Az a bibi hogy nem csak smucigok a magyarok akik letérnek majd az M7ről hanem csórók is :(
azt inkább döcög a 70esen, de megiszik még két sört meg bedob egy hottdogot a balcsin a matrica árából.
lehet hogy Csőzik laci optimista de mivel mégiscsak közelebb vana tűzhöz ezért kicsit többe ttudhat az ügy jelenlegi állásáról.Ha neked csak néha kell 5-10 percet várnod, akkor vagy k. ritkán jársz arra, vagy éjszaka közlekedsz.
Én minden nap arra járok, és a napi +15-20 percet minimum bele lehet számolni.
A városképet Érden pedig csak javítani lehet elrontani nem.Azonkivül ugye, a felgyülemlő forgalom a szmogot is rendesen küldi amikor egyik irányból a riminyáki kanyarban, másik irányból meg a postánál áll s or.
Amugy amennyire én hallottam kb. 2 milliárd az ára, 10 milliárdból egész várost lehe tépíteni (kis túlzással).A Tesco levegőben lógó körforgalma volt 2 miliárd.Amugy meg ma már létezik olyan technologia amivel 1 sinpar lezarasaval is lehet epitkezni.Az egy dolog hogy ha csak nem nyerunk miliardokat, akkor 10 ev.De itt nyaron beall akaosz, ezt itt irasban adom.A sok smucig magyar majd szepen lejon Erdnel az autopalyarol, es vegiggaloppozik az egesz varoson, rajta a 2 vasuton is.Szep moka lesz.
A 70-esen mar most all estenkent a sor, a lampak miatt.
M6- az M0-stol fog indulni es ott mint olyan a legszukebb helyen is 2-300 meter hely van, Erd fele haladva meg meg tobb.Budafoknak sepc. semmi koze nem lesz az M6-hoz.
A tetvekkel mi is nagy harcot folytatunk. Most az angyaltrombitát lepték el, de jól lemetszettem róla minden tetves hajtást. A talajtakarókat viszont folyton permetezni kell tetű ellen. Ráadásul immunisak már a szerre, mert röhögnek egy nagyot, de el nem pusztulnak.
Az a röhej, hogy minden építési engedélyben benne van, hogy az árkon minimum 40 cm-es csővel kell megcsinálni. Árok persze nincs, illetve az a kezdemény van, amit úgy 20 éve próbáltak a lakók kiásni, nem is mindenki…A legmélyebb még meglévő részeken is csak egy lapos teknő, autóval gond nélkül át lehet rajta menni. Ennek pedig a merőleges főút alatt soha nem is volt áteresze.
Az árokkarbantartás meg külön téma. Ez ugyanúgy kötelező lenne, mint a ház előtti közterület gondozása. Értsd, pl. hóltakarítás, gazirtás, ároktakarítás. Ezek közül egyiket sem divat Érden csinálni. Meg ezt büntetni, de akár csak szóvá tenni sem szokás.
"Nem nem normális, de sajna ez van. Van a pelikán buszmegálonál egy aluljáró, 20 vagy 30 éve épitették, értelme nem volt. "
Már hogyne lenne értelme, abban tárolják a fenyőfát karácsony előtt :-)) Ezt már régebben kidumáltuk.
"Van egyébként is elkerülö alternativa, nem kötelezö beülni az autoba sem, és a szemafor nem azért jellez pirosat a gyalogosnak, hogy az aláugorjon a vonatnak "
Az egyik oldalán lakom, a másikon dolgozom, nekem naponta át kell menni. Legtöbbször gyalog jövök le, emiatt látom, hogy RAJTAM KÍVÜL gyalogos ott nem áll meg, csak ha már láthatóan nagyon közel van a vonat. Sokszor még akkor is megpróbál átsurranni, volt amikor egy idős nénit rántottam vissza.
"Egyébként mi lesz a környező házakkal? üzletekkel? Az egész központi részt átt kell épiteni!!!"
Rájuk is férne !!!!
"Azt hiszem ez a téma még jó pár önkormányzati választáshoz add kellő municiot"
ez igaz, cskhogy a moricz felé 4 hónapig nem jártak a villamosok, bár igaz is indithatnak vontapotló autóbuszokat, meg tehervonatpotló kamionokat is :)))))
Nem nem normális, de sajna ez van. Van a pelikán buszmegálonál egy aluljáró, 20 vagy 30 éve épitették, értelme nem volt.
Van egyébként is elkerülö alternativa, nem kötelezö beülni az autoba sem, és a szemafor nem azért jellez pirosat a gyalogosnak, hogy az aláugorjon a vonatnak
Ezekből a dolgokból is látszik mennyire türelmetlenül éljük le életünket.
Egyébként mi lesz a környező házakkal? üzletekkel? Az egész központi részt átt kell épiteni!!!
Ja és még valami nem olyan régen volt a hungária körut épitése, mikoris a köbányai utnál szélesiteni kellet a vasuti aluljárot, hát mire azt lejátszották az illetékes szervek az se volt kutya...... akkor mit szoljunk mi.
Azt hiszem ez a téma még jó pár önkormányzati választáshoz add kellő municiot
És azt kiszámoltad már, hogy hány embernek kell azt az 5-10 percet naponta kivárnia? Azt láttad-e már, hogy a gyalogosok nagy ívben lesz..va, hogy húznak át a piroson? És azt láttad-e már amikor a vonat elcsap közülük egyet-egyet?
Nagyon nem értek Veled egyet, igenis egy ekkora város központját nem szelheti ketté két sorompó.
Naponta kb. nyolc órát vannak lent a sorompók. Ez szerinted normális?
Ha van felesleges bodzabokrod, en is szeretettel latnek belole nehanyat a hazunk koruli ures reszeken, utszelen, stb. Tavaly a szomszed bacsitol orgonakat kaptam, gyonyoruen hajtanak. Termeszetesen megyek, kiszedem, elszallitom. Elore is koszi!
Ki tudja, hol fog menni - amikor majdan fog menni - az M6-os? Merthogy Budafoknál már teljesen kint van a 6-os a Dunánál, másik oldalon a vonat, esetleges új út nem fér el. Ebből lesz az M6 bevezető? Azért ezt a kanyaros szakaszt Nagytéténytől Érdig, azt nem kéne "bővíteni", alig járható, tele van gödörrel és csúszik.
Irigylem az optimuizmusodat, de sajna ki kell hogy ábránditsalak, a büdös életbe nem lesz alul-se felüljáró Érd Felső és Alsó vasuti átjároknál. Hogy mért?
1 Nem hogy rendezi a városképet, de még tönkre is teszi azt.
2 Ki fog 10 milliárdokat rászánni egy ilyen nagy volumenü munkára? / Gondold csak végig, a felsőn közlekedő vonatok addig merre mennek??? mert hogy egy alagut épitése biza hónapokba telik, namármost ha csak 2 napra lezárják érd felsőt, már meghal a dunántúli vasuti közlekedés nagy része/
3. A máv rendeezési és épitési tervei között sem szerepel hasonló, az viszont igen hogy az alsót bövitik kétpályássá.
4. Biztos hogy azt a sok pénzt nem lehetne esetleg a szemét eltüntetésére, egészségügyre, tüzoltokra,mentökre forditani? Én inkább kivárom azt az 5-10 percet amig elmegy 2-3 vonat.....nyugalom a hosszu élet titka
Sziasztok én is Falubeli vagyok imáron vagy 30 éve
Nos pár éve megcsinálták a Riminyáki uton a vizelvezető árkokat.....nem kellet volna, legalábbis nem igy. Ha nagy zápor van, márpediig szokot, akkor a gyors lefojásu árok egyszerüen nem birja elvezetni a vizet. Nincs benne lasitó, ami viz eddig elcsordogált az most zuhatagként jön lefele parkvárosi részről. Arról már nem is beszélve hogy a diósdi ut magaságában egyszerüen nincs hova elfolynia.
Más, a stranddal kapcsolatba ne tápláljatok hiu reményeket, elapasztoták a forást amivel anno töltögették a medencéket...... mostanság maximum csak parknak alakitható ki./bár az is elkellene érden egy pár/
Szia! Mit jelent a fásítás, illetve virágosítás? Hallottam, régen volt olyan, hogy lehetett vinni "anyagot" az önkormányzattól, azaz adtak bokrokat, fákat, amelyeket a lakosság közterületen elültetett. Én is szívesen ültetnék a ház elé, akár be is szállnék az anyagba, a ház előtti közterületet úgyis magam tartom karban, mert ugyan panaszaimra az ÉVÁÉP ezt-azt csinált ott, de inkább több gondot jelentett, mint hasznot. Szóval, lesz most ilyen akció?
Mi is érdiek lettünk pár éve. Sajnos a vízelvezetés a mi utcánkban (Fürdő u.) is katasztrofális:-( Állítólag az idén (hiszem, ha látom) megoldják a vízelveztést, hogy ne legyen több tragédia az utcában és végre talán leaszfeltozzák az utat. Remélem nem feledkeznek meg a fekvő rendőrökről. Van egy két motorozó fiatal, akik már így is megzavarják az ott lakók nyugalmát.
Nem tudjátok, a régi strand területével mi lesz? Az idén kivágtak minden bokrot és csak a fák maradtak ott. Egyedül a bodza bokrokat sajnálom.
Sajnos ritkán van lehetőségem olvasni, de "idezavarom" a páromat.
Én pedig úgy tudom, hogy az átereszek tisztán tartása önkormányzati feladat, cserébe elvárják Tőled, hogy a házad előtt az árkot tartsd rendben. Ez utóbbi nálunk meg is valósul, de az utca egyik végén sem működik az áteresz. Régi lakók szerint valamikor 20 éve még volt ahol lefolyjon a víz.
Ui. : a "lefolyjon"- t így kell helyesen írni? :-)
Üdv a topikban :-)
Elégedett felső-parkvárosi lakosként "csak" az utak, és a közlekedés úgy általában a gondom.
A mi utcánk "önerős", 4 éve készült el telkenként 100 ezerért, de az utcánkban zajló folyamatos építkezések miatt már rettentő kátyús lett :-( Jó lenne "rendes" aszfalt...
Mondjuk, én terepjáróval döngetek, de csak azért, mert ennek a futóművét nem kell havonta javíttatnom, mint az egy személyautónál szükséges lenne, ilyen útviszonyok melllett...
A másik a tömegközlekedés szörnyűsége. A Bem téri buszmegálló tőlünk mintegy 2 kilométerre van, tehát csak egy kb. félórányi gyaloglással érhető el (és még nálunk legalább 1 kilométerrel kijjebb is élnek emberek...).
Vagyis, gyakorlatilag kizárólag autóval lehet közlekedni, csakis így érhető el akár posta, akár közért. Nem beszélve arról, hogy a Bem térre érkező, Bp.-re tartó buszok olyan zsúfoltak, hogy arra felszállni már sok esetben eleve teljes képtelenség volna...
Van-e remény arra, hogy egy - ha jól tudom - immár kb. 7-8 ezer lakosú - ráadásul relatíve jómódú - városrész közlekedése és infrastruktúrája egyszer majd meghaladja Bukarest-külsőjét?