Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peeeti85 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 3387

darabonként engedsz 5-öt vagyis 4db = 55 ezer ??

vagy 75-ből 5 vagyis 70...

:D

teljes mértékben megértem, hogy neked akkor lenne üzlet ha túl tennél mind a 4-en.

csak tudod az én nyügöm meg az, hogy akkor még mindíg marad plusszba 2 vagy 3 amivel micsinálok... ??

meghát mivel bontott dolgot adsz el nem tudhatom, hogy jó-e..

sajnálom, hogy ilyen nyügös ember vagyok.

 

Előzmény: vanyek82 (3386)
vanyek82 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 3386

Jó, engedek 5ezret :) De csak egybe adom el, mert így érték. Darabokba nem ér semmit. A rosszat meg nem számolom be mert nálam is rossz lesz és nem gyógyul meg magától, felújítani meg teljesen gazdaságtalan az én véleményem szerint, addig amíg bontva ennyibe kerül...

Előzmény: Peeeti85 (3385)
Peeeti85 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 3385

vanyek nekem 1 vagy 2 kellene. igazából nemtom pontosan mert a régi hengerfejből alig tudták kiszedni őket és meg lettek nyüstölve...

mit szolnál ahoz, hogy én a rosszat oda adnám neked ha te valamenyit engednél az árból, viszont nem kell mind a 4

hmm ?

vanyek82 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 3384

4db-om van bontott egybe 75E ft

Előzmény: Peeeti85 (3383)
Peeeti85 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 3383

Sziasztok !

 

Renault Traficomhoz (F9Q760) kellene nekem porlasztó, mert behányt 1 vagy 2... az autó meg kopog mint a dög szóval gáz van.

Újonan találtam 55+áfa/db (Bosch)  de arra most nincs keret.. :(

Ha valaki tudna jó állapotú használtat, esetleg felújítottat az írhatna mert SOS-be kellene..

Segítségeket előre is KÖSZÖNÖM.

by

kreutzb1 Creative Commons License 2011.02.21 0 0 3382

FD 32 hibakóóód!!!

 

Ki tudja mijez????

csipike01 Creative Commons License 2011.02.21 0 0 3381

Létezik.

Ilyenen gondolkodtam anno aztán 8 személyes hosszú (L2-H1) lett belőle.

A méretet nem tudom, mert soha nem mértem.

Előzmény: Törölt nick (3379)
V6os Creative Commons License 2011.02.20 0 0 3380

Üdv!

Újoncként kérek egy kis segítséget. Kvázi céges autóként használok egy 9 személyes Traficot (1.9 dci 101LE, évj:2003), az autó most került hozzám, használtan vették, az elmondások alapján teljesen fel lett újítva. Mielőtt én lettem a felelőse, egy hozzá nem értő személy a cégből valami hihetetlen szar elindulással leszakította a motort (a bak csavarja tört le), ami a hűtőt is megnyomta. 400 km-t kellett megtennem ezután ilyen állapotban, mire elvihettem szerelőhöz. Az autót gatyába ráztuk,rendben van,de újabban ha picit visszahül a motor (5 perces leállások után pl.) akkor 1. 2. 3. fokozatba felváltáskor 1 másodpercig tartja a fordulatot és nem esik vissza. Mint ha nem oldana a kuplung, viszont tudok váltani, azzal nincs probléma. Amint megkapja az új fokozatot, olyan érzésem van, mint ha nem kapná meg a kellő hajtást a kerék. Elnézést, de csak így tudtam leírni, lehet, kicsit kusza lett. Várom a segítségeteket!

 

V6os

kreutzb1 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 3377

Halló!!!

Ja ja beruhaztam egy maxira!!!9 szem busz lesz belőle!!!Remélem!!!Mellik szombaton???mert én már itthon vagyok!!!

Jól bírja a gyűrődést,habár most valami van a kis lelkével!!!

Nyomok egy padlót,húz torpan húz torpan,de csak egy pill másodpercnyit.

hm????

Előzmény: öcsiba (3366)
attys Creative Commons License 2011.02.19 0 0 3376

Bemásolom neked a 3261-es hozzászólásomat:

 

"Decemberben, az első komolyabb fagyásnál ment tönkre a szervószivattyúm amit sikeresen cseréltem le egy Thalia szivattyúra ami színre, szagra ugyanaz mint a Vivaroé és persze töredékéért kapható. Sajnálatos módon nem tisztítottuk meg akkor a generátort és környékét a szervóolajtól ami természetesen belefolyt a generátorba, a szerelő elmondása szerint ez is hozzájárult a generátorom tönkremeneteléhez. Végülis kiderült, hogy ez volt a baja az autónak. (a 3214-es hozzászólásomnál kérdeztem Vargaszakitól.) Érdekes módon most is sikerült megoldanom a generátor cseréjét olcsóbban, egy 1.5 dci Clio generátorával ami majdnem ugyanaz, csak még a gyári 125 Ah-s ez csak 110. Kérdésem lenne: mennyiben befolyásolja ez majd a jövőben a működését a rendszernek? Eddig tökéletesen működik, ma mentem vele 400 km-t erősen terhelve."

 

 

Azóta is kifogástalanul működik!

 

Üdv!

 

Előzmény: Törölt nick (3374)
fehértour Creative Commons License 2011.02.19 0 0 3375

Szia !

2004. 06. havi. 170000 km- nél vált esedékessé, bár ez nem km. függő. Polaritásra figyelj.

Előzmény: Benyowrc (3372)
fúrómester Creative Commons License 2011.02.19 0 0 3373

Pont kamionos cégnél jó a kisbusz. Sofőröket hozni-vinni. Kell az a 9 sámli.

Előzmény: cs!pesz (3369)
Benyowrc Creative Commons License 2011.02.19 0 0 3372

Szia!!

 

Köszi a válaszod, majd akkor megnézzük az unixnál;)

Neked hány éves volt a Delphi?? Hány kilométer volt akkor a gépbe??

Nekünk csak nehezen teker!:(

További kellemes hétvégét!!

Üdv.: Bence

Előzmény: fehértour (3370)
cs!pesz Creative Commons License 2011.02.19 0 1 3371

Kedves hozzáértők!

A haver zöldséges Masterjáról tegnap levettem a turbót. Kb. 3 óra alatt :), de levettem. 
A kipuff oldalon a turbinakerék úgy lötyög, h. valszeg a tengely el is van törve. A másik oldalon meg meg sem bírtam mozdítani a lapátkereket. (gondolom megszorult és azért tört el a tengely)
Namármost én, mint kezdő műkedvelő, hogyan tovább? 
Gondolom át kellene majd mosni vhogy a blokkot.
Utána új v. felújított beszerzése és visszaszerelése...
Az átmosás mikéntje érdekelne.
köszi
Cs!pesz

fehértour Creative Commons License 2011.02.18 0 0 3370

Halihó !

Nekemis delphi volt azt  3 hónapja le kellett cserélni, mert annyira legyengült már, hogy minden indításkor alig pörgette az önindítót és a napi km. számláló mindig lenullázódott. A vett típus: Baren 88Ah 760-as indítóáramú. / olasz akksi az unixtól 2 év garival  /.Ára 21340 huf. volt.

Előzmény: Benyowrc (3367)
cs!pesz Creative Commons License 2011.02.18 0 0 3369

Szia!
Nekünk az egyik is ilyen csak már 290 ezer van benne. Még komolyabb baja csak egyszer volt, nemrég a váltó. Igazából mi is 80 % autópályán járunk  vele úgyhogy ha rendesen megkapott mindent akkor sztem más baja nemigen lehet. A vezérműszíjat ha jól emlékszem 120 v. 150 -nél kell cserélni, ha 240 van benne akkor az is időszerű.
 
Lehet h. csak nekem furcsa, de én kamionokat szervizelni nem 9 személyessel járnék hanem tgk-val megpakolva tartalék alkatrészekkel és szerszámokkal...
üdv

Előzmény: borász22 (3368)
borász22 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 3368

Helló mindenkinek

 

Egy Renaulr trafikot szerenék vásárolni ( 9 személy,1,9dCI,long 2006-os) 248000 km van benne egy fuvarozó cégé volt amivel a kamionokat jártak javítani Németországban.Állítólag a megtett km-ek 80%-át autópályán használták! Saját maguk szervizelték amiatt , hogy ne hogy lerobbanjon a mentési akció során. Szervízkönyv nincs. Mire érdemes oda figyelni vásárlás előtt, amit minden féleképpen meg kell nézetni! Még nem vettem meg! Ha valaki tud valami jó autót (Vivaro, Trafik, Primastar ) azt is megnézném!

 

Jó utat mindenkinek!!!

 

Benyowrc Creative Commons License 2011.02.18 0 0 3367

Sziasztokt!!

 

2005-ös 1,9 cdti opel vivaronk van, amibe úgy néz ki kezd haldokolni a gyári Delphi aksi, ami 80ah és 720-as indító áramú! Kérdésem az lenne, hogy ti milyet ajánlatok, milyennel jártok amire érdemes kicserélni!

Szép napot!

öcsiba Creative Commons License 2011.02.17 0 0 3366

Hali. Neem tán a ford után be újítottál egy fiatot is ? Tali szombaton ? Kb 12 körül indulunk a jászságból. Megyek angol honba, és ha el nem feledem a páromnak végre veszek is eredeti angol teát...  :)   Na meg söröcskét :) Köd mentes estét......

Előzmény: kreutzb1 (3362)
cs!pesz Creative Commons License 2011.02.17 0 0 3365

Na ez szép kerekre sikeredett, minden infót megkaptam amire kíváncsi voltam. Nagyon köszönöm az átfogó tájékoztatást a többiek nevében is!
Tanácsaidat megfogadjuk, halk imádkozás közepette haladunk 400-ezerig. :)
Ha vmi nagyobb probléma merül fel, kérlek legközelebb is hasonló részletességgel számolj be.
Thx
Cs!pesz

Előzmény: vanyek82 (3364)
vanyek82 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 3364

A károk mindig ugyan azok és előjele semmi sincs az ég adta világon. Pont ma vettem meg a láncszettet hozzá 100e ft-ért! A legnagyobb kár pedig, hogy eltörik az összes szelepemelő himba aminek darabja 15E ft namost ha ezt beszorzod 16-al akkor nagyon durva számot lehet kapni. Igen 240E ft + ugye 100E az új vezérlésszett. + el kell mondani egy imát, h nem görbült el egy szelep sem, mert ha igen akkor hengerfej le, mondjuk a tömítés az nem drága 15e ft környéke csak :) Összehasonlítottam az új és a régi láncszettet és nagyon dúrván meg van nyúlva a régi és a fogasketék is nagyon fűrészfogas, de a legnagyobb baj, h a láncvezető is kopik de annyit, hogy a feszítőpatron nem képes annyira kinyúlni és egyszerűen nem lesz feszes a lánc. 476E km-nél ugrott átt a vezérlés a másik kocsin 502E km-nél. Akinek ilyen motoros kocsija van javaslom 400E-nél azonnal cserélje. És ha belegondolunk nem is drága, mert egy 1.9 dci 90ezrenkénti vezérműszíj cseréje 50E ft-ba kerül, vagyis ha km-re vetítjük le kevesebb mint a felébe kerül.

Előzmény: cs!pesz (3363)
cs!pesz Creative Commons License 2011.02.16 0 0 3363

Sziasztok!
Vanyek mi van a 2.0-val? Km állás, kár... (Amelyiken a vezérlés ugrott.)
Itt sztem sokan nyitott füllel várnak a beszámolóidra, többek között én is.

Amikor átnézitek (mert gondolom át szoktátok), nem utal rá vmi h. ez bekövetkezhet?

Lazább a lánc, v. mit tudom én. Közelítek a 250 000-hez, mire figyeljünk oda? Vmit cseréljünk, h. megelőzzük a hibát?

Előre is köszi:

Cs!pesz

kreutzb1 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 3362

Ha valakit esetleg érdekelne,van egy 2007-es ducatoból egy 4-es üléssor.Eladó vagy csere is lehet egy 3-as üléssorra.

fúrómester Creative Commons License 2011.02.15 0 0 3361

Ez így van.

 

Nadeha a kedves Vevő a végletekig használja nagy örömmel, és megelégedéssel a gépjárművét, akkor a gyár miből él meg?

 

Naugyehogyugye. de ez nem újdonság.

Előzmény: vanyek82 (3359)
Buko01 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 3360

köszönöm!

Előzmény: nyikj (3334)
vanyek82 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 3359

Sajnos nagyon jól mondod! A legújabb trafókba a műszerfalom sok sok milió adatot meg lehet jeleníteni (átlagsebesség és fogyi meg minden hülyeség) de vízhőmérséklet visszajelzés az nincs... szerintem nagy hiba ez

Előzmény: csipike01 (3358)
csipike01 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 3358

Én meg úgy tudom, (mert volt ilyen alternatíva) hogy az 1,9-es kérhető volt 5 sebességes váltóval is. még a 100 lovas is. Láttam az árlistában.

A 2.0-nál nem tudom.

 

Ha az OIL ok felirat alatt megnyomod a kilométerszámláló gombját, akkor kis karikákkal kijelzi az olajszintet. Mármint az 1,9-nél.

Ha jól láttam a legújabbakban meg nincs motorhőmérséklet mérő műszer. Magyarul: ha már ropogósra sütötted, akkor jelez egy lámpa, hogy baj van. Király ez a fejlődés. Szerintem az egyik legfontosabb érték, amit látni kellene.

BiharyG Creative Commons License 2011.02.14 0 0 3357

(mármint a kijelzőn :)

Előzmény: BiharyG (3356)
BiharyG Creative Commons License 2011.02.14 0 0 3356

Pl bekapcsolom a gyujtast, es eddig kiirta, hogy oil OK, meg azt,hogy mennyi van szervizig. Ezen meg nem jelenik meg semmi, csak fel perc mulva a km.

 

Nyomd meg az ablaktörlő végén a gombot, lesz olajszinted.

Előzmény: GARFIELD (3355)
GARFIELD Creative Commons License 2011.02.14 0 0 3355
Dehogy teszt, komolyan kerdeztem.... nem ismerem olyan melyen a tipust, csak facelift elotti werdam volt eddig.
Pl bekapcsolom a gyujtast, es eddig kiirta, hogy oil OK, meg azt,hogy mennyi van szervizig. Ezen meg nem jelenik meg semmi, csak fel perc mulva a km. Viszont van rajta navi, oda fogja kiirni?
Szerintem kapcsolokat csereltek rajta, mert a kocsin nincs kodlampa, es hatso ablaktorlo, de kapcsolo van mindkettohoz.
Előzmény: vanyek82 (3354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!