Miért akartok (kell) 5000 km-nél olajat cserélni?
Ha nem muszáj konkréten valami meghibásodás miatt, akkor várjatok nyugodtan a 30000-es szervizig vagy a 2 éves korig.
"Az 5000 km-es olajcserének meg már nem csak az anyagdíját kell fizetni.." ???
Úgy tudom, hogy a szervizkönyvben meghatározott 30e km előtt a Renault kifejezetten megtiltotta az olajcserét, mivel az "első olaj" klf. motorvédő adalékokat tartalmaz.
Simine: 5e km-es olajcsere? 15-re gondoltál? Az viccesen hangzik, hogy nem hallottak kormányciripelésről. Elég kis forgalmuk (tapasztalatuk) lehet :-))))
Az olajcseréért - főleg mivel ott veszed az olajat is - még piaci viszonyok között sem számolnak fel semmit. Ebből Te se engedj! Az más kérdés, hogy az átvizsgálási díjba (kötelező szervíz) úgyis felszámolják.
Krike: Az egyedi lopásvédelem ügyében küldött leveledre gondoltam.
Pénteken én is ellátogatok vásárlás után 3 hónappal a szervízbe és a zörgéseim orvoslását kérem. Kíváncsi leszek jutnak-e valamire.
Képzeljétek, ma a férjemnek azt mondák a Renault Békésiék, hogy Ők még nem találkoztak kormányciripeléssel. Ennek ellenére azt mondták rájöttek az okra és meg is rendelték a cserealkatrészt.
Az 5000 km-es olajcserének meg már nem csak az anyagdíját kell fizetni:( Állítólag a Renault megvonta tőlük ezt a támogatást. Mondjuk nem a munkadíj ami húzós.
Kedves Thaliások.
Maratoni várakozás (07.22) után ma megérkezett a kereskedésbe az autónk.Okt 10-re igérték, tehát nem sokat késtek.Remélhetőleg jövő kedden átvehetem az olajkályhát.Szerintem kgy szót sem érdemel,valszeg csak álmodik a nyomor.
Üdv mindenkinek.
A formai megjelenésről annyit szeretnék mondani, hogy a tökéletes formákat lehet szeretni, de nem lehet imádni és csodálni.
Hogy öszinte legyek elejinte nem tetszett nekem az autó, aztán rájöttem, hogy messze a legjobb választás autóvásárlás esetén, és ma ami nem tetszett benne azért vagyok a legjobban oda.
Szóval szerintem ez az autó GYÖNYÖRŰ!
Nem beszélve a már jó néhány lappal korábban említett Nissan Platináról, ami ugyebár szinte ikertestvére a Renault Thaliának.
"kivalasztasanal komoly szempont volt a kulso megjelenes" Először is az átlag ezen országon belül élő ember egy (1 db) családi autót tud használni, s ennek kiválasztását szerencsére még sokan a racionalitás észérvei mellett maradva teszik meg. Másodszor előbbiből kifolyólag az emberek HASZNÁLNI szeretnék az autójukat és elsősorban nem reprezentálni vele. Egy ide illő mondás: Ha valaki (vagy valami) nem tetszik vagy haragszol rá, akkor először ismerd meg!
KGY.
Ki kiváncsi szerinted egy olyan emberre aki első látásra csak fikázik ezerrel?? Attól, hogy neked nem tetszik attól még nem kell ócsárolni. Minek jöttél ide? Ha már benéztél akkor miért nem maradtál csendbe?
"hogy lehet erről a szörnyről ilyen lelkesedéssel..."
Lehet én is ezt mondanám a nődről,....ha van egyáltalán!
Valoban nem vallott tul sok empatiara a hosszaszolasom, hirtelen felindulasbol kovettem el. Az elozmenyekrol csak annyit, hogy sok-sok evvel ezelott volt egy kis Clio vallalati autom. Ha jol szamolom mar van vagy 10 eve. Csak par honapig hasznaltam, de nagyon szerettem, jol ment es meg kenyelmes is volt. Emellett az uj Vel Satis-t vezettem parszor, ami egy kicsit erotlen a kategoriahoz kepest, de amugy tenyleg tetszetos jargany. Ehhez kepest a multkor megpillantottam
Bp-en egy, mint utolag kiderult Thalia-t, es nem hittem a szememnek. Elismerem, hogy lehet, hogy jo az auto ar/szolgaltatas viszonya (magyarul jo vetel), de ilyen csunya igenytelen format autoban ritkan latni. Ahogy irtam ez nem a csunya kiskacsa, es egyszeruen otromba. A dologban az bosszant a legjobban, hogy ez a modell kizarolag kelet europaba (szerintuk legalabbis kelet) kaphato. Szoval nem a magyar vevokkel van bajom, hanem a kiba*tt Renault-al, aki magara mit sem adva, kepes volt ezt az autot osszeegyeztetni az image-evel. Kivancsi lennek kitennek e a kovetkezo genfi autoszalonba a Vel Satis melle?
Szoval megegyszer elnezest. Az auto valtozatlanul ronda, de elismerem, hogy nem tudok hasonlo aru alternativarol, habar ezt az auto szegmenst nem igazan ismerem.
Az erdeklodes kedveert azert elmondom, hogy nalunk a csaladban ket auto van, ews mindketto kivalasztasanal komoly szempont volt a kulso megjelenes.
Engem is kérdeztek, hogy amíg megjön a kocsi nem akarom-e a hitelt elintézni, aztán csodálkoztak, amikor azt mondtam, hogy nem írok alá semmilyen papírt, amíg nem láttam a kocsit!
Persze ez lehet, hogy csak az én hozzáállásom.
Egyébként még mindíg semmi hír a járgányomról, most vagyunk az eredetileg igért dátumhoz képest a 22. napon...
Úgy láttam, hogy jártál már egy-két Index topicban és azt is láttam, hogy ott sem mindig díjazták kifinomult esztétikai érzékedet és az intelligenciádat.
Biztosan láttad már Süsü meséit. (?) Ott is adott volt egy alapból csúnya kis sárkány, aki viszont barátságával és megbízhatóságával lopta be magát az emberek szívébe. A jó embereket szolgálta, a rosszakat viszont távoltartotta.
Hát a Mi "kis sárkányunk" is ilyen!:) Lehet, hogy egy kicsit csúnyácska -bár ez ízlés dolga- , de Mi így is nagyon szeretjük és becsüljük!!
Kár, hogy nem korábban néztél a topicba. Talán már Te is egy ilyen kedves kis sárkánnyal utazhatnál!
VALLD BE ŐSZINTÉN, TETSZIK A GÉP ÉS CSAK IRIGYKEDSZ!!!:)
En nem ertem, hogy miert kapjatok fel a vizet. Csak provokalni akar. Az teny, hogy a Thalia nem nyerne semmilyen szepsegversenyen, de mind praktikussagban es koltesgekben verhetetlen. En folyamatosan talalkozok ilyen velemenyekkel, es meg is ertem oket. Sajnos ez a sztereotipia ami teljesen elterjedt.
Az emberek olyanrol alkotnak velemenyt amit meg ki sem probaltak.
Bocsi a rossz irasert, de PDA-rol irok, mert nem tudtam megallni.
Ha jobban megnézzük, ebben a kategóriában gyártott sedan(classic) felfogású autók egyike sem egy igazi műremek.Suzuki Sedan igaz hogy tűrhető design, de egy ütközésnél máris az első ülés mögött a csomitartó, Skoda Fabia fapados, és borzasztó a hátulja, az ára még inkább, a Pug-nak csak az SW változata van a 206-osnál,ami később jött ki, és szintén az ára borsosabb azonos felszereltséggel.Talán az Astra néz ki valahogy, de az már egy kategóriával följebb van.Szerintem a Thalia ezekhez képest egészen jól sikerült, főleg az új változat, bár előtte én is idegenkedtem tőle, de megtaláltam azt az elemet ami okozza.Megfelelő színválasztással nagyon sokat lehet javítani rajta.Ezenkívül aki ezen a formai problémán túllép, és képes az autó számos előnyét észrevenni, annak nagyon sok örömet tud okozni ez az autó.Uff
Kíváncsi lennék a Te autódra Mr. Művelt barátom. Lehet csak az irigység beszél belőled? :-))) A formatervezés olyan dolog ami szubjektív. Szerintem ez a kocsi olyan mint egy jó nő. Lehet nem a legszebb a világon, de minden másban nagyon jó :-))))))))))
Engem elkeserít, hogy ilyen butuska emberek élnek ezen a bolygón, hiszen a Thália versenytársaihoz képesti ára kb azok 80% (azonos felszereltséggel), továbbá az összhasonlító tesztekben mindig az élen van, ez csak pár dolog amit at okosabb észrevesz, de azt hiszem hogy a szépséget objektíven értékelni csak a buta emberek képesek.
Kivancsisagbol neztem bele a topikba, es elamultam. Hogy lehet errol a szornyrol ilyen lelkesedessel irni ?
A Renault Thalia nemcsak az utobbi evek legcsunyabb, otrombabb autoja, de az egyik legocsmanyabb auto amit a vilagon valaha is gyartottak. Ehhez kepest az egykori zsaporozsec egy csoda.
Ertem en, hogy olcsoert meg klima is van benne, meg csomagtarto, meg negy kerek. De akkor is. A buszkeseggel mi lesz? Parszazezer Ft-al tobbert mar normalis autot adnak.
Ez az auto nemcsak a vevore szegyen, de a gyarra is. Ha a franciak ilyen mocskot hajlandok gyartani ezutan ki az aki barmelyik autojukra is ranez?
Szegyen ugy ahogy van.
(Nem, nem ez nem a rut kiskacsa kategoria. es okadek.)
Szelepfedél tömítést cseréltek plusz valami piros színű tömítővel bekenték.(1,5 órát voltam bent, Renault Hungária Róbert K. krt)
(Akcióznak:Megane Classic Alize, metál szín,ABS, 2.990.000Ft + minden tipusra téli gumi akció)
Üdv.
Ezek szerint a késés általános dolog. Én júl 27-n rendeltem meg a dCi-t, és még mindig nem érkezett meg a kereskedésbe (igaz, okt. 8-ra ígérték) Így csak a méreg marad, és a napi küzdelem a VOLÁN buszokon kisebb vagyon ellenértékeként.
8V(75LE)ALIZE tapasztalataim 9hónap után:
:)
kiváló egyenesfutás, dinamikus csendes motor(kivéve alapjárat), jó szervókormány, kényelmes első ülések, fogyasztás klímával 7l/100km (130-140)
:(
pontatlan karosszéria illesztések (javítási módot inkább nem írom le), tengelykapcsoló kiemelő villa "nyekergése"(zsírzás után megszűnt), hátsó ablak fűtés kapcsoló zörgése, olajszivárgás a szelepfedél egyik csavarjánál (hétfőre van randevúm a szervizzel)
Összkép:pozitív (ennyi pénzért ilyen felszereltséggel most sem tudnék jobb új autót venni)
Sz.A.