Van egy felmérés, miszerint a Renaultok órája is csal egy kicsit fölfelé. A teszt szerint ez 160-nál 16 km/h. Valószínűleg 180-nál ez egy kicsit több, de nem baj. A lényeg a tudat. Egyébként ugyanott olvastam, hogy a legpontosabb a SAAB 2km/h-ás eltéréssel.
Szerintem nem az a legfontosabb, hogy mennyi a végsebessége, hanem az, hogy mekora az a sebesség ahol még minden jól működik. (Kevés szél- illetve motorzaj, jó kormányozhatósági és megállási tulajdonságok)
Gratulálok a sárkányodhoz, remélem olyan kellemes tapasztalataid lesznek neked is mint nekem.Városban az első fogyim légkondival, dugóban 5,8-ra alakult, de az okosok szerint ez javulni fog.Lehetett volna jobb is, de én lendületesebben vezetek.Most olyan 1000 km-nél járok és már sokat erősödött a gép.Csak nyugodtan ,türelmesen járasd be, és király kis járgány lesz:))))).Különben meg kipróbáltam, bár csak 130-ig, de az Érdi emelkedőn is erőlködés nélkül, dinamikusan gyorsult.A 65 pacisnál 150-ig biztos hogy szépen gyorsul, utána még nem mentek.A 80 pacis 5 emberrel, klímával emelkedőn viszi a 180-at.
Pont erről van szó amiről ecoma beszél. Tudomásulveszem, hogy a szerződésükre hivatkozva csúszhatnak (széria kocsinál) 3 hetet. De ha ígérik, hogy most átadják és aznap közlik, hogy bocs mégsem, az több mint bosszantó. Egyébként a 3hét nagyrészét többnyire ki is használják.
Harrypoti!
Tegnap felhozták Bp-re a kis "traktoromat". Kárpótlásul a késésért kaptam egy gumiszőnyeget + hagytak 13 l-t a tankban (saját lábán jött). Az üzemanyagkártyámat még nem kaptam meg viszont.
Megtettem az első 30km-t, így tapasztalataimat majd később osztom meg. Remélem hamarosan Te is hozzájutsz.
Eleinte nekem is ilyesmi volt (8-9 liter/100km), de 2500-3000 km után lement 6-7 literre/100km. Városban azóta a max 7,5l/100km volt, de abban költöztetés is volt, országúton (nem autópálya) 6,2-6,5 körüli fogyikat mértem. Ja, az enyém 1,4 8V RT és nincs légkondi.
Nem arról szól a dolog, hogy az ember nem vár türelmesen, hanem arról, hogy pofátlanul hitegetik! Felhívnak, hogy mehetsz időpontra, Te megszervezed a napodat, de odamész és nem adják át, mert.....! Na ez a pofátlanság! Késni késhetnek, de fölöslegesen ne hitegessenek, mert az egy kicsit dühítő!
Egyébként pont azért merik megcsinálni, mert ők is arra a pontra hivatkoznak amire Te, de jelen esetbe pont ők határozzák meg az átadást amit aztán módosítanak. Ez meg már károkozás!
Hali!
Igazából nem értem, ezek hülyék. Mi a fenét kezdett volna egy gagyi, csak a Thaliaban kötelető tartozékként eladható rádiós_magnó_val?
Bkalász szivatja a többi kereskedőjét is, a Róbert Károly felüljárónál lévő kereskedés is hozzájuk tartozik, én ott vettem a kocsit, és szintén megszivatta őket is a szerviz. Megigértek valamit, aztán még nekik sem szóltak, hogy nem tudják teljesíteni.
Cabeza
Gyerekek, mielőtt tüntetést szerveztek, olvassátok el, mit irtok alá.
Benne van az átvételi papir alsó részén, hogy heteket csúszhatnak büntetlenül.
Kicsit uncsi, hogy másról sem szól a topic. Persze, izgi, hogy új autó, de tessék elolvasni az 1000 ilyen hozzászólást, és azon kélni magatokat.
Fúj, mint a dedóban. :)
Cabeza
Én tudom ajánlani nektek a Renault Békési-t Fóton.Nagyon rendesek voltak az autó megrendelésétől az átvételig folyamatosan.Mi hoztuk a bankot, biztosítót, mindent korrektül intéztek, és csak 10 napot késett az autó, egyszer a vámpapírok, egyszer az okmányiroda miatt.Az átvételkor mindent megmutattak a legapróbb részletig.Szervíztapasztalatom személy szerint nincsen róluk, de többen dícsérték a Renault topikokon hogy rendesek,megbízhatóak.Egy biztos,nem futószallag szervíz mint a nagyobb pestiek, ahová beviszed a gépet, aztán pár napig is csücsülhatnek rajta, mire kész, és ki tudja hogy a nagy rohanásban mit felejtenek el.Sajna vannak rossz tapasztalataim más(német márka) szervízekkel.Itt megbeszélitek az időpontot, odaviszed, és megvárhatod.Nekem az a pár plusz kilometer megéri a rendes,figyelmes szervízt.
Az nekem is feltunt, hogy ahany kereskedot kerdezek, annyifele hitelkonstrukciot kinalnak. Ezt furcsalom, mert budakalaszi meg a Lurdy-val szemkozti szalon ugyanaz a ceg.
Körbejártam az említett két Szalont.
A Lurdy-nál : is ajánlottak egy teszt autót.
Feltételek : Thalia Look +Riasztó,+Rádiós magnó
xxx összegért. Várni kell míg betölti az autó a 3 hónapos kort (valamilyen importőri korlátot magyarázott az üzletkötő). Részletfizetést is kikalkulálta azonnal nekem ami úgy fedte is az elképzelésünket. (CIB Bank ill. Leasing)
Budakalász : Szintén Thalia Look (RN+-nak felel meg). Riasztóstól kompletten. Kértem rá árat amit felettesével megbeszélt az úr és visszajött hozzám, de ha már ár van hozta a forgalmit is amiből kiderült, hogy az autüó még nincs 2 hónapos. Kifejeztem aggályomat, hogy nem szeretnék 1 hónapot várni az autóra mire eladható lesz. Erre közölte velem, hogy az autó elvihető.
Ez nagyon tetszett nekünk sacc/kábé ugyanaz a részlet. Le is foglalóztuk az autót. Ugyebár 1 hónappal fiatalabb és még árba sem drágább. Mondanom sem kell hogy mindkettőre kb. 5 eKm-t mondtak. Hurrá ! Gondoltam csak rákérdezek már (és talán itt hibáztam), hogy a rádiós-magnó benne van-é az árban. Uccu neki újabb kört fut az én üzletkötőm. Visszatérve közli, hogy azt már nem tudják Grátisz adni mert hogy ilyen olcsón adják az autót (50 eFt). Nyilatkozzak, kell-e vagy sem mert ha nem akkor kiszedeti átadásra. Csak úgy döntöttünk, ha már benne van ne vegyék ki mert ki tudja mit csesznek el benne és egyébként is szükségesnek találtuk. Következik a hitelkérelem kitöltés. Raifeissen Bank. Gondoltam ő már csak tudja. Igen ám de amikor a havi részlethez értünk és kinyomtatta látom hogy közel 3 ezressel több jött ki mint a másik szalon ajánlatánál (EUR) hitel. Csak addig birkóztunk míg szült nekem kb. egy hét alatt CIB hiteligénylést. Ezt most nem részletezném. A lényeg hogy ha belemegyek a Raiffos hitelbe akkor lehet hogy egy héttel előbb van autónk.
További érdeklődés kapcsán a biro_zsolt@freemail.hu-ra küldjetek levelet mert nem lesz NET elérésem.
Nem tudom, hogy aktuális-e még a CASCO téma?
Nekem 8.774- a havi CASCO és ez tartalmaz egy 80 eFt-os Elektroakusztikai bizt. is. AXA biztosító. Ha kell adom a címet vagy telcsi számot.
Én már előre félek, mert az első jelek nálam is arra mutatnak, hogy "szivacs" lesz. Szintén Pesten dolgozom és vidéki vagyok, számomra is nagy kincs az idő. Ezek persze tesznek rá. Megérdemelnének egy jó kis pert, de kinek van rá ideje és energiája!:(
No.....azért fel a fejjel tisztelet Várakozó Sorstársak.... és pofát kinyitni!!:):)
Én vettem egy teszt autót, de még az első sorozatból.
Egyenlőre nincs vele semmi gondom.
3500 km (óra szerinti) álással hoztam el a szalonból.
Azóta is 6,5 l/100 km-es átlagfogyasztással közlekedem.
Ma már nem is bánom annyira, hogy nem én járattam be.
Ami fő erénye a dolognak, hogy 2-3 hónapos autót elhozhatsz úgy hogy rögtön kb.10%-al olcsóbban megkapod.
Vagyis az 1-2 éves értékvesztést már megspóroltad.
Ráadásul a Teszt autók általában jobban felszereltek az alaptipusoknál.
Közel Három hónap alatt beletettünk 4eKm-t és eddig minden O.K.
Kérdéseidre szívesen válaszolok.
Ha ajánlhatom ne válaszd a budakalászi Renault Hungary-t, hanem menj
a Lurdy házzal szembeni szintén R.Hungary-s szalonba.
Én egy kicsit megbántam, hogy kényelmi szempontból (nekem Budakalász közelebb van) nem a Lurdys-hoz mentem vissza.
Igen az én Clióm is Bécsben állt 3 hetet. Bécsből közvetlenül a márkakereskedőhöz szállítják a kocsit. Nekem június 28-ra ígérték először, július 6-ra másodszor és még mindig nincs autóm mert a közlekedésfelügyeleten elrontották a papírjait. Mivel már hihetetlenül türelmetlen voltam, elmentem a KF-re és megnéztem a sorban éppen álldogáló kocsimat (4 másik új Renault társaságában). Nézegelődök...majd sor előre 30 métert..."kétfülbevalós" beül a kocsiba (cigarettával)...indít, padlógáz, csikorgó első kerekek, majd kézifék be, csúszó hátsó kerekekkel. Úgyanígy előre a többi Renault-val.
Vidéki vagyok és Pesten dolgozom, így 2x 1 nap szabit vettem ki amire az átvételt ígérték, sajnos hiába. Nem a várakozás bosszant, hanem az, hogy 100%-ra megígérik majd visszakoznak. Lassan megbánom, hogy belementem az új autóba annyi kellemetlenséget okoztak az elmúlt 2 hétben.
Ha már kérdezted, nálam 10000km, nem volt javítva, indexkapcsolóval ugyanaz van, de mindkét irányban, ventillátor halkan, de idegesítően nyikorog, kettes fokozatban eléggé zúg a egész, aztán a motor magasabb fordulatánál valami lemez zörög balra, elöl, a motorban vagy az ajtóban (?), az ablakemelők kicsit nyikorognak, a távirányító néha csak másodikra működik, pedig közben nem változtatom a helyzetemet és közel állok az autóhoz (amúgy messzebbről is megy). Soknak tűnik, de igazából nem az, semmi komoly. Olaj szinte nem is fogyott, alig sötétedett, nemsokára megyek cserére. Ja - a benzintank fedele viszont katasztrófa. Műanyag, és mindig én nyitom ki, mert félek, hogy a kutas letöri, annyira óvatosan kell hozzányúlni, nehéz nyitni-zárni. A félig meleg motor kicsit nehezebben indul, ez azt jelenti, hogy nem azonnal, hanem néhány fordulat után. Összességében stabil.
Gratula az "új" talicskásoknak ( :) ), kitartást a most várakozóknak. Én is átéltem, és tudom milyen nehezen megy a -1, -2, -3 stb nap. Megéri a várakozást.
Hova tűntek a régi Thaliások mind?
Hátul a fejtér tényleg nem túl sok, ha középen bent van a gyerekülés, akkor a kétoldalt ülők csak gyerekek ill nők legyenek, mert pl. a fejemet nyomja az ajtó keret :) De minek iszik, aki nem bírja :)
Örülök, hogy az olajkályhák jól működnek. Hmmmm. Már aut. klíma is rendelhető?
Az enyém OK, 12.000km. Csak index kapcsoló csere volt, de már megint nem jó, szóval újra csere (kerreg a jelfogó, ha jobbra indexelek). A bal első ablak törött ki, hála a szomszéd fűnyíró tudományának (26.400, de biztosító kifüzette), meg a bal első tompított égő égett ki (duplaoptikás), 1300 HUF. Semmi egyéb, komoly gáz. Ill. még egy. A szellőző venti nyüszög. Majd jól kicseréltetem.
OK, akkor én talán kicsit szüknek éreztem a fejterét (főleg hátul) az Uno-hoz képest. Ezt lehet szubjektívnek is tekinteni.
Az tény azért, hogy fölemelték azokat az üléseket rendesen a donormodellhez képest....
Sziasztok, csak fogyasztási adat, hogy az első tankolás után kiszámolva 5,8 lityit fogyaszt a 80 pacis dCi 100 km-en.Ez totál városi csúcsforgalomra vonatkozó adat, automata klímával.
Eloszor is gratulalok minden thalia tulajnak, ez egy roppant szimpatikus jarmu.
Erosen hajlok ra, hogy en is beszerzek egyet, konkretan egy tesztautonak hasznalt peldanyon gondolkodom.
Mi a velemenyetek, meg szabad ilyesmit venni? Mennyire befolyasolja a kesobbi hasznalhatosagat, hogy valoszinuleg nem volt normalisan bejaratva?
Ugy remlik, valaki mar irta korabban, hogy teszt autot vett. Ha erre jar, szivesen elolvasnam a tapasztalatait.
Kitartás Harry!
Már csak ... kell aludni! (pontok helyén egyetlen számjegyből álló szám, ami nem is oly sok :-))
Nekem eszerint mázlim volt a kereskedővel, mert az ígért időpont előtt egy-két nappal felhívtak a melóhelyen, hogy megjött az autó, lehetne intézni a befizetést, papírokat, mikor tudnék bemenni? Aznap délután meglátogattam őket, megbeszéltük a részlettel meg a biztosítással kapcsolatos dolgokat, majd a fickó odaadta a kulcsot, hogy amíg ő megírja a papírokat, addig mi barátkozzunk az új családtaggal :-) Megállapodtunk az átvétel időpontjában, az kb egy héttel az érkezés utánra lett kitűzve, mert akkor értem rá, mikor mentem érte, már ott vigyorgott az udvaron rendszámmal a gép. Az más kérdés, hogy a délutáni dugóban azért játszott a zabszem effekt, hogy elérem-e a benzinkutat...
Szia Lente,
Tudod, a családi autókban hátul általában a gyerekek ülnek (akik normálisan kisebbek mint a felnőttek) és a papa vagy a mama vezet, hitvese pedig mellette foglal helyet a másik első ülésen. Ennek megfelelően én a 179 centimmel kényelmesen ülök elöl, bár az üléspozíciót valóban kicsit magasnak éreztem eleinte, de ez az előző kocsim út alatt suhanó felépítésének is nagyrészt betudható volt. Hátra meg nem megyek. Az új Thaliában már rendelhető az állítható magasságú vezetőülés, kipróbáltam és azt már be tudtam állítani abszolút kényelmesre. Mentünk egyébként 4 felnőttel is kb. 6 - 700 km-t egyhuzamban és akkor nemigen panaszkodott senki, hátul sem. Ültem viszont egy vadi új Passatban és lehet, hogy meg fogsz döbbenni, de a hátsó ülésen ülve alacsonyabb mint a Thalia!!
Szerintem vegyél kabriót! :-))