Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

goodyear Creative Commons License 2002.08.31 0 0 1456
Kedves ESF azt gondolom midannyiunk nevében nagyon várjuk jelentkezésedet, kérlek írj nekünk a dieseles tapasztalatokról is.Én azt szeretném megtudni, hogy miben különbözik a 80 lovas diesel a 65 lovastól.
pok_ussz Creative Commons License 2002.08.31 0 0 1455
Egy-két típushibát (ha nem rizikós), ami a praxisotokban előfordult, említenél még?
Előzmény: ESF (1454)
ESF Creative Commons License 2002.08.31 0 0 1454
Igen-igen, a Renault összes modelljében elég gyakori a "kulcsfej-hiba"!
Én egy Renault szervizben dolgozom szervizvezetőként, és volt időszak, mikor egész nap azzal foglalkoztunk, hogy az új Thalia-k kulcsfejeit cserélgettük és kódoltuk újra!
Előzmény: iMre (1452)
R5TL Creative Commons License 2002.08.30 0 0 1453
:-))))))))))))
Ez jo!!
:-))))))))))))
Előzmény: simine (1451)
iMre Creative Commons License 2002.08.30 0 0 1452
Ez a kormanyzaros mese sok mas autossal megtortent mar, nem nagy ugy.
Annak ellenere, hogy ismertem a trukkot egyszer majdnem bedoltem, valami kanalis fedo es jardaszegely koze szorult a kerek amikor parkoltam es nem akart mozdulni a kormany, hogy a kulcsot el lehessen forditani.

Van egy dolog amire talan jobban kell figyelni: a Renaultoknal (relativ) gyakori a kulcsban levo inditasgatlo chip meghibasodasa. Ugy nyilvanul meg, hogy a piros ego nem kialszik hanem elkezd gyorsabban villogni valamint forog az onindito de a motor nem indul.
A potkulcsal rogton beindul.
Ha az incidens 500km-re tortenik otthonrol ahol a potkulcs van, a helyzet igen kellemetlen.
Mindezt egy Megan-os ismerostol tudom, aki azota hosszu utra mindig magaval viszi a masodik kulcsot is.

Előzmény: simine (1451)
simine Creative Commons License 2002.08.29 0 0 1451
Alizé!

HA leírom, attól tartok nagy derültséget okozok a fórumon, és bosszúságot a férjemnek. Na jó, röviden.
Eddig nem volt szerencsénk a kormányzár lezárt állapotához, tegnap viszont lezárt és az autó természetesen nem indult. Az immobilizer villogója pirosan villogott, a kulcs nem fordult. Persze jól kiakadtunk, hogy mi a fene van és végül hívtuk az assistance-t. Pedig csak meg kellett volna mozgatni a kormányt. Mindenesetre a Sáárga angyalos fiúkának megvan a "péntek esti sztorija"

simine

Előzmény: Alizé (1450)
Alizé Creative Commons License 2002.08.29 0 0 1450
Túl vagyunk az első 1000 km-en, minden különösebb probléma nélkül. Egy bosszantó apróság volt csak, mégpedig az, hogy ha üzemmeleg volt a motor, akkor 15-20 perc állás után csak enyhe gázadással indult. Az 1000 km-es átvizsgálásom jeleztem a dolgot, valamit állítottak is rajta. Azóta egy alkalommal volt alkalmam tesztelni, akkor elsőre indult. Semmi nem zörög, kopog, puffog, pedig nem csak sima úton járunk, persze nem is macskakövön.
A fogyasztás 4,7-re jött ki, remélem ez lesz még kevesebb is. Egyre jobban megy a Thalicska, kíváncsi vagyok, hogy fog menni a teljes bejáródás után, ami a könyve szerint 6000 km.

Simine !

Miért kellett az assintance-t hívnotok ?

ecoma Creative Commons License 2002.08.29 0 0 1449
Tudtommal a Peugeot és a Citroen kivételével minden assistance szolgáltatást az MAK sárga angyalai nyújtanak. Van jelenleg két kisebb cég is a piacon, de ők vállalti flottáknak teszik ugyan ezt. Egyébként tapasztalatom szerint jól végzik a sárga fiúk a dolgukat.
Előzmény: simine (1448)
simine Creative Commons License 2002.08.28 0 0 1448
Mi a Renault assistance-t hívtuk és a sárga angyal jött.

simine

Előzmény: dCi (1444)
ecoma Creative Commons License 2002.08.28 0 0 1447
Sziasztok.

Megjöttem a szabiról a Szlovákiában töltöttem a hegyek között. Az autó királyul viselkedett. Megpakolva, (tényleg tele) 3 személlyel szelte a hegyi utakat. Hajtűkanyarban sem kellett 3-asból visszaváltanom! A fogyasztás klímával nem vitte át az 5 litert, pedig ahol lehetett nyomtam neki. Viszont többször is működött az ABS. Nem tudom, hogy nélküle milyen lett volna a fékhatás, de így szuper volt. A futóműve is jól vizsgázott.

ABTGolf4 Creative Commons License 2002.08.27 0 0 1446
Hi Renault-Fans!

Mikori az autótok? 2000 utáni? Van benne rádió tunerlist felirattal, szürke színben? Képzeljétek tud cd-tárat vezérelni!!!

Na ez a tár ha Renault gyári akkor 150e Ft.
Ha VDO boltban 80eFt.
Ha nálam veszed meg a VDO-t akkor 30eFt.
Több is van belőle, vatta újak, betesszük, próba, aztán vihetitek. Minden gyári tartozék megvan hozzá!!!

Hívjatok bizalommal, vegyetek sokat, mert olcsó és jó!

Érd:20/3377-577

kukucs33 Creative Commons License 2002.08.27 0 0 1445
Mindegy melyiket hívod, mert úgyis egy Autóklubos SárgaAngyal fog kijönni. Ezt kb 99%-ra le merem fogadni :-)) De inkább soha ne kelljen hívni egyiket se!
Előzmény: dCi (1444)
dCi Creative Commons License 2002.08.26 0 0 1444
Ja, mégvalami az Assistance-hoz:

Kaptam assistance-t a rönyó-tól, a HB Casco-hoz és a Pannonlízinghez azt se tudom melyiket hívjam ha bajom van, de én leginkább egy megbízható autót szeretnék és kultúrált autóstársakat! :-)

dCi Creative Commons License 2002.08.26 0 0 1443
Circum!

Egy 1400 ccm-es gépjármű forgalombahelyezése illetékekkel és minden szükséges okmánnyal kb 45.000 Ft (bruttó). Sajnos több helyen ezért 70-80e Ft.-ot kértek, ilyenkor kérdeztem bocs de tételesen hogy jön ki, és kiderült 30-40 e a fáradozásuk díja. No mindegy ezen rágódni nem érdemes.

Krike! Hogyan vetted észre az olajfolyást? Én most vagyok 5500 km-nél. Nekem a tetőkárpitom az anyósülésnél pattog, ha megfogom kézzel elnémul illetve valami ciripel időnként. Ami jobban zavar, hogy hideg motornál 1-2 hete elkezdett az ékszíj sívítani ami bemelegedés után elhallgat. Gondolom nem normális dolog, de én nem tudok szervízbe rohangálni. A gumikat nekem is 2,6-ra fújták amit 0-ás szervíznél kellett volna átnézniük, gyanítom sok helyen az itt kötelezően előírt feladatok töredékét sem csinálják meg. Az 1,0-ás Suzum 2,5 év alatt nem csinált semmi problémát még egy izzót sem kellett cserélni. Szóval gyártástechnológiából itt még van mit tanuljanak a franciák a japánoktól.

Amúgy a fogyasztásom 4,6 -ra állt be (nem vagyok egy túlnyomulós típus), de ha agresszíven mentem (160-180 km/h autópálya 110-120 közút akkor ment 5,6-ra).

krike Creative Commons License 2002.08.21 0 0 1442
Gratula a gépedhez.Nem kell sokmindent megnézned,de ahogy gondolod.Nekem mindent megmutattak, a klímától a pótkerékig semmi gond nem volt.És nagyon hamar megy az átadás is:))Nem kell aggódni, jó helyre mentél:))
Előzmény: circum (1435)
pok_ussz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 1441
Vigyázzon mindenki a Mammutban (a nyelvészkedőknek: én így tanultam ;o)), a lenti parkolóban felnyomták a Talicskát. Nem vittek el semmit (magnó, parkolópénz, napszemüveg, gyermekülés), a kocsira mentek. Célszerszámmal felnyitották a bal első ajtót (a kasztnin lett egy 2 centis kis horzsolás), kikapták egy relét (amelyik visít, ha égve hagyom a refit), de tovább nem jutottak. Szóval vigyázat, ott Tháliára mentek (mellettem volt Bora, A8, BMW, s sorolhatnám), eszközük is volt - csak elég idejük nem a kormányzárhoz. A kormányt mindenesetre lehajtották, de úgy is akadt a zár mindenfelé.... Feltételezem azzal is elvitték volna, máskülönben miért hajtották le? Nem tudom, s azt sem, a relét miért kapták ki. Van valakinek tippje?
Szóval csak óvatosan arrafelé, s aki még nem védi a kocsiját, az ne sajnálja rá a pénzt.
iMre Creative Commons License 2002.08.21 0 0 1440
Sziasztok.

Magamtol is a Thalia dCi fele hajlottam viszont jobb elore megkerdezni masokat is, mint utolag.
A topicot feldobtam a Skodasok oldalan is de esztetikai meggondolasokon kivul nincs komoly erv a Fabia mellett.
Most mar csak az van hatra, hogy egy ket honapon belul osszejojjenek a szamitasaim es valoszinu Oktober elejen befizetem az eloleget.

Koszonet a hozzaszolasokert.

v__tibor Creative Commons License 2002.08.21 0 0 1439
Circum!

Gondolom, a karosszériára, és annak is a külső fényezésére gondoltál ... mert valószínűleg az alján a alvázvédő sokmindent felfog a puhaságából kifolyólag. A külső fényezésen apró 0,5-2 mm átmérőjű kis pöttyök (kézzel érzékelhető mélyedések), ami törléssel nem tüntethető el. Az én esetem extrém, remélem nem általános. Eddig úgy tűnik jól jöttem ki belőle. Az élmény (vezetés, kényelem, klíma, rádió, stb.) elnyomja azt a kezdeti ellenérzést, ma már nem is jut szinte eszembe. Azért az átvétel előtt feltetettem mind a négy sárvédő gumit biztos ami biztos alapon (szerintem a praktikuma mellett fel is dobja a külsejét a hátsón levő krómozott renault felirat).

iMre!

Nekem egy Favoritom volt előtte, kétcsaládosként nagyon gondolkoztam egy Fabia combin (cool), de ha jól emlékszem 2,7 milla volt a benzines (Fabia dieselben nem is mertem akkor még gondolkodni a biztosítási kategória meg a jóval magasabb ára miatt), és ekkor jött képbe a Thalia (Alize akciós klíma, 125 eFt chip kártya). A legjobb megfogalmazással: mindent eldöntött (a biztosítási kategória marad, a turbó diesel miatt a lendület a Favorithoz viszonyítva minimum megmaradt, alacsony fogyasztás, óriási csomagtér, stb, stb.). Ja, és csendesebb is a Favoritomnál. Nekem első diesel autóm, bár vezettem már korábban több céges dieselt, de ez egyáltalán nem úgy viselkedik belülről, mint azok. Nagyon kellemes ...
De a döntést Neked kell meghoznod.

Előzmény: circum (1435)
simine Creative Commons License 2002.08.20 0 0 1438

Imre!

"Nagyon vonz, hogy a ugyanazert a penzert a Thalia felszereltsege jobb es a fogyasztasa sokkal alacsonyabb mint a Fabiae, nem beszelve a csomagtarto mereterol."

Pontosan ezek miatt a szempontok miatt vagyunk most Thalia dci és nem Fabia tulajdonosok.

simine

Pocó Creative Commons License 2002.08.20 0 0 1437
Bocsi, próbáltál más új skodát eladni, akár Fabiat, akár Octaviat?
Előzmény: goodyear (1436)
goodyear Creative Commons License 2002.08.20 0 0 1436
Hali!Régi olvasó vagyok, de új író.Okt közepére várom dci thalimat.Imre.A skodát amikor veszed akkor volkswagen,mikor eladod akkor skoda.
Előzmény: Macika (1434)
circum Creative Commons License 2002.08.20 0 0 1435
dCi:

Megvettem Fóton a kocsit (1.4 16V benzines Thalia Alizé, északi fény, mert ez volt raktáron); az üzembehelyezési 50k pénznél többet nem tudtam alkudni; a kb. 27e-es mindenféle illetékeket sem. Bár én sajnos nem vagyok a jól alkudozó típus. :( Igaz, ez a lóerő akció miatt amúgy is elég jó áron volt... Ettől függetlenül nagyon kedvesek voltak.

Hír: szerdán megyek érte! Érdeklődöm, hogy mit lehet/érdemes megnézni a kocsi átadásakor? Előrebocsátom, hogy nem nagyon foglalkoztam eddig autókkal (pontosabban kb. 8-10 évvel ezelőtt igen, kispolákkal, meg volt egy skoda 100-asom is :).

_Tibor, vagy bárki, aki tudja: a kavicsfelverődés nyomát látom az alvázon? Milyen formában? Rémisztőek ezek a történetek...

Előzmény: dCi (1350)
Macika Creative Commons License 2002.08.19 0 0 1434
OFF

Na végre valaki ismét szóvá teszi.

Manapság szinte senki nem tudja már, hogy a szó eredete a service (~e: szörvisz), tehát a vízhez vajmi kevés a köze.

Másik kedvencem – ha már nyelvészkedünk – a médiák (médiumok helyett, hiszen a média már maga plural).
Ezt is divatos ma használni, főleg az RTL/CsigaTV bemondói nevelik előszeretettel rosszra a népet. Egészen érdekes módon az InfoRádióban soha sem hallottam még rosszul.

Bocs az offért.

ON

Előzmény: Cryptoman (1430)
iMre Creative Commons License 2002.08.19 0 0 1433
Hello Thaliasok!

Egy uj auto vasarlasan torom a fejem es a kovetkezo ket modell jon szamitasba: Thalia dCi (65LE) es Fabia 1.4/68LE.

Nagyon vonz, hogy a ugyanazert a penzert a Thalia felszereltsege jobb es a fogyasztasa sokkal alacsonyabb mint a Fabiae, nem beszelve a csomagtarto mereterol.

A jozan esz viszont azt diktalja, hogy a nemet mernokok erdemeit ne kicsinyitsuk. Szemben all egy ugymond nemet auto amit a csehek gyartanak egy francia autoval amit a torokok szerelnek ossze.

Bongesztem egy kicsit a topicot es ismetlodo komoly hibanak csak azt a puffogast fedeztem fel amit a szervizek keptelenek megjavitani. Mas?

Mondjatok meg egy-ket meggyozo ervet miert ne valasszam a Fabiat.

Elore is koszonom.

Köny Creative Commons License 2002.08.17 0 0 1432
Sziasztok!

Végre megvan a dCi Clio, tegnap este 6-kor átvettem a Renault házban. Az ablakgravírozást eltolták, úgyhogy szép fehér csíkok vannak minden ablakban. Na mindegy, túlélem. Az autó maga nagyon furcsa a benzines Tech Runom után, igaz nem mertem nyomni neki, mert kb. 1500km-ig kímélni kell, nem mehet a fordulatszám 2500 fölé. Szerencsére van benne fedélzeti számítógép 8 funkcióval, úgyhogy nyomonkövethetem a pillanatnyi fogyasztást ami egyszer hazafelé 2.8l/100km (!) volt. A digitális klíma szépen hűt, igaz még meg kell tanulnom a kezelését pontosabban. A legmeglepőbb az egészben, hogy belülről sokkal csendesebb mint a benzines Cliom volt, és a futómű is egészen más, sokkal feszesebb, jobb a kanyarban is (15-ös Gradient könnyűfém felnikkel). A műszerfal nagyon szép, és a kivitele első osztályú (puha műanyag, be tudom nyomni az újjammal), szerintem a legigényesebb a kategóriában. A fényszórók is sokkal jobbak, mint az előző Clion, erősebben világítanak, ugyanez érvényes a hátsó lámpaegységre is, ami szebb is lett (átlátszó a búra "méhsejtes"). Egyelőre ennyi, további élmények később.

Üdv.

Köny

krike Creative Commons License 2002.08.16 0 0 1431
Ma voltam a szervizben, és kiderült, hogy télleg nem halucináltam, hanem folyt az olaj az autóból.Teljesen rendesek voltak, mikor beértem már vártak, és egyből megemelték a gépsárkányt.Kiderült hogy a főtengelyszimmeringnél folyik az olaj, úgyhogy alkatrész megrendelés "hegyek" voltak.2-2,5 deci olaj folyt el, ezt utántöltötték, és péntekre( jövő hét) kell vinnem a kocsit, és meg is csinálják.Cserélik még a vezérműszíjat is, mert ráfolyt az olaj, ill. lesz egy nem tervezett olajcsere is, a szerelés miatt.Teljesen korrektek voltak, semmi vita, kekeckedés, minden garanciába megy.Persze lehetne mondani hogy egy két hónapos autónál még jó hogy ... De azt hiszem nem bántam meg hogy Fót-ra( Renault Békési) viszem az autót.Így kellene minden szervíznek hozzáállni az ügyfélhez, de ugye sajna hallunk ellenpéldákat.Amúgy megkérdeztem, és 5W-40 Elf olajat raknak az autókba.
Cryptoman Creative Commons License 2002.08.16 0 0 1430
Emberek, SZERVIZ, rövid i-vel, mert már fáj!!! Semmi köze az árvízhez, belvízhez, csapvízhez, az étkezéshez használt szervízhez, tóhoz, folyóhoz, tengerszemhez, ázott macskához stb.
Előzmény: harrypoti (1427)
kukucs33 Creative Commons License 2002.08.16 0 0 1429
Az ilyen finom trükköket a spéci szerelők úgyis úgy csinálják, hogy ne tudd ellesni a fortélyt :-))) 3-4 elterelő csapkodás között egyet üt a megfelelő helyre és kész, de otthoni utánzása veszélyes és tilos! A mellékhatások tekintetében kérdezzen meg bárkit, aki már ütött mellé a kilós samuval :-))
Az a lényeg, hogy megjavuljon az autó. Ha jól sejtem, a topictagok igencsak fellendítik majd a kérdéses műhely forgalmát :-)
Előzmény: harrypoti (1424)
ecoma Creative Commons License 2002.08.16 0 0 1428
A Budaörsi úton lévő Baumgartner.

Előzmény: harrypoti (1427)
harrypoti Creative Commons License 2002.08.16 0 0 1427
Ez jó! Melyik szervíz volt, mert elvinném én is oda!
Előzmény: ecoma (1426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!