Örülök. :) Egyébként már csak azért is durvák, mert pont a három Szili + Csörgős képet sikerült jól elrontanom azzal, hogy a Csörgőnek csak a fele látszik. :( Na mindegy, végülis jó, hogy ezek is vannak. Az ütemes menetrenddel sikerült kiölni az ilyen jó kis kuriózumokat, most már ugyanaz ismétlődik minden órában... :(
Hogy tudjatok róla, a szilvásváradi önkormányzat komolyan belevágott a Szalajka-völgyi kisvasút és az Eger - Putnok vasútvonal 100 éves ünneplésének előkészületeibe. A tervezett dátum szeptember utolsó hétvégéje, reméljük, hogy addig a felső szakasz is kihúzza. Egyelőre nem hallani az ellenkezőjét.
Vasárnapra a kisvasúton csinálnának programot, szombatra minket kértek, találjunk ki valamit a nagyvasútra. Reményeink szerint ekkor menne a régóta tervezett fotósvonat, Miskolc - Putnok - Eger - Füzesabony - Miskolc útvonalon. A menetrend már megvan, nagyon jó, 110 perc fotózás lenne Putnok és Szilvásvárad között, és bár pont Mónosbél és Felnémet között nincs idő, ezért kárpótol az OMYA iparvágányon eltöltött 1 óra, és a várból való fotózás.
hát basszus, a képek nagyon dúúrvák. :O 3 Szili és egy Csöri Egerben egyszerre. Gárdonyi IC. vezérlős csöri és Szergej. :P hát mondom. Jó kis esi programot csináltál ezzel a linkkel. :)
A mai nappal az Ady Endre utcai kapu mellett is felszámolták a bejutási lehetőséget szögesdróttal ellátott vasrács formájában. Most már a hangosbemondó is közli a változást az utasokkal akik anyázások közepette vesznek tudomást a dolgokról.
Egyes pletykák szerint az állomás előtti taxisdroszt forgalmát akarták ezzel megnövelni.
Az ütemes mentrend bevezetése előtt volt 1-2 közvetlen járatpár.
Vasúton a táv 120 km közúton 127-133 km.
Először hétvégenként indult vonat Debrecenből Szilvásváradra a egri deltavágányon Eger Rendezőn át, a 80 as évek elején Egervári megállással, majd ebből később Debrecen Eger Szilvásvárad, majd Debrecen Eger lett egy időben megszűnt, aztán újraindult a 90 es években.
2006 decemberében szűnt meg a menetrendváltással. Egy időben a délutáni vonat 16.40 körül indult és a reggeli vonat pedig 8.47 kor vagy e körül.
Meg kéne nézni legalább 20 vasúti menetrendet ami kis idő kérdése csupán.
Az Ady Endre utcai bezárt kapu mellett a kerítést már teljesen letaposták, ismét átjáróház lett Eger állomás. Csináltam néhány rejtett kamerás felvételt, csütörtök este bepakolom ide. Azért is zárták be, mert már Volán buszok is jártak be oda parkírozni.
A kisorozott posta Bhv-t a mai napon a 17:36-os füzesi ingába besorozták és elvitték.
Az állomáson járt az a 1026-os szili /16:36-os gyorsot vitte/, illetve az inga már a szokásos 1361-es szili.
ennél jobban sajna nem megy. ha nagyon ráközelítek akkor szemcsés lesz, mondjuk én se látom jobban. a körvonalait látni, de a bejelöltem a kocsik hosszát. sztem a két áramszedő is látszik. két kisebb vöröses folt a tetőn.
nemnem. Ezen egyértelműen látszik hogy nincs mozdony. olyan hosszú mint maga a kocsi és két áramszedője van. Mindjárt lefotózom. megnézem milyen minőségű. ha nem jó akkor beszkennelem.