Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krike Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1168
Nekem a márkakereskedés 57 pénzért szerelte be, de a 16 kerben az Irinyi János u.- Újszász út sarkán a kollégám Twingojába 37-ért szerelték be.Különben meg azért érdemes odavinni, mert ők azok, akik behozták az országba, és kezdték forgalmazni.A pontos cím,telcsiszám a honlapukon van. http://www.mul-t-lock.hu
Előzmény: harrypoti (1167)
harrypoti Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1167
Mennyibe kerül a sebváltózár?
krike Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1166
Szia
Nekem is multilock van a gépben, a márkaszervízben szerelték bele.Én ebben bíztam, pláne hogy ismerem akik behozták az országba annakidején.Én városban olyan 1500-2200-ig használom, de 1500-nál már inkább visszaváltok.Olyan 500-at esik vissza váltásnál, de ez azért a váltás idejétől is függ.Ennél lehet kevesebb is.Az ötödiknél meg még az is lehet, hogy kicsit távolabb van.De például városban nem is használom, 4-ben 70-80-nál lehet felváltani, hogy érdemes legyen használni.Te merre leledzel kis városunkban???
Előzmény: dCi (1163)
harrypoti Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1165
Még valami dCi!
Szintén 1000-es Suzukiból ülök át:)))
Előzmény: dCi (1153)
harrypoti Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1164
Gratula dCi!
Használd egészséggel a kicsikét!
Tegnap már én is megtekintettem a kis öngyújtósomat! Ha minden igaz, akkor a jövő hét elején vehetem át:) 7...6...5...4...3...2....1====Thália 1,5 dCi Alizé
(sarkifény):)€< :)€<
Ja, és elengedték az emelési külömbözetet:)

Előzmény: dCi (1153)
dCi Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1163
Simine

Azért nem kell aggódni valószínű a Suzuki feeling után éreztem ezt. :-)

Krike

Tegnap leruccantam Siófokra, fürdeni meg járatni a gépet :-) és rájöttem miért jár nehezebben a váltó. Mert berakod 5.be és többet hozzá sem kell nyúlni. 3-an ültünk a kocsiban, emelkedő, 60-as terelés vége. 80-ról kicsit odalépve (5.) olyan elemi erővel indult meg az autó amilyet korábban soha nem tapasztaltam. Pár pillanat elteltével 120-nál már fel kellett engedni a gázpedált. (Klíma is ment) Ja klíma, sajna "csak" manuális fért bele a budget-be és egyelőre audio kütyü sincs a kocsiban. A héten lesz beszerelve Mul-T-Lock viszont. Neked milyen sebváltózárad van?
Városban milyen fordulatszámtartományban használod a kicsikét? Mikor kapcsolsz és kb hova esik vissza a fordulatszám?

simine Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1162
Sziasztok!

Nekunk is közeledik már a nagy nap. Pontos dátum még nincs, abban maradtunk, hogy telefonálnak.

"Az üléshelyzet magas és nagyon magas között állítható (179 cm vagyok), "

Nos, ez igen rosszul hangzik, az en 152 cm-hez. Persze leginkább a párom a söfőr, de szeretnék majd én is vezetni:((

simine

krike Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1161
A rüki nekem is nehezebb, ha váltózár van benne, lehet hogy a beszerelés miatt.Nekem a kuplung kifejezetten rövid, az előzőkhöz képest.A lábam nem akad be, pedig 43-as bakancsban vezetek, viszont ezekszerint nekem mázlim volt, mert beültem, egy osztást előrehúztam az ülést, és teljesen jó lett.Magasságot nem kellett állítanom( én 186 cm vagyok)és még 6-8 cm van a tetőig.Az is igaz, hogy én nem szeretek alacsonyan ülni.A manuális klímáról minket lebeszéltek, hogy az autómata sokkal jobb, így engedtünk az "erőszaknak".De hidd el, megszokod 2-3 nap alatt.Király gép :)))))).Pláne mikor majd kicsit kimész az autópályára, és rájössz az ízére.Nem kell száguldani, de ahol más visszakapcsol, ott te kényelmesen húzol felfele.Bejáratás után, meg igen gyorsulós lesz :))Magnód van, vagy cd-s rádió??
Előzmény: dCi (1160)
dCi Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1160
Igen nekem is a váltó a legfurcsább (a hátramenet!), kicsit nehezen jár főleg 4-ből 5-be.
A kuplung útját hosszúnak tartom és időnként valamibe beleakad a lábam. A fék kifogástalan. Az üléshelyzet magas és nagyon magas között állítható (179 cm vagyok), de lehet ennek csak az az oka, hogy a Suzuban a földön kellett ülni. A szervó és az egyéb elektromos ketyerék jónak tűnnek. Nekem man. klímám van, ahol a 3-4 es fokozatot hangosnak találom. A motor szerintem 1-2 ben hangos, felette viszont nem hallani, hogy dízel. 1 nap után ezek az első benyomások, amik azért biztos változnak majd :-)
krike Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1159
A fordulatszámmérőnél vedd úgy, hogy 5000 fölött piros, és akkor már nem is olyan rossz.Végül is ott szabályoz le, és a 80 LE-t pedig 4000-nél adja.Így már nem annyira gázos a dolog, bár valóban csinálhattak volna neki saját ketyerét.Nekem a Suzuhoz képest az ülések jobban bejönnek, az elektromos szervó sem kutya, és azért az a közel 200 kg-os súlytöbblet is kell a rendes megálláshoz,kanyarvételhez.Nagyon sok a kényelmi funkció, az ablaktörlő működése pl., és az automata klíma is egész kellemes.Neked mi a negatív vele kapcsolatban???Nekem a váltót kellett megszoknom, máshogy kapcsolt mint az előzőek.
Előzmény: dCi (1158)
dCi Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1158
Köszi Krike!

Most még olyan harmadgázig nyomom, max 2500 (azért kicsit röhejes a 7000-ig kalibrált ford mérő), és valóban 2000 környékén érezni, hogy van erő a gépben. Én egy 1.0-ás fapados Suzukiból ültem át ebbe, azért van számos dolog amiben a "mi autónk" szerintem jobb (vagy csak nekem szokatlan még a kis francia).

krike Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1157
Clio-nál talán jobb az úttartás, illetve a fékeket nagyon dícsérik( a nagyobb kopás ellenére)kicsit talán túl is lett méretezve.Ennek a gépnek az egyik legrövidebb a fékútja.A zaj, az egy érdekes dolog, mivel azért hiába csendes a dízel, 120-130 felett azért hangot vált,de nagyon stabilan tartja az utat.Nekem az inca előtte ilyen sebességnél már igen hangos volt, ez viszont meg sem közelíti azt( motorhangnál persze).A szélzaj is talán később erősödik nálam, dehát nem sportautó,ezért nem várok tőle olyan kevés légellenállást.Nekem az erőtartalék a fontos, hogy ne maradjak kakiban egy hirtelen helyzetben,vagy egy előzésnél.
Előzmény: ecoma (1156)
ecoma Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1156
Van egy felmérés, miszerint a Renaultok órája is csal egy kicsit fölfelé. A teszt szerint ez 160-nál 16 km/h. Valószínűleg 180-nál ez egy kicsit több, de nem baj. A lényeg a tudat. Egyébként ugyanott olvastam, hogy a legpontosabb a SAAB 2km/h-ás eltéréssel.

Szerintem nem az a legfontosabb, hogy mennyi a végsebessége, hanem az, hogy mekora az a sebesség ahol még minden jól működik. (Kevés szél- illetve motorzaj, jó kormányozhatósági és megállási tulajdonságok)

Ez a Thaila-nál kb 140-ig igaz.

Előzmény: krike (1155)
krike Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1155
Gratulálok a sárkányodhoz, remélem olyan kellemes tapasztalataid lesznek neked is mint nekem.Városban az első fogyim légkondival, dugóban 5,8-ra alakult, de az okosok szerint ez javulni fog.Lehetett volna jobb is, de én lendületesebben vezetek.Most olyan 1000 km-nél járok és már sokat erősödött a gép.Csak nyugodtan ,türelmesen járasd be, és király kis járgány lesz:))))).Különben meg kipróbáltam, bár csak 130-ig, de az Érdi emelkedőn is erőlködés nélkül, dinamikusan gyorsult.A 65 pacisnál 150-ig biztos hogy szépen gyorsul, utána még nem mentek.A 80 pacis 5 emberrel, klímával emelkedőn viszi a 180-at.
Előzmény: dCi (1153)
csucsuka1 Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1154
Ja bocs ez a 8,47 nem sokat mond magában.
A motor 1.4 16V, és az egész mérés alatt 1-es vagy 2-es fokozaton működött a légkondi.
Előzmény: kukucs33 (1152)
dCi Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1153
cabeza!

Pont erről van szó amiről ecoma beszél. Tudomásulveszem, hogy a szerződésükre hivatkozva csúszhatnak (széria kocsinál) 3 hetet. De ha ígérik, hogy most átadják és aznap közlik, hogy bocs mégsem, az több mint bosszantó. Egyébként a 3hét nagyrészét többnyire ki is használják.

Harrypoti!

Tegnap felhozták Bp-re a kis "traktoromat". Kárpótlásul a késésért kaptam egy gumiszőnyeget + hagytak 13 l-t a tankban (saját lábán jött). Az üzemanyagkártyámat még nem kaptam meg viszont.
Megtettem az első 30km-t, így tapasztalataimat majd később osztom meg. Remélem hamarosan Te is hozzájutsz.

kukucs33 Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1152
Eleinte nekem is ilyesmi volt (8-9 liter/100km), de 2500-3000 km után lement 6-7 literre/100km. Városban azóta a max 7,5l/100km volt, de abban költöztetés is volt, országúton (nem autópálya) 6,2-6,5 körüli fogyikat mértem. Ja, az enyém 1,4 8V RT és nincs légkondi.
Előzmény: csucsuka1 (1150)
ecoma Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1151
cabeza!

Nem arról szól a dolog, hogy az ember nem vár türelmesen, hanem arról, hogy pofátlanul hitegetik! Felhívnak, hogy mehetsz időpontra, Te megszervezed a napodat, de odamész és nem adják át, mert.....! Na ez a pofátlanság! Késni késhetnek, de fölöslegesen ne hitegessenek, mert az egy kicsit dühítő!
Egyébként pont azért merik megcsinálni, mert ők is arra a pontra hivatkoznak amire Te, de jelen esetbe pont ők határozzák meg az átadást amit aztán módosítanak. Ez meg már károkozás!

Előzmény: cabeza (1148)
csucsuka1 Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1150
Hali Srácok!

Túl vagyok az első fogyasztásmérésen. 1/3 rész autópálya, 2/3 Bp(rövid távok), 8,47 liter.

Mi a véleményetek sok vagy kevés?

cabeza Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1149
Hali!
Igazából nem értem, ezek hülyék. Mi a fenét kezdett volna egy gagyi, csak a Thaliaban kötelető tartozékként eladható rádiós_magnó_val?
Bkalász szivatja a többi kereskedőjét is, a Róbert Károly felüljárónál lévő kereskedés is hozzájuk tartozik, én ott vettem a kocsit, és szintén megszivatta őket is a szerviz. Megigértek valamit, aztán még nekik sem szóltak, hogy nem tudják teljesíteni.
Cabeza
cabeza Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1148
Gyerekek, mielőtt tüntetést szerveztek, olvassátok el, mit irtok alá.
Benne van az átvételi papir alsó részén, hogy heteket csúszhatnak büntetlenül.
Kicsit uncsi, hogy másról sem szól a topic. Persze, izgi, hogy új autó, de tessék elolvasni az 1000 ilyen hozzászólást, és azon kélni magatokat.
Fúj, mint a dedóban. :)
Cabeza
Előzmény: harrypoti (1139)
krike Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1147
Én tudom ajánlani nektek a Renault Békési-t Fóton.Nagyon rendesek voltak az autó megrendelésétől az átvételig folyamatosan.Mi hoztuk a bankot, biztosítót, mindent korrektül intéztek, és csak 10 napot késett az autó, egyszer a vámpapírok, egyszer az okmányiroda miatt.Az átvételkor mindent megmutattak a legapróbb részletig.Szervíztapasztalatom személy szerint nincsen róluk, de többen dícsérték a Renault topikokon hogy rendesek,megbízhatóak.Egy biztos,nem futószallag szervíz mint a nagyobb pestiek, ahová beviszed a gépet, aztán pár napig is csücsülhatnek rajta, mire kész, és ki tudja hogy a nagy rohanásban mit felejtenek el.Sajna vannak rossz tapasztalataim más(német márka) szervízekkel.Itt megbeszélitek az időpontot, odaviszed, és megvárhatod.Nekem az a pár plusz kilometer megéri a rendes,figyelmes szervízt.
Szundi Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1146
Az nekem is feltunt, hogy ahany kereskedot kerdezek, annyifele hitelkonstrukciot kinalnak. Ezt furcsalom, mert budakalaszi meg a Lurdy-val szemkozti szalon ugyanaz a ceg.
Előzmény: bethazs (1145)
bethazs Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1145
Helló Szundi!

Körbejártam az említett két Szalont.
A Lurdy-nál : is ajánlottak egy teszt autót.
Feltételek : Thalia Look +Riasztó,+Rádiós magnó
xxx összegért. Várni kell míg betölti az autó a 3 hónapos kort (valamilyen importőri korlátot magyarázott az üzletkötő). Részletfizetést is kikalkulálta azonnal nekem ami úgy fedte is az elképzelésünket. (CIB Bank ill. Leasing)
Budakalász : Szintén Thalia Look (RN+-nak felel meg). Riasztóstól kompletten. Kértem rá árat amit felettesével megbeszélt az úr és visszajött hozzám, de ha már ár van hozta a forgalmit is amiből kiderült, hogy az autüó még nincs 2 hónapos. Kifejeztem aggályomat, hogy nem szeretnék 1 hónapot várni az autóra mire eladható lesz. Erre közölte velem, hogy az autó elvihető.
Ez nagyon tetszett nekünk sacc/kábé ugyanaz a részlet. Le is foglalóztuk az autót. Ugyebár 1 hónappal fiatalabb és még árba sem drágább. Mondanom sem kell hogy mindkettőre kb. 5 eKm-t mondtak. Hurrá ! Gondoltam csak rákérdezek már (és talán itt hibáztam), hogy a rádiós-magnó benne van-é az árban. Uccu neki újabb kört fut az én üzletkötőm. Visszatérve közli, hogy azt már nem tudják Grátisz adni mert hogy ilyen olcsón adják az autót (50 eFt). Nyilatkozzak, kell-e vagy sem mert ha nem akkor kiszedeti átadásra. Csak úgy döntöttünk, ha már benne van ne vegyék ki mert ki tudja mit csesznek el benne és egyébként is szükségesnek találtuk. Következik a hitelkérelem kitöltés. Raifeissen Bank. Gondoltam ő már csak tudja. Igen ám de amikor a havi részlethez értünk és kinyomtatta látom hogy közel 3 ezressel több jött ki mint a másik szalon ajánlatánál (EUR) hitel. Csak addig birkóztunk míg szült nekem kb. egy hét alatt CIB hiteligénylést. Ezt most nem részletezném. A lényeg hogy ha belemegyek a Raiffos hitelbe akkor lehet hogy egy héttel előbb van autónk.

További érdeklődés kapcsán a biro_zsolt@freemail.hu-ra küldjetek levelet mert nem lesz NET elérésem.

Előzmény: Szundi (1144)
Szundi Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1144
A teszt autora vonatkozo kerdest en tettem fel, koszonom a valaszt.
A Budakalasziakkal mi a baj?
Előzmény: bethazs (1138)
bethazs Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1143
Ja és Pontosítva : 8.744 / hó.
Aki negyedévet / félévet / évet fizet egybe azoknak továbbikedvezményük van.
Nekem a havi pont elég a részlet mellett.

bethazs

Előzmény: harrypoti (1141)
bethazs Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1142
CASCO : Budapest, 10%,30 eFt Önrésszel.

U.I.: A Tesztautó hozzászólás SZUNDI-nak szólt. Rossz linkre nyomtam.

Előzmény: harrypoti (1141)
harrypoti Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1141
bethazs!

Milyen önrésszel nyomod, és pesti vagy?

Előzmény: bethazs (1140)
bethazs Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1140
Szia Trabikiller !

Nem tudom, hogy aktuális-e még a CASCO téma?
Nekem 8.774- a havi CASCO és ez tartalmaz egy 80 eFt-os Elektroakusztikai bizt. is. AXA biztosító. Ha kell adom a címet vagy telcsi számot.

Bethazs

Előzmény: trabikiller (1058)
harrypoti Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1139
Részvét dci!

Én már előre félek, mert az első jelek nálam is arra mutatnak, hogy "szivacs" lesz. Szintén Pesten dolgozom és vidéki vagyok, számomra is nagy kincs az idő. Ezek persze tesznek rá. Megérdemelnének egy jó kis pert, de kinek van rá ideje és energiája!:(
No.....azért fel a fejjel tisztelet Várakozó Sorstársak.... és pofát kinyitni!!:):)

Előzmény: dCi (1137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!