Végigolvastam az utolsó 500 hozzászólást.
Új autón gondolkodunk: Thalia vs megújított Kia Rio.
Kissé megrettentem a lopás miatt. Kispest, panelház előtt az utca: ezek a "tárolási" lehetőségeink. :(
A Rio nagyobb, kényelmesebb, ugyanannyi pénzért többet tartalmaz, és csak nem lopják, de az értékállósága felől nincsenek illúzióim.
Másik felvetésem:
A dízel -hevenyészett magánszámítás szerint- kb. 4 év alatt hozná be az árát, azaz addigra dolgozná le a vételár-drágaságát az üzemanyag olcsóságán. /Nem napi hosszú utakra kellene./
Mi lehetne valami más előnye a benzinessel szemben?
iMre: nekem nem tette meg. Bekapcsoltam a gomb nyomásával azt, hogy 7km/h fölött lezárjon az ajtó, de a másik, ha 30sec után sem nyitom ki az ajtót, csak szervízben volt bekapcsolható.
Snatch02: nekem ugyanez volt. Nekem sem tudták megcsinálni 30 percnél hosszabb időre. De nekem is azt mondták, hogy a kormányban a légzsáknál mocorog valami kábel...
A kozp.zar automatikus bezarodasarol:
az, hogy 10km/h sebesseg folott bezar valamint, hogy ha (kivulrol) taviranyitoval kinyitod, de 30 masodpercen belul nem ulsz be es magatol visszazarodik egy csoportba tartozik?
Marmint az alabbiakban leirt modszerrel bekapcsolva (benti zarogomb nyomva tartasa) aktivalodik mindketto?
Fifty: nekem a RenaultHázban amikor rákérdeztem erre az olajszint-nézőkére a kilométerszámlálómban, azt mondták, hogy az 1,5dCi-nek az expression, azaz Alizé szériájának ez nem tartozéka.
Viszont nem tudom a te ajtód csinálja-e, hogy ha kinyitod a távirányítóval, és 30sec-en belül nem nyitsz ki egy ajtót is, akkor automatikusan visszazárja magát a kocsi. Mert nekem alapból ezt nem tudta, de simán bekapcsolták ezt a funkciót is...
Valoban olcsobb nalunk viszont ez az Expression nem pont az mint a magyarorszagi Expression.
A renault.hu-n feltuntetett felszereltsegbol a kovetkezok hianyzanak:
- hatul csak 2db 3-pontos biztonsagi ov van
- csak 1 legzsak (a masodik opcionalis a bzitonsagi csomagban)
- kormanymagassag nem allithato
- nem allithato az ules magassaga sem
A weboldal szerint a magyarorszagi Expressionba a klima (manualis) opcionalis - ez szerintem valami felreiras lehet; nalunk szeriatartozek.
A hianyzo elemek listajan kivul meg ki tudja hany lathatatlan helyen sporoltak.
Nalunk peldaul nem lehet kapni az 1.6-os valtozatot, sem az 1.4/98LE Automata sebvaltosat sem.
A Renault "okosai" hozzak ezeket a donteseket, hogy melyik orszagban mit dobnak piacra; altalaban ebben-abban elternek, a helyi torvenyek fuggvenyeben is.
NANÁ, hogy ha bekapcsolt gyújtásnál nyomogdálod, akkor ki/be kapcsol a zár!
Ám ha FOLYAMATOSAN LENYOMVA TARTOD kb. 10 sec.ideig, akkor megérti, hogy Te arra vágysz, hogy EZUTÁN magától zárjon a gurulás kezdetén!Ez pl. nálam müködik. (vissza is)
Olajszint! A gubanc ott kezdődik, hogy már az OIL OK -t sem írja ki! Megnéztem a manuális megoldást (sárga műanyag pálca húzkodása); Ez OK!
Az automatikus zárás beállítása: bekapcsolt gyújtás mellett a gombot záró irányba nyomni és nyomva tartani kb. 3-5 másodpercig, amíg hallasz egy csippantást a műszerfal felől. Ekkor bekapcsolódott az automatikus zárás. Kikapcsolás menete ugyanez.
Az okes, hogy bekapcsolt gyujtas mellett ha nyomom a kapcsolot, akkor bekapcsol. Hanem a kolcsonauton automatikusan ahogy elerte a 10km/h-t bekapcsolt, de az enyem nem teszi magatol, csak ha en bekapcsolom. Ezt hogy lehet beallitani?
R5TL: nekik kétállású kapcsolójuk van a központi zár kapcsolásához, nem olyan mint a Clio-ban, ha jól emlékszem, amit láttam a thalin, tehát nem tudom, hogy működik e.
Olajszint: nálam úgy van, hogy ráadom a gyújtást, és addig amíg kiírja hogy OIL OK, megnyomom a kijelző melletti gombot, ekkor kirakja a kis négyzeteket, a szintnek megfelelően.De ha már a km-t írja ki a cuccos, akkor csak a napi számlálót tudod lenullázni.
Információm szerint az olajszint visszajelzés (benzines viszonylatban) a 16V motorral szerelt példányok sajátja, dízel vonatkozásban nem tudom mi a helyzet. A céges 1,6 16V Clio tudja, de az sok mást is tud amiről mi csak álmodozhatunk...brühühü
Először is gratula a majd 15%-kal alacsonyabb áraitokhoz. Az észrevételeim pedig egyediek (a pluszként kért vonóhoroggal kapcsolatosak) + a már említett kormányciripelés, hőmérő. Egyébként a dCi-mel minden OK. A Tied is szerintem Bursa-ban készül, de nem tudom milyen útvonalon jut Hozzátok. A standard kerekek a Tháliákhoz nálunk Goodyear GT2 (abszolute nyári gumi). Hőmérőd pedig (az eddigi logika alapján) szerintem lesz.
Bekapcsolt gyujtas mellett nyomni a belso kozponti zar kapcsolojanak piros gomb feloli veget kb. 5 mp-ig, amig hangjelzest nem hallasz.
Kikapcs ugyanez, csak a masik veget kell nyomni.
Ha tudja az autod.
A kozponti zarrol van szo? Mit kell tenni ahhoz, hogy automatikusan 10km/h sebesseg felett bezarjon? Mert nekem nem teszi. Ezt kilehet iktatni valahol? Mert amit kaptam kolcsonautot meg regebben, abban zart.
Kedves Tibor, ird meg a tobbi eszrevetelt is nem csak a kozponti (nem)zaras gondjat.
Nemregiben fizettem be az eloleget egy 1.4, 75LE Expression Thaliara. Vegigolvastam a hozzaszolasokat az elejetol es szerencsere nem sok panaszt talaltam.
Kivancsi vagyok milyen elteresek lesznek az en autom es a tieitek kozott leven, hogy Kolozsvaron lakom es a Renault Romania szallitja le.
Ha jol ertettem Magyarorszagon Continental gumival aruljak, itt GoodYear-t lattam a kereskedonel kiallitott peldanyon.
Ennek az Expressionnak elektromosan mozgathato a tukre, vajon lesz benne homero?
Nalunk az ara, siman (metalfeny nelkul) 8.996Euro.
Nekem nem zár (még) vissza. Van egy két (az említetteken kívüli) apró észrevételem, amivel hamarosan betérek a helyi (érdek)képviselethez rendezés céljából.
Szomorú vagyok, reménykedtem hogy nálam van a hiba.
Ha esetleg megcsinálod a hangszigetelést és muködik a dolog, akkor szólj, mert én is nekiesek.
Addig is marad a megállás utolsó 10 centijében a közel nulla fékero alkalmazása ( ebben már jó vagyok ) vagy pedig az 50 kilométerenkénti tankolás. :-)
Szerintem ez a "kellemes" hang minden Thalicskánál jelen van.:(
Már gondolkoztam a megoldáson: a Baumaxban és a Praktikerben kapható 5-10 mm-es polifoam szigetelővel - ami könnyen méretre szabható - megszüntethető ez a kis kellemetlenség. Érdemes még a hátsó üléstámla mögötti részt is leszigetelni.
De ott van az a gumi cseszodes, es lehet hoyg az miatt van, de most elbizonytalanodtam, mert ugy remlett, hogy mintha elotte is lett volna, de most ugy emlexem, mintha akkor hallottam volna eloszor, amikor ujpalotarol a szereles utan hajtottam befele. Szal lehet igazad lesz, ma hazafele tesztelem :).
Visszaolvastam, hogy nemrég lett beleheggesztve a multitrepnyák, ami nekem van.Nem raktak fel neked egy fekete gumidugót hozzá???Nekem ott van, és ha bedugom, megszűnik.Az elején én is elfelejtettem bedugni, és a frász tört ki, hogy mi ez a hang :))