Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bethazs Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1138
Hali !

Én vettem egy teszt autót, de még az első sorozatból.
Egyenlőre nincs vele semmi gondom.
3500 km (óra szerinti) álással hoztam el a szalonból.
Azóta is 6,5 l/100 km-es átlagfogyasztással közlekedem.
Ma már nem is bánom annyira, hogy nem én járattam be.
Ami fő erénye a dolognak, hogy 2-3 hónapos autót elhozhatsz úgy hogy rögtön kb.10%-al olcsóbban megkapod.
Vagyis az 1-2 éves értékvesztést már megspóroltad.
Ráadásul a Teszt autók általában jobban felszereltek az alaptipusoknál.
Közel Három hónap alatt beletettünk 4eKm-t és eddig minden O.K.

Kérdéseidre szívesen válaszolok.
Ha ajánlhatom ne válaszd a budakalászi Renault Hungary-t, hanem menj
a Lurdy házzal szembeni szintén R.Hungary-s szalonba.
Én egy kicsit megbántam, hogy kényelmi szempontból (nekem Budakalász közelebb van) nem a Lurdys-hoz mentem vissza.

Bethazs

Előzmény: kukucs33 (1128)
dCi Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1137
Sziasztok!

Igen az én Clióm is Bécsben állt 3 hetet. Bécsből közvetlenül a márkakereskedőhöz szállítják a kocsit. Nekem június 28-ra ígérték először, július 6-ra másodszor és még mindig nincs autóm mert a közlekedésfelügyeleten elrontották a papírjait. Mivel már hihetetlenül türelmetlen voltam, elmentem a KF-re és megnéztem a sorban éppen álldogáló kocsimat (4 másik új Renault társaságában). Nézegelődök...majd sor előre 30 métert..."kétfülbevalós" beül a kocsiba (cigarettával)...indít, padlógáz, csikorgó első kerekek, majd kézifék be, csúszó hátsó kerekekkel. Úgyanígy előre a többi Renault-val.
Vidéki vagyok és Pesten dolgozom, így 2x 1 nap szabit vettem ki amire az átvételt ígérték, sajnos hiába. Nem a várakozás bosszant, hanem az, hogy 100%-ra megígérik majd visszakoznak. Lassan megbánom, hogy belementem az új autóba annyi kellemetlenséget okoztak az elmúlt 2 hétben.

cabeza Creative Commons License 2002.07.07 0 0 1136
Hali!
Vannak régiek, figyelik az újakat. :)
cabeza
Cryptoman Creative Commons License 2002.07.06 0 0 1135
Gondolom, Clio-ról volt szó.
Előzmény: aamen (1133)
Cryptoman Creative Commons License 2002.07.06 0 0 1134
Ha már kérdezted, nálam 10000km, nem volt javítva, indexkapcsolóval ugyanaz van, de mindkét irányban, ventillátor halkan, de idegesítően nyikorog, kettes fokozatban eléggé zúg a egész, aztán a motor magasabb fordulatánál valami lemez zörög balra, elöl, a motorban vagy az ajtóban (?), az ablakemelők kicsit nyikorognak, a távirányító néha csak másodikra működik, pedig közben nem változtatom a helyzetemet és közel állok az autóhoz (amúgy messzebbről is megy). Soknak tűnik, de igazából nem az, semmi komoly. Olaj szinte nem is fogyott, alig sötétedett, nemsokára megyek cserére. Ja - a benzintank fedele viszont katasztrófa. Műanyag, és mindig én nyitom ki, mert félek, hogy a kutas letöri, annyira óvatosan kell hozzányúlni, nehéz nyitni-zárni. A félig meleg motor kicsit nehezebben indul, ez azt jelenti, hogy nem azonnal, hanem néhány fordulat után. Összességében stabil.
Előzmény: Keselyű (1132)
aamen Creative Commons License 2002.07.06 0 0 1133
thaliaba automata klima? hol lattal ilyet?
Előzmény: Keselyű (1132)
Keselyű Creative Commons License 2002.07.06 0 0 1132
Sziasztok,

Gratula az "új" talicskásoknak ( :) ), kitartást a most várakozóknak. Én is átéltem, és tudom milyen nehezen megy a -1, -2, -3 stb nap. Megéri a várakozást.

Hova tűntek a régi Thaliások mind?

Hátul a fejtér tényleg nem túl sok, ha középen bent van a gyerekülés, akkor a kétoldalt ülők csak gyerekek ill nők legyenek, mert pl. a fejemet nyomja az ajtó keret :) De minek iszik, aki nem bírja :)

Örülök, hogy az olajkályhák jól működnek. Hmmmm. Már aut. klíma is rendelhető?

Az enyém OK, 12.000km. Csak index kapcsoló csere volt, de már megint nem jó, szóval újra csere (kerreg a jelfogó, ha jobbra indexelek). A bal első ablak törött ki, hála a szomszéd fűnyíró tudományának (26.400, de biztosító kifüzette), meg a bal első tompított égő égett ki (duplaoptikás), 1300 HUF. Semmi egyéb, komoly gáz. Ill. még egy. A szellőző venti nyüszög. Majd jól kicseréltetem.

Üdv, Keselyű

Ps. Merre jártok "régiek"?

Lente Creative Commons License 2002.07.05 0 0 1131
OK, akkor én talán kicsit szüknek éreztem a fejterét (főleg hátul) az Uno-hoz képest. Ezt lehet szubjektívnek is tekinteni.
Az tény azért, hogy fölemelték azokat az üléseket rendesen a donormodellhez képest....

üdv: L.

Előzmény: kukucs33 (1127)
krike Creative Commons License 2002.07.05 0 0 1130
Sziasztok, csak fogyasztási adat, hogy az első tankolás után kiszámolva 5,8 lityit fogyaszt a 80 pacis dCi 100 km-en.Ez totál városi csúcsforgalomra vonatkozó adat, automata klímával.
Szundi Creative Commons License 2002.07.05 0 0 1129
Sziasztok!

Eloszor is gratulalok minden thalia tulajnak, ez egy roppant szimpatikus jarmu.
Erosen hajlok ra, hogy en is beszerzek egyet, konkretan egy tesztautonak hasznalt peldanyon gondolkodom.
Mi a velemenyetek, meg szabad ilyesmit venni? Mennyire befolyasolja a kesobbi hasznalhatosagat, hogy valoszinuleg nem volt normalisan bejaratva?
Ugy remlik, valaki mar irta korabban, hogy teszt autot vett. Ha erre jar, szivesen elolvasnam a tapasztalatait.

kukucs33 Creative Commons License 2002.07.05 0 0 1128
Kitartás Harry!
Már csak ... kell aludni! (pontok helyén egyetlen számjegyből álló szám, ami nem is oly sok :-))

Nekem eszerint mázlim volt a kereskedővel, mert az ígért időpont előtt egy-két nappal felhívtak a melóhelyen, hogy megjött az autó, lehetne intézni a befizetést, papírokat, mikor tudnék bemenni? Aznap délután meglátogattam őket, megbeszéltük a részlettel meg a biztosítással kapcsolatos dolgokat, majd a fickó odaadta a kulcsot, hogy amíg ő megírja a papírokat, addig mi barátkozzunk az új családtaggal :-) Megállapodtunk az átvétel időpontjában, az kb egy héttel az érkezés utánra lett kitűzve, mert akkor értem rá, mikor mentem érte, már ott vigyorgott az udvaron rendszámmal a gép. Az más kérdés, hogy a délutáni dugóban azért játszott a zabszem effekt, hogy elérem-e a benzinkutat...

Előzmény: harrypoti (1122)
kukucs33 Creative Commons License 2002.07.05 0 0 1127
Szia Lente,
Tudod, a családi autókban hátul általában a gyerekek ülnek (akik normálisan kisebbek mint a felnőttek) és a papa vagy a mama vezet, hitvese pedig mellette foglal helyet a másik első ülésen. Ennek megfelelően én a 179 centimmel kényelmesen ülök elöl, bár az üléspozíciót valóban kicsit magasnak éreztem eleinte, de ez az előző kocsim út alatt suhanó felépítésének is nagyrészt betudható volt. Hátra meg nem megyek. Az új Thaliában már rendelhető az állítható magasságú vezetőülés, kipróbáltam és azt már be tudtam állítani abszolút kényelmesre. Mentünk egyébként 4 felnőttel is kb. 6 - 700 km-t egyhuzamban és akkor nemigen panaszkodott senki, hátul sem. Ültem viszont egy vadi új Passatban és lehet, hogy meg fogsz döbbenni, de a hátsó ülésen ülve alacsonyabb mint a Thalia!!
Szerintem vegyél kabriót! :-))

Előzmény: Lente (1125)
harrypoti Creative Commons License 2002.07.05 0 0 1126
Hali Lente!

Gondolom, hogy minden Thália tulaj, ill. leendő tulaj a kocsit vásárlás előtt kipróbálta, átnézte. Ebből kifolyólag -ha megvették- nem is zavarja őket az általad említett "probléma". És gondolom azt a jelenséget is ismered, hogy "minden szentnek maga felé hajlik a keze". Tudod mi is így vagyunk ezzel a dologgal! Ha neked is van egy bringád, akkor biztosan szereted annak minden hibájával együtt is. De azért köszi az észrevételt!:))))))
ui: Egyébként nem is kell szeretned az autót, megtesszük helyetted MI:):):):):)

Előzmény: Lente (1125)
Lente Creative Commons License 2002.07.05 0 0 1125
Kedves Thalia tulajok!

Nemrégiben sikerült egy barátom céges Thalia-ját kipróbálnom. Hááááááááát. Én nagyot csalódtam sajna benne. Az összes újság tágas családi kocsiként emlegeti. És hogy hátul is tágasabb a stift sedannal...... Én a 175 centimmel megpróbáltam beülni hátra: ennyire még egy kocsinál sem kellett lehajolnom, hogy beférjen a fejem a tető alatt, de ez megszokható. Az viszont nem, hogy beülve a fejem érinti a tetőt, és a szemmagasságomban az oldalüveg felső részét befogó gumi, nomeg a lehajló tető van. Mégis kiket akart ideültetni a gyár???

Nem értem, továbbá mi a fenének emelték meg a Clio belmagasságához tervezett üléseket vagy 5 cm-el!!!! Így sokkal kevésbé lett használható. Pedig amúgy a kocsi hiába nem tetszik, 2,2 milláért ekkora méretet nem kapni ilyen felszereltséggel, stb....... de ez a belmagasság lesúlytó élmény volt.
Elöl nem értettem a napelenző értelmét, mert azt lehajtva már az utat sem láttam. Kár, nagy kár érte, hogy a török ilyen módon nyúltak az amúgy teljesen makulátlan kis Cliohoz......

AMúgy semmi bajom nincs az autóval, ami a realitást illeti. Azért rajongást semmiképp nem váltott ki belőlem :-)

Üdv: L.

Előzmény: Bovi úr (1123)
atompyka Creative Commons License 2002.07.04 0 0 1124
Nem értem, mi bajotok van. Úgy látszik, sose vettetek még Suzukit.
:-)

Üdv!
ATom

Előzmény: harrypoti (1122)
Bovi úr Creative Commons License 2002.07.04 0 0 1123
Remélem a te időpontod nem fog csúszni. Több gond is van (lehet). A Renaultnak valahol Bécs mellett van egy elosztóközpontja, úgy tudom legtöbb típust onnan terítik szét. Legutolsó információim szerint vannak típusok, amiknél két-három hetes csúszásra is kell számítani. Mai hír, több helyen is olvasható, hogy az okmányirodáknál is gond van, túlterhelt a rendszer, főként az autók okmányaival foglalkozó programrészek fagynak le gyakran, kevés az irodán ezzel foglalkozó alkalmazott is...
Nehezen telnek így a napok, hetek a várakozással.
Sorstársi üdvözlettel.
Előzmény: harrypoti (1122)
harrypoti Creative Commons License 2002.07.04 0 0 1122
Jövő héten jön a kis öngyújtósom!!:):):):) Ez az egy hét borzasztó lassan fog eltelni.:(
Jellemzően a kereskedő nem magától, hanem az én érdeklődésemre közölte a hírt.
Csak addig vagy fontos amíg meggyőznek!
Európa - Magyarország - 2002!
harrypoti Creative Commons License 2002.07.01 0 0 1121
Thália dci teszt az auto2.hu-n!
ecoma Creative Commons License 2002.06.28 0 0 1120
Az AutóTeszt magazin legfrissebb számában van egy Thalia dCi vs. Hyundai Accent 1.5CRDi teszt. Roppant tanulságos. Már csak azért is, mert döntetlenre hozták ki őket. Ajánlom minden olajos figyelmébe.
ezer6 Creative Commons License 2002.06.28 0 0 1119
Van itt még valaki ezerhatos tháliával?
Előzmény: kukucs33 (1118)
kukucs33 Creative Commons License 2002.06.28 0 0 1118
"Informátorom" szerint a 80 lovas dízel azért nem lesz a Thaliában is, mert nem akarnak konkurrenciát a Clio-nak. Az lenne a dinamikus, fiatalos, sportos típus, a Thalia meg a szerény, olcsó, kis-családi modell.
Valahol meg tudom érteni őket, de azért sajnálom, hogy így látják a jövőt.
Előzmény: thalia1.4 (1117)
thalia1.4 Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1117
Üdv mindenkinek!

Elég régen jártam a fórumban, van mit bepótolnom... :)

Üdvözlök minden új Thaliatulajdonost! Nagyon úgytűnik, hogy a kereskedők az egész országban ugyanolyan kiképzést kaptak, és mindenhol csúszik az átvétel... :((

Megvan az első 1500 km!!! Még mindíg nem tudok semmi problémárol beszámolni. A motor érezhetően egyre jobban húz ( 1.4 16V ), a fogyasztás vegyes használat esetén (50% város) 6.4 körül van!!! ( pedig ugye ez még csökkenni fog! ) Az nagyon tetszik, hogy 90-ről szinte még "kilő" a kocsi 5.-ben ha odalépek, és a 120-as tempót észre sem lehet venni...:))

Nem értem a Renaultot, miért nem tudják a Thaliaba is beletenni a 80 lóerős dieselt?

Aki még vár az autójára, azt csak bíztatni tudom, amint megkapta az autóját, néhány napon belül elfelejtí az átvétel néhány hetes csúszását! :))
Kitartás!

harrypoti Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1116
Nem semmi hajtás van! Jajjj mit csinált Ronaldó, de hajrá effendik! :)
harrypoti Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1115
Elég szépen hajtanak! Majd meglátjuk mi lesz, hajrá effendik! :)
csucsuka1 Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1114
A kereskedő javasolta. Megállapodtunk, hogy csak az anyagköltséget kell kifizetnem.

Brazília-Törökország (8perc) 0:0 8-)

Előzmény: harrypoti (1113)
harrypoti Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1113
Csucsuka1 neked ki javasolta a 3000-es olajcserét? Nem a kereskedő igaz?

Ok ecoma, megnyugtattál!:))

Előzmény: csucsuka1 (1110)
ecoma Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1112
Én is nekik drukkolok, mert ha nyernek jobb hangulatban készítik el a jövő hétem a Thaliamat!
Előzmény: csucsuka1 (1111)
csucsuka1 Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1111
A foci vb kapcsán:

HAJRÁ TÖRÖKORSZÁG!!!

csucsuka1 Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1110
Az előbb nem írtam le, hogy nekem egy 1.4 16V Alize-m van.
Egyébként a Rönós kereskedő engem is szívatott, mivel az igért átadási időponthoz képest 3 hetet csúszott.
De telefonáltam is naponta. Szerintem a tökök tele volt velem, de valószínüleg spóroltam így pár napot. Egyébként az én tököm is tele volt velük, mert miután megrendeltem a kocsit, rá két hétre eladtam a jó öreg Suzukimat, mivel fostam, hogy nem sikerül időben elpasszolnom. Ebből kifolyólag közel 2 hónapog én is kocsi nélkül maradtam.

Menjenek a f@szba.

De ezen most már nem idegesítem magam, a lényeg, hogy megvan és K*RVA JÓ!!!!!!!!!!

Még eszembe jutott az olaj témához, hogy nekem is azt javasolták, hogy 3000 km után cseréltessek benne olajat és olajszűrőt.

ecoma Creative Commons License 2002.06.26 0 0 1109
Harrypoti!

Mi a hangos? Én vezetem már sok dízelt, sőt 206-os 1,4 HDI-t is. 100 fölött felhangosodik mindegyik, kérdés, hogy mennyire zavar. Én állítom, hogy eddíg ez volt a leghellkabb amit kipróbáltam. Nem mentem 110 fölé a Thalival, de 100-ig 4-ben húzattam. Engem meggyőzőtt. Az egyik próbautat a Gyáli úti terepről indítottam. A sorompónál vártam és idegeskedve figyeltem a forgalmat, hogy hol a rákban van a pacák a teszautóval, de akkor már 1 perce mögötem állt közvetelenül! Járt a motor, és elötte állva 20 cm ről nem hallotam meg! Valószínüleg egy erdőben már messziről felfigyeltem volna rá, de akkor is...
A szélzaj az van. Az nem tömítés, hanem illesztési gond. Általában 120 fölött jelenik meg, de nem zavaró 150-ig.

Előzmény: harrypoti (1107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!