezer forint kröül kaphatóak 30-35ccm-es kaszák.
Ha idén már nem használnád, akkor várj ki, lehet hogy lesz téli kiárusító akció, vagy tavasszal szezonkezdeti akció...
Akkora placcra ezek teljesítménye elég, jó márkák a spártát meg sokan magasztalják és bőven beleférnek a keretbe, ha nem akarsz maszekolni a későbbiekben, ha igen akkor nagyobbat érdemes keresni.
Egy kicsit már vissza olvastam, de nem jutottam előrébb. Fűkaszát szeretnék vásárolni. Megkerestem három kereskedést, mind három mást ajánlott. Évente négy alkalommal kellene olyan 1500 m2 lekaszálni, sűrű, gazos területet. 70-80 eft lenne rá. Segítsetek légyszíves! Előre is köszönöm!
Szia boltokban lehet olyan sprayt kapni ami megmutatja hol szív fars levegőt mert elszíneződik. Karburátorban is használható. Mi ez úgy szívtuk annó meg hogy volt egy 280le s motor az istenért nem ment mire rájöttünk a hibára egy kis lyuk volt az egyik összekötő csövön. Ha nincs ez a spray akkor még a mai napig is ott totóznánk Szép napot
én is erre gondoltam, meg esetlegesen arra is hogy lehetséges lenne hogy valamelyik tömítésnél a meleg hatására olyan kicsi hézag lessz hogy fals levegőt tud beszívni egy kicsit és amiatt akar csak bemelegedett állapotban leálni??De lehet hülyeséget írtam:)))
Szerintetek mi lehet a gondja egy husi 232r-nek ha beindul normálisan szépen lehet vágni vele addig amig be nem melegszik de utána folyamatosan le akar állni ha nem huzom neki a gázt, és ha véletlenül leáll alig lehet beindítnai.benzin-, lég-szűrő, gyujtás már cserélve van benne de még mindig gebasz van. Valami ötletet kérnék ha lehet a javítására.
Sok igazság van ebben, de van egy ciceroi gondolat ami még most is igaz: " a tenger íze benne van egy cseppjében, de azért nem szabad öszzetéveszteni a tengerrel"
Én meg tudnék mesélni VALÓDI céggaranciákról. Nem áttételesen, hanem durván, parasztosan bele az arcunkba. Pl Hewlett-Packard, Opel, Suzuki, stb. Ha garantálni kell, és ez úgy megy, hogy én ==> viszonteladó ==> külföldi forgalmazó, akkor nekem a "reménytelen" szó jut eszembe .
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha valamicskét olcsóbb, viszont fogalmam nincs, hogy milyen, próbálkozzon, akinek hat anyja van . Szerintem .Egy szöghajtás ahhoz drága, hogy némileg olcsóbbért KIPRÓBÁLJAM, tényleg jó-e .
Azért ott kérdéses, hogy KITŐL van RATIOPARTS akármi, mert akárkinek nem adnak, a "partner" meg ugye sokféle ... Én pl damilt használok, a Ratiopartstól, de amennyiért hozzájutok, szerintem kifejezetten NEM olcsó. Viszont jó. Bár próbálgatok Agroforgból aluoxidost, ami SOKKAL olcsóbb, és úgy néz ki, nem rosszabb, vagy nem sokkal .
Szöghajtásfejet nagyon jó áron lehet venni a ratioparts-tól is. Ha bemegy az ember a web oldalukra www.ratioparts.com és a magyar zászlóra rákattint akkor nagyon sokminden magyarul is olvasható a keresés oldalon a cimszó alatt be kell írni, hogy szöghajtásfej, vagy a megrendelési számhoz a 6-633 számot és akkor ott meg lehet nézni. A beszerzése sem gond mert több száz ratioparts partner van Magyarországon tudomásom szerint.