! ! ! RENAULT CD- TÁR ! ! ! Vadi új, csak nálam, csak a legjobb áron, csak most, csak Renaultosoknak kompletten korrektül eladó! Bolti ár: 80. 000Ft. Csak az új, szürke színű, "Tunerlist" feliratos rádiókhoz jó! Postai utánvét, házhozszállítás, kipróbálás minden csak megbeszélés kérdése!
Aug. 15-én vettem át a Thaliat, azóta ha nem is teljesen, de kiismertem.
Minden tekintetben hozta az elvárásaimat, a motorja is egyre jobb, (igaz még csak 600 km van benne, de a gyorsulása határozottabb) a klíma is megfeleően hűt, a fogyasztásról még nincs értékelhető adatom.
Kérdéseim lennének:
1. A két magashang sugárzó helyén csak űrt látok, Nektek sincs beépítve? Nem jár hozzá?
2. A kölső hőmérsékletet jelző hőmérő a kijelzőről nagyon hiányzik. (az előző autómban, az Opelben volt... ) Lehet-e vajon a Dinamique felszereltség hőmérőjét valahogy "implementálni" az Alizé változatba. Nem szeretnék valamilyen "olcsó" megoldást.
3. Kopogás téma: nekem 200 km után előjött. A jobb első kerék környékéről hallható, egyenetlen úton, mintha valami laza lenne. A szervizben kipróbálták, felemelték, megnézték, nem találtak semmit. Azt mondták nyugodtan lehet így használni. Én hiszek Nekik, DE A KOPOGÁS EGYRE ERŐSEBBEN HALLATSZIK!!! A jövő héten vissza fogom vinni egy részletesebb átvizsgálásra. Van ezzel kapcsolatban valami ötletetek?
nemelyik HDI-ben van reszecskeszuro. a 2.2-esekben azt hiszem van, a ketliteres hdi 90-ekben nincs, a ketliteres hdi110-bol azokban van, amit a p307-be tesznek, az 1.4 hdi-ben nincs.
Kedves Ecoma!A részecskeszűrőről nem tudok érdemben nyilatkozni,de a kormolódás nincs megszüntetve.
dCi.
köszi az infót,ehhez még hozzá jön a motorvezérlö elektronika,így már teljes a kép
A Bp III. kerület Pók utcai Ltp lakos vagyok dísztárcsa nélkül!
És ha már ennyit tudsz a motorokról, akkor egy kérdés: A váltója nem más a két motornak? Nekem kicsit úgy tűnik, hogy nem a 65pacihoz hangolták a szerkezetet, de lehet, hogy tévedek. Egyébként csak annyit, hogy a kisebb motorral megpakolva is megy autópályán 140-150-et haláltusa nélkül!
Goodyear!
A HDI-ben van részeecskeszürő? Igaz, hogy az meggátolja a kormolódást? van ennek Renault megfelelője?
A 80 lovas 1,5 dízel annyiban különbözik a 65 lovastól, hogy előbbibe található egy töltőlevegő hűtő (intercooler) illetve a turbófeltöltő lapátjainak geometriája változik a fordulatszám függvényében.
A Renault az új Megane-hoz most fejleszti tovább ezt az 1,5-ös dízelt amiből 100 lovat fog kicsalni 2003 elejére. Tudtommal csak a Megane-ba kerül a 100 lovas motor, mint ahogy a 80-as csak a Clióba rendelhető, így a Thalia-nak marad a 65 lovas motor. Ami szerintem kellő dinamikát tud adni az autónak és maximálisan kielégíti az ecoAutó igényeket. Aki erősebb motort szeretne annak marad pl. az ATC tuning.
Kedves Köny.A család autója egy peugeot 406 HDI 115 le,és én is nagyon boldog tulajdonosa vagyok,csak a feleségemnek veszek egy Thaliát.Nos a Peugeot-nak elférsz a csomagtartójában a 80 lóval együtt.Ez a humorherold stílus itt eddig nem volt divat,remélem te sem arcoskodásnak szántad,mert én sem.
Hát mint már írtam nekem is lelopták a dísztárcsáimat és elkövettem azt a hibát, hogy 3600 Ft-ért/db vettem újakat. Szépek voltak 3 napig! Utána huss... Ezek lehet, hogy olyanok, mint a postagalambok? Így maradok tárcsa nélkül.
Tényleg, azon kívül, hogy díszek számítanak ezek valamit? Védik a felnit vagy mit tudom én? Az üzemanyag szintjelzője nem pontos. Majd a tankolásnál megtudod, hogy mennyit csal! Viszont ha a visszajelző felgyullad, akkor tényleg már csak 100km-re van nyálad.
Harrypotti van még a hibád? nekem sajnos újra előjött!
Átvettük kis családommal (feleségemmel) a szép, új, sarki fény Alizé 1.4 16V kocsinkat a múlt hét elején.
Eddigi tapasztalatok: nagyon kellemes kis autó, de szokni kellett a fékeket (nagyon magasan fognak, ha egy kicsit elöl van az ülés, akkor fárasztó a fékezés, mert erővel kell tartani a lábamat, hogy rá ne essen). Meghajtani természetesen még nem mertem (kb. 400 km-nél tartok). A fogyasztástól félek, mert már az utolsó kis fehérnél van a mutató, úgyhogy hogy fog ebből 6-7 liter kijönni...?
Fóton vettük a kocsit, és nagyjából minden rendben volt. Alkudni az átvételi pénzből tudtuk a saját díjukat (50k). Mivel olyan kocsit vettünk, ami ott volt a raktárban, 1 hétre ígérték, és nagyjából be is tartották (1-2 napot csúsztak). A kerekeket nem engedték le. :) Tisztelt Renault Békési megfigyelő, a KERÉKNYOMÁST TESSÉK ELLENŐRIZNI! :-))
Ami rossz hír, és közérdekű: a 3. napon ellopták mind a 4 dísztárcsát! Azóta, ahogy nézegetem az utakat, elég sok rönyót, azon belül thaliát is látok dísztárcsa nélkül, ezek szerint elég kelendő cikk... Szóval, tessék vigyázni, aki tud vigyázni! És nem megvenni utcáról/bontóból, én sem teszem. A fórumon valakinek lopás, feltörés tapasztalata nincs?
Hát, egyelőre ennyit. Majd az első tankolás után jelentkezem.
Kedves ESF azt gondolom midannyiunk nevében nagyon várjuk jelentkezésedet, kérlek írj nekünk a dieseles tapasztalatokról is.Én azt szeretném megtudni, hogy miben különbözik a 80 lovas diesel a 65 lovastól.
Igen-igen, a Renault összes modelljében elég gyakori a "kulcsfej-hiba"!
Én egy Renault szervizben dolgozom szervizvezetőként, és volt időszak, mikor egész nap azzal foglalkoztunk, hogy az új Thalia-k kulcsfejeit cserélgettük és kódoltuk újra!
Ez a kormanyzaros mese sok mas autossal megtortent mar, nem nagy ugy.
Annak ellenere, hogy ismertem a trukkot egyszer majdnem bedoltem, valami kanalis fedo es jardaszegely koze szorult a kerek amikor parkoltam es nem akart mozdulni a kormany, hogy a kulcsot el lehessen forditani.
Van egy dolog amire talan jobban kell figyelni: a Renaultoknal (relativ) gyakori a kulcsban levo inditasgatlo chip meghibasodasa. Ugy nyilvanul meg, hogy a piros ego nem kialszik hanem elkezd gyorsabban villogni valamint forog az onindito de a motor nem indul.
A potkulcsal rogton beindul.
Ha az incidens 500km-re tortenik otthonrol ahol a potkulcs van, a helyzet igen kellemetlen.
Mindezt egy Megan-os ismerostol tudom, aki azota hosszu utra mindig magaval viszi a masodik kulcsot is.
HA leírom, attól tartok nagy derültséget okozok a fórumon, és bosszúságot a férjemnek. Na jó, röviden.
Eddig nem volt szerencsénk a kormányzár lezárt állapotához, tegnap viszont lezárt és az autó természetesen nem indult. Az immobilizer villogója pirosan villogott, a kulcs nem fordult. Persze jól kiakadtunk, hogy mi a fene van és végül hívtuk az assistance-t. Pedig csak meg kellett volna mozgatni a kormányt. Mindenesetre a Sáárga angyalos fiúkának megvan a "péntek esti sztorija"
Túl vagyunk az első 1000 km-en, minden különösebb probléma nélkül. Egy bosszantó apróság volt csak, mégpedig az, hogy ha üzemmeleg volt a motor, akkor 15-20 perc állás után csak enyhe gázadással indult. Az 1000 km-es átvizsgálásom jeleztem a dolgot, valamit állítottak is rajta. Azóta egy alkalommal volt alkalmam tesztelni, akkor elsőre indult. Semmi nem zörög, kopog, puffog, pedig nem csak sima úton járunk, persze nem is macskakövön.
A fogyasztás 4,7-re jött ki, remélem ez lesz még kevesebb is. Egyre jobban megy a Thalicska, kíváncsi vagyok, hogy fog menni a teljes bejáródás után, ami a könyve szerint 6000 km.
Tudtommal a Peugeot és a Citroen kivételével minden assistance szolgáltatást az MAK sárga angyalai nyújtanak. Van jelenleg két kisebb cég is a piacon, de ők vállalti flottáknak teszik ugyan ezt. Egyébként tapasztalatom szerint jól végzik a sárga fiúk a dolgukat.
Megjöttem a szabiról a Szlovákiában töltöttem a hegyek között. Az autó királyul viselkedett. Megpakolva, (tényleg tele) 3 személlyel szelte a hegyi utakat. Hajtűkanyarban sem kellett 3-asból visszaváltanom! A fogyasztás klímával nem vitte át az 5 litert, pedig ahol lehetett nyomtam neki. Viszont többször is működött az ABS. Nem tudom, hogy nélküle milyen lett volna a fékhatás, de így szuper volt. A futóműve is jól vizsgázott.
Mikori az autótok? 2000 utáni? Van benne rádió tunerlist felirattal, szürke színben? Képzeljétek tud cd-tárat vezérelni!!!
Na ez a tár ha Renault gyári akkor 150e Ft.
Ha VDO boltban 80eFt.
Ha nálam veszed meg a VDO-t akkor 30eFt.
Több is van belőle, vatta újak, betesszük, próba, aztán vihetitek. Minden gyári tartozék megvan hozzá!!!
Hívjatok bizalommal, vegyetek sokat, mert olcsó és jó!
Mindegy melyiket hívod, mert úgyis egy Autóklubos SárgaAngyal fog kijönni. Ezt kb 99%-ra le merem fogadni :-)) De inkább soha ne kelljen hívni egyiket se!
Kaptam assistance-t a rönyó-tól, a HB Casco-hoz és a Pannonlízinghez azt se tudom melyiket hívjam ha bajom van, de én leginkább egy megbízható autót szeretnék és kultúrált autóstársakat! :-)
Egy 1400 ccm-es gépjármű forgalombahelyezése illetékekkel és minden szükséges okmánnyal kb 45.000 Ft (bruttó). Sajnos több helyen ezért 70-80e Ft.-ot kértek, ilyenkor kérdeztem bocs de tételesen hogy jön ki, és kiderült 30-40 e a fáradozásuk díja. No mindegy ezen rágódni nem érdemes.
Krike! Hogyan vetted észre az olajfolyást? Én most vagyok 5500 km-nél. Nekem a tetőkárpitom az anyósülésnél pattog, ha megfogom kézzel elnémul illetve valami ciripel időnként. Ami jobban zavar, hogy hideg motornál 1-2 hete elkezdett az ékszíj sívítani ami bemelegedés után elhallgat. Gondolom nem normális dolog, de én nem tudok szervízbe rohangálni. A gumikat nekem is 2,6-ra fújták amit 0-ás szervíznél kellett volna átnézniük, gyanítom sok helyen az itt kötelezően előírt feladatok töredékét sem csinálják meg. Az 1,0-ás Suzum 2,5 év alatt nem csinált semmi problémát még egy izzót sem kellett cserélni. Szóval gyártástechnológiából itt még van mit tanuljanak a franciák a japánoktól.
Amúgy a fogyasztásom 4,6 -ra állt be (nem vagyok egy túlnyomulós típus), de ha agresszíven mentem (160-180 km/h autópálya 110-120 közút akkor ment 5,6-ra).
Gratula a gépedhez.Nem kell sokmindent megnézned,de ahogy gondolod.Nekem mindent megmutattak, a klímától a pótkerékig semmi gond nem volt.És nagyon hamar megy az átadás is:))Nem kell aggódni, jó helyre mentél:))
Vigyázzon mindenki a Mammutban (a nyelvészkedőknek: én így tanultam ;o)), a lenti parkolóban felnyomták a Talicskát. Nem vittek el semmit (magnó, parkolópénz, napszemüveg, gyermekülés), a kocsira mentek. Célszerszámmal felnyitották a bal első ajtót (a kasztnin lett egy 2 centis kis horzsolás), kikapták egy relét (amelyik visít, ha égve hagyom a refit), de tovább nem jutottak. Szóval vigyázat, ott Tháliára mentek (mellettem volt Bora, A8, BMW, s sorolhatnám), eszközük is volt - csak elég idejük nem a kormányzárhoz. A kormányt mindenesetre lehajtották, de úgy is akadt a zár mindenfelé.... Feltételezem azzal is elvitték volna, máskülönben miért hajtották le? Nem tudom, s azt sem, a relét miért kapták ki. Van valakinek tippje?
Szóval csak óvatosan arrafelé, s aki még nem védi a kocsiját, az ne sajnálja rá a pénzt.
Magamtol is a Thalia dCi fele hajlottam viszont jobb elore megkerdezni masokat is, mint utolag.
A topicot feldobtam a Skodasok oldalan is de esztetikai meggondolasokon kivul nincs komoly erv a Fabia mellett.
Most mar csak az van hatra, hogy egy ket honapon belul osszejojjenek a szamitasaim es valoszinu Oktober elejen befizetem az eloleget.