Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

harrypoti Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1345
A kormolást ki is lehet védeni, most tettem fel egy Koppány króm kipufogóvéget. Ez pont egy síkba került a lökhárító szélével, így már nem is tud kormolni, szebb is lett, illetve aranyos morgós hangja van:)

Igazad van Krike, nekem a szervízben mondták, hogy a kötelező 10 ezres átvizsgálásnál tanácsolják az első olajcserét, de lehet hamarabb is. Én még a hidegek előtt lecseréltetem 5W-40-es szintetikus naftára, mert tapasztalatból tudom, hogy a kocsi meghálálja az alsóbb értékű olajat:)
Ha jól tudom akkor most 10W-40-es van benne.

Előzmény: krike (1342)
kukucs33 Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1344
Hááát, én egyszer ki akartam próbálni, de akkor nem működött. Arra gondoltam, hogy biztos ez is csak a 16V-hez jár, mint az olajszint kijelzés a műszerfalon. Ha valakinek 8V-vel működik akkor teszek még egy próbát, mert megnyugtató lenne, egyszer ugyanis zsebrevágtam a kulcsot és sikerült közben kinyitni a zárakat, még jó, hogy akkor észrevettem, de azóta inkább ötször ellenőrzöm :-(
Előzmény: ezer6 (1339)
krike Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1343
Ez a bezárás dolog a Clio-ban biztos hogy van, mert én tapasztaltam.Ha ugyanaz a közponi zár, akkor a Thaliaban is kell hogy legyen( ez álltalános tulajdonság a mostani központi záraknál).
Előzmény: R5TL (1340)
krike Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1342
Ja, ja a Békési elég szimpi kereskedő, csak a guminyomást nézzétek meg, miután elhoztátok a kocsit, hogy ne legyen nagyon felfújva.Ez álltalános probléma.
Lefulladás: ha megy a légkondi, akkor kicsit nagyobb gázzal kell indulni,különben lefullad( mint nekem is), ezen kívül a dCi nem olyan mint a normál szívódízel, és minden induláskor gázt kell neki adni, alapjáraton nem igazán viszi el az autót(kivéve dugóban araszolás, de akkor a kuplungal is játszani kell)

Kormolás: nem tudom mennyi kilóméter van benne, de nekem a tartós lassú közlekedésnél volt kormos a gép.Időnként meg kell hajtani( ahogy hallottam ajánlatos a turbó miatt is időnként, mert hajlamos lehet egy idő után az elkoszolódásra)

Ezen kívül tartós városi használatnál, akármit mond a kereskedő el kell felejteni a szervízintervallumot(30 000 km) javaslom a 15, de inkább a 10 000 km-t ha a pénztárca bírja.

Remélem hogy segítettem

harrypoti Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1341
Szerintem ilyen funkciója nincs a kocsinak:(, de majd megfigyelem..
Előzmény: ezer6 (1339)
R5TL Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1340
Ha a bezart autonal kinyitod a kozponti zarat, de az ajtot nem, akkor egyy kis ido (kb 1 perc?) utan visszazar.
Előzmény: ezer6 (1339)
ezer6 Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1339
Az automata rádiólekapcsolásról jutja eszembe, valami olyasmi rémlik, hogy ezekben a Thaliákban van olyan is, hogy egy bizonyos idő után lezárja az ajtókat, ha véletlenül nyitva felejtetted a kocsit. Természetesen nem a menet közbeni zárásra gondolok. Tud erről valaki valamit?
Előzmény: kukucs33 (1338)
kukucs33 Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1338
Szia simine,

A lefulladáshoz nem igazán tudok hozzászólni, mert közvetlenül tapasztalnom kellene, hogy okosat tudjak mondani, de időben kinyomott kupplungnál nem szabadna lefulladjon.
A rádió viszont kikapcsol automatikusan, kb 20 perc után (a könyvében benne van pontosan), ha nincs bekapcsolva a gyújtás, ill egy kattra elfordítva a kulcs. Ezzel védik az akkumulátort a véletlen lemerítés ellen. Ilyenkor a kikapcsolás előtt egy sípoló hangot ad a rádió, majd ha nem nyomjátok meg a ki/be kapcsolót rövid időn belül (pár másodperc), akkor elhalkul, majd kikapcsol. A leírt esetben ez történhetett.
Nem muszáj oda vinni szervizre ahol vettétek, az a lényeg, hogy hivatalos márkaszerviz legyen, mert csak ők jogosultak a szervizkönyvbe pecsételni. Illetve pecsételhet más is, csak azt nem fogadják el, ha garanciális probléma lenne.

Előzmény: simine (1335)
circum Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1337
dCi:

Ez bonyi, ezt már nem értem. Számszerűen, most 2,525,000 a kocsi, + átvétel + hitel kezelési ktsg. És még azt a 25e-t se tudtam lealkudni, amivel megemelték augusztusban... :((

Most megyek ki Fótra, azt javasolta valaki a topikban, hogy az egy normális kereskedő, igaz, 5,275,000-ért adja a kocsit, de már telefonban megbeszéltük, hogy az átvétel árát lealkudhatom, és nincs kezelési ktsg. Viszont, állítólag, van tesztautó. :)

Előzmény: dCi (1331)
harrypoti Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1336
A műszerfal közepén van egy kis spirál alakú sárga lámpa, ami a gyújtás ráadása után kb. 2 másodperc múlva kialszik.... akkor lehet indítani.

Én is arra gondoltam, hogy kinyomott kuplungnál volt a leállás, azt meg kell nézetni.

Bármely renyó szervíz jogosult a garanciális javításokra.

Előzmény: simine (1335)
simine Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1335
Pontosan mi is van ezzel a minimális izzítási idővel?

Lefulladás:
Erre nem esküszöm meg, mert nem én csináltam, de annál a sebességnél már tutira ki lehetett nyomva a kuplung. Főleg abből kiindulva, hogy párom csak dízel ügyben kezdő, egyébként nem kezdő vezető. Van már jó pár ezer kilométer mögöttünk.

Magnó lehalkulás: Gyújtás nem is volt ráadva. A kulcs ebben az időben a hamutartóban volt, ahová a gyerek tette:))

Muszály nekünk annak a szalonnak a szervizébe menni ahonnan elhoztuk a kocsit? Csak mert azóta rájöttünk van közelebb is.

Köszi a válaszokat

simine

Előzmény: harrypoti (1334)
harrypoti Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1334
Szia Simine!

Kis fordulatszámon való tartós haladáskor rehet rezonancia, de ezt elkerülhetitek a nagyobb fordszámmal. A túl alacsony fordulat amúgy sem tesz jót a motornak.

Lefulladás: "valaki után nagyon le kellett lassítani" ez sebességben történt v. kinyomott kuplunggal? Ha sebességben történt, akkor ok a dolog, de ha kinyomott kuplungnál, akkor gáz.

Indításkor a minimális izzítási időt megvártátok?

Ha ennek ellenére is lefullad, akkor szervíz, vmi beállítási dolog lehet.

Kormolás: a dízel kormol, de nekem nem rakodott le a hosszabb utak után sem.

Fel a fejjel:))

Előzmény: simine (1332)
ecoma Creative Commons License 2002.08.06 0 0 1333
Simine!

A korom az minden olajkályha velejárója csak a mérték a nem mindegy.

A magnó elhalkulása az aksivédelmi szempont miután levettétek a gyújtást. Hivatalosan ki is kell kapcsolnia. A hangosodás miatt, nézessétek meg a szervizben, mert lehet, hogy csak beállítási problémái vannak.

Más:
Szereltek nekem a járgányba egy privát riasztót. Mivel ez vezérelné a központi zárat, ezért rákötötték a zár kábelére. Itt megdöbbentve tapasztaltam, hogy zárás után kb 20 percre áram folyik a kábelen! nem nyílik ki az ajtó, mert ahhoz kevés, de a riasztónak éppen elég. A megoldás egy relé beszerelése volt, ami a bekapcsolás után lezárta a vezetéket.
Ez csak azért érdekes, mert ilyen alapon máshol is kószálhat egy kis feszültség (pl ettől változik a hangereje a magnónak álló helyzetben)

Előzmény: simine (1332)
simine Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1332
Sziasztok!

Autótól független , egyéb gondjaink miatt nem tudtam hamarabb jelentkezni.

Megbeszélt időben mentünk átvenni az autót. Átvételre megvolt az Aral kártya, zöld kártya.
Kb. 1000 km után klímával a fogyasztás 4,5 liter.
Nekem tetszik:))

Hátul ülök a gyerek miatt és távolabb van a fejem a plafontól mint a férjemé elöl:) tehát hátul nem csak a gyerek ülhet. Na jó ez vicc volt, a legtöbb gyerek magasabb nálam.
Elöl viszont nem az igazi, mert a fejlámla túl magasan van. Erről ennyit.

Zörgést még nem nagyon tapasztaltunk. Lehet, hogy nem elég kifinomult a hallásunk, viszont kis sebességnél néha éreztem, hogy jól beremeg. Na ekkor zörög minden.

Sajnos még nem jutottam el addig, hogy én is vezessem, jgy nem tudom elég pontosan leírni a köv. problémát.
Többször fulladtunk le az autóval olyan helyzetben, hogy valaki után nagyon le kellett lassítani, (szinte megállni)vagy kereszteződésben megállni. Sőt olyan is volt, hogy lefulladt, újraindítás, a párom indulna megint lefullad. Szerintetek van valami baj, vagy csak bénák vagyunk? Mivel nekünk még nem volt és nem is vezettünk korábban dízel autót, nem tudom az normális-e, vagy probléma jele, ha a kipufogó fölött kicsit fekete kormos a járgány.

Magnó: Gyárit kértünk bele. NEm is tudtam erről a sebességfüggő hangerőszabályzásról, csak itt olvastam és aztán figyeltem fel rá. Ma viszont érdekes dolog történt. A kislányom nagyon szeret az autóban üldögélni. Ma is ott ültünk és halgattuk a rádiót. Volt úgy, hogy 0 hangerőn álló helyzetben túl hangosnak éreztem. Meg is lepődtem, hogy nem lehet ennél halkabbra állítani, de egyszercsak magától lehalkult, sőt teljesen elnémult. Ekkor felvettem kb. 3-ra, majd egy kis idő múlva úgy felhangosodott, hogy csak úgy kapkodtam a gombok után. Autózás közben ezt még soha nem tapasztaltuk. Szerintetek ez mi lehetett?
Ugye azt írtátok korábban, hogy a gyári magnót nem lehet kivenni? Kár.

Nos, azt hiszem ennyi egyszerre elég.

Üdv,
simine

dCi Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1331
Circum!

Én egy Clio dCi-t tudok felajánlani egy tesztkörre, mivel a Móricz környékén lakom. Sajnos csak estefelé érek rendszerint haza 6-7 után. És az enyém zörög :-))

Az Alizé valóban limitált széria, így valószínű tényleg megszűnik, de valami akciót akkor is ki fognak találni rá.

Én a kocsit +125e Ft üzemanyag kártyával kaptam és az Alizé-ért (Expression + manuál légkondi) 100e Ft felárat kellett fizetni. A forgalombahelyezést és a szőnyegeket "belealkudtam" a listaárba. Ha most kéne vennem akkor az alábbi pozíciót próbálnám elérni:
- van ugye a + Lóerő akció ez kb 70e Ft megtakarítás (de gyakorlatilag 50e mivel volt a 25e Ft-os áremelés)
- a légkondit 100%-ban megpróbálnám belealkudni.

Pesten sem csak a Baumgartner van és tapasztalatom szerint vidéken jobban lehet alkudni, főleg ott ahol a kereskedőnek nincs meg a kvótája.

Persze mérlegelendőek az előnyök hátrányok.

hogmanay Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1330
De, pontosan arról beszéltem, mert Circum azt írta hogy most szeretne rendelni egy Alize- t.
Akkor ezek szerint mégsem Engem akart átverni a leányzó!! :-)
h
Előzmény: hogmanay (1327)
ecoma Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1329
Az APEH szerinti üzemenyagnormája a 1,5 dCi (teljesítménytől függetlenül) motornak 6 liter.
ecoma Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1328
Hogmanay!

Te nem az Alizé-ről beszélsz amit klímával szerelnek?
Az tényleg limitált széria. Ez tényleg eltünt a kínálatból! marad az expressoin + klíma (felárral)

Előzmény: hogmanay (1327)
hogmanay Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1327
Circum,

Nekem azt mondta a szalonos hölgyike, hogy ez egy limitált modell, amit kifejezetten nyárra találtak ki, (és mivel a gyár augusztusban nem üzemel) szeptembertől már nem lehet rendelni.
De, ha benne van az augusztusi árlistában, akkor valószínű, hogy csak Engem akart rábeszélni a mielőbbi megrendelésre... :-)
h

Előzmény: circum (1323)
ecoma Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1326
harrypotti

Nekem a gyári magnóm van. Ez alapból tudja. A beállításai között találsz egy seed opciót amit 1-5 tartományban állíthatod. Ha neked nem jön ez elő, akkor valószínűleg a off ban van. A számok azt jelentik, hogy mekkora mértékben változhat.

Ha valaki mégis kifogyasztja a tankot, ekkor elől található egy kis kézi pumpa amivel fel lehet szívni az olajat a motorba.

Előzmény: harrypoti (1324)
krike Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1325
Szóval, úgy néz ki, hogy az üzemanyagjelzőnél, a felénél 25 liter hiányzik, tehát lineáris, de a nyolc osztásból az utolsó fehérnél még úgy 15 lityi van benne.Nekem a legjobb eddig 4,2 liter volt 110 körüli átaggal, és klímával.Dízelt meg soha nem szabad teljesen kifogyasztani, mert lehet "légteleníteni " a rendszert, vagy mi a szösz.Bár a köny azt írja hogy csak télen lehet probléma, mert kondenzvíz keletkezhet a tartályban, de én sem javasolnám a tank kiürítését.Ha az autó leáll, még legalább 5-6 liter lehet a tankban, tehát a teljes 50 litert nem lehet kihasználni.
Előzmény: harrypoti (1324)
harrypoti Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1324
Szia Ecoma!

Az én esetemben is először a lengécsillapítóra gondoltak (mert a tünetek hasonlóak), de nem az, hanem a motortartó gumibak. Tapasztalatom szerint csak melegebb motornál jön elő a tompa kopogás, már a legkisebb egyenletlenség hatására is (de hívhatjuk pufogásnak is).

Neked milyen felszereltségű a géped? Sebességfűggő rádió van a Tháliában? Ez nekem új, vagy nem írják a prospektusban? Hogyan lehet elővarázsolni? Vagy a CD-s kivitel van Neked?

A fogyasztási "rekordom" az első 500 km alatt volt, mivel csak 90-ig, néha 100-ig nyomtam neki országúton. Most országúton (100-140), hegymenetben, vegyes klíma használattal 4,5 lityi.

Nekem azt mondták, hogy amikor kigyullad a lámpa, akkor 5-6 liter van benne. Ezt azért én sem vártam meg :)

Előzmény: ecoma (1321)
circum Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1323
Hogmanay,

Megszűnik a gyártása??? Ezt a modellt nem 2001-ben vezették be? Elég rövid életű lenne ebben az esetben... Én a Baumgartnernél érdeklődtem, és semmi ilyesmiről nem volt szó. Sőt, az új, augusztusi árlistájuk is megvolt (25e-rel emelték az árát a disznók... :( )

Szóval, valaki nem jár esetleg a Móricz környékén? Vagy du. 1, esetleg 3-4 körül a Moszkvánál? Hogy megnézzem az autóját gurulás közben is? :)

Circum

Előzmény: hogmanay (1318)
ABTGolf4 Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1322
!ELADÓ!

RENAULT CD-TÁR!

Új, komplett, minden tartozékával, Renault gyári magnók és cd-k viszik!!! Kormányról is vezérelhető, 6 lemezes, mindent olvas!!!
"Tuner list" feliratú rádiókhoz jó!
Ár: 30.000FT (a gyári ára 80eFt)
Érd: 20/3377-577

!ELADÓ!

ecoma Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1321
Szia harrypoti!

Az előröl jövő hang az olyan pufogás volt? Nekem a héten cserélik ki a lengéscsillapítót egy ilyen hang miatt. A kocsi jobb elejéről jön. Volt a gyári magnóval is egy kis problémám, mire a szerviz azt mondta, hogy sima csere, de tegnap utánanéztem és a nendsz6erről jövő csatlakozó (ami a sebesség függő hangot meg miegymást ad) azt kellet egy kicsit megigazítanom, mert laza volt. A probléma meg is szűnt.

A mai reggel valaki megszabadított az általa fölöslegesnek tartott dísztárcsáimtól. Ezért arra kérnék minden egyes fórumost, hogy ne akarjon használt tárcsákat, gyári magnókat kéz alól beszerezni, mert lehet, hogy egyik reggel neki kell ráébrednie, hogy az Ő autója volt mások beszerzési forrása!
Köszi.

Én még csak 1200 Km tartok a dCi-mel de nagyon király. Nekem nem sikerült 4 liter alá nyomnom a fogyasztást. A tapaszaltom szerint 80%-os autópálya (10-120 km/h)+ város végig klímával az átlagom 4,9.
Úgy hallottam, hogy ha bejáratódik, akkor még csökken a fogyasztása is. Így az autóm hatótávja durván 1060 Km.
Föltűnt, hogy ha az üzemanyagszint jelzőm a piros mezőben már fekszik és a visszajelző lámpa még nem gyulladt fel, akkor durván van még 8 liter a tankban. Így sajnos nem lehet ez a lámpa felgyulladása után tudni a teljes szintet ezért nem érdemes játszani vele.
Ha másnak más a tapasztalat, akkor azt várom!

Előzmény: harrypoti (1319)
krike Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1320
Hello mindenkinek.Visszajöttem szabiról,úgyhogy lassan kezdek pihenni, meg hozzászólni.Újautósok, egy részről gratula, másrészről meg nézessétek meg a guminyomást a kerekekben.Én amatőr módon csak most nézettem meg, és a két jobb oldaliban 2,7 a bal hátsóban 2,6 a bal elsőben 2 bar volt.A furcsa az , hogy nem húzott balra a gép.Viszont most szinte rásímul az útra.A magyarázat a nyomásra pedig az, hogy a tréleren nagyobbra fújják a kereket a biztonságos szállítás miatt, csak a szalonban nem engedik le :)))
harrypoti Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1319
Szia mindenkinek!

2000 km a dCi-vel! Bejáratás megtörtént! Nagyon baba!:)
Már lehet érezni az erejét a kicsikének.
A Bükkben és Szlovákiában voltunk, a hegymenetet nagyon bírja, a kanyarokban is stabil. A Bükkben Miskolc-Tapolca és Eger között van egy kis hegyi utacska ( 2 m széles, az erdészet útja és csak nyáron lehet használéni), 15-20 km-en talán száznál is több kanyar és átlagban 15%-os lejtők, illetve emelkedők. A kocsi nagyon jól vizsgázott!! Nagyon erős (még a kis dCi is:) és a folyamatos hegymenetben sem mozdul meg a hűtővíz mutatója. Imádja a 140-et, ot hasonlóan csöndes a motor, mint 100-110-nél. A fogyasztás ilyen körülmények között /klímával is/ 4,5.
Egyesben csak elindulás, kettesben már jobban lehet húzatni, de felesleges erőltetni a dolgot, mert a max nyomaték már 2000-nél már rendelkezésre áll. A tesztek azt írták, hogy negyedikben 50-nél rángat a kocsi. Nem igaz, finom pedálkezeléssel szépen lehet vele haladni, még 45-el is. Ötödikbe 70-nél lehet felkapcsolni.
Ha lelassul, akkor ötödikben 65-től is lehet előzni.
100-110 környékén tényleg van szélzaj, de nem is nagyon lehet észrevenni. A fékek nagyon hatásosak!
Ülések is kényelmesek, jól tartják a gerincet.
Rugózás: imádom!

Más..
Említettem, hogy a kocsi elejéből kopogást hallani. Szervíz, tanácstalanság, mindkét első lengéscsillapító cseréje, megint kopogás....
Nagy nehezezen kb 4 óra elteltével megállapították, hogy a felső motortartó gumibak lehet a hibás, mos pénteken csere!

A kormányfedél mögül alapjáraton kis "nyöszörgés" hallható, majd ezt is megnézetem.

Szintén kevés magasat hallok a zenében..
A csipogók (a szervíz szerint) csak a műszerfal felső részének levétele után szerelhetők be, ott van a huzalozás előkészítve. Ilyet!! Ezért nem fogom lebontatni a fél autót az már biztos!!!
Az első hangszóróházra lehet beépíteni laposabb kivitelű, állítható irányú csipogót. Házilag is megoldható a szerelés kb fél óra alatt.

JA.... Nagy-nagy GRATULA minden új tulajnak. Használjátok egészséggel és sok-sok balesetmentes kilométerrel!!:):)

hogmanay Creative Commons License 2002.08.05 0 0 1318
Szia!
Én az elejétől fogva olvasom a topicot, de eddig nem nagyon írtam. Azt hiszem, el kell, hogy keserítselek, mert Én kedden rendeltem meg (ALize, 1.4 16v), de az eladó hölgy azt mondta, hogy ennek a modellnek leállítják a gyártását, és már augusztusban nem lehet rendelni!! :-( Ha esetleg valamelyik kereskedésnek még van készleten ilyen modell, akkor szerencséd van. Szerintem kérdezz rá, mert vagy engem vertek át, vagy Te nem fogod tudni megrendelni!
h
Előzmény: circum (1317)
circum Creative Commons License 2002.08.03 0 0 1317
Sziasztok Thaliások!

Új vagyok a topikon, de már legalább az 1/4-ét elolvastam részletekben. :) Most gondolkodom erősen egy Thalia Alizén, 1.4 V16-os motorral. Egy gondom van csak, de az nagy: egyelőre nem sikerült kipróbálnom. Egyszerűen nem volt a márkakereskedőnél tesztautó (vagy volt, de nem akarta odaadni :)).

Szóval, kérdések: kinek milyen tapasztalata van az egyes kereskedésekkel? Hitelkonstrukciók, esetleges alkudozás? Én a Metro melletti, ferencvárosi Baumgartner-nél voltam, Postabank lízing, alku semmi... :( Bár lehet, hogy csak nekem rossz a stílusom. :)

Kinek van szerviztapasztalata? 1 év felett, 10e km felett? Volt bármi hibája?

Ki mit szól az ABS-hez? Plusz 160e felár, ami nagyon-nagyon a költségvetésem határán van, én nem vágyom rá annyira. Esetleg győzzetek meg... :)

És egy kérés azokhoz, akik nem mentek el a talira: van valaki, aki a hétvégén Budán a Móricz felé, vagy attól nem messze jár? Úgy szeretnék beülni egybe, hogy megnézzem működés közben... :) Sajnos egy ismerősömnek sincs Thaliája, de még Clioja sem. :( Épeszű tömegközlekedéssel elérhető helyig boldogan el is zarándoklok, ha az úgy jobb.

Hétfőn, legkésőbb kedden akarom megrendelni, addig aktuális ez az óhaj. Bár, tulajdonképpen, ha nem tudom kipróbálni, a topikon írtak alapján akkor is megvenném, de azért így sokkal nyugdtabb lennék. Külön jó, ha olyasvalaki tenné meg ezt a szívességet, akinek zörög valami a kocsijában, hadd szokjam. :)

Sziasztok:
Circum, egy jövőbeli remélhetőleg talicskás :)

dCi Creative Commons License 2002.08.01 0 0 1316
Az antenna elképzelhetetlenül flexibilis, de ha le akarod szedni akkor csak egyszerűen tekerd (asszem balra) és simán le fog jönni. Ugyanis menetes.

Igen megértem a félelmedet és mivel láttam már sok sok feltört és szétbarmolt műszerfalú kocsit én is nagy dilemmában vagyok. Sajnos a gyári magnó tényleg nagyon passzol és nekem egyszerűsége miatt tetszik is.

Gyárilag hátul hova teszik a hangszórókat?

Előzmény: trabikiller (1314)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!