Tudja valaki melyik utvonalon repul eppen a Dash? Eddig szinte minden nap Zurichben volt hozza szerencsenk. Tegnap Fokker 70-esek jottek, ma de. 737-600, este 737-700, holnap pedig mindket jarat megint Fokker-re van bejelentve.
Elobb lizing dijat kell (kellene) fizetni a flotta tobbi reszeert, majd, ha marad meg 1-2 filler, akkor a dolgozoknak eloleget adni fizetes helyett, aztan lehet remenykedni - ha van meg ilyen idiota a foldon - a masodik kavedaralo erkezeseben...
Mi a helyzet a további Q400-asokkal? Mikor érkeznek, vagy ez a tulajdonosváltás a Malévnál még jobban hátráltatja a beszerzést, vagy akár felül is írják a turboprob-programot?
Szerintem az airliners-re és egyre inkább a planepictures-re is, teljesen felesleges töltögetni. Mindkettő zártklub. Csak pancsolt képeknek és klubtagoknak van esélyük. Kár, hogy nálunk megszűnt a flightlevel.hu.
Nem tartozik szorosan ide,csak izelitő,hogy miért beteg a repülőipar.
A 90-es évek elején beütött a "gobalizáció" ide is.Ezesetben (Boeing,Bombardier)
egy "tanácsadó"(Price-Waterhouse) mondta,hogy hogyan kell repülőgépet gazdaságosan csinálni-papiron.Az eredmény káosz,határidőre-nem kész gépek,lemondott megrendelések,stb.Röviden:mindent kintről kell megrendelni (olcsón) "outsourcing",és helyileg csak az összerakást kell elvégezni.Hát ebből lett a katasztrófa.(Silány minőség,késleltetett szállitás).Mondtam akkor ezt az egyik főgórénak,hogy ez bizony nem fog menni.(Koltai Dénes,akkor VP,aki hajlandó volt magyarul is beszélni a plebssel.)De nem volt appelláta.De úgy látszik,hogy nehezen,a saját bőrükön,de tanultak belőle: