Szerintem is nagyon szubjektív a rugózás! A dízel tesztautó valóban mindenhol IBN-149, ez jár hétről hétre kézről kézre :) Légkondi van benne, de a rádiót már kispórolták.
Amúgy tényleg érdekes lehet majd a használtpiacon az ára :) A bemutatótermi tesztautókat lehet hogy többen vezetik, de mindig ott az eladó, az újságírós tesztkocsik pedig ki tudja min mennek át...
Köszi fiúk a gratuáliókat és a tanácsokat.
De még mindig nem értem, mit tegyek a magnóügyben. Kiszedni nem tudom és tényleg attól félek, hogy valaki szétveri az ablakot, a műszerfalat érte. Hogy kóddal védett és nem tud majd vele mit kezdeni?
Ez már rajtam nem segít :)
Az antennát hogy tudom leszedni a tetejérôl pl. kocsimosáskor?
Vagy ne mosassam benzinkutaknál, hanem vigyem el kézi mosásra?
A válaszokat elôre is köszi!
ui:
Szerintem a rugózása nagyon lágy. Úgy érzem magam benne, mintha egy szíjrugós hintóban ülnék.
Igaz, én egy 20 éves Ford Escortból ültem át :)))
Nem autózhatsz kötelező nélkül! Azt a szalonban meg kell kötni, majd később max nem fizetedbe és kötsz máshol egy másikat.
A Netrisk nekem gyors volt és mível ez egy biztosítási alkusz így nem a biztosítóval, hanem velük kell tartani a kapcsolatot.
Köszi a válaszokat! Én is gondolkodom a NetRisk-en. Az mennyi időbe telt? Ott, ha megkötöm a kötelezőt, az mikortól lép életbe? Esetleg van valami tűréshatár, hogy új autóval teszem azt egy hétig lehet kötelező nélkül autózni?
Szia poiuztre!
Anno mikor az átvétel meg a fizetés részleteit beszéltük meg, akkor megbeszéltük ezt is (átvétel előtt kb egy héttel) és a kereskedőn keresztül meg lehetett kötni a biztosításokat is, lehetett választani négy v. öt biztosító közül, én megmondtam melyiknél (előtte körbejártam a témát és kértem ajánlatot több helyről) és ők elintéztek mindent. Annyi szépséghibája volt, hogy ugyanott kötötték a Casco-t és a kötelezőt is, de a kötelezőt aztán módosítottam egy olcsóbbra. Így viszont minden megvolt mire a volánhoz ültem :-)
Casco: Providencia
kötelező: Európa (adminisztrációból és ügyfélkapcsolatokból elégtelen, de viszonylag olcsó)
A rendszámot nem figyeltem, de gondolom ezt a darabot szánta a 'főkereskedő' csontnak a kutyáknak (ld. még: újságíró) 'sztán jár kézről kézre. Aztán tessék figyelni, hogy bemutatódarabként majd mekkora engedménnyel lehet hozzájutni pár hónap múlva valamelyik kereskedésban :-))
A futómű megítélése elég szubjektív, az egyik kollegám szerint nagyon lágy, szerintem meg inkább kemény. Ő egy Honda Civic-ből ült bele, én egy OPEL "C" Rekord Caravan-ból... Tehát ez a mihez képest tipikus esete :-))
Mi holnap, vagy holnapután kapjuk vehetjük át az autónkat. A kérdésem az lenne, hogy elhozhatjuk-e úgy, hogy még nincs rajta biztosítás, vagy az átvétellel egyidőben ez is megköthető? Szeretnénk kötelezőt, és Casco-t is.
Ezek után csak az a rossz érzés van bennem a "tesztekkel" kapcsolatban, hogy ha az ennyire szembeötlő dolgok elkerülik a figyelmüket (és szinte az összes tesztben így említik), akkor hogyan higgyjek abban amit leírtak mondjuk a motorról vagy bármiről ami még kevésbé feltűnő. Na mindegy, még jó, hogy nem újságcikkek alapján választottam :-)))
Igen, az előző is kéttónusú volt, de az új szériában sokkal jobban elütnek a színek. Ha jól emlékszem, az előzőben csak két, egymáshoz hasonló szürke volt, itt meg fekete is van benne, nézd meg pl. a sebváltó borítását. A műanyagok között is sokkal nagyobb a kontraszt.
Olvastam a cikket és megint meglepett, hogy állandóan azzal jönnek, hogy az újakban már kéttónusú a műszerfal. Ezt nem értem, nekem az első szériából van egy 8VRT és abban is két árnyalatú szürkéből hozták össze. Csak nekem ilyen, vagy másnak is? Mert akkor minden újságírónak üzenem: ÜLJETEK MÁR BE EGY AUTÓBA MIELŐTT ÍRTOK RÓLA ÉS HA MÁR OTT VAGYTOK, NYISSÁTOK KI A SZEMETEKET!!!!
kukucs
Az autókban nem Philpips magnók vannak, hanem kiadták a VDO-nak a gyártást. Mindegyik kóddal van védva ami a garancia füzetbe kerül rögzítésre, (ezért NEM ajánlott a kocsibantartása.
Csak VDO CD-tárat tudd vezérelni (6 lemezeset.
Sajnos, mint kiderült az enyém nem a legjobb magnó, mert ha leveszem a gyujtáskulcsot, akkor ki-bekapcsolja magát folyamatosan + ha be van kapcsolva a sebeségfüggő hangerő (Ami szuper opció) akkor magától felhangosodik!
Hát ez az!
..
Megvan végre a kocsim, most nagyon boldog vagyok. Hihetetlenül jó, jól megy, a klíme cool!
Én is kaptam egy Philips magnót a kocsihopz, de attól félek szétverik miatta a kocsit. Mivel én nem tudom kiszedni...
Igen én kissé szétszedtem és megpiszkáltam, aminek köszönhetően most ciripel. Egész pontosan az elektromos vezetékek - mint gitáron a húr - érnek egymáshoz és a borító műanyagjához ami hangot ad. De a tetőkárpitom is képes fura hangot adni ha hideg a kasztni. Ha süti a nap akkor megszűnik. Érdekes :-)
Nekem is azt mondták, hogy az Alizé Cliónak színre fújt a tükre, azt mégsem.
Krike viszint gyári magnót kért (80 ezer forintért) amihez járt a kormányról vezérelhető távirányító, sebességfüggő hangerőszabályozás és a központi megjelenítőn történő kijelzés. No meg nagyon esztétikusan néz ki. Viszont nem tudom milyen egyéb védelmet kapott a tolvajok ellen.
A cd bemegy, de mivel elég vastag az előlapja, úgy tűnik mintha nem ment volna be rendesen,és elég csúnya. Nincs kedvem zsákbamacskázni más tipussal, ezért gondoltam, jó lenne bele gyári cd. A kereskedő egyébként azt mondta, hogy lesz benne rádió, mert az Alizéhez jár. Mondom neki, az árlistában nem ez van. Nyugodjak meg, lesz benne. Ugyan így volt a spec. szélvédővel is, mert az Alizé klímás és ahoz az jár. Most mit vitatkozzak vele, csak jobban tudja!?!?!? Egyébként nekem is korrekten be van kábelezve, de nincs benn a csipogó. Úgy döntöttem nem szedem és nem szedetem szét mert borzasztóan idegesítene ha utána zörögne a műszerfal. És szerintem nagy a valószínűsége, hogy szétszedés után ez előfordul. Van valakinek ezzel valami tapasztalata??
Remek, akkor mostmár csak a mai telefonos érdeklődésemre kapott válaszban aug. 7-re módosított érkezést + papírmunkát, stb kell megvárnom ... irgumburgum.
dCi! Köszi. Én is így gondoltam, a négy hangszórós szerkezetet már hallottam, jó mélye volt, de a magasok egy kicsit hiányoztak ... Megpróbálom még belealkudni.
Még egy apróság a Renault-Nissan kooperációhoz: a Thalia katalógusban (nagy alakú, amiben a színek is benne vannak, bár nem élethűen) az utolsó oldalon az összefoglaló táblázat alatt a külső méreteket szemléltető rajzokon elől is hátul is egyértelműen elolvasható a Nissan felirat. A hét és fél éves fiam vette észre: Apa ez nem is rönó, hanem nisszan ...
Úgy látszik a katalógusokat is kooperációban gyártják.
Röviden: hozzászólóként új vagyok, de olvasóként már régi, többek közt ez a topik erősített meg a dci Thalia választásban. Örömmel olvasom a tapasztalatokat, az enyém (Alize, metál-tintakék) elvileg augusztus 2-re lesz a kereskedésben.
ecoma-tól kérdezném: a két első csipogót a kereskedésben szerelték be, vagy csak a kezedbe nyomták? Azaz gyári-e és tudsz-e arról, hogy be volt-e vezetékezve a helye vagy nem?
Ez csak a kereskedő személyiségénke a kérdése, van aki szívvel lélekkel dolgozik van aki a pénzért. Egyébként a hitel még jobb üzlett is nekik mint a kp. ui a bank is időben kifizeti a kocsi árát és a hitelügynöki jutalék is náluk marad.
Cara: Mit jelent az, hogy kiáll a CD? Nem lehetett beljebb tolni, vagy csak nem lehetett esztétikusan elhelyezni?
Krike: Elértem a 3000-et és nyomattam neki már a hétvégén. 170 nél már nem akart jobban menni. Igaz ment a klíma és emelkedett is az út. A fordulatszám nem érte el a 4000-et. Viszont 120-ról komoly vehemenciával gyorsít 160-ig. Úgy érzem tartós autópályán a 3000 küröli 140-150 az amit még kedvel a motor, felette nem.
Levéve a magnó helyét fedő műanyagot, szépen előkészítve ott találtam a magnó és antenna csatlakozóit, meg még egy csomó csatlakozót (CD tár, mobil előkészítés meg mit tudom én). Az első ajtóban megtaláltam szintén a kábeleket. Kérdés: Hátul hova tették a hangszórót a gyári rendszerben?
Régi benzines kocsimban lassításkor rendesen használtam a motorféket, aminek következtében 5000 fölé is ugrált a fordulatszám amit a motor még élvezett is. Szerinted a dízelnél is célszerű visszakapcsolgatni fék helyett? Nekem úgy tűnt nem igazán szereti a motor.
Sziasztok!
Pénteken átvettem a Talicsámat! dCi Alize + ABS
Mára megtettem vele 500 km-t. Tapasztalatok:
Fogyasztás autópálya (120 átlag) 4.8
Sima út 4.4
A klíma végíg ment!
És nem zörög, nem csörög, nem koppan,
Nem tötyög, nem zötyög nem roppan...
A mentetteljesítménye kíváló, csak úgy falja az utat, nem lehet a kocsiból kirobantani sem.
A kíma teljesítménye jó. A motornak csak hidegen van hangja, ha bemelegszik akkor szinte semmi.
Szóval hibátlan. Nem hangos a beltere. kaptam bele a 4 gyári hangszoró mellé egy első magas csipogókat is.
Az átvételkor megvolt az ARAL kártyám, és a zoldkátya is megvan!
Az értesítés után 6 napon belül vehettem át. Az átadás gyorsan és pontosan ment, a kereskedő a kapuban várt és fél óra alatt végeztünk.
Nekem csak jó tapasztalatom van.
A döntés előtt állóknak csak ajánhatom a dízelt, a várakozóknak meg csak annyit mondhatok, hogy megéri várni.
ui: Én is a Baum-nál vettem át, de lehet, hogy azért volt minden más, mert KP fizettem! pofátlanság lenne ha ezért különböztetnék meg a Vevőket!!!!
Nekem kellene a CD-tár ha tudsz hozzá GYÁRI rádiót, vagy GYÁRI CD-t.
Egy hónapja kaptuk meg a Cliot és az Alizében nincs rádio. Raktam bele egy cd-t de kiáll a műszerfalból és zavar. És az is érdekelne, hogy a kijelzőm ettől még működik? Most az időt és mellette a hőmérsékletet jelzi egymás mellett. Láttam a füzetében, hogy működö rádió mellett ez a két adat a jobb oldalon van egymás alatt.
Nagyon meg tudlak érteni. Azért nem a "köcsög" pesti Baumgartnernél vettem mert gondoltam, hogy vidéken jobban megbecsülik a vásárlót. Sajnos ugyanúgy engem is beszopattak mint Téged!
Azért sikerült a lelkiismeretet felélesztenem a kereskedőben és ingyen szőnyeggel, megtankolva és bocsánatkérések közepette adta át a kocsit. Ez ugyan nem kárpótolta azt az évfolyamtalálkozót amiről így lemaradtam, de ahhoz elég volt, hogy a panaszlevelemet nem adtam oda az ügyvezetőnek.
Ha valamilyen gesztussal !!magától!! nem javítja ki a hibáját a kereskedő akkor mártsd be szerintem egy panaszlevéllel.
Megjött végre a várva várt Thaliám, mintegy két hónap várakozás után. Ma lett volna az átadás ideje, ha a Baumgartner elkészült volna a forgalmival... Egy hét nem volt nekik elég!!!
A jövô hétre valamikorra tolták az idôpontot.
Pedig hétvégére már el is terveztem, hogy elmegyek vele vidékre.
A szerzôdést is megkötöttük már, a pénzt befizettük (a vételár felét, a többi részlet.).
Hatalmas csalódás számomra az egész, sajnálom, hogy így kezdôdik. Már nem is tudok örülni az új autómnak.
Lusta kis hülye autókereskedô miatt...